Paolo Ciabatti - Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από MotoGP και SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka!

Πρόθυμη να κάνει τα πάντα για να κερδίσει τον διάσημο αγώνας αντοχής η Ducati
motomag Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/3/2024

Ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse Off-Road, Paolo Ciabatti με δηλώσεις του έκανε γνωστό πως η ιταλική εταιρεία θέλει να φέρει στον οκτάωρο αγώνα αντοχής της Suzuka αναβάτες οι οποίοι θα προέρχονται είτε από το MotoGP είτε από το SBK, με σκοπό τι άλλο να πάρει τα σκήπτρα από τους Ιάπωνες οι οποίοι μονοπωλούν τις νίκες στον συγκεκριμένο αγώνα.

Ο μέχρι πρότινος Sporting Director της Ducati Lenovo Team, εκτός από το Desmo450 MX project, έχει επίσης την ευθύνη για τον συντονισμό των αθλητικών δραστηριοτήτων της Ducati στα κύρια εθνικά πρωταθλήματα SBK και SSP (MotoAmerica, British Superbike, All Japan Superbike, Australian Superbike και CIV) οπότε το ενδιαφέρον του για τους αγώνες αντοχής είναι εύλογο.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Ο Ciabatti σε δηλώσεις του ανέφερε: “ Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η Ducati αποφάσισε να ξεκινήσει ένα νέο project στο All Japan Superbike. Θα αγωνιστούμε με την ομάδα Kagayama (του γνωστού Ιάπωνα αγωνιζόμενου Yukio Kagayama που έχει στο ιστορικό του και την κατάκτηση του 8ωρου αγώνα της Suzuka με τη Suzuki το 2007) και αναβάτη τον Ryo Mizuno. Στην Ιαπωνία έχεις να αντιμετωπίσεις τη Honda, τη Yamaha και όχι μόνο. Γνωρίζουμε ότι πρόκειται για μια δύσκολη πρόκληση, αλλά η Ducati πιστεύει πολύ σε αυτό το εγχείρημα, και για αυτό βασιστήκαμε σε μια έμπειρη ομάδα όπως η Kagayama.

Υπάρχει συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των δικών μας μηχανικών και των δικών τους ώστε να βελτιώσουμε την Panigale και να είμαστε ανταγωνιστικοί στη συνέχεια. Τον Ιούλιο θα λάβουμε μέρος στον αγώνα αντοχής της Suzuka, ωστόσο όχι σαν εργοστασιακή συμμετοχή.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Οι μηχανικοί μας θα είναι εκεί και σε συνεργασία με τους Ιάπωνες μηχανικούς θα προσπαθήσουν να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα ώστε να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για το μέλλον. Γνωρίζουμε ότι θα είναι ένας απαιτητικός αγώνας.

Δεν αρνούμαι πως θα ήθελα να φέρουμε τους αναβάτες μας από το MotoGP και το SBK ωστόσο φέτος αυτό δεν είναι δυνατόν. Υπάρχουν πολλές υποχρεώσεις οι οποίες έχουν προγραμματιστεί το καλοκαίρι ενώ χρειάζεται σωστή προετοιμασία για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Θα μπορούσαμε να τους φέρουμε το 2025, ωστόσο φέτος θα αρκεστούμε στον Mizuno και σε ακόμη δύο αναβάτες με τους οποίους είμαστε σε συζητήσεις”.

Τα λεγόμενα του Ciabatti έχουν μεγάλη σημασία καθώς φανερώνει την “κάψα” της Ducati για να κυριαρχήσει σε θεσμούς στους οποίους οι Ιάπωνες κατέχουν το αγωνιστικό μονοπώλιο. Αν o Ciabatti καταφέρει να φέρει αναβάτες από το MotoGP ή το SBK στους αγώνες αντοχής τότε θα μιλάμε για ένα άθλο καθώς σπάνια βλέπουμε αναβάτες των συγκεκριμένων Πρωταθλημάτων να ρισκάρουν την εξάντληση και έναν πιθανό τραυματισμό -που πολλές φορές είναι θέμα κούρασης- σε έναν πολύωρο αγώνα αντοχής.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Ετικέτες

Isle of Man TT - Έκλεισε για τους θεατές η Parliament Square - Η κατάσταση των τραυματιών από το ατύχημα της 1ης μέρας

Ένας αναβάτης και οκτώ θεατές ενεπλάκησαν στο περιστατικό της πρώτης ημέρας του TT, με τους διοργανωτές να λαμβάνουν άμεσα νέα μέτρα ασφαλείας
Parliament Square
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/5/2026

Οι διοργανωτές του Isle of Man TT ανακοίνωσαν ότι η περιοχή θεατών στο Parliament Square θα παραμείνει κλειστή για το υπόλοιπο της διοργάνωσης, μετά το σοβαρό περιστατικό που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια των δοκιμών της Δευτέρας 26 Μαΐου και είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό ενός αναβάτη και οκτώ θεατών.

Το ατύχημα σημειώθηκε στην έξοδο του Parliament Square κατά τη διάρκεια του free practice της πρώτης ημέρας του φετινού TT, οδηγώντας σε άμεση διακοπή της διαδικασίας με κόκκινες σημαίες περίπου δέκα λεπτά πριν από το τέλος της περιόδου.

Η βραδινή διαδικασία qualifying ακυρώθηκε εξ ολοκλήρου, ενώ όλοι οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στο Nobles Hospital για εξετάσεις και περίθαλψη.

IoMTT

Σύμφωνα με τη νεότερη επίσημη ενημέρωση των διοργανωτών, ο αναβάτης και έξι από τους οκτώ θεατές έχουν ήδη πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο. Δύο θεατές παραμένουν νοσηλευόμενοι, ωστόσο είναι σε σταθερή κατάσταση, έχοντας τις αισθήσεις τους και λαμβάνοντας θεραπεία.

Σε ανακοίνωσή της, η διοργάνωση ανέφερε ότι η απόφαση για το κλείσιμο της περιοχής θεατών στο Parliament Square λήφθηκε στο πλαίσιο της επανεξέτασης ασφαλείας που ακολουθεί κάθε σοβαρό συμβάν.

"Λόγω της ασυνήθιστης φύσης του περιστατικού, το προληπτικό αυτό μέτρο εφαρμόστηκε μετά από αρχική αξιολόγηση από τους υπεύθυνους αγώνα, ασφαλείας και λειτουργίας", αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.

IoMTT

Οι διοργανωτές σημείωσαν επίσης ότι η έρευνα για τα αίτια του συμβάντος συνεχίζεται σε συνεργασία με όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες, ενώ έχουν ήδη εφαρμοστεί άμεσα πρόσθετα μέτρα ασφαλείας πριν από την επανέναρξη δραστηριοτήτων στην πίστα.

Παράλληλα, το Isle of Man TT υπογράμμισε πως η ασφάλεια αναβατών, θεατών, κριτών και προσωπικού παραμένει η απόλυτη προτεραιότητα της διοργάνωσης.

"Οι σκέψεις μας παραμένουν με όσους ενεπλάκησαν στο περιστατικό, καθώς και με τις οικογένειες και τους φίλους τους", καταλήγει η ανακοίνωση, ευχαριστώντας παράλληλα τους κριτές, τις ιατρικές ομάδες και τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης για την άμεση ανταπόκρισή τους.

IoMTT