J.McGuinness και G.Martin στην ίδια ομάδα!

Στο Isle of Man TT οι διάλογοι θα είναι ξεκαρδιστικοί
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/1/2017

Η Honda Motor Europe ανακοινώνει την σύνθεση της ομάδας για το πρωτάθλημα Road Racing του 2017 με δύο αναβάτες για την κατηγορία των Superbike σε North West 200 και Isle of Man TT. Ανανεώνει το συμβόλαιο του θρύλου - John McGuinness και επαναφέρει στους κόλπους της, έπειτα από πολύ καιρό τον Guy Martin! Οι δύο τους θα αγωνιστούν κάτω από την ίδια στέγη με την ανανεωμένη Honda CBR1000RR Fireblade SP2.

Ο Guy Martin είχε αποχωρήσει από τους αγώνες πέρσι για να ακολουθήσει με ποδήλατο το μονοπάτι που διατρέχει την αμερικάνικη ήπειρο και να "ξανά βρει τον εαυτό του". Όμως όπως είχαμε πει και γενικότερα όπως πίστευε όλος ο κόσμος, ο Martin δεν κατάφερε να μείνει για πολύ καιρό μακριά από τους αγώνες και επιστρέφει με την Honda να του κάνει μία πολύ καλή πρόταση, τώρα που θέλει να αναδείξει το Fireblade SP2.

Ο Guy Martin έχει μακρά παρουσία στους αγώνες δρόμου με επιτυχίες στα Ulster GP, Scarborough Gold Cup, Armoy, Cookstown και Southern 100. Έχει ανέβει στο βάθρο του TT 15 φορές αλλά η φήμη του εκτοξεύθηκε με την κυκλοφορία του ντοκιμαντερίστικου φιλμ - Closer to the Edge - που τον μετέτρεψε από ιδιόρρυθμο αγωνιζόμενο σε τηλεοπτικό παρουσιαστή.

Ο McGuinness είναι ο άνθρωπος που δεν χρειάζεται συστάσεις και φέτος, για άλλη μία φορά, έχει βάλει στόχο να πολλαπλασιάσει τις νίκες του, καθώς βρίσκεται ελάχιστα πίσω από το απόλυτο ρεκόρ, ενώ πρέπει να υπερασπιστεί και το ρεκόρ γύρου που κατείχε για μεγάλο διάστημα, πριν καταρριφθεί πέρσι.

Η νέα Honda CBR1000RR Fireblade SP2 θα κάνει το αγωνιστικό της ντεπουτάρισμα, στο τόσο εντυπωσιακό αγώνισμα του Road Racing, στον North West 200 τον Μάιο.

Αυτό που περιμένω πάντως - με αρκετή ανυπομονησία- είναι να ακούσω διαλόγους από το paddock της Honda εκείνες τις ημέρες. Γνωρίζοντας την ευθύτητα του McGuinness και τον αυθορμητισμό του Martin, δεν πιστεύω ότι τα πράγματα θα είναι μονάχα χαμόγελα, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες της Honda ή όπως αποπνέουν οι παρακάτω δηλώσεις. Θυμηθείτε μία αποκλειστική συνέντευξη-αφιέρωμα στον McGuinness και όσα είχε πει στο MOTO, μαζί και για τον Martin και για τον Rossi και για τον εαυτό του ακόμη. Κι επειδή ακριβώς μιλάμε για αυτούς τους δύο απίθανους τύπους, τίποτα από τα παραπάνω δεν θα θαφτούν, δεν θα ειπωθούν πίσω από πλάτες ή μέσα από τα δόντια. Θα μιλούν ο ένας «στην μάπα» του άλλου κι αφού ξεθυμάνουν θα τσουγκρίζουν τα μπουκάλια τους και θα συνεχίζουν να πίνουν μαζί... Για αυτό και περιμένω με ανυπομονησία τους διαλόγους, γιατί θα είναι αξιοζήλευτοι και θα βγάζουν απίστευτο γέλιο…

 

 

John McGuinness:
"Είμαι με την Honda για ακόμη έναν χρόνο. Είναι η οικογένειά μου και το Fireblade SP2 το νέο μέλος που περιμένω να δει τι μπορεί να κάνει! Έχω μάθει το προηγούμενο μοντέλο σαν την παλάμη μου, κερδίζοντας μαζί του πολλά TT κι έτσι ανυπομονώ για το νέο κορίτσι.. Έχω καλό προαίσθημα για φέτος και θέλω όχι μόνο άλλη μία νίκη, αλλά και το ρεκόρ γύρου που είχα! Πάντα λέω όταν το καταρρίπτουν, ότι τα παιδιά απλά το δανείζονται, και εύχομαι φέτος να είναι ακριβώς έτσι και να επιστραφεί. Ανυπομονώ για το νέο μοντέλο και τον αγώνα και είμαι ενθουσιασμένος που θα έχω μαζί τον Guy. Έχουμε κάνει πολλές αγωνιστικές μάχες όλα αυτά τα χρόνια και περιμένω να δω τι μπορούμε να κάνουμε μαζί"
 
Guy Martin:
"Ο Neil Tuxworth με έψηνε εδώ και καιρό για να είμαι μέρος της ομάδας αλλά έπρεπε να σκεφτώ πολύ πριν δεσμευτώ και πω το «ναι». Πήγαινα στην δουλειά με το ποδήλατο και σκεφτόμουν τι να κάνω, και κατέληξα ότι δεν θέλω να γεράσω και να σκέφτομαι ότι δεν έδωσα την ευκαιρία αυτή στην Honda… όσο περνάνε οι μέρες από την απόφαση και μετά, τόσο πιο σίγουρος νιώθω ότι έκανα το σωστό. Η Honda είναι πολύ καλή ομάδα και το Fireblade ένα πραγματικό όπλο που θέλω να δοκιμάσω. Μπροστά μας έχουμε ένα βαρύ πρόγραμμα και άφησα στην άκρη διάφορα άλλα για να είμαι έτοιμος. Ο John [McGuinness] είναι άπαιχτος, τρέφω μεγάλο σεβασμό για αυτό και ανυπομονώ να αγωνιστώ εναντίον του με την Fireblade"

τίποτα από όσα πιστεύουν ο ένας για τον άλλο δεν θα θαφτούν, δεν θα ειπωθούν πίσω από πλάτες ή μέσα από τα δόντια

Neil Tuxworth:
"Έχουμε δύο νέα μέλη στην αγωνιστική οικογένεια της Honda, τον Guy που υπέγραψε για να αγωνιστεί με το Honda CBR1000RR Fireblade SP2 2017 και τον... John που είναι βασικά μέρος της επίπλωσης και χαιρόμαστε που συνεχίζει μαζί μας για άλλο έναν χρόνο. Δεν θα ήταν το ίδιο χωρίς αυτόν! Θεωρώ ότι το τρίπτυχο Guy – John και νέο Fireblade, θα αποτελέσουν μία δυνατή ομάδα που θα κυριαρχήσει φέτος στο πρωτάθλημα. Ο Guy είναι πεινασμένος για την πρώτη του νίκη στο TT και ο John θέλει να μεγαλώσει την τροπαιοθήκη του, βάλτε στην εξίσωση και το νέο CBR1000RR και θα έχουμε σίγουρα εντυπωσιακούς αγώνες. Το νέο Fireblade SP2 είναι τόσο σημαντικό για την ομάδα και την Honda που είναι αναγκαίο να συνεχίσουμε την παράδοση που κληρονομεί στο TT και να προσθέσουμε πάνω στις 23 νίκες που μετρά"

φωτογραφίες: Honda Racing

Ετικέτες

Wolf-Racing WRRS Motul BMW Motorrad: Θετικός ο απολογισμός από το Βαλκανικό στις Σέρρες

Η ομάδα κατάφερε μία 5η και μία 6η θέση
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/6/2026

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο διεξήχθη στις Σέρρες ο τρίτος και τέταρτος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος που διεξαγόταν παράλληλα με το Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU και η ομάδα Wolf-Racing WRRS Motul BMW Motorrad έδωσε το παρών πετυχαίνοντας μία 5η και μία 6η θέση.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ομάδας.

Το δεύτερο σαββατοκύριακο του βαλκανικού πρωταθλήματος πέρασε στην ιστορία στις 30-31 του Μαΐου.

Η ομάδα μας, παρόν με κέφι και προσήλωση, υποστηρίζοντας όλα αυτά που πρεσβεύει, έδωσε τον καλύτερο της εαυτό σε ένα διήμερο επιδόσεων.

Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία πλέον έχει ανέβει ,και συνεχώς βλέπουμε νέα παιδιά να εμφανίζονται και φυσικά να δημιουργούν ένα κλίμα άλλου αέρα.

Με μία 6η και μία 5η θέση στην απαιτητική πίστα των Σερρών πήραμε ένα καλό αποτέλεσμα.

Σχόλιο Γ. Παρασκευά, team manager & αναβάτη.

"Αυτό το διήμερο θέλαμε σταθερότητα και επιδόσεις, και μιας και πάντα οι προσδοκίες μας είναι υψηλές (όχι όμως παράλογες) καταφέραμε να διαχειριστούμε τα νέα δεδομένα των ελαστικών μας αρκετά καλά.

Όταν επί σειρά ετών στήνεις κάτι με κάποια δεδομένα, είναι πολύ απαιτητικό και καμιά φορά αλλόκοτο να το αλλάξεις.

Είναι πλέον πολύ συγκεκριμένα τα πράγματα που μας λείπουν, δεν είμαστε καθόλου μακριά από την κορυφή, και απλά η πίστα των Σερρών είναι το test μας.

Τα σταθερά χαμηλά γυρολόγια μας και τις δυο μέρες, αλλά και η ταχύτητα με την οποία βρισκόμαστε εκεί, αυτά είναι τα στοιχεία που κάνουν την δουλεία μας επιτυχημένη.

Τα δε προϊόντα που χρησιμοποιούμε ώστε να επιτυγχάνουμε συνεχώς καλύτερα αποτελέσματα μας δίνουν αυτοπεποίθηση ως τεχνικούς και επισφραγίζουν τις επιλογές μας.

Η συνέχεια στην πίστα της Ουγγαρίας..

Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς εγώ προσωπικά και η ομάδα μου! "

Την προσπάθεια στηρίζουν από το 2023 οι:

BMW MOTORRAD HELLAS

DNA HIGH PERFORMANCE AIR FILTERS

TECNO MOTO PERFORMANCE

INTRAMOTO PIRELLI

BMW MOTORRAD SFAKIANAKIS

PAPASTAVROU SHOPS

QNT SPORTS

DXL GRAPHICS

BIKELALERT HELLAS

MOTUL GREECE

HELMET HOME

RIDER GRAPHICS

K-TECH SUSPENSION UK