FIM Awards 2023 – Ολοκληρώθηκε η αγωνιστική χρονιά με την βράβευση των Πρωταθλητών

58 χρυσά μετάλλια για τους πρωταθλητές των Αγώνων Ταχύτητας, Motocross, Trial, Enduro, Cross Country Rallies και Track Racing δόθηκαν στα FIM Awards 2023
motomag FIM Awards 2023 – Ολοκληρώθηκε η αγωνιστική χρονιά με την βράβευση των Πρωταθλητών
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

4/12/2023

Με επιτυχία διοργανώθηκαν για πρώτη φορά στη Μεγάλη Βρετανία και συγκεκριμένα στο εκθεσιακό κέντρο ACC του Λίβερπουλ τα FIM Awards με τους Παγκόσμιους Πρωταθλητές της FIM να παραλαμβάνουν τα βραβεία τους υπό το ένθερμο χειροκρότημα 700 καλεσμένων.

Η διάσημη διοργάνωση η οποία τη φετινή χρονιά μεταδιδόταν δωρεάν μέσω του FIM-MOTO.TV είχε ως παρουσιαστές τους Barbara Pedrotti, James Toseland, Rachel Stringer και Matthew Roberts ενώ ο πρόεδρος της FΙΜ Jorge Viegas ήταν αυτός που καλωσόρισε τους προσκεκλημένους. Στην τελετή εκτός από τους πρωταθλητές οι οποίοι θα βραβευόντουσαν παρευρέθηκαν εκπρόσωποι από 119 εθνικές ομοσπονδίες, διοργανωτές και συνεργάτες της FIM καθώς και άνθρωποι της βιομηχανίας της μοτοσυκλέτας και των αγώνων. Η βραδιά ξεκίνησε με την απονομή των FIM Environment Trophy - Misano Green Circuit: The sustainability of events (Ιταλία), FIM Fair Play Trophy - The Distinguished Gentleman's Ride (Αυστραλία) και FIM Trophy for the Future - MotoStudent International Competition (Ισπανία). Εν συνεχεία δόθηκαν τα μετάλλια για τoυς θεσμούς Circuit Racing, με τους Todd Ellis (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sidecar Rider), Emmanuelle Clement (Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Sidecar Passenger), Karel Hanika (Παγκόσμιος Πρωταθλητής FIM Endurance), Mattia Casadei (Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoE), Jeffrey Buis (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Supersport 300), Nicolò Bulega (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Supersport)- Ángel Piqueras García (Παγκόσμιος Πρωταθλητής JuniorGP), Jaume Masiá (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto3) και Pedro Acosta (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2), να ανεβαίνουν στη σκηνή για να παραλάβουν τα βραβεία τους.

FIM Awards 2023 – Ολοκληρώθηκε η αγωνιστική χρονιά με την βράβευση των Πρωταθλητών

Στη συνέχεια, οι θρύλοι του Motocross Dave Thorpe και Livia Lancelot έδωσαν τα βραβεία για το Motocross. Οι Aki Pihlaja (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Snowcross), Dani Heitink (Παγκόσμιος Πρωταθλητής FIM 85cc Junior Motocross), Mathis Valin (Παγκόσμιος Πρωταθλητής 125cc Junior Motocross), Andrea Adamo (Παγκόσμιος Πρωταθλητής MX2 Motocross), Marvin Vanluchene (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sidecar Motocross Rider), Nicolas Musset (Παγκόσμιος Πρωταθλητής FIM Sidecar Motocross Passenger), Marc-Reiner Schmidt (Παγκόσμιος Πρωταθλητής S1GP SuperMoto), Max Anstie (Παγκόσμιος Πρωταθλητής SX2 Supercross), έλαβαν τα μετάλλια τους ενώ αισθητές ήταν οι απουσίες των Ken Roczen (Παγκόσμιος Πρωταθλητής WSX Supercross) και Courtney Duncan (Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Women's Motocross). Ο αναπληρωτής πρόεδρος της FIM Ignacio Verneda και ο διευθυντής της Επιτροπής Trial της FIM Thierry Michaud απένειμαν στη συνέχεια τα μετάλλια στην κατηγορία Trial στους Emma Bristow (Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Trial Γυναικών), Toni Bou (Παγκόσμιος Πρωταθλητής X-Trial), Billy Green (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Trial2) και George Hemingway (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Trial3).

FIM Awards 2023 – Ολοκληρώθηκε η αγωνιστική χρονιά με την βράβευση των Πρωταθλητών

Επόμενη βράβευση για τους πρωταθλητές του Enduro από τον Σύμβουλο της FIM Françoise Emery και τον Διευθυντή της Επιτροπής Enduro της FIM John Collins. Οι Billy Bolt (Παγκόσμιος Πρωταθλητής SuperEnduro), Kevin Cristino (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Youth Enduro), Jed Etchells (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Junior Enduro), Jane Daniels (Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Enduro Γυναικών), Brad Freeman (Παγκόσμιος Πρωταθλητής E3 Enduro), Steve Holcombe (Παγκόσμιος Πρωταθλητής E2 Enduro), Josep Garcia (Παγκόσμιος Πρωταθλητής E1 Enduro), Manuel Lettenbichler (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Hard Enduro) και Mitch Brightmore (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Junior Hard Enduro) παρέλαβαν χαρούμενοι τα μετάλλια τους. Στη συνέχεια έφτασε η σειρά των πρωταθλητών για τους αγώνες ταχύτητας με τους Barry Briggs (παλιό αγωνιζόμενο) και Armando Castagna (Διευθυντής της Επιτροπής Αγώνων ταχύτητας της FIM), να βραβεύουν  τους Rasmus Karlsson (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Speedway Youth - SGP3), Mateusz Cierniak (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Speedway Under 21 - SGP2), Martin Haarahiltunen (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ice Speedway), Martin Smolinski (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Long Track), Ervin Krajčovič (Παγκόσμιο Πρωταθλητή FIM Flat Track).

FIM Awards 2023 – Ολοκληρώθηκε η αγωνιστική χρονιά με την βράβευση των Πρωταθλητών

Ο Jorge Viegas επέστρεψε στη σκηνή για να δώσει τα μετάλλια των ομάδων. Η Μεγάλη Βρετανία παρέλαβε το μετάλλιο Trial des Nations γυναικών, η Ισπανία τα Trial des Nations ανδρών, International Six Days' of Enduro ανδρών και γυναικών, η Αμερική το Long Track of Nations, η Πολωνία τα Speedway of Nations Under 21 (SoN2) και FIM Speedway World Cup, με την Γαλλία να λαμβάνει τα μετάλλια για τα International Six Days' of Enduro Junior World Trophy, FIM Junior SuperMoto of Nations, FIM SuperMoto of Nations και FIM Motocross of Nations. Ο François Ribeiro (Promoter της FIM) έδωσε τα μετάλλια για την κατηγορία Endurance, στους Niccolò Canepa, Marvin Fritz και Karel Hanika (Παγκόσμιους Πρωταθλητές FIM Endurance) και στην ομάδα τους FIM Endurance Team - YART Yamaha (Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Endurance). Η τελευταία βράβευση της βραδιάς έγινε και πάλι από τον Jorge Viegas στους Luciano Benavides (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rally-Raid), Toni Bou (Παγκόσμιος Πρωταθλητής TrialGP), Steve Holcombe (Παγκόσμιος Πρωταθλητής EnduroGP), Bartosz Zmarzlik (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Speedway Grand Prix), Jorge Prado (Παγκόσμιος Πρωταθλητής MXGP), Alvaro Bautista (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Superbike) και Francesco Bagnaia (Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP), με τους εν λόγω πρωταθλητές να κερδίζουν το μεγαλύτερο χειροκρότημα της βραδιάς.

FIM

Μετά το τέλος των FIM Awards 2023 o Πρόεδρος της FIM, Jorge Viegas δήλωσε: "Τα βραβεία της FIM είναι πάντα μια πολύ ιδιαίτερη περίσταση, και απόψε το Λίβερπουλ προστέθηκε στις μεγάλες διοργανώσεις αυτής της εκδήλωσης με την υποστήριξη της Εθνικής Ομοσπονδίας της Μεγάλης Βρετανίας. Είναι τόσο μοναδικό να έχουμε τόσους πολλούς από τους πρωταθλητές μας μαζί σε ένα μέρος και την ίδια στιγμή, είναι κάτι που εκτιμήθηκε θερμά από όλους όσους ήταν παρόντες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω κάθε άτομο που συνέβαλε με οποιονδήποτε τρόπο στο να γίνει η φετινή σεζόν τόσο επιτυχημένη, απόψε ήταν ο τέλειος τρόπος για να την γιορτάσουμε και να την κλείσουμε. Ήδη σχεδιάζουμε και προετοιμαζόμαστε για να κάνουμε το 2024 ακόμη καλύτερο."

FIM Awards 2023 – Ολοκληρώθηκε η αγωνιστική χρονιά με την βράβευση των ΠρωταθλητώνFIM Awards 2023 – Ολοκληρώθηκε η αγωνιστική χρονιά με την βράβευση των ΠρωταθλητώνFIM Awards 2023 – Ολοκληρώθηκε η αγωνιστική χρονιά με την βράβευση των Πρωταθλητών

 

Ετικέτες

Χωρίς υποστήριξη μηχανικών ο Βασίλης Μπούδρος στο Dakar – Μόνος ακόμη και στις αλλαγές ελαστικών!

Η κατηγορία Original by MOTUL η μοναδική που ανέβηκε σύσσωμη στο βάθρο!
Χωρίς υποστήριξη μηχανικών ο Βασίλης Μπούδρος στο Dakar – Μόνος ακόμη και στις αλλαγές ελαστικών!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/1/2025

Ο Βασίλης Μπούδρος τερμάτισε το Rally Dakar για 3η φορά στην πιο δύσκολη κατηγορία, την κατηγορία Original by MOTUL ή αλλιώς την Malle Moto όπως λεγόταν, πριν η MOTUL γίνει ο μεγάλος χορηγός. Μία χορηγία που στρέφεται προς την διοργάνωση για τα δικαιώματα του ονόματος αλλά ευτυχώς έχει ταυτόχρονα και θετικό πρόσημο για τους αγωνιζόμενους καθώς οι οργανωτικές δυνατότητες της κραταιάς εταιρείας είναι καλύτερες από αυτές της ίδιας της ASO. Ο Arunas Gelazninkas που φέτος πήρε μέρος με μοτοσυκλέτα της HOTO, μίας καινούριας κινέζικης εταιρείας που κινείται με τον τρόπο μάρκετινγκ που εισήγαγε η KOVE, είχε ξεκινήσει την ενασχόλησή του με το Dakar το 2019 και το 2021 κέρδισε την δύσκολη αυτή κατηγορία, δηλώνοντας πως είναι η δυσκολότερη του Dakar.

Malle Moto σημαίνει μία μοτοσυκλέτα και ένα κουτί εργαλείων. Αυτά έχει στην διάθεσή του για τον αγώνα όποιος παίρνει μέρος σε αυτή την κατηγορία. Ούτε μηχανικούς, ούτε εξωτερική βοήθεια ακόμη και στο τελείωμα της κάθε ειδικής στην επιστροφή του bivouac!

Βλέπουμε τις τελευταίες ημέρες τον κόσμο που παρακολουθεί το Dakar περιστασιακά και αλληλοεπιδρά σε αναρτήσεις σχετικές με την επιτυχία τερματισμού του Βασίλη Μπούδρου να έχει μπερδευτεί με αυτή την κατηγορία και να σχολιάζει λανθασμένα πως ο Βασίλης λαμβάνει την υποστήριξη μηχανικών.

Χωρίς υποστήριξη μηχανικών ο Βασίλης Μπούδρος στο Dakar – Μόνος ακόμη και στις αλλαγές ελαστικών!
Η Original by MOTUL είναι η μόνη κατηγορία σε μοτοσυκλέτες, SSV, αυτοκίνητα, φορτηγά, κλασικά κτλ, που η διοργάνωση ανέβασε όλους όσους τερμάτησαν στο βάθρο, για τους λόγους που εξηγεί το άρθρο

Εκτός από το γεγονός πως η κατηγορία αυτή είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο που δεν επιδέχεται αμφιλεγόμενης μετάφρασης στους κανονισμούς της, το ΜΟΤΟ, όπως θα έχετε παρακολουθήσει τις τελευταίες ημέρες, ήταν το μόνο μέσο που ακολουθούσε την προσπάθεια του Βασίλη από εκεί, μέσα στο bivouac στην Σαουδική Αραβία. Βρισκόμασταν μαζί με τους ανθρώπους της Original by MOTUL και η οδηγία ήταν σαφέστατη, μπορείτε να καταγράφετε video και φωτογραφίες, μπορείτε να είστε παρόν σε κάθε διαδικασία αλλά ακόμη και καρυδάκι να πέσει κάτω απαγορεύεται να το σηκώσετε από την άμμο να του το δώσετε. Η μόνη βοήθεια που είδαμε να λαμβάνει ο Βασίλης, είναι την τοποθέτηση της μοτοσυκλέτας στο σταντ από άνθρωπο της Original by MOTUL, τίποτα περισσότερο, ακριβώς όπως ορίζουν οι κανονισμοί της κατηγορίας αυτής.

Πάμε να δούμε πολύ χοντρικά ποιες είναι οι παροχές αυτής της κατηγορίας:

Μεταφορά της μοτοσυκλέτας από το λιμάνι της Βαρκελώνης στο λιμάνι της Τζέντα με το μισθωμένο Ro-Ro της ASO – Προμήθεια του σιδερένιου κιβωτίου μέσα στο οποίο ο κάθε αναβάτης τοποθετεί τα δικά τους εργαλεία και βασικά ανταλλακτικά που θέλει να έχει μαζί του – Προμήθεια αντίσκηνου, υπνόσακου και υποστρώματος – Μεταφορά του εξοπλισμού αυτού σε κάθε bivouac. Ουσιαστικά εδώ τελειώνει και η βοήθεια που σου παρέχουν!

Χωρίς υποστήριξη μηχανικών ο Βασίλης Μπούδρος στο Dakar – Μόνος ακόμη και στις αλλαγές ελαστικών!
Αυτή είναι η μόνη παροχή που έχεις: Βρίσκεις έτοιμο το κιβώτιο και το χαλί στρωμένο με μία καρέκλα... και το αντίσκηνο μόνος σου το στήνεις...

Το μόνο που κάνει η διοργάνωση για εσένα, είναι να βάλει σε μία θέση το κιβώτιο και το χαλί εργασίας πάνω στο οποίο θα παρκάρεις την μοτοσυκλέτα σου όταν τελειώσει η απλή διαδρομή που ακολουθεί κάθε έξοδο από την ειδική και επιστρέψεις στο κινητό bivouac της διοργάνωσης. Τοποθετεί επίσης μία κρεμάστρα με παροχή ρεύματος για να φορτίσουν τα γιλέκα με τον αερόσακο και τραπέζια και παγκάκια στα οποία κανείς δεν έχει χρόνο να καθίσει. Ούτε το αντίσκηνο στήνουν, ούτε το μαζεύουν για εσένα το πρωί. Αντιθέτως επειδή το φορτηγό πρέπει να φεύγει πολύ νωρίς για να προλάβει να φτάσει και να στήσει ξανά στο επόμενο bivouac, πρέπει να έχεις μαζέψει τα πράγματα μία ώρα πριν την εκκίνηση, που σημαίνει πως πολλές φορές το εγερτήριο ήταν στις 03:30.

Μία πολύ σημαντική παροχή που σου δίνει η MOTUL είναι ανάλυση δείγματος λαδιού, προβλέποντας με αρκετά μεγάλο βαθμό ακρίβειας αν ο κινητήρας σου θα σπάσει στην επόμενη ειδική ή όχι. Οι εργοστασιακοί έχουν δείγματα κάθε ημέρα, όχι όλοι.

Μία πρόσθετη παροχή βοήθειας τις προηγούμενες χρονιές ήταν οι αλλαγές ελαστικών, φέτος ούτε τα λάστιχα δεν σου αλλάζουν, οι αναβάτες πρέπει να το κάνουν μόνοι τους. Με έξυπνο προγραμματισμό μπορείς να ετοιμάζεις στις ημέρες με περισσότερο χρόνο το απόγευμα τα ελαστικά για την μεθεπόμενη ημέρα σε δεύτερο σετ τροχών, ώστε την επόμενη δύσκολη σε χρόνο αγωνιστική ημέρα να αλλάζεις απλά τροχούς και όχι και ελαστικά.

Χωρίς υποστήριξη μηχανικών ο Βασίλης Μπούδρος στο Dakar – Μόνος ακόμη και στις αλλαγές ελαστικών!
Συχνά εργάζεσαι μέχρι αργά το βράδυ κόβοντας από φυσιοθεραπείες και την απαραίτητη ξεκούραση - Πίσω ένας αναβάτης αλλάζει ελαστικά μόνος του...

Όλα αυτά αν δεν έχεις να κάνεις κάτι σημαντικό στην μοτοσυκλέτα που απαιτεί πολύ χρόνο, όπως αλλαγές δίσκων συμπλέκτη μέχρι βαλβίδες, διαρροές λαδιών κτλ, άξονες κιβωτίου και άλλα που είδαμε να προσπαθούν να επισκευάσουν μέχρι και λίγες ώρες πριν την αναχώρηση της επόμενης ημέρας! Άυπνοι ρίχνονταν στην μάχη του επόμενου σκέλους συχνά χωρίς να έχουν ολοκληρώσει την επισκευή οπότε δεν είναι καθόλου τυχαίο που σχεδόν οι μισοί της Original by MOTUL εγκατέλειψαν τον αγώνα.

Όπως δήλωσε στο ΜΟΤΟ ο υπεύθυνος της Original by MOTUL που επί 16 έτη αλλάζει χρονιά στην έρημο έχοντας συγκεντρώσει τεράστια εμπειρία και έχοντας ζήσει την οδυνηρή εγκατάλειψη πολλών υποσχόμενων αγωνιζόμενων, το σύνηθες είναι στην πρώτη εβδομάδα του Dakar, η Original by MOTUL να έχει μειωθεί κατά 50 έως 60%!

Χωρίς υποστήριξη μηχανικών ο Βασίλης Μπούδρος στο Dakar – Μόνος ακόμη και στις αλλαγές ελαστικών!
Κάθε bivouac είναι διαφορετικό και κάθε φορά η θέση σου αλλάζει, ώστε κανείς να μην είναι πιο κοντά σε ξεμονταδόρο ή σπρέι ή αέρα και θεωρηθεί πως ευνοείται

Η DNA έχει ένα σημαντικό λόγο που επενδύει με μεγάλη χορηγία στην συμμετοχή στο Rally Dakar καθώς ο νούμερο ένα λόγος που οι μοτοσυκλέτες εγκαταλείπουν και οι κινητήρες σπάνε, είναι η άμμος στα σωθικά τους. Όταν φυσάει δυνατά -και πάντα φυσάει στην έρημο- ο αναβάτης αναπνέει έναν αέρα που τον κάνει να μασάει κόκκους και να καταριέται το μέρος, το Rally και την απόφασή του να πάρει μέρος εκεί, και αντίστοιχα η εισαγωγή παλεύει να φιλτράρει τον αέρα. Ένας από τους λόγους που η Husqvarna FE 450 Rally Replica έχει καταφέρει να βγάλει δύο Dakar χωρίς μεγάλα προβλήματα, είναι και τα φίλτρα αέρος που φοράει και όλη η ιστορία της ανάπτυξής τους, όπως κατά καιρούς την έχουμε αποτυπώσει. Όταν βλέπεις 15 μοτοσυκλέτες με ανοιγμένα φιλτροκούτια και μία από αυτές να έχει εισαγωγή χωρίς ίχνος σκόνης, τότε καταλαβαίνεις έμπρακτα την διαφορά.

Χωρίς υποστήριξη μηχανικών ο Βασίλης Μπούδρος στο Dakar – Μόνος ακόμη και στις αλλαγές ελαστικών!
Το ειδικό αγωνιστικό φίλτρο της DNA αφαιρείται σε μερικά δευτερόλεπτα χωρίς βίδες, χωρίς εργαλεία ενώ ασφαλίζει με -αποδεδειγμένα- τεράστια ασφάλεια. Εξαιρετικά σημαντική βοήθεια σε αυτές τις συνθήκες!

Στην πράξη ο απροβλημάτιστος κινητήρας μπορεί να κάνει την μεγάλη διαφορά για τον αναβάτη της Original by MOTUL και εξαλείφοντας έναν από τους μεγάλους κινδύνους, έχεις κάνει το πρώτο μεγάλο βήμα για να καταφέρεις να δεις τον τερματισμό.

Για τον περιστασιακό λοιπόν θεατή του Rally Dakar που μέχρι τώρα αγνοούσε μία καλά εδραιωμένη κατηγορία που υπάρχει πολλά χρόνια με τον ίδιο τρόπο και τους ίδιους απαράβατους κανόνες, η Original by MOTUL είναι η πιο σκληρή και ταυτόχρονα και μία πιο προσιτή οικονομικά κατηγορία. Το κόστος συμμετοχής συνεχίζει να είναι υπέρογκο αλλά σίγουρα καλύτερο από το να καλύπτεις και μέρος της αμοιβής μηχανικών.

Χωρίς υποστήριξη μηχανικών ο Βασίλης Μπούδρος στο Dakar – Μόνος ακόμη και στις αλλαγές ελαστικών!
Ο αναβάτης της Original by MOTUL απαγορεύεται να έχει την παραμικρή εξωτερική βοήθεια, οποιαδήποτε ώρα, είτε εντός ειδικής είτε μέσα στο bivouac!

Όσο για τα ανταλλακτικά, υπάρχουν στην έρημο τα πάντα, τουλάχιστον για KTM και Honda. Έχουν πληθώρα ανταλλακτικών για τις μοτοσυκλέτες που συμμετέχουν, ακόμη και εκείνα που δεν βρίσκεις σε κατά τόπους αντιπροσωπείες ετοιμοπαράδοτα, ακόμη και εκείνα που παρουσιάζουν ελλείψεις στις κεντρικές αποθήκες! Έχοντας την πλήρη λίστα των μοντέλων μήνες πριν την έναρξη του Rally, οι εταιρείες που έχουν πολλές συμμετοχές στο Dakar προετοιμάζονται κατάλληλα και φέρνουν φορτηγά πλήρως εξοπλισμένα και σε ποσότητες.

Ξεχωριστό φορτηγό της MOTUL μεταφέρει ένα κανονικό εργαστήριο χημείας όπου μπορείς να δώσεις δείγμα λαδιών:
 

Χωρίς υποστήριξη μηχανικών ο Βασίλης Μπούδρος στο Dakar – Μόνος ακόμη και στις αλλαγές ελαστικών!

 

Η μόνη κατηγορία που η διοργάνωση τους κάλεσε να ανέβουν όλοι στο βάθρο και όχι μόνο οι νικητές! Διότι κάθε τερματισμός είναι μία νίκη στην συγκεκριμένη περίπτωση:

Χωρίς υποστήριξη μηχανικών ο Βασίλης Μπούδρος στο Dakar – Μόνος ακόμη και στις αλλαγές ελαστικών!

 

 

Το καλύτερα εξοπλισμένο συνεργείο με ανταλλακτικά της KTM σε απόσταση χιλιάδων χιλιομέτρων και μάλιστα με πίστωση!
Παίρνεις ότι θέλεις και πληρώνεις στην χώρα σου, για να μην σκέφτεσαι ότι έχεις χρεωκοπήσει την στιγμή του αγώνα...
Εδώ ο Βασίλης παίρνει μία νέα ποδιά για την Husqvarna FE450 Rally Replica:
 

Χωρίς υποστήριξη μηχανικών ο Βασίλης Μπούδρος στο Dakar – Μόνος ακόμη και στις αλλαγές ελαστικών!

 

Ετικέτες