King of the Baggers 2026: Ο Bradley Smith συνεχίζει με την Harley-Davidson

Δεύτερη συνεχόμενη σεζόν για τον πρώην αναβάτη των MotoGP στο θεαματικό αμερικανικό πρωτάθλημα
King of the Baggers
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/3/2026

Ο Bradley Smith θα επιστρέψει το 2026 στο πρωτάθλημα King of the Baggers με την ομάδα Harley-Davidson x DynoJet Factory Racing, ξεκινώντας τη δεύτερη του σεζόν στο αμερικανικό πρωτάθλημα.

Ο πρώην αναβάτης των MotoGP Bradley Smith θα συνεχίσει στο πρωτάθλημα King of the Baggers και τη σεζόν 2026, παραμένοντας στην ομάδα της Harley-Davidson, DynoJet Factory Racing, με την οποία συνεργάστηκε για πρώτη φορά το 2025.

King of the Baggers

Η νέα σεζόν ξεκινά αυτό το Σαββατοκύριακο στη Daytona, στον πρώτο από τους επτά αγωνιστικούς γύρους του πρωταθλήματος. Κάθε αγωνιστικό τριήμερο περιλαμβάνει δύο αγώνες, στο έντονο πρόγραμμα δράσης της διοργάνωσης.

King of the Baggers

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Smith θα οδηγήσει την αγωνιστική Harley-Davidson Road Glide, η οποία εξοπλίζεται με τον τροποποιημένο για επιδόσεις κινητήρα Screamin’ Eagle Milwaukee-Eight 131.

King of the Baggers

Ο Smith θα αγωνιστεί πλευρό του Kyle Wyman, ο οποίος υπήρξε πρωταθλητής του Daytona 200 το 2019 και ηγείται της προσπάθειας με την ομάδα Harley-Davidson x Dynojet Factory Racing Road Glide.

King of the Baggers

Ως ο πιο διακεκριμένος αναβάτης της κατηγορίας με τις περισσότερες νίκες και έχοντας κατακτήσει τον πρώτο τίτλο (2021) αλλά και τον τελευταίο (2025), ο Wyman θεωρείται το απόλυτο φαβορί, έχοντας κερδίσει πέντε συνεχόμενους αγώνες στην Daytona.

King of the Baggers

Μάλιστα, το 2025 επικράτησε και στους δύο αγώνες στην ίδια πίστα, καταφέρνοντας να ανακτήσει το νούμερο #1 από τον Troy Herfoss της Indian.

King of the Baggers

Την παρουσία της Harley-Davidson στο πρωτάθλημα συμπληρώνει ο James Rispoli, που θα αγωνιστεί με τη δορυφορική ομάδα Big Diehl x Harley-Davidson Factory Racing.

King of the Baggers

Μιλώντας για τη δεύτερη σεζόν του στο King of the Baggers, ο Smith δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένος για τη σεζόν 2026 με την Harley-Davidson x DynoJet Factory Racing. Ένας χρόνος εμπειρίας πάνω στη Road Glide και η εξοικείωση με όλες τις πίστες πιστεύω ότι θα βοηθήσουν να βελτιώσω τα αποτελέσματά μου.

King of the Baggers

"Δουλέψαμε πολύ στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου. Δεν υπάρχει καλύτερη ομάδα σε αυτή τη σειρά και πιστεύω ότι θα είμαστε ξανά ανάμεσα στους βασικούς διεκδικητές του τίτλου."

King of the Baggers

Το πρόγραμμα του King of the Baggers για το 2026 περιλαμβάνει και έναν ιδιαίτερα ξεχωριστό αγώνα τον Σεπτέμβριο στην πίστα Circuit of the Americas (COTA), την ίδια εγκατάσταση που φιλοξενεί και το MotoGP, προσφέροντας μια ακόμη μεγάλη σκηνή για το ιδιαίτερο αυτό πρωτάθλημα των μεγάλων bagger μοτοσυκλετών.

King of the Baggers

 

Gino Rea - Επιστρέφει στο EWC με την Wójcik Racing Team το 2024

Μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στην πίστα της Suzuka το 2022, ξανά με μοτοσυκλέτα της Honda
motomagGino Rea – Επιστρέφει στο EWC με την Wójcik Racing Team το 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/12/2023

Μετά τον πολύ άσχημο τραυματισμό του στον 8ωρο αγώνα της Suzuka το 2022, ο Gino Rea κάνει την μεγάλη επιστροφή στους αγώνες αντοχής του EWC, όντας ο ένας από τους τέσσερις αναβάτες της Wójcik Racing Team για την κατηγορία Superstock του FIM Endurance World Championship για την σεζόν του 2024, με μία μοτοσυκλέτα που γνωρίζει καλά.

Οι νέοι κανόνες του Πρωταθλήματος που επιτρέπουν σε τέσσερις αναβάτες να τρέξουν με την ίδια ομάδα στη Superstock κατηγορία για τους δύο γύρους των 24 ωρών, έδωσαν τη δυνατότητα στην ομάδα Wójcik να εντάξει στους κόλπους της τον Rea. Έτσι ο 34χρονος Βρετανός, ο οποίος έδωσε μία μεγάλη μάχη μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στο κεφάλι κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών στη Suzuka τον Αύγουστο του 2022, θα αγωνιστεί πλάι στους Kevin Manfredi, Sheridan Morais και Danny Webb, καβάλα στην ολοκαίνουργια για το 2024 μοτοσυκλέτα της Wójcik, μία Honda με ελαστικά της Dunlop. Γνώριμη η μοτοσυκλέτα αν σκεφτούμε ότι πριν τον τραυματισμό του ο Rea ήταν μέλος της ομάδας FCC TSR Honda France, και πάλι με Fireblade -διαφορετικών προδιαγραφών.

Ο Βρετανός ήταν μέλος της ομάδας όταν αυτή βρέθηκε για πρώτη φορά στο βάθρο του EWC, στον διάσημο αγώνα του Bol d’Or το 2019. Ακόμη, στο παρελθόν έχει υπάρξει ξανά ομόσταυλος του Morais, ενώ γνωρίζει όλες τις πίστες που απαρτίζουν το πρόγραμμα του EWC για το 2024. Από την άλλη και η Wójcik Racing Team δεν είναι τυχαία, καθώς ισοβάθμισε με την τρίτη γενικής 3ART Best of Bike στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM Endurance 2023.

Η απόφαση του Gino Rea να επιστρέψει στους αγώνες μετά από ό,τι πέρασε δείχνει το πάθος και τη δύναμη χαρακτήρα του. Παρά το γεγονός ότι κινδύνευσε να χάσει την ζωή του και πέρασε μία ιδιαίτερα μακρά περίοδο ανάρρωσης, η οποία του στέρησε την συμμετοχή του το 2023, επανέρχεται τώρα δυναμικά, έχοντας καταφέρει να ξεπεράσει τον τραυματισμό του.

Ετικέτες