Η Energica γράφει ιστορία στο Πρωτάθλημα Super Hooligan του MotoAmerica

Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα ενάντια σε βενζινοκίνητες, με πολύ καλά πρώτα αποτελέσματα
Energica and Stefano Mesa at Super Hooligan 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/3/2023

Ο Stefano Mesa καβάλα στην Energica EVA Ribelle RS κατάφερε όχι μόνο να… τερματίσει με την ηλεκτρική του μοτοσυκλέτα και στους δύο πρώτους αγώνες του Super Hooligan Πρωταθλήματος στις Η.ΠΑ. για το 2023, αλλά να βρεθεί και σε αξιόλογη θέση στην κατάταξη.

Ο Κολομβιανός αναβάτης της Tytlers Cycle Racing με το νούμερο #137 οδήγησε στη Daytona International Speedway την Eva Ribelle RS, παλεύοντας με βενζινοκίνητα naked χιλιάρια και καταφέρνοντας να τερματίσει 7ος και 5ος στους δυο πρώτους αγώνες της σεζόν!

Στον πρώτο αγώνα η νίκη πήγε στον Πρωταθλητή του 2022 Tyler O’Hara, με Indian FTR και ταχύτερο γύρο 1:53.945. Πίσω του είχαμε δυο ακόμα Indian (Boby Fong & Jeremy McWilliams), ένα Harley-Davidson (Cory West), ένα Indian (Kyle Ohnsorg) και ένα KTM (Andy DiBrino), με τον Stefano Mesa και την Energica στην 7η θέση με ταχύτερο γύρο 1:59.218.

Super Hooligan Daytona

Στον δεύτερο αγώνα, ο Tyler O’Hara έκανε το 2 στα 2, με ταχύτερο γύρο 1:55.447, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Jeremy McWilliams επίσης με Indian, τρίτος ήταν ο Mark Price με ΚΤΜ, τέταρτος ο Nate Kern με BMW και πέμπτος ο Stefano Mesa με την Energica με ταχύτερο γύρο 1:59.757.

Έτσι, στη γενική βαθμολογία προηγείται ο O’Hara με 50 βαθμούς, ενώ ο Mesa βρίσκεται στην 6η θέση με 20 βαθμούς, ισοβαθμώντας με τον 5ο Nate Kern και τον 4ο Bobby Fong!

Σημειώστε πως στους πρώτους δυο αγώνες είχαμε 33 συμμετέχοντες αγωνιζόμενους.

Το αποτέλεσμα για την ώρα κρίνεται εξαιρετικό για την Energica, που κάνει μια πολύ καλή αρχή στην “εισβολή” της σε ένα βενζινοκίνητο Πρωτάθλημα, δείχνοντας με το καλημέρα πως μπορεί να είναι ανταγωνιστική, αν και όχι ακόμα ικανή για την κορυφή. Σημειώστε πάντως πως το συγκεκριμένο Super Hooligan Πρωτάθλημα έχει φτιαχτεί "φωτογραφικά" για να βοηθήσει κυρίως το image των Indian & Harley, ενώ αν αναρωτιέστε γιατί δεν "πατάει" τους πάντες ο DiBrino με το KTM Duke, μάθετε πως για κάποιο λόγο εκείνος οδηγεί το 890R και όχι το 1290R όπου τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά.

BMW - Οι Sylvain Guintoli και Bradley Smith νέοι αναβάτες εξέλιξης της M 1000 RR

Με στόχο την κορυφή σε Motul WSBK και FIM EWC
motomagBMW – Οι Sylvain Guintoli και Bradley Smith μαζί της ως αναβάτες εξέλιξης
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

11/12/2023

Η BMW Motorsport μεγαλώνει την αγωνιστική της οικογένεια, προσθέτοντας στους κόλπους της τον Γάλλο Sylvain Guintoli και τον Βρετανό Bradley Smith, που με την εμπειρία τους σε διάφορα Παγκόσμια Πρωταθλήματα θα βοηθήσουν τους Βαυαρούς ως αναβάτες εξέλιξης της εργοστασιακής M 1000 RR.

Για το 2024 η BMW ενέταξε στην εργοστασιακή της ομάδα τον Πρωταθλητή του 2021 στα Motul WSBK, Toprak Razgatlioglu, ο οποίος έχει ήδη δοκιμάσει τη νέα του μοτοσυκλέτα. Τώρα οι Βαυαροί εμπλουτίζουν την ομάδα τους με νέους αναβάτες εξέλιξης, στοχεύοντας να βρεθεί στην κορυφή τόσο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος WSBK, όσο και στο EWC.

Ξεκινώντας από τον 41χρονο Guintoli, ο Γάλλος έχει καταφέρει να στεφθεί δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, στα WSBK το 2014 και στο FIM EWC το 2021, ενώ έχει θητεύσει και στα MotoGP, και μεταξύ άλλων έχει εκτελέσει χρέη αναβάτη εξέλιξης για τη Suzuki. Εκτός της εξέλιξης της εργοστασιακής αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, ο Γάλλος θα συμμετέχει με την ομάδα της BMW Motorrad στο FIM EWC 2024, με τους υπόλοιπους αναβάτες της ομάδας να μην έχουν ανακοινωθεί.

BMW – Οι Sylvain Guintoli και Bradley Smith μαζί της ως αναβάτες εξέλιξης

Από την άλλη, ο 33χρονος Smith είναι γνωστός από την καριέρα του στα MotoGP. Ξεκίνησε το 2006 στην κατηγορία των 125 κυβικών, ενώ το 2011 μεταπήδησε στη Moto2 κατηγορία. Δύο χρόνια αργότερα, το 2013 ανέβηκε στην μεγάλη κατηγορία, όπου παρέμεινε ενεργός μέχρι και το 2020. Επιπλέον, το 2015 ο Βρετανός νίκησε τον 8ωρο αγώνα της Suzuka, ενώ πλέον αναλαμβάνει τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης για την BMW.

Ο Guintoli δήλωσε χαρούμενος για τη νέα του δουλειά, χαρακτηρίζοντας την εργασία που του έχει ανατεθεί ως συναρπαστική, ενώ όπως είπε ανυπομονεί να ξεκινήσει καθώς πιστεύει ότι θα απολαύσει τη νέα BMW M 1000 RR. Από την πλευρά του ο Smith θεωρεί μεγάλο προνόμιο να αποτελεί μέλος της ομάδας εξέλιξης της BMW Motorrad, δηλώνοντας ότι θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του για να βοηθήσει τους τέσσερις εργοστασιακούς αναβάτες της BMW στα WSBK να είναι ανταγωνιστικοί, διεκδικώντας το Πρωτάθλημα. 

Ετικέτες