Olympia Rally 2023, 6η ημέρα - Ολοκλήρωση του Rally με μια δύσκολη τελική ειδική

Πέμπτος τελικής κατάταξης ο Χρήστος Πελούσης, πρώτος στην κατηγορία του ο Δημήτρης Χελιώτης με Yamaha Tenere 700
Olympia Rally 2023, 6η ημέρα
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/5/2023

Το Olympia Rally 2023, ένας από τους πιο απαιτητικούς αλλά και όμορφους αγώνες Rally στη χώρα μας, έφτασε στο τέλος του μετά από έξι μέρες δράσης γεμάτες συγκίνηση. Η τελευταία ειδική σε αυτό τον αγώνα που διεξήχθη την 6η μέρα, αποδείχθηκε μια πραγματική δοκιμασία των δεξιοτήτων και της πλοήγησης των αναβατών. Ένας πραγματικός «λαβύρινθος» με δύσκολη πλοήγηση, κλειστή διαδρομή και αυστηρό μέγιστο όριο ταχύτητας στα 50 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Οι οδηγοί έπρεπε να πλοηγηθούν μέσα από μια διαδρομή δίπλα στην Αρχαία Ολυμπία, που ήταν γεμάτη με στενές στροφές, τυφλές γωνίες και άλλα φυσικά εμπόδια. Αυτού του είδους η διαδρομή σήμαινε ότι δεν υπήρχε χώρος για λάθη, και το όριο ταχύτητας πρόσθετε ένα επιπλέον επίπεδο δυσκολίας.

Ο νικητής της τελικής ειδικής διαδρομής ήταν ο Ferdinand KREIDL με το νούμερο #52, ο οποίος κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδρομή με ευκολία και ακρίβεια, πλοηγούμενος στον προαναφερθένα λαβύρινθο. Δεύτερος ήταν ο Maximillian SCHEK με το νούμερο #423 και τρίτος ο Christian HAUSER με το νούμερο #301.
Νικητής του Olympia rally αναδείχθηκε ο Mike WIEDEMANN με το νούμερο #304, με τη δεύτερη θέση να πηγαίνει στον Ferdinand KREIDL με το νούμερο #52 και την τρίτη στον Maximillian SCHEK με το νούμερο #423.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι με το πώς διαμορφώθηκε η τελική ειδική διαδρομή του Olympia Rally," δήλωσε ο διοργανωτής της εκδήλωσης Δημήτρης Αθανασουλόπουλος. "Ο λαβύρινθος αποτέλεσε μια πραγματική πρόκληση για τους οδηγούς και παρείχε ένα συναρπαστικό τέλος. Θα θέλαμε να συγχαρούμε τον Mike WIEDEMANN για τη νίκη του και να ευχαριστήσουμε όλους τους οδηγούς, τις ομάδες και τους θεατές για την επιτυχημένη διεξαγωγή του φετινού Rally."

Από ελληνικής πλευράς, είχαμε 2 συμμετοχές στον αγώνα, με τον #51 Χρήστο ΠΕΛΟΥΣΗ με Suzuki DR 650 να ανεβαίνει 5ος γενικής κατάταξης κάνοντας μια δυναμική εμφάνιση, ενώ ο πρωτοεμφανιζόμενος #62 Δημήτρης ΧΕΛΙΩΤΗΣ με Yamaha Tenere 700 κέρδισε την κατηγορία του και δήλωσε ενθουσιασμένος με τον αγώνα.

Για περισσότερες πληροφορίες για το Olympia Rally, συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων και φωτογραφίες, επισκεφθείτε το site του event ΕΔΩ.

Ετικέτες

Η GASGAS αποχωρεί από τους αγώνες μοτοσυκλέτας – Ο Jaime Busto μένει χωρίς εργοστασιακή ομάδα στο Trial

Τέλος εποχής για την ισπανική μάρκα από το 2026, με τον κορυφαίο της αναβάτη να δίχως ομάδα
GASGAS
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/12/2025

Η GASGAS βάζει οριστικό τέλος στην εργοστασιακή αγωνιστική της παρουσία, αποχωρώντας από όλες τις αγωνιστικές διοργανώσεις, από την 1η Ιανουαρίου 2026, σε μια απόφαση που πλήττει ιδιαίτερα το Trial, που είναι συνυφασμένο με το DNA της εταιρείας.

Η απόφαση της GASGAS να εγκαταλείψει κάθε εργοστασιακή αγωνιστική δραστηριότητα από την 1η Ιανουαρίου 2026 σηματοδοτεί το τέλος μιας ολόκληρης εποχής, με τον πιο άμεσο και ηχηρό αντίκτυπο να αφορά το Trial. Εκεί όπου η ισπανική εταιρεία δεν απλώς συμμετείχε, αλλά όριζε την ίδια της την ταυτότητα, και εκεί όπου ο Jaime Busto είχε εξελιχθεί στον βασικό εκφραστή της σύγχρονης αγωνιστικής της εικόνας.

GASGAS

Ο Βάσκος αναβάτης βρέθηκε τα τελευταία χρόνια στο καλύτερο σημείο της καριέρας του. Σταθερά μέσα στην πρώτη τριάδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος TrialGP, με νίκες, βάθρα και διαρκή παρουσία ως ο βασικός αντίπαλος του Toni Bou, ο Busto αποτέλεσε τον πυρήνα της GASGAS Factory Racing τόσο στο TrialGP όσο και στο  X-Trial. Η τρίτη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και η νίκη στο Saint Denis επιβεβαίωσαν ότι η ομάδα όχι μόνο είχε λόγο ύπαρξης, αλλά και ξεκάθαρη δυναμική.

GASGAS

Κι όμως, παρά τα αποτελέσματα, το πρόγραμμα σταματά απότομα. Η συμμετοχή του Busto στον πρόσφατο γύρο του X-Trial στο Ponte di Legno ήταν ουσιαστικά η τελευταία του εμφάνιση με εργοστασιακή GASGAS. Σε λίγες ημέρες, η ομάδα παύει να υφίσταται, αφήνοντας έναν από τους κορυφαίους αναβάτες της σύγχρονης εποχής χωρίς εργοστασιακή στέγη ενόψει του 2026.

GASGAS

Η ειρωνεία είναι εμφανής με την GASGAS να αποχωρεί από το Trial ακριβώς τη στιγμή που διέθετε αναβάτη ικανό να αμφισβητήσει την απόλυτη κυριαρχία της Honda και του Bou. Για τον Busto, η απόφαση δεν σχετίζεται με απόδοση ή αγωνιστική πορεία, αλλά με την ευρύτερη εταιρική αναδιάρθρωση του ομίλου Pierer Mobility, υπό την διοίκηση της Bajaj στο πλαίσιο της οποίας η GASGAS είναι η εταιρεία που χάνει πλήρως την εργοστασιακή αγωνιστική της παρουσία συνεχίζοντας όμως σε επίπεδο μοντέλων παραγωγής στην Αυστρία, τα οποία μάλιστα ανανεώθηκαν κανονικά για το 2026.

GASGAS

Η εταιρεία έχει ξεκαθαρίσει ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει ιδιώτες αναβάτες και ομάδες, όμως το κεφάλαιο της εργοστασιακής συμμετοχής κλείνει οριστικά. Για τον Jaime Busto, το επόμενο βήμα αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα, με το ενδιαφέρον να είναι έντονο, καθώς πρόκειται για έναν αναβάτη σε πλήρη αγωνιστική ωριμότητα.

GASGAS

Για τη GASGAS, όμως, η αποχώρηση από το Trial είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια αγωνιστική απόφαση. Είναι ένας αποχαιρετισμός στο ίδιο της το DNA. Και για τον άνθρωπο που την κράτησε στην κορυφή των βάθρων τα τελευταία χρόνια, είναι το τέλος μιας συνεργασίας που έμοιαζε, μέχρι πρόσφατα, ιδανικά συγχρονισμένη.