J.McGuinness και G.Martin στην ίδια ομάδα!

Στο Isle of Man TT οι διάλογοι θα είναι ξεκαρδιστικοί
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/1/2017

Η Honda Motor Europe ανακοινώνει την σύνθεση της ομάδας για το πρωτάθλημα Road Racing του 2017 με δύο αναβάτες για την κατηγορία των Superbike σε North West 200 και Isle of Man TT. Ανανεώνει το συμβόλαιο του θρύλου - John McGuinness και επαναφέρει στους κόλπους της, έπειτα από πολύ καιρό τον Guy Martin! Οι δύο τους θα αγωνιστούν κάτω από την ίδια στέγη με την ανανεωμένη Honda CBR1000RR Fireblade SP2.

Ο Guy Martin είχε αποχωρήσει από τους αγώνες πέρσι για να ακολουθήσει με ποδήλατο το μονοπάτι που διατρέχει την αμερικάνικη ήπειρο και να "ξανά βρει τον εαυτό του". Όμως όπως είχαμε πει και γενικότερα όπως πίστευε όλος ο κόσμος, ο Martin δεν κατάφερε να μείνει για πολύ καιρό μακριά από τους αγώνες και επιστρέφει με την Honda να του κάνει μία πολύ καλή πρόταση, τώρα που θέλει να αναδείξει το Fireblade SP2.

Ο Guy Martin έχει μακρά παρουσία στους αγώνες δρόμου με επιτυχίες στα Ulster GP, Scarborough Gold Cup, Armoy, Cookstown και Southern 100. Έχει ανέβει στο βάθρο του TT 15 φορές αλλά η φήμη του εκτοξεύθηκε με την κυκλοφορία του ντοκιμαντερίστικου φιλμ - Closer to the Edge - που τον μετέτρεψε από ιδιόρρυθμο αγωνιζόμενο σε τηλεοπτικό παρουσιαστή.

Ο McGuinness είναι ο άνθρωπος που δεν χρειάζεται συστάσεις και φέτος, για άλλη μία φορά, έχει βάλει στόχο να πολλαπλασιάσει τις νίκες του, καθώς βρίσκεται ελάχιστα πίσω από το απόλυτο ρεκόρ, ενώ πρέπει να υπερασπιστεί και το ρεκόρ γύρου που κατείχε για μεγάλο διάστημα, πριν καταρριφθεί πέρσι.

Η νέα Honda CBR1000RR Fireblade SP2 θα κάνει το αγωνιστικό της ντεπουτάρισμα, στο τόσο εντυπωσιακό αγώνισμα του Road Racing, στον North West 200 τον Μάιο.

Αυτό που περιμένω πάντως - με αρκετή ανυπομονησία- είναι να ακούσω διαλόγους από το paddock της Honda εκείνες τις ημέρες. Γνωρίζοντας την ευθύτητα του McGuinness και τον αυθορμητισμό του Martin, δεν πιστεύω ότι τα πράγματα θα είναι μονάχα χαμόγελα, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες της Honda ή όπως αποπνέουν οι παρακάτω δηλώσεις. Θυμηθείτε μία αποκλειστική συνέντευξη-αφιέρωμα στον McGuinness και όσα είχε πει στο MOTO, μαζί και για τον Martin και για τον Rossi και για τον εαυτό του ακόμη. Κι επειδή ακριβώς μιλάμε για αυτούς τους δύο απίθανους τύπους, τίποτα από τα παραπάνω δεν θα θαφτούν, δεν θα ειπωθούν πίσω από πλάτες ή μέσα από τα δόντια. Θα μιλούν ο ένας «στην μάπα» του άλλου κι αφού ξεθυμάνουν θα τσουγκρίζουν τα μπουκάλια τους και θα συνεχίζουν να πίνουν μαζί... Για αυτό και περιμένω με ανυπομονησία τους διαλόγους, γιατί θα είναι αξιοζήλευτοι και θα βγάζουν απίστευτο γέλιο…

 

 

John McGuinness:
"Είμαι με την Honda για ακόμη έναν χρόνο. Είναι η οικογένειά μου και το Fireblade SP2 το νέο μέλος που περιμένω να δει τι μπορεί να κάνει! Έχω μάθει το προηγούμενο μοντέλο σαν την παλάμη μου, κερδίζοντας μαζί του πολλά TT κι έτσι ανυπομονώ για το νέο κορίτσι.. Έχω καλό προαίσθημα για φέτος και θέλω όχι μόνο άλλη μία νίκη, αλλά και το ρεκόρ γύρου που είχα! Πάντα λέω όταν το καταρρίπτουν, ότι τα παιδιά απλά το δανείζονται, και εύχομαι φέτος να είναι ακριβώς έτσι και να επιστραφεί. Ανυπομονώ για το νέο μοντέλο και τον αγώνα και είμαι ενθουσιασμένος που θα έχω μαζί τον Guy. Έχουμε κάνει πολλές αγωνιστικές μάχες όλα αυτά τα χρόνια και περιμένω να δω τι μπορούμε να κάνουμε μαζί"
 
Guy Martin:
"Ο Neil Tuxworth με έψηνε εδώ και καιρό για να είμαι μέρος της ομάδας αλλά έπρεπε να σκεφτώ πολύ πριν δεσμευτώ και πω το «ναι». Πήγαινα στην δουλειά με το ποδήλατο και σκεφτόμουν τι να κάνω, και κατέληξα ότι δεν θέλω να γεράσω και να σκέφτομαι ότι δεν έδωσα την ευκαιρία αυτή στην Honda… όσο περνάνε οι μέρες από την απόφαση και μετά, τόσο πιο σίγουρος νιώθω ότι έκανα το σωστό. Η Honda είναι πολύ καλή ομάδα και το Fireblade ένα πραγματικό όπλο που θέλω να δοκιμάσω. Μπροστά μας έχουμε ένα βαρύ πρόγραμμα και άφησα στην άκρη διάφορα άλλα για να είμαι έτοιμος. Ο John [McGuinness] είναι άπαιχτος, τρέφω μεγάλο σεβασμό για αυτό και ανυπομονώ να αγωνιστώ εναντίον του με την Fireblade"

τίποτα από όσα πιστεύουν ο ένας για τον άλλο δεν θα θαφτούν, δεν θα ειπωθούν πίσω από πλάτες ή μέσα από τα δόντια

Neil Tuxworth:
"Έχουμε δύο νέα μέλη στην αγωνιστική οικογένεια της Honda, τον Guy που υπέγραψε για να αγωνιστεί με το Honda CBR1000RR Fireblade SP2 2017 και τον... John που είναι βασικά μέρος της επίπλωσης και χαιρόμαστε που συνεχίζει μαζί μας για άλλο έναν χρόνο. Δεν θα ήταν το ίδιο χωρίς αυτόν! Θεωρώ ότι το τρίπτυχο Guy – John και νέο Fireblade, θα αποτελέσουν μία δυνατή ομάδα που θα κυριαρχήσει φέτος στο πρωτάθλημα. Ο Guy είναι πεινασμένος για την πρώτη του νίκη στο TT και ο John θέλει να μεγαλώσει την τροπαιοθήκη του, βάλτε στην εξίσωση και το νέο CBR1000RR και θα έχουμε σίγουρα εντυπωσιακούς αγώνες. Το νέο Fireblade SP2 είναι τόσο σημαντικό για την ομάδα και την Honda που είναι αναγκαίο να συνεχίσουμε την παράδοση που κληρονομεί στο TT και να προσθέσουμε πάνω στις 23 νίκες που μετρά"

φωτογραφίες: Honda Racing

Ετικέτες

Erzbergrodeo – Ιστορικός αγώνας με 5η νίκη Lettenbichler και τρεις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στον τερματισμό

Μόλις ο τρίτος αναβάτης που καταφέρνει πέντε νίκες, μετά τους Taddy Blazusiak και Graham Jarvis
Manuel Lettenbichler
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

8/6/2026

Ο περίφημος αυστριακός αγώνας Hard Enduro, Red Bull Erzbergrodeo, δεν ανήκει πια στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της FIM, ωστόσο διατηρεί ατόφια τη μυθική του υπόσταση και φυσικά τη δημοφιλία του που για μια χρονιά ακόμη έφερε σχεδόν 1.100 αναβάτες στην εκκίνηση του Προλόγου από τον οποίο προκρίθηκαν οι 500 πρώτοι για τον κυρίως αγώνα.

 

Erzbergrodeo

Νικητής στη διαδικασία αυτή ήταν ο Andrea Verona (KTM), μπροστά από τον Daniel Sanders (KTM) και τον Carson Brown (KTM),  ενώ ο Lettenbichler προκρίθηκε από την τέταρτη θέση.

Στον κυρίως αγώνα ωστόσο ο Γερμανός πρωταθλητής και πρωτοπόρος του παγκοσμίου FIM Hard Enduro έδειξε από την αρχή τις διαθέσεις του οδηγώντας τη δράση μπροστά από τους Trystan Hart (KTM) και Mitch Brightmore (GASGAS). Λίγο αργότερα στην ηγετική ομάδα του αγώνα προστέθηκε ο Teodor Kabakchiev (Sherco).

Erzbergrodeo

Ωστόσο ουδείς μπόρεσε να απειλήσει τον Lettenbichler, παρότι ο Γερμανός είχε μια πτώση από την οποία χτύπησε λίγο το χέρι του, με τον Hart δεύτερο, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Mario Román με μια μοτοσυκλέτα Husqvarna ΤΕ300 αλλά διακοσμημένη με αυτοκόλλητα CFMOTO, με την οποία συνεργάζεται ο Ισπανός αναβάτης εδώ και μερικούς μήνες.

Στη φετινή 30ή διοργάνωση του Erzbergrodeo, από τους 500 που πήραν εκκίνηση, μόλις 15 αναβάτες έφτασαν ως τον τερματισμό, ενώ το τελικό αποτέλεσμα καταγράφει μια ιστορική στιγμή, με τρεις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες μέσα στους 15 τερματίσαντες.

Erzbergrodeo

Πρώτος και καλύτερος ανάμεσά τους ο Σουηδός Eddie Karlsson τερμάτισε με τη Stark Varg στην ένατη θέση, μια θέση πίσω του έφτασε στην καρό σημαία ο 51 ετών Graham Jarvis με τη μοτοσυκλέτα JARV-E που εξέλιξε ο ίδιος, ενώ την ηλεκτρική τριάδα συμπλήρωσε ο Toby Martin στη δωδέκατη θέση με τη δεύτερη Stark Varg.