Διαβητικός αναβάτης συμμετείχε στο Baja 1000 κάνοντας συνεχές video-call με τη μάνα του μέσω Starlink! [VIDEO]

Μόνο έτσι τον άφησε να αγωνιστεί η μαμά, για να ελέγχει πως είναι καλά στην υγεία του! - Με την κεραία στο κεφάλι και την μπαταρία στη σέλα
Διαβητικός αναβάτης με starlink
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/11/2024

Στον τερματισμό του αγώνα ράλι Baja 1000 2024, βρέθηκε η μοτοσυκλέτα των αδελφών Ben & David Hundter, που τράβηξε δικαίως την προσοχή των τηλεοπτικών συνεργείων που κάλυπταν το event, αφού ο Ben που πάσχει από Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1 συμμετείχε κάνοντας διαρκώς face-time (video call) με τη μητέρα του, η οποία ήθελε να είναι σίγουρη πως το παιδί της ήταν εντάξει!

Όταν η μητέρα του Ben έμαθε πως ο γιος της ήθελε να αγωνιστεί στο εξαντλητικό ράλι Baja 1000 του έθεσε όρο να μπορεί να τον βλέπει καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα μέσω live-streaming για να είναι σίγουρη πως είναι καλά στην υγεία του. Εκείνος συμφώνησε, αλλά η τεχνική λύση για την πραγματοποίηση της υπόσχεσής του δεν ήταν καθόλου εύκολη.

Τελικά η λύση βρέθηκε με την βοήθεια του δορυφορικού internet Starlink, με τον Ben να δένει στην κορυφή του κράνους του την κεραία εύρεσης δορυφόρων (σε μέγεθος τοστιέρας), έχοντας το smartphone του στο στήθος, μια 360 κάμερα πάνω από το κεφάλι του στηριγμένη σε μακρύ κοντάρι, και μια τεραστίων διαστάσεων μπαταρία δεμένη στη σέλα με μονωτική ταινία! Σίγουρα δεν ήταν και το καλύτερο setup σε περίπτωση πτώσης, όμως η υπόσχεση στη μαμά ήταν ιερή.

Έτσι τα αδέλφια συμμετείχαν στον αγώνα, καβάλα σε μια μοτοσυκλέτα της Sherco, καταφέρνοντας να τερματίσουν με χρόνο 31 ωρών και 30 λεπτών, που τους χάρισε τη 2η θέση στην κατηγορία τους, πριν όμως δεχθούν εξοντωτική ποινή 17 ωρών για μη προβλεπόμενη παράκαμψη στη διαδρομή, και βρεθούν έτσι τελευταίοι.

Ben Hundter

Ο Ben δήλωσε, κάνοντας και λίγη πλάκα με το όνομα του Musk: “Bασικά εγώ, ο Elon Musk, και η ομάδα μας -Baja Ready-, βρήκαμε αυτή τη λύση τοποθετώντας την κεραία στο κεφάλι μου. Ναι, είναι λίγο βαριά, αλλά τα καταφέραμε!” 

Στον τερματισμό, ο πατέρας του Ben έχοντας κι αυτός την ίδια αίσθηση χιούμορ με τον γιο του δήλωσε από την πλευρά του: “Δεν μου αρέσει να περηφανεύομαι, αλλά ο Elon και εγώ βρήκαμε τη λύση. Εγώ με τη μονωτική ταινία, ο Elon με το Starlink. Elon, αν μας ακούς, στείλε συγχαρητήρια στο Team Sherco. Woo-hoo!”

Κι η ευχή του πατέρα δεν πήγε χαμένη, καθώς αργότερα ο Musk έγραψε κάτω από την ανάρτηση "cool".

Αξίζει να σημειωθεί πως στο βίντεο που θα δείτε, στην αρχή βλέπουμε τον πατέρα να τερματίζει πριν χρόνια το Baja και να λέει "τα παιδιά μου είναι χαζά, δεν θα πάνε ποτέ στο Πανεπιστήμιο, αλλά θα γίνουν σίγουρα Πρωταθλητές Baja! Σας αγαπώ παιδιά." Και στη συνέχεια βλέπουμε τον Ben να τερματίζει με το mini-starlink στο κεφάλι... το μήλο κάτω από τη μηλιά

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BAJA (@bajaready)

 

 

Ετικέτες

CIV Yamaha R7 Cup: Δύσκολη γνωριμία με την Imola για τον Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο – Παραμένει στη μάχη του τίτλου [Video]

Πρώτη φορά στην Imola για τον Dinos31
dinos31
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

10/6/2026

Το Yamaha R7 Cup του ιταλικού πρωταθλήματος CIV ξεκίνησε ονειρεμένα για τον Μαυρόπουλο με μια εμφατική νίκη στο Mugello στις αρχές Μαΐου, ενώ η συνέχεια τον πήγε στην Imola για τους επόμενους δύο αγώνες της χρονιάς.

Αυτή ήταν η πρώτη επίσκεψη του Έλληνα αναβάτη στη συγκεκριμένη πίστα, η οποία διακρίνεται για την απαιτητική και ιδιαίτερα τεχνική χάραξή της.

Στον πρώτο αγώνα το Σάββατο 6 Ιουνίου ο Μαυρόπουλος εκκίνησε από την 8η θέση και κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα 7ος, γεγονός που σήμανε την υποχώρησή του από την κορυφή της κατάταξης προς τη δεύτερη θέση.

Στον δεύτερο αγώνα την Κυριακή 7/6, ξεκινώντας ξανά από την 8η θέση, πραγματοποίησε εξαιρετική εκκίνηση και βρέθηκε μέσα στην πρώτη τριάδα στα πρώτα μέτρα του αγώνα. Ωστόσο, μία επαφή με συναθλητή του τον ανάγκασε να υποχωρήσει μέχρι την 11η.

Ο Dinos31 ωστόσο κατάφερε στους επόμενους δύο γύρους να επιστρέψει στην 8η θέση, συνεχίζοντας τη μάχη για την κορυφή, μαζεύοντας τη διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων από τον πρωτοπόρο του αγώνα, ενώ βελτίωσε τον προσωπικό του χρόνο κατά 1,3 δευτερόλεπτα σε συνθήκες αγώνα. Σημειώνοντας χρόνο 2:02.4, στον 7ο γύρο είχε ήδη ανέβει 5ος.

Δυστυχώς όμως στον 8ο και προτελευταίο γύρο έχασε το μπροστινό της μοτοσυκλέτας του και εγκατέλειψε ενώ βρισκόταν σε τροχιά διεκδίκησης ενός πολύ καλού αποτελέσματος.

dinos31

Όπως εξήγησε ο μηχανικός του, Χρήστος Φράγκου: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον οδηγό μου. Έκανε έναν φοβερό αγώνα. Πάντα πιστεύω ότι οι αγώνες είναι 50-50 μέχρι να τερματίσεις. Μέχρι να δούμε την καρό σημαία, όλα παίζονται. Το σημαντικό είναι ότι ο οδηγός γνωρίζει ακριβώς τον λόγο που ήρθε η πτώση και φεύγουμε από μία πίστα που δεν είχαμε ξαναδεί έχοντας πλέον πολύτιμα δεδομένα για το μέλλον.»

Ο Μαυρόπουλος φεύγει από την Imola στην 6η θέση της κατάταξης έχοντας 34 βαθμούς μετά από τρεις αγώνες, ενώ ο πρωτοπόρος Gianmaria Ibidi μετρά 56. Έχοντας ακόμη τέσσερεις αγώνες στο Yamaha R7 Cup – Misano τον Ιούλιο, Cremona τον Σεπτέμβριο και διπλό φινάλε στη Vallelunga τον Οκτώβρη – όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά, υπάρχει ακόμη πληθώρα βαθμών προς διεκδίκηση και ο Έλληνας αναβάτης έχει δείξει πως μπορεί να καταφέρει τα πάντα μετά τη νίκη του στον εναρκτήριο αγώνα. Όπως εξήγησε ο ίδιος:

«Σίγουρα απογοητεύτηκα από τον εαυτό μου, γιατί έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα ώστε να διεκδικήσω μία θέση στο βάθρο. Η αλήθεια είναι ότι πίεσα πάρα πολύ τη μοτοσυκλέτα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Παρόλα αυτά, χαίρομαι γιατί κατάφερα να κλείσω το κενό των τεσσάρων δευτερολέπτων από τους πρωτοπόρους και να βελτιώσω τον προσωπικό μου χρόνο κατά 1,3 δευτερόλεπτα μέσα σε συνθήκες αγώνα, κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο.

Οι πτώσεις είναι μέρος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αποτελούν μαθήματα για κάθε αθλητή. Μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ πτώση μέσα σε αγώνα και ακόμη κι αυτό είναι μία εμπειρία από την οποία μαθαίνω.

Σίγουρα λυπάμαι για τους βαθμούς που χάθηκαν, αλλά βρισκόμαστε μόλις στο δεύτερο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της χρονιάς και έχουμε μπροστά μας ολόκληρο το πρωτάθλημα. Τώρα επικεντρωνόμαστε στο να κάνουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο Misano.

Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ότι η Imola μου άρεσε πάρα πολύ ως πίστα. Είναι σφιχτή, απαιτητική και εξαιρετικά τεχνική. Θα ήθελα πραγματικά να επιστρέψω και να αγωνιστώ ξανά εδώ!»

Ο επόμενος σταθμός του CIV Yamaha R7 Cup είναι στην πίστα Misano World Circuit – Marco Simoncelli, με έναν νυκτερινό αγώνα που θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Ιουλίου.

dinos31

Χορηγοί Κωνσταντίνου Μαυρόπουλου:

Motodynamics / Yamaha Racing Hellas / Serres Racing Circuit / DNA High Performance Filters / PMS Hellas / AMOTOE / ΛΑΜΣ / Intamoto Pirelli / Tassoulis Extra Products / Motodirect / Tecnomoto Performance / Papastavrou Shops / Delegate / Superfast Ferries / Motoholics / Mylo Pastry / Sart Aero / Raider graphics / Christos Georgiades / Pissaridis Graphics

Δείτε τον πρώτο αγώνα της Imola, ως μεταδόθηκε ζωντανά μέσω YouTube, στο παρακάτω βίντεο: