Paolo Ciabatti - Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από MotoGP και SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka!

Πρόθυμη να κάνει τα πάντα για να κερδίσει τον διάσημο αγώνας αντοχής η Ducati
motomag Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/3/2024

Ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse Off-Road, Paolo Ciabatti με δηλώσεις του έκανε γνωστό πως η ιταλική εταιρεία θέλει να φέρει στον οκτάωρο αγώνα αντοχής της Suzuka αναβάτες οι οποίοι θα προέρχονται είτε από το MotoGP είτε από το SBK, με σκοπό τι άλλο να πάρει τα σκήπτρα από τους Ιάπωνες οι οποίοι μονοπωλούν τις νίκες στον συγκεκριμένο αγώνα.

Ο μέχρι πρότινος Sporting Director της Ducati Lenovo Team, εκτός από το Desmo450 MX project, έχει επίσης την ευθύνη για τον συντονισμό των αθλητικών δραστηριοτήτων της Ducati στα κύρια εθνικά πρωταθλήματα SBK και SSP (MotoAmerica, British Superbike, All Japan Superbike, Australian Superbike και CIV) οπότε το ενδιαφέρον του για τους αγώνες αντοχής είναι εύλογο.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Ο Ciabatti σε δηλώσεις του ανέφερε: “ Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η Ducati αποφάσισε να ξεκινήσει ένα νέο project στο All Japan Superbike. Θα αγωνιστούμε με την ομάδα Kagayama (του γνωστού Ιάπωνα αγωνιζόμενου Yukio Kagayama που έχει στο ιστορικό του και την κατάκτηση του 8ωρου αγώνα της Suzuka με τη Suzuki το 2007) και αναβάτη τον Ryo Mizuno. Στην Ιαπωνία έχεις να αντιμετωπίσεις τη Honda, τη Yamaha και όχι μόνο. Γνωρίζουμε ότι πρόκειται για μια δύσκολη πρόκληση, αλλά η Ducati πιστεύει πολύ σε αυτό το εγχείρημα, και για αυτό βασιστήκαμε σε μια έμπειρη ομάδα όπως η Kagayama.

Υπάρχει συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των δικών μας μηχανικών και των δικών τους ώστε να βελτιώσουμε την Panigale και να είμαστε ανταγωνιστικοί στη συνέχεια. Τον Ιούλιο θα λάβουμε μέρος στον αγώνα αντοχής της Suzuka, ωστόσο όχι σαν εργοστασιακή συμμετοχή.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Οι μηχανικοί μας θα είναι εκεί και σε συνεργασία με τους Ιάπωνες μηχανικούς θα προσπαθήσουν να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα ώστε να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για το μέλλον. Γνωρίζουμε ότι θα είναι ένας απαιτητικός αγώνας.

Δεν αρνούμαι πως θα ήθελα να φέρουμε τους αναβάτες μας από το MotoGP και το SBK ωστόσο φέτος αυτό δεν είναι δυνατόν. Υπάρχουν πολλές υποχρεώσεις οι οποίες έχουν προγραμματιστεί το καλοκαίρι ενώ χρειάζεται σωστή προετοιμασία για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Θα μπορούσαμε να τους φέρουμε το 2025, ωστόσο φέτος θα αρκεστούμε στον Mizuno και σε ακόμη δύο αναβάτες με τους οποίους είμαστε σε συζητήσεις”.

Τα λεγόμενα του Ciabatti έχουν μεγάλη σημασία καθώς φανερώνει την “κάψα” της Ducati για να κυριαρχήσει σε θεσμούς στους οποίους οι Ιάπωνες κατέχουν το αγωνιστικό μονοπώλιο. Αν o Ciabatti καταφέρει να φέρει αναβάτες από το MotoGP ή το SBK στους αγώνες αντοχής τότε θα μιλάμε για ένα άθλο καθώς σπάνια βλέπουμε αναβάτες των συγκεκριμένων Πρωταθλημάτων να ρισκάρουν την εξάντληση και έναν πιθανό τραυματισμό -που πολλές φορές είναι θέμα κούρασης- σε έναν πολύωρο αγώνα αντοχής.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Ετικέτες

Gino Rea - Επιστρέφει στο EWC με την Wójcik Racing Team το 2024

Μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στην πίστα της Suzuka το 2022, ξανά με μοτοσυκλέτα της Honda
motomagGino Rea – Επιστρέφει στο EWC με την Wójcik Racing Team το 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/12/2023

Μετά τον πολύ άσχημο τραυματισμό του στον 8ωρο αγώνα της Suzuka το 2022, ο Gino Rea κάνει την μεγάλη επιστροφή στους αγώνες αντοχής του EWC, όντας ο ένας από τους τέσσερις αναβάτες της Wójcik Racing Team για την κατηγορία Superstock του FIM Endurance World Championship για την σεζόν του 2024, με μία μοτοσυκλέτα που γνωρίζει καλά.

Οι νέοι κανόνες του Πρωταθλήματος που επιτρέπουν σε τέσσερις αναβάτες να τρέξουν με την ίδια ομάδα στη Superstock κατηγορία για τους δύο γύρους των 24 ωρών, έδωσαν τη δυνατότητα στην ομάδα Wójcik να εντάξει στους κόλπους της τον Rea. Έτσι ο 34χρονος Βρετανός, ο οποίος έδωσε μία μεγάλη μάχη μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στο κεφάλι κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών στη Suzuka τον Αύγουστο του 2022, θα αγωνιστεί πλάι στους Kevin Manfredi, Sheridan Morais και Danny Webb, καβάλα στην ολοκαίνουργια για το 2024 μοτοσυκλέτα της Wójcik, μία Honda με ελαστικά της Dunlop. Γνώριμη η μοτοσυκλέτα αν σκεφτούμε ότι πριν τον τραυματισμό του ο Rea ήταν μέλος της ομάδας FCC TSR Honda France, και πάλι με Fireblade -διαφορετικών προδιαγραφών.

Ο Βρετανός ήταν μέλος της ομάδας όταν αυτή βρέθηκε για πρώτη φορά στο βάθρο του EWC, στον διάσημο αγώνα του Bol d’Or το 2019. Ακόμη, στο παρελθόν έχει υπάρξει ξανά ομόσταυλος του Morais, ενώ γνωρίζει όλες τις πίστες που απαρτίζουν το πρόγραμμα του EWC για το 2024. Από την άλλη και η Wójcik Racing Team δεν είναι τυχαία, καθώς ισοβάθμισε με την τρίτη γενικής 3ART Best of Bike στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM Endurance 2023.

Η απόφαση του Gino Rea να επιστρέψει στους αγώνες μετά από ό,τι πέρασε δείχνει το πάθος και τη δύναμη χαρακτήρα του. Παρά το γεγονός ότι κινδύνευσε να χάσει την ζωή του και πέρασε μία ιδιαίτερα μακρά περίοδο ανάρρωσης, η οποία του στέρησε την συμμετοχή του το 2023, επανέρχεται τώρα δυναμικά, έχοντας καταφέρει να ξεπεράσει τον τραυματισμό του.

Ετικέτες