Βάθρο για τον 12χρονο Αντώνη Bεντούρα στον αγώνα MotoRcWorld του Σαββάτου 14/9 στη Ρουμανία. 

Ο νεαρός Έλληνας αγωνιζόμενος συνεχίζει τις εξαιρετικές επιδόσεις σε αγώνες εκτός συνόρων
Αντώνης Βεντούρας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/9/2024

Ο 12χρονος Έλληνας αγωνιζόμενος Αντώνης Βεντούρας βρέθηκε στη Ρουμανια για τον αγώνα MotoRcWorld, με τη μικρή μοτοσυκλέτα της CFMOTO στα 300 κυβικά. Εκεί, το πρωί της Παρασκευής 13/9 στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά πήρε την Pole Position για τον αγωνα του Σαββάτου 14/9/2024, ενώ για τις ανάγκες του αγώνα χρειάστηκε να μπει στην ομάδα του Ρουμάνου Adrian Petrovici riders academy καθως η ομάδα του, για άλλες αγωνιστικές ανάγκες, δεν μπόρεσε να παρευρεθεί. Η συνέχεια ήταν συγκλονιστική, με τον Αντώνη να τερματίζει πρώτος στην κατηγορία του και δεύτερος σε συμπερίληψη και των BMW300!

Για ακόμη μια φορά στον αγώνα δυο κατηγορίες αγωνίζονταν μαζί, τα BMW300 (όπου συμμετέχουν αναβάτες με BMW G 310 R) και η κατηγορία που αγωνίζεται ο Αντώνης, με CFMOTO300. Ο Έλληνας αναβάτης είχε έναν πολύ ωραίο αγώνα και ο ίδιος ήταν πολύ ανταγωνιστικός απέαντι τόσο στους αναβάτες CFMOTO όσο και BMW, δίνοντας μεγάλες μάχες με τον Andrei Marioara  και την Denisa Epure, τους πρώτους από τα BMW.

Να τονίσουμε πως οι κατηγορίες μετρήθηκαν όλες μαζί στο βάθρο καθώς ο Βεντούρας στην κατηγορία των CFMOTO300 βγήκε 1ος, και 2ος γενικής μαζί με τα BMW, όμως οι δυο κατηγορίες μετρήθηκαν σαν μια, κι έτσι ο Αντώνης ανέβηκε στη 2η θέση του βάθρου.

Βεντούρας

Ο ίδιος δήλωσε: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος και πολύ χαρούμενος για την απόδοση μου, ανυπομονώ πάρα πολύ για τον αυριανό αγώνα (σσ. της Κυριακής). Χαίρομαι που μπόρεσα να ανταγωνιστώ τα BMW και φυσικά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα του Petrovici για την Φιλοξενία της." 

Πολλά συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά στον 12 χρόνο Βεντουρα κ να του ευχηθούμε καλή επιτυχία για τον αυριανό αγώνα !!  Οι υποστηρικτές του: @kukosthesummerbar @carorder.gr @kalamaki.gonia @profresh_ @7th_sensetattoo  @kgavalascars @g.passembly @papastavrou_shops @greekfightingchampionship @helmethome_ @rider.graphics @saintbarber2018 @antoniadissistiataskiasis @elastikaparadisis @mouratisgp  @_auto.diekperaiosi @garbes_delivery_services 

φωτογράφος : Cristian Petrache

Ετικέτες

FIM EWC, 24h Le Mans – Θρίαμβος Yamaha μετά την κατάρρευση της BMW

Για 16 ώρες η ομάδα της BMW οδηγούσε τη μάχη, μα στο τέλος μια σειρά από ατυχίες και προβλήματα της κόστισαν τη νίκη
le mans
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

20/4/2026

Η 49η διοργάνωση του περίφημου 24ωρου αγώνα Αντοχής 24 Heures Motos στη πίστα Bugatti Circuit στη γαλλική πόλη Le Mans σήμανε την έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής Μοτοσυκλετών, FIM EWC, ως ο πρώτος εκ των τεσσάρων αγώνων που απαρτίζουν το καλεντάρι του 2026.

 

le mans

Ο αγώνας είχε εξαρχής ως πρωταγωνιστές την τριάδα της BMW Motorrad World Endurance Team, δηλαδή του Markus Reiterberger, Steven Odendaal και Michael Van der Mark οι οποίοι οδηγούσαν τη μάχη για τις πρώτες 16 ώρες της. Τα δύσκολα για τη γερμανική ομάδα ήρθαν το ξημέρωμα, με τη θερμοκρασία στους χαμηλότατους 4 βαθμούς και μια σειρά από ατυχίες να χτυπά την πόρτα της.

Πρώτα ήταν η πτώση του Van der Mark, στη συνέχεια ήρθε μια ποινή εξαιτίας σύγκρουσης με αντίπαλο και στο τέλος μια τεχνική βλάβη για να ολοκληρώσει την οπισθοχώρηση της ομάδας της BMW που δεν κατάφερε τίποτε περισσότερο από τερματισμό στην 23η θέση του αγώνα.

le mans

Η ομάδα που εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την οπισθοχώρηση της BMW ήταν η YART Yamaha Official EWC Team των Karel Hanika, Marvin Fritz και Tati Mercado, η οποία είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα στον αγώνα χάρη στην κακή της εκκίνηση, ωστόσο στις τελευταίες ώρες είχε πιο σχετικά εύκολο έργο στο να διαχειριστεί το προβάδισμα που είχε ως τότε και να τερματίσει πρώτη στον εναρκτήριο αγώνα του 2026.

Παραδόξως αυτός ήταν ακριβώς ο τρόπος με τον οποίο η Yamaha είχε κατακτήσει τον τίτλο στο περσινό πρωτάθλημα: δραματικός τελευταίος αγώνας (Bol d' Or), προβάδισμα BMW, τεχνικό πρόβλημα για τους Γερμανούς, νίκη και τίτλος για Yamaha.

Δεύτερη πίσω από τη Yamaha τερμάτισε η Yoshimura SERT Motul με αναβάτες τους Gregg Black, Etienne Masson και Dan Linfoot, παρότι αντιμετώπισε μικρά προβλήματα με τα ηλεκτρικά της GSX-R1000R στην αρχή του αγώνα και μια δυσλειτουργία του quickshifter στο τέλος.

le mans

Το βάθρο συμπλήρωσε η Kawasaki Webike Trickstar με τους Cristian Gamarino, Roman Ramos και Gregory Leblanc.

Στη Superstock κατηγορία η νίκη πήγε στην ουγγρική ομάδα Champion-Hert MRP με μοτοσυκλέτα BMW, η οποία πανηγύρισε την πρώτη της νίκη στην ιστορία της στο EWC, τερματίζοντας μπροστά από τη No Limits Honda και την TRT27 AZ Moto (επίσης με Honda).

le mans

Τέλος, στην κατηγορία Production η νίκη πήγε στην ομάδα Legacy Competition (Yamaha), με δεύτερη τη GreenTeam 42 Lycée Saint Claire (Kawasaki) και τρίτη τη Mana-au Competition (Honda) στην παρθενική της εμφάνιση στο EWC.

Επόμενος σταθμός στη πρόγραμμα του FIM EWC 2026 είναι ο αγώνας 8 Hours of Spa Motos στη βελγική πίστα Spa-Francorchamps στις 5-6 Ιουνίου.

Ετικέτες