J.McGuinness και G.Martin στην ίδια ομάδα!

Στο Isle of Man TT οι διάλογοι θα είναι ξεκαρδιστικοί
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/1/2017

Η Honda Motor Europe ανακοινώνει την σύνθεση της ομάδας για το πρωτάθλημα Road Racing του 2017 με δύο αναβάτες για την κατηγορία των Superbike σε North West 200 και Isle of Man TT. Ανανεώνει το συμβόλαιο του θρύλου - John McGuinness και επαναφέρει στους κόλπους της, έπειτα από πολύ καιρό τον Guy Martin! Οι δύο τους θα αγωνιστούν κάτω από την ίδια στέγη με την ανανεωμένη Honda CBR1000RR Fireblade SP2.

Ο Guy Martin είχε αποχωρήσει από τους αγώνες πέρσι για να ακολουθήσει με ποδήλατο το μονοπάτι που διατρέχει την αμερικάνικη ήπειρο και να "ξανά βρει τον εαυτό του". Όμως όπως είχαμε πει και γενικότερα όπως πίστευε όλος ο κόσμος, ο Martin δεν κατάφερε να μείνει για πολύ καιρό μακριά από τους αγώνες και επιστρέφει με την Honda να του κάνει μία πολύ καλή πρόταση, τώρα που θέλει να αναδείξει το Fireblade SP2.

Ο Guy Martin έχει μακρά παρουσία στους αγώνες δρόμου με επιτυχίες στα Ulster GP, Scarborough Gold Cup, Armoy, Cookstown και Southern 100. Έχει ανέβει στο βάθρο του TT 15 φορές αλλά η φήμη του εκτοξεύθηκε με την κυκλοφορία του ντοκιμαντερίστικου φιλμ - Closer to the Edge - που τον μετέτρεψε από ιδιόρρυθμο αγωνιζόμενο σε τηλεοπτικό παρουσιαστή.

Ο McGuinness είναι ο άνθρωπος που δεν χρειάζεται συστάσεις και φέτος, για άλλη μία φορά, έχει βάλει στόχο να πολλαπλασιάσει τις νίκες του, καθώς βρίσκεται ελάχιστα πίσω από το απόλυτο ρεκόρ, ενώ πρέπει να υπερασπιστεί και το ρεκόρ γύρου που κατείχε για μεγάλο διάστημα, πριν καταρριφθεί πέρσι.

Η νέα Honda CBR1000RR Fireblade SP2 θα κάνει το αγωνιστικό της ντεπουτάρισμα, στο τόσο εντυπωσιακό αγώνισμα του Road Racing, στον North West 200 τον Μάιο.

Αυτό που περιμένω πάντως - με αρκετή ανυπομονησία- είναι να ακούσω διαλόγους από το paddock της Honda εκείνες τις ημέρες. Γνωρίζοντας την ευθύτητα του McGuinness και τον αυθορμητισμό του Martin, δεν πιστεύω ότι τα πράγματα θα είναι μονάχα χαμόγελα, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες της Honda ή όπως αποπνέουν οι παρακάτω δηλώσεις. Θυμηθείτε μία αποκλειστική συνέντευξη-αφιέρωμα στον McGuinness και όσα είχε πει στο MOTO, μαζί και για τον Martin και για τον Rossi και για τον εαυτό του ακόμη. Κι επειδή ακριβώς μιλάμε για αυτούς τους δύο απίθανους τύπους, τίποτα από τα παραπάνω δεν θα θαφτούν, δεν θα ειπωθούν πίσω από πλάτες ή μέσα από τα δόντια. Θα μιλούν ο ένας «στην μάπα» του άλλου κι αφού ξεθυμάνουν θα τσουγκρίζουν τα μπουκάλια τους και θα συνεχίζουν να πίνουν μαζί... Για αυτό και περιμένω με ανυπομονησία τους διαλόγους, γιατί θα είναι αξιοζήλευτοι και θα βγάζουν απίστευτο γέλιο…

 

 

John McGuinness:
"Είμαι με την Honda για ακόμη έναν χρόνο. Είναι η οικογένειά μου και το Fireblade SP2 το νέο μέλος που περιμένω να δει τι μπορεί να κάνει! Έχω μάθει το προηγούμενο μοντέλο σαν την παλάμη μου, κερδίζοντας μαζί του πολλά TT κι έτσι ανυπομονώ για το νέο κορίτσι.. Έχω καλό προαίσθημα για φέτος και θέλω όχι μόνο άλλη μία νίκη, αλλά και το ρεκόρ γύρου που είχα! Πάντα λέω όταν το καταρρίπτουν, ότι τα παιδιά απλά το δανείζονται, και εύχομαι φέτος να είναι ακριβώς έτσι και να επιστραφεί. Ανυπομονώ για το νέο μοντέλο και τον αγώνα και είμαι ενθουσιασμένος που θα έχω μαζί τον Guy. Έχουμε κάνει πολλές αγωνιστικές μάχες όλα αυτά τα χρόνια και περιμένω να δω τι μπορούμε να κάνουμε μαζί"
 
Guy Martin:
"Ο Neil Tuxworth με έψηνε εδώ και καιρό για να είμαι μέρος της ομάδας αλλά έπρεπε να σκεφτώ πολύ πριν δεσμευτώ και πω το «ναι». Πήγαινα στην δουλειά με το ποδήλατο και σκεφτόμουν τι να κάνω, και κατέληξα ότι δεν θέλω να γεράσω και να σκέφτομαι ότι δεν έδωσα την ευκαιρία αυτή στην Honda… όσο περνάνε οι μέρες από την απόφαση και μετά, τόσο πιο σίγουρος νιώθω ότι έκανα το σωστό. Η Honda είναι πολύ καλή ομάδα και το Fireblade ένα πραγματικό όπλο που θέλω να δοκιμάσω. Μπροστά μας έχουμε ένα βαρύ πρόγραμμα και άφησα στην άκρη διάφορα άλλα για να είμαι έτοιμος. Ο John [McGuinness] είναι άπαιχτος, τρέφω μεγάλο σεβασμό για αυτό και ανυπομονώ να αγωνιστώ εναντίον του με την Fireblade"

τίποτα από όσα πιστεύουν ο ένας για τον άλλο δεν θα θαφτούν, δεν θα ειπωθούν πίσω από πλάτες ή μέσα από τα δόντια

Neil Tuxworth:
"Έχουμε δύο νέα μέλη στην αγωνιστική οικογένεια της Honda, τον Guy που υπέγραψε για να αγωνιστεί με το Honda CBR1000RR Fireblade SP2 2017 και τον... John που είναι βασικά μέρος της επίπλωσης και χαιρόμαστε που συνεχίζει μαζί μας για άλλο έναν χρόνο. Δεν θα ήταν το ίδιο χωρίς αυτόν! Θεωρώ ότι το τρίπτυχο Guy – John και νέο Fireblade, θα αποτελέσουν μία δυνατή ομάδα που θα κυριαρχήσει φέτος στο πρωτάθλημα. Ο Guy είναι πεινασμένος για την πρώτη του νίκη στο TT και ο John θέλει να μεγαλώσει την τροπαιοθήκη του, βάλτε στην εξίσωση και το νέο CBR1000RR και θα έχουμε σίγουρα εντυπωσιακούς αγώνες. Το νέο Fireblade SP2 είναι τόσο σημαντικό για την ομάδα και την Honda που είναι αναγκαίο να συνεχίσουμε την παράδοση που κληρονομεί στο TT και να προσθέσουμε πάνω στις 23 νίκες που μετρά"

φωτογραφίες: Honda Racing

Ετικέτες

FIM EWC, 8h of Spa – Νίκη για τη BMW σε έναν αγώνα με πρωταγωνιστή τον καιρό [Video]

Η γερμανική ομάδα ξόρκισε την κατάρρευσή της στον 24ωρο αγώνα του Le Mans
8h spa
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

8/6/2026

Ο δεύτερος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance (FIM EWC) διεξήχθη το σαββατοκύριακο 6-7 Ιουνίου στη βελγική πίστα Circuit de Spa-Frankorchamps, με την προσέλευση του κοινού να σημειώνει νέο ρεκόρ προσέλευσης 110.000 θεατών!

Ο οκτάωρος αγώνας έγινε σχεδόν δύο μήνες μετά τον εναρκτήριο, τις 24 Ώρες του Le Mans, στον οποίο η ομάδα BMW Motorrad World Endurance Team κρατούσε την πρώτη θέση για 16 συναπτές ώρες πριν αντιμετωπίσει μια σειρά από προβλήματα – κατά σειρά μια πτώση, μια ποινή χρόνου και τέλος μια μηχανική βλάβη – που την καταδίκασαν σε τερματισμό μόλις στην 23η θέση.

8h spa

Στον αγώνα του Spa ωστόσο η BMW πήρε το αίμα της πίσω, καθώς οι Markus Reiterberger, Steven Odendaal και Michael van der Mark πήραν μια πολύ σημαντική νίκη που την ξαναβάζει στο παιχνίδι του τίτλου.

Η γερμανική ομάδα ξεκίνησε από την pole position οδηγώντας τη μάχη, με τη γαλλική ομάδα F.C.C. TSR Honda France (Alan Techer, Corentin Perolari και John McPhee) να της παίρνει την πρωτοπορία για λίγο, με τη BMW να απαντά και να περνά πρώτη λίγη ώρα αργότερα.

8h spa

Ωστόσο κάπου εκεί ο καιρός άρχισε τα δικά του παιχνίδια, με τον αγώνα να γίνεται σε περίεργες συνθήκες πλέον, με συνεχείς αλληλουχίες βροχής και λιακάδας να μπερδεύουν τα πράγματα.

Η πρωτοπόρος του πρωταθλήματος ομάδα YART Yamaha (Karel Hanika, Marvin Friz και Leandro Mercado) άρχισε να ανεβαίνει θέσεις και να δείχνει απειλητική ακόμη και για τους πρωτοπόρους, ωστόσο δεν κατάφερε να φτάσει ως την πρωτιά καθώς η στρατηγική της πληγώθηκε από τις αλλαγές του καιρού. Η επιλογή για λίγα πιτ στοπ της γύρισε μπούμερανγκ όταν αναγκάστηκε να κάνει επιπλέον στάσεις για αλλαγές ελαστικών προκειμένου να προσαρμοστεί στις διαρκείς αλλαγές καιρικών συνθηκών.

8h spa

Στην τρίτη θέση του αγώνα τερμάτισε η Kawasaki Webike Trickstar με τους Roman Ramos, Christian Gamarino και Grégory Leblanc, παρότι είχαν μια πτώση νωρίς στον αγώνα που τους στέρησε την ευκαιρία να παλέψουν για τη νίκη και τερμάτισαν δύο γύρους πίσω από τους πρωτοπόρους.

Η τέταρτη θέση του οκτάωρου αγώνα του Spa πήγε στη Yoshimura SERT Motul (Gregg Black, Etienne Masson και Dan Linfoot), η οποία επίσης καθυστέρησε μετά από μια πτώση που είχε στα πρώιμα στάδια του αγώνα, παρόλα αυτά έφτασε κοντά στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο τέλος.

8h spa

Απεναντίας, η F.C.C. TSR Honda France, που είχε προηγηθεί νωρίς-νωρίς στον αγώνα, δεν κατάφερε καν να τερματίσει εξαιτίας τεχνικού προβλήματος και παρότι έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με τον Perolari και χρόνο 2'19.750.

Στην κατάταξη του πρωταθλήματος η YART Yamaha κρατά γερά στην πρώτη θέση με 91 βαθμούς, δεύτερη είναι η Yoshimura SERT Motul με 69 και τρίτη ανέβηκε η BMW Motorrad World Endurance Team με 68 βαθμούς.

Ο επόμενος σταθμός του FIM EWC για το 2026 είναι ο 8 Ώρες της Suzuka, από 3 ως 5 Ιουλίου 2026.

Ετικέτες