Red Bull KTM Factory Racing - Με Kevin Benavides και Toby Price στο Rally Dakar, μετά τον τραυματισμό του Matthias Walkner [VIDEO]

Οι δυο αναβάτες βρίσκονται στο τελικό στάδιο της προετοιμασίας τους λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα στη Σαουδική Αραβία
motomag Red Bull KTM Factory Racing – Με Kevin Benavides και Toby Price στο Rally Dakar μετά τον τραυματισμό του Matthias Walkner
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

13/12/2023

Η Red Bull KTM Factory Racing ανακοίνωσε τους αναβάτες της για το Rally Dakar 2024 και όπως ήταν αναμενόμενο ο τραυματίας Matthias Walkner δεν θα συντροφεύσει τους Kevin Benavides και Toby Price στην πορτοκαλί αποστολή η οποία θα βρεθεί σε μερικές ημέρες στη Σαουδική Αραβία.

Η Red Bull KTM Factory Racing θα χρειαστεί να παλέψει στο φετινό Rally Dakar ακόμη περισσότερο με τους Kevin Benavides και Toby Price, αν θέλει να διεκδικήσει τη νίκη, καθώς θα έχει έναν αναβάτη λιγότερο μετά τον σοβαρό τραυματισμό του Walkner. Ωστόσο τα πράγματα δεν είναι τόσο ευοίωνα για τον περσινό νικητή του Dakar Benavides καθώς ο Αργεντινός αναρρώνει και αυτός από έναν πρόσφατο τραυματισμό στο αριστερό του πόδι.

Red Bull KTM Factory Racing – Με Kevin Benavides και Toby Price στο Rally Dakar μετά τον τραυματισμό του Matthias Walkner

Ο Benavides ανέφερε: "Το Dakar σημαίνει τα πάντα για μένα. Φέτος ήταν ξεχωριστό γιατί κέρδισα με την ΚΤΜ και είχα την τιμή να παλέψω μέχρι τέλους με τον teammate μου. Η υπόλοιπη χρονιά ήταν πραγματικά δύσκολη. Ήμουν γεμάτος αυτοπεποίθηση μετά τη νίκη μου στο Dakar, αλλά στη συνέχεια, το σπάσιμο του μηριαίου μου οστού στις αρχές της σεζόν, ακολουθούμενο από τον καρπό μου αργότερα, σήμαινε ότι δεν είχα καθόλου αγωνιστικό χρόνο με την μοτοσυκλέτα. Προπονούμουν όσο πιο σκληρά μπορούσα για να ξαναφτιάξω τη φυσική και την ψυχική μου κατάσταση, αλλά ήταν σίγουρα μια δύσκολη χρονιά. Τώρα, οδεύοντας προς μια νέα χρονιά θέλω πραγματικά να αφήσω πίσω μου το 2023 και να παλέψω για τη νίκη και πάλι. Ξέρω ότι έχω αυτό που χρειάζεται, απλά πρέπει να το ξεπεράσουμε χωρίς προβλήματα και θα είμαι έτοιμος για τη μάχη του αγώνα. Μας χωρίζουν μόλις λίγες εβδομάδες από την εκκίνηση και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε."

KTM

Με τη σειρά του ο Toby Price δήλωσε: "Το Dakar του 2024 θα είναι το 10ο μου συνολικά και το ένατο που θα οδηγήσω για την εργοστασιακή ομάδα της ΚΤΜ. Από τα εννέα που έχουμε κάνει μαζί, έχω καταφέρει να ανέβω στο βάθρο σε έξι, κάτι που είναι απίστευτο αν σκεφτείς πόσο σκληρός είναι ο αγώνας και πόσο δύσκολο είναι να φτάσεις ακόμα και στον τερματισμό. Είχα δύο πρώτες θέσεις, μια δεύτερη και τρεις τρίτες, το να κατακτήσω άλλη μια νίκη στη 10η προσπάθειά μου θα ήταν καταπληκτικό. Το Dakar δεν μοιάζει με κανέναν άλλο αγώνα. Σίγουρα, η οδήγηση είναι σκληρή δουλειά, διασκεδαστική και εξαντλητική, αλλά μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο όλοι ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ολοκληρώσουν τον αγώνα. Το Dakar είναι σαν τη δεύτερη οικογένειά μου, οπότε είναι πάντα ωραίο να τους βλέπω όλους. Από την μεριά μου ετοιμάζομαι για τον αγώνα και είμαι έτοιμος να ξαναβρώ την ανταγωνιστική μου πλευρά. Είμαι σε καλή κατάσταση σωματικά και η μοτοσυκλέτα είναι καλή. Είμαστε σίγουρα έτοιμοι να αγωνιστούμε στο Dakar του 2024."

Red Bull KTM Factory Racing – Με Kevin Benavides και Toby Price στο Rally Dakar μετά τον τραυματισμό του Matthias Walkner

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull KTM Factory Racing, Andreas Hölzl ανέφερε: "Ανυπομονούμε πραγματικά για το Dakar, οι μοτοσυκλέτες είναι έτοιμες και από τεχνικής άποψης, είμαστε πραγματικά καλά προετοιμασμένοι. Ο Toby έχει τεράστιο κίνητρο. Είχε μια πολύ δυνατή σεζόν το 2023 και είναι σε καλή κατάσταση και πλήρως συγκεντρωμένος για το Dakar. Ο Kevin, αν και δεν είναι στο 100% μετά τον τραυματισμό του έχει επίσης το βλέμμα του στραμμένο στην επιτυχία στο Dakar. Έχει αυτοπεποίθηση και θα είναι σε άριστη φυσική κατάσταση μέχρι την έναρξη του αγώνα τον Ιανουάριο. Σχετικά με τον Matthias θα πρέπει να μεταφερθεί στην Αυστρία τις επόμενες δύο ημέρες για περαιτέρω χειρουργική επέμβαση. Είναι, σίγουρα, ένας επώδυνος τραυματισμός και θα χρειαστεί αρκετό χρόνο για να αναρρώσει. Η ομάδα τον στηρίζει πλήρως και ελπίζει να τον δει να επιστρέφει στους αγώνες το συντομότερο δυνατό."

Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop

Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop
Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop  Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200. Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε
Από το

motomag

12/5/2025

Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200.

Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε πριν εκκινήσει ξανά.

Αργότερα ο Dunlop έκανε και άλλο λάθος και έχασε περισσότερο χρόνο, αλλά ήταν ακόμα σε θέση να φτάσει τον ομόσταυλο του Hickman, Davey Todd. Ο Βορειοϊρλανδός κατάφερε να περάσει τον Άγγλο αναβάτη στον τελευταίο γύρο και να πάρει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Superbike του North West 200 μετά το 2016.

Αρχικά, στον Dunlop επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων και κατατάχθηκε τρίτος με διορθωμένο χρόνο. Στη συνέχεια όμως η ποινή ανακλήθηκε, έτσι ο Dunlop ανακηρύχθηκε νικητής. Ο Hickman τερμάτισε τρίτος στον αγώνα, αλλά αρνήθηκε να ανέβει μαζί με τους Dunlop και Todd στο βάθρο μετά τον αγώνα.

Ο Hickman εξέφρασε έντονα την άποψή του για το αποτέλεσμα που θα έπρεπε να έχει προκύψει από τους αγωνοδίκες και δήλωσε: «Είναι πολύ απλό, πρέπει να σταματήσεις στο κουτί του στοπ, να πατήσεις το πόδι σου και να ξεκινήσεις ξανά. Εγώ σταμάτησα στο κουτί του stop και πήγα - όπως πρέπει. Αν δεν το κάνεις αυτό, παίρνεις ποινή 10 δευτερολέπτων, αυτός είναι ο κανόνας

Πραγματικά είναι λίγο λυπηρό το τέλος και συνέβησαν πολλά πράγματα που δεν έπρεπε να είχαν συμβεί, οπότε αυτός θα είναι μάλλον ο τελευταίος μου αγώνας στο North West δυστυχώς. Δεν πρόκειται να είμαστε εδώ και να μας φέρονται με τον τρόπο που μας φέρονται, και οι κανόνες να κάμπτονται για ορισμένους ανθρώπους αλλά όχι για άλλους».

Ο Dunlop, από την πλευρά του, είπε ότι ο λόγος που δεν σταμάτησε στο stop box στον πρώτο γύρο ήταν για λόγους ασφαλείας και ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα με τον ίδιο να δηλώνει “Έχουμε ένα μικρό παράπονο από μερικούς αναβάτες εδώ στο parc ferme σχετικά με το εσάκι του Mather. Σπρωχτήκαμε στο εσάκι: Ο Pete (Peter Hickman) πέρασε πάνω από το γρασίδι, το οποίο ήταν επικίνδυνο και για την ασφάλειά μου πέρασα πάνω από το κράσπεδο, χωρίς να σταματήσω.

Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop  Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200. Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε πριν εκκινήσει ξανά.  Αργότερα ο Dunlop έκανε και άλλο λάθος και έχασε περισσότερο χρόνο, αλλά ήταν ακόμα σε θέση να φτάσει τον ομόσταυλο του Hickman, Davey Todd. Ο Βορειοϊρλανδός κατάφερε να περάσει τον Άγγλο αναβάτη στον τελευταίο γύρο και να πάρει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Superbike του North West 200 μετά το 2016. Αρχικά, στον Dunlop επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων και κατατάχθηκε τρίτος με διορθωμένο χρόνο. Στη συνέχεια όμως η ποινή ανακλήθηκε, έτσι ο Dunlop ανακηρύχθηκε νικητής. Ο Hickman τερμάτισε τρίτος στον αγώνα, αλλά αρνήθηκε να ανέβει μαζί με τους Dunlop και Todd στο βάθρο μετά τον αγώνα. Ο Hickman εξέφρασε έντονα την άποψή του για το αποτέλεσμα που θα έπρεπε να έχει προκύψει από τους αγωνοδίκες και δήλωσε: «Είναι πολύ απλό, πρέπει να σταματήσεις στο κουτί του στοπ, να πατήσεις το πόδι σου και να ξεκινήσεις ξανά. Εγώ σταμάτησα στο κουτί του stop και πήγα - όπως πρέπει. Αν δεν το κάνεις αυτό, παίρνεις ποινή 10 δευτερολέπτων, αυτός είναι ο κανόνας Πραγματικά είναι λίγο λυπηρό το τέλος και συνέβησαν πολλά πράγματα που δεν έπρεπε να είχαν συμβεί, οπότε αυτός θα είναι μάλλον ο τελευταίος μου αγώνας στο North West δυστυχώς. Δεν πρόκειται να είμαστε εδώ και να μας φέρονται με τον τρόπο που μας φέρονται, και οι κανόνες να κάμπτονται για ορισμένους ανθρώπους αλλά όχι για άλλους». Ο Dunlop, από την πλευρά του, είπε ότι ο λόγος που δεν σταμάτησε στο stop box στον πρώτο γύρο ήταν για λόγους ασφαλείας και ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα με τον ίδιο να δηλώνει “Έχουμε ένα μικρό παράπονο από μερικούς αναβά

Ο κανόνας είναι ότι αν περάσεις από το εσάκι, όπως και αν περάσεις από το κουτί του στοπ, σταματάς και πατάς το πόδι σου. Για λόγους ασφαλείας δεν μπορούσα να το κάνω αυτό, δεν μπορούσα να πηδήξω από το γρασίδι στο κουτί του στοπ, ήταν πολύ επικίνδυνο.

Αλλά προφανώς (ο Hickman και ο Todd) έχουν πρόβλημα με αυτό. Όμως δεν απέκτησα πλεονέκτημα, τους πέρασα όλους και κέρδισα τον αγώνα. Αυτό είναι αρκετό για μένα”.

Και πρόσθεσε: “Ο Pete πέρασε και μπήκε μέσα. Οι αναβάτες είναι πολλοί, ξέρεις ότι κάποιος θα πάει ευθεία, δεν μπορείς να αρχίσεις να κάνεις ελιγμούς. Πήρα μια απόφαση- ανέβηκα στο κράσπεδο, αυτός (ο Hickman) ανέβηκε στο κράσπεδο αλλά αποφάσισε να κατέβει, κάτι που ήταν αρκετά επικίνδυνο, νομίζω. Αλλά δεν απέκτησα πλεονέκτημα. Ο κόσμος με προσπέρασε, έκανα άλλο ένα λάθος και δεν βλέπω το λόγο για τον οποίο γίνεται τόσος ντόρος”.

Να προσθέσουμε εδώ πως με τον όρο εσάκι (chicane) αναφερόμαστε σε ένα σύνολο τεχνητών στροφών που προστίθεται στην πίστα για να επιβραδύνει τις μοτοσυκλέτες σε συγκεκριμένα σημεία υψηλής ταχύτητας, ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια των αναβατών.

Ετικέτες