Pikes Peak 2019: Ο Scaysbrook στην κορυφή με Tuono V4

Τα αποτελέσματα του αγώνα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

2/7/2019

Η φετινή ανάβαση της διαδρομής του Βουνού με τις 156 στροφές, θα μείνει στην ιστορία όχι για το θέαμα που μας πρόσφερε αλλά για την πίκρα που μας έδωσε. Ο πρώτος αναβάτης που ξεκίνησε τη φιδίσια διαδρομή φέτος ήταν ο Carlin Dunne, o "King of the Mountain", με την πρωτότυπη Streetfighter V4 της Ducati, όμως λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό –όπως λένε ορισμένοι αυτόπτες μάρτυρες- έχασε το μπροστινό επειδή πέρασε πάνω από ένα σαμαράκι του δρόμου, με αποτέλεσμα να συμβεί το μοιραίο.

Το Pikes Peak θα είναι πλέον πιο άδειο χωρίς τον Dunne να τρομοκρατεί τους θεατές και υπόλοιπους αναβάτες με τον απίστευτο ρυθμό του. Φέτος, αν τα πράγματα δεν είχαν πάρει αυτή τη τροπή, θα είχε καταφέρει να σπάσει κάθε ρεκόρ, όμως η μοίρα είχε άλλα σχέδια.

Ο Carlin Dunne γνώριζε εκ των προτέρων την επικινδυνότητα τόσο της ανάβασης του Pikes Peak όσο και των υπόλοιπων αγώνων δρόμου, καθώς ο πατέρας του ήταν αγωνιζόμενος στο Isle Of Man. Το πάθος του για τους αγώνες ήταν πραγματικά άσβεστο και ο ίδιος ενθάρρυνε πολλές φορές στο παρελθόν και άλλους αναβάτες να ξεκινήσουν ή να συνεχίσουν την προσπάθειά τους, συμμετέχοντας στους αγώνες. Ένας απ’ αυτούς ήταν και ο φετινός νικητής της Heavyweight κατηγορίας, ο Rennie Scaysbrook με το Tuono V4 της Aprillia.

Συγκεκριμένα , ολοκλήρωσε την ανάβαση σημειώνοντας νέο ρεκόρ στη κατηγορία στα 09:44,963, ενώ τερμάτισε πέμπτος στη γενική κατάταξη. Συντετριμμένος απ’ το χαμό του Dunne, ο Scaysbrook είπε: “Η εμπειρία μου απ’ την ανάβαση του Pikes Peak ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με τον Dunne, καθώς ήταν ο μέντοράς μου το 2016 που πρωτοεμφανίστηκα. Έπειτα, το 2018 παλέψαμε σώμα με σώμα και με νίκησε. Ο Carlin ήταν  πραγματικά καλόκαρδος. Μιας και είμασταν οι πρώτοι που θα ξεκινούσαμε τον αγώνα φέτος, ο Carlin μου έδωσε το χέρι του και μου ευχήθηκε καλή τύχη, ενώ είπαμε πως θα τα πούμε στην κορυφή… Ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχασε έναν πραγματικό πρωταθλητή.”

Με τον Scaysbrook να καταρρίπτει το ρεκόρ της Heavyweight, ο Fillmore δεν κατάφερε να στεφθεί ο απόλυτος Βασιλιάς του Βουνού, κατέχοντας όλα τα ρεκόρ από όλες τις κατηγορίες των μοτοσυκλετών. Στη φετινή του προσπάθεια όμως, ο Fillmore με ένα ΚΤΜ 450 SX-F Factory Edition σύνθλιψε το ρεκόρ της Lightweight που είχε απ’ το 2009 ο Davey Durelle με SXV450 της Aprilia στο 10:35,354, καθώς πέρασε τη γραμμή τερματισμού στο 10:20,819, ενώ ήρθε 16ος στη γενική κατάταξη.

Πρώτη στην Exhibition Powersport (στην κατηγορία που έλαβε μέρος ο Dunne) τερμάτισε η Lucy Glöckner με το BMW S1000R και ήταν η δεύτερη πιο γρήγορη αναβάτρια μετά τον Scaysbrook, με χρόνο κάτω απ’ τα 10 λεπτά, στα 9:58,878, ενώ έκλεισε τη δεκάδα της γενικής.

Ο ομόσταβλος του Dunne, Codie Vahsholtz με το Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak ήρθε δεύτερος στην Heavyweight και 12ος στη γενική, με χρόνο 10:03,908. Τέλος, πρώτος στη Middleweight και 21ος στη γενική ήταν ο Rafael Paschoalin με Yamaha MT-07 και χρόνο 10:43,880, που απέχει πάρα πολύ απ’ το να σπάσει το περσινό ρεκόρ του Fillmore με 790 Duke στο 10:04,038.

Ετικέτες

Αντώνης Βεντούρας - Και δεύτερο βάθρο, στον αγώνα της Κυριακής για το MotoRCWorld στη Ρουμανία [VIDEO]

Δυο αγώνες, δυο βάθρα, και με νέο ρεκόρ πίστας ο 12χρονος Έλληνας αγωνιζόμενος
Αντώνης Βεντούρας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/9/2024

Μετά το βάθρο στον αγώνα του Σαββάτου 14/9 για τη διοργάνωση MotoRCWorld στη Ρουμανία, στον αγώνα της Κυριακή ο Αντώνης Βεντούρας έδωσε ένα ακόμη ρεσιτάλ οδήγησης.

Η εξαιρετική εμφάνιση του Βεντούρα ξεκίνησε από το πρωινό warm-up, όπου έσπασε το δικό του ρεκόρ πίστας και από 2:01:643 το έριξε στο 2:01:282. Η συνέχεια ήταν το ίδιο συναρπαστική στον αγώνα, με τον νεαρό Έλληνα αναβάτη να δίνει μεγάλη μάχη με τα πρώτα BMW, καταφέρνοντας να ρίξει και άλλο το δικό του ρεκόρ πίστας στο 2:00:694 παίρνοντας την 1η θέση στην κατηγορία των CFMOTO300 όπου και αγωνίζεται και καταλαμβάνοντας την 3η θέση γενικής. Γίνεται ξεκάθαρο πως ο Βεντούρας έχει αρχίσει και γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικός, βάζοντας στόχο πάντα το βάθρο!

Βεντούρας

 Ο ίδιος δήλωσε:  “Ειμαι τρομερά ικανοποιημένος με την απόδοση μου και στους δυο αγώνες γιατί το έχω ξαναπεί πως είναι η πρώτη χρόνια που αγωνίζομαι, και ακόμα και στο βαλκανικό πρωτάθλημα BMU που συμμετέχω πάντα θα έχω μια αναποδιά, όμως και μια καλή, όποια κι αν είναι η θέση του βάθρου, για αυτό μπορώ μόνο να είμαι ευγνώμων, γιατί ο στόχος κάθε οδηγού είναι το βάθρο. Για μένα το βάθρο είναι να τερματίζω ΟΡΘΙΟΣ, και έπειτα ας πάρω και το κύπελλο μου, χα χα!” 

Βεντούρας

 

Πολλά συγχαρητήρια σε αυτό το παιδί που προσπαθεί να ακολουθήσει μαζί με το σχολείο του και το όνειρο του! Τον αγώνα έδειξε ζωντανά το κανάλι της Ρουμανίας Prima Sport3.

Οι υποστηρικτές του Αντώνη Βεντούρα: @kukosthesummerbar @carorder.gr @kalamaki.gonia @profresh_ @7th_sensetattoo  @kgavalascars @g.passembly @papastavrou_shops @greekfightingchampionship @helmethome_ @rider.graphics @saintbarber2018 @antoniadissistiataskiasis @elastikaparadisis @mouratisgp  @_auto.diekperaiosi @garbes_delivery_services

Φωτογραφίες: Cristian Petrache

Ετικέτες