Η Energica γράφει ιστορία στο Πρωτάθλημα Super Hooligan του MotoAmerica

Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα ενάντια σε βενζινοκίνητες, με πολύ καλά πρώτα αποτελέσματα
Energica and Stefano Mesa at Super Hooligan 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/3/2023

Ο Stefano Mesa καβάλα στην Energica EVA Ribelle RS κατάφερε όχι μόνο να… τερματίσει με την ηλεκτρική του μοτοσυκλέτα και στους δύο πρώτους αγώνες του Super Hooligan Πρωταθλήματος στις Η.ΠΑ. για το 2023, αλλά να βρεθεί και σε αξιόλογη θέση στην κατάταξη.

Ο Κολομβιανός αναβάτης της Tytlers Cycle Racing με το νούμερο #137 οδήγησε στη Daytona International Speedway την Eva Ribelle RS, παλεύοντας με βενζινοκίνητα naked χιλιάρια και καταφέρνοντας να τερματίσει 7ος και 5ος στους δυο πρώτους αγώνες της σεζόν!

Στον πρώτο αγώνα η νίκη πήγε στον Πρωταθλητή του 2022 Tyler O’Hara, με Indian FTR και ταχύτερο γύρο 1:53.945. Πίσω του είχαμε δυο ακόμα Indian (Boby Fong & Jeremy McWilliams), ένα Harley-Davidson (Cory West), ένα Indian (Kyle Ohnsorg) και ένα KTM (Andy DiBrino), με τον Stefano Mesa και την Energica στην 7η θέση με ταχύτερο γύρο 1:59.218.

Super Hooligan Daytona

Στον δεύτερο αγώνα, ο Tyler O’Hara έκανε το 2 στα 2, με ταχύτερο γύρο 1:55.447, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Jeremy McWilliams επίσης με Indian, τρίτος ήταν ο Mark Price με ΚΤΜ, τέταρτος ο Nate Kern με BMW και πέμπτος ο Stefano Mesa με την Energica με ταχύτερο γύρο 1:59.757.

Έτσι, στη γενική βαθμολογία προηγείται ο O’Hara με 50 βαθμούς, ενώ ο Mesa βρίσκεται στην 6η θέση με 20 βαθμούς, ισοβαθμώντας με τον 5ο Nate Kern και τον 4ο Bobby Fong!

Σημειώστε πως στους πρώτους δυο αγώνες είχαμε 33 συμμετέχοντες αγωνιζόμενους.

Το αποτέλεσμα για την ώρα κρίνεται εξαιρετικό για την Energica, που κάνει μια πολύ καλή αρχή στην “εισβολή” της σε ένα βενζινοκίνητο Πρωτάθλημα, δείχνοντας με το καλημέρα πως μπορεί να είναι ανταγωνιστική, αν και όχι ακόμα ικανή για την κορυφή. Σημειώστε πάντως πως το συγκεκριμένο Super Hooligan Πρωτάθλημα έχει φτιαχτεί "φωτογραφικά" για να βοηθήσει κυρίως το image των Indian & Harley, ενώ αν αναρωτιέστε γιατί δεν "πατάει" τους πάντες ο DiBrino με το KTM Duke, μάθετε πως για κάποιο λόγο εκείνος οδηγεί το 890R και όχι το 1290R όπου τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά.

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge - Βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ένα πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3 του στέρησε τη νίκη
motomag Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/12/2023

Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο MotoGP, Valentino Rossi, ο οποίος συμμετείχε με την ομάδα της BMW M Team WRT μαζί με τους Dries Vanthoor και Nick Yelloly στον αγώνα αντοχής “Gulf 12 Hours” που πραγματοποιήθηκε στη Yas Marina Circuit λίγο έλειψε να κατακτήσει τη νίκη ωστόσο ένα μηχανικό πρόβλημα στην BMW MT GT3, του στέρησε το πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ξεκινώντας από την τέταρτη θέση του grid, o Dries Vanthoor κατάφερε να πλασαριστεί στην τρίτη θέση, με τον Valentino Rossi να παίρνει τη θέση του πίσω από το τιμόνι της BMW M4 GT3 φτάνοντας στις εφτάμιση ώρες του αγώνα. Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής ο οποίος είχε πάρει την πρωτοπορία (!) του αγώνα θα έβλεπε λίγο αργότερα τις ελπίδες για την κατάκτηση της νίκης στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς να σβήνουν άδοηξα... Κατά τη διάρκεια του pitstop αλλαγής οδηγού, ο Nick Yelloly ο οποίος θα έκανε το τελευταίο stint του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο καταφέρνοντας ωστόσο να βγει στην πίστα στη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός οδηγός πίεσε όσο μπορούσε στα τελευταία στάδια του αγώνα ωστόσο τερμάτισε 12 δευτερόλεπτα πίσω από τους Luca Stolz, Mikael Grenier και Maro Engel της GroupM Racing Mercedes-AMG GT3 οι οποίοι πανηγύρισαν μια ανέλπιστη όπως φάνηκε νίκη.

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ο Valentino Rossi ο οποίος ετοιμάζεται την επόμενη χρονιά να αγωνιστεί με την BMW M Team WRT στην κατηγορία LMGT3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), μετά το βάθρο στον αγώνα “Gulf 12 Hours” δήλωσε: "Στο τέλος, ήταν ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο για εμάς. Ο στόχος ήταν να ανέβουμε στο βάθρο και ήμασταν πολύ δυνατοί, πολύ γρήγοροι. Είχαμε έναν σχεδόν τέλειο αγώνα. Θα μπορούσαμε επίσης να είχαμε κερδίσει. Έτσι στο τέλος είμαστε λίγο στεναχωρημένοι γιατί νιώσαμε τη γεύση της νίκης, αλλά είχαμε ένα πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού και χάσαμε κρίσιμα δευτερόλεπτα στο pitstop. Αυτό είναι πολύ κρίμα γιατί τελικά χάσαμε 12 δευτερόλεπτα, ενώ αν δεν είχαμε το τεχνικό αυτό πρόβλημα θα είχαμε μια φανταστική μάχη μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αλλά όπως και να 'χει, είναι σπουδαίο, το αυτοκίνητο ήταν πολύ δυνατό, η ομαδική δουλειά ήταν όπως πάντα πολύ καλή και μου άρεσε πολύ να αγωνίζομαι με τον Dries και τον Nick. Είναι σπουδαίο να ολοκληρώνουμε τη σεζόν με ένα βάθρο. Είναι το έκτο βάθρο της σεζόν. Έτσι είμαι πολύ χαρούμενος για τη φετινή σεζόν και για τη βελτίωση που είχα αγωνιστικά".

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ετικέτες