Olympia Rally 2023, 4η ημέρα - Δύο Έλληνες στην πρώτη δεκάδα γενικής

Χρήστος Πελούσης και Δημήτρης Χελιώτης
Olympia Rally, 4η ημέρα
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

28/4/2023

Την 4η ημέρα του αγώνα, οι αναβάτες ολοκλήρωσαν μια δύσκολη διαδρομή μετακινούμενοι από τα Καλάβρυτα στην Αρχαία Ολυμπία, καθώς το Olympia Rally αλλάζει περιοχή. 

Οι συμμετέχοντες του Olympia Rally αντιμετώπισαν μια σκληρή πρόκληση, καθώς πλοηγούνταν μέσα από ένα εντυπωσιακό, αλλά απαιτητικό τοπίο. Μετά τα όμορφα χωριά στην Κλειτορία και στα Τρόπαια, το ποτάμι του Λαδώνα με τη λίμνη στο τέλος του, τους συνόδευσε για ένα μεγάλο κομμάτι της διαδρομής, όντας εντυπωσιακό, με τα λαμπερά του νερά και τα πλούσια χρώματα της φύσης. Στη συνέχεια οι αγωνιζόμενοι αντιμετώπισαν λόφους και δρόμους γεμάτους στροφές που οδηγούσαν στην Αρχαία Βάνενα, αλλά το πιο εντυπωσιακό πέρασμα ήταν ο δρόμος παράλληλα στον Ερύμανθο ποταμό, μέσα σε ένα βαθύ φαράγγι, με την απαιτητική κατηφόρα και δύσκολη ανηφόρα σε ένα απόκοσμο τοπίο.

Olympia Rally

Πρώτος στο τέλος της ειδικής διαδρομής ήταν ο #52 Ferdinand KREIDL με χρόνο 3:11'11 ". Δεύτερος ήταν ο #49 Roman GRUBER με χρόνο 3:17'30". Ο πρώτος αναβάτης της χθεσινής ημέρας, ο #304 Mike WIEDEMANN, έκανε ένα λάθος που τον έστειλε πίσω στην 3η θέση με χρόνο 3:23'12". Παρόλα αυτά, ο Mike Wiedemann παραμένει στην πρώτη θέση γενικής.

Top 5 ημέρας:
1. #52 Ferdinand KREIDL
2. #49 Roman GRUBER
3. #304 Mike WIELDMANN
4. #423 Maximillian SCHEK
5. #24 Marc BOLZ

Ακολουθεί το TOP 10 της γενικής κατάταξης στις μοτοσυκλέτες μετά και την 4η ημέρα

ΘΕΣΗ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ
1 Mike WIEDEMANN 3  
2 Ferdinand KREIDL 5 00:11:17
3 Maximillian SCHEK 4 01:14:22
4 Dominik HETZER 3 02:01:10
5 Roman GRUBER 4 02:05:53
6 Jan ZATKO 4 02:16:24
7 Marc BOLZ 2 02:23:37
8 Christos PELOUSIS 5 02:27:54
9 Dimitris HELIOTIS 6 02:40:03
10 Alexander Maximillian KLEINEDLER 4 02:46:19

Για περισσότερες πληροφορίες για το Olympia Rally, συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων και φωτογραφίες, επισκεφθείτε το site του Olympia Rally, ΕΔΩ.

Ετικέτες

Πρώτη στον κόσμο η Panther Racing του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Κέρδισε με τη μοτοσυκλέτα της 32 πανεπιστημιακές ομάδες - Τρεις πρωτιές στον διεθνή διαγωνισμό MotoStudent 2025
Panth Racing AUTh
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

31/10/2025

Η Panther Racing του ΑΠΘ κατέκτησε την 1η θέση στο MotoStudent 2025, μια τεράστια επιτυχία για το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και την Ελλάδα που πέτυχε η φοιτητική ομάδα Panther Racing, κατακτώντας το πρώτο βραβείο “Best MotoStudent Team Overall” στον παγκόσμιο διαγωνισμό MotoStudent 2025, που πραγματοποιήθηκε στις 15–19 Οκτωβρίου στην πίστα MotorLand Aragon της Ισπανίας

Ανάμεσα σε 32 πανεπιστημιακές ομάδες από όλο τον κόσμο, η Panther Racing ξεχώρισε για την τεχνογνωσία, την καινοτομία και το ομαδικό της πνεύμα, κατακτώντας πλήθος διακρίσεων:

  • 1η θέση - Best MotoStudent Team Overall
  • 1st in MS1 Delivery: Innovation
  • 1st in 5th Milestone: Economical Plan
  • 1st in MS1 6th Milestone: Pitch Presentation
  • 2nd in MS2 Test 3: Acceleration
  • 3rd in MS1
  • 4th in MS2 Test 1: Brake
  • 4th in MS2
Panther Racing

Η ομάδα του ΑΠΘ έφερε στην Ελλάδα το μεγαλύτερο βραβείο του διαγωνισμού, αποδεικνύοντας ότι το πάθος, η επιμονή και η ομαδικότητα μπορούν να οδηγήσουν σε διεθνείς κορυφές.

Ένα ταξίδι που ξεκίνησε με όραμα και αφοσίωση

Panth Racing

Από το φθινόπωρο του 2023, τα μέλη της Panther Racing εργάζονταν ασταμάτητα για να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να εξελίξουν μια πλήρως αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Μέσα από ατελείωτες ώρες στο εργαστήριο, δοκιμές και βελτιώσεις, η ομάδα κατάφερε να δημιουργήσει ένα μηχανικό επίτευγμα που συνδύασε τεχνολογία, καινοτομία και ομαδική ψυχή.

Κάθε μικρή δυσκολία, κάθε αποτυχία και κάθε νύχτα γεμάτη ιδέες, έγινε κομμάτι ενός μεγάλου ταξιδιού που κορυφώθηκε με τη στιγμή της απονομής.

Τι είναι το MotoStudent

Panther Racing

Ο MotoStudent είναι ένας διεθνής διαγωνισμός που φέρνει φοιτητές μηχανολογίας και συναφών ειδικοτήτων από πανεπιστήμια όλου του κόσμου σε ένα μοναδικό περιβάλλον αγωνιστικής μηχανικής.

Οι ομάδες καλούνται να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να οδηγήσουν μια πλήρως αγωνιστική μοτοσυκλέτα, αξιολογούμενες τόσο για το τεχνικό όσο και για το αγωνιστικό τους κομμάτι:

  • MS1 (Design & Engineering Phase): σχεδίαση, καινοτομία, οικονομικό πλάνο και παρουσίαση milestones.
  • MS2 (Racing Phase): επιδόσεις στην πίστα – επιτάχυνση, φρενάρισμα, χρόνος γύρου και συνολική οδηγική συμπεριφορά.

Ο στόχος του διαγωνισμού είναι να φέρει τους φοιτητές σε πραγματικές συνθήκες μηχανολογικής ανάπτυξης και motorsport, καλλιεργώντας την τεχνογνωσία, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία.

Περηφάνια για το ΑΠΘ και την Ελλάδα

Panther Racing

Η επιτυχία της Panther Racing αποτελεί μια στιγμή υπερηφάνειας όχι μόνο για το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αλλά και για την Ελλάδα συνολικά. Η ομάδα απέδειξε ότι η ελληνική φοιτητική μηχανολογία μπορεί να σταθεί ισάξια – και να ξεχωρίσει – ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες του κόσμου.

Με τη διάκριση αυτή, τα μέλη της Panther Racing επιστρέφουν γεμάτα γνώσεις, εμπειρίες και έμπνευση, συνεχίζοντας να ονειρεύονται, να δημιουργούν και να εξελίσσονται.

Ετικέτες