Τρίτος ο Κορωνάκης στο Sachsenring

Διεκδικεί τον τίτλο στο ADAC Junior Cup
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/7/2018

Ακριβώς έναν χρόνο πριν, είχαμε βρεθεί στην πίστα του Sachsenring για να παρακολουθήσουμε τον αγώνα των GP στη γερμανική πίστα. Κατά τη διάρκεια εκείνου του τριημέρου, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά τους δύο νεαρούς Έλληνες αναβάτες της ομάδας ΚΤΜ Skourtas Racing Center, τον Βασίλη Κορωνάκη και τον Κυριάκου Λιούτα, αλλά και να μιλήσουμε μαζί τους για την τιτάνια προσπάθεια τους να διακριθούν στο ADAC Junior Cup, μια πραγματικά αξιέπαινη απόπειρα που τότε είχε στεφθεί με απόλυτη επιτυχία για τον Κορωνάκη που τερμάτισε δεύτερος.
Από τότε "έχει κυλήσει πολύ νερό στ' αυλάκι" και ο Βασίλης Κορωνάκης συνέχισε την προσπάθειά του, συμμετέχοντας παράλληλα και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, με εξαιρετικά αποτελέσματα, αλλά και στην φετινή διοργάνωση του Junior Cup. Έναν χρόνο μετά από εκείνη τη συνάντησή μας στην πίστα στο Sachsenring, ο Βασίλης βρέθηκε ξανά εκεί για τον τρίτο αγώνα του ADAC Junior Cup, προερχόμενος από τον θρίαμβό του στον δεύτερο αγώνα που πέτυχε στην πίστα του Oschersleben, τερματίζοντας πρώτος.
Ο Βασίλης ξεκίνησε από την όγδοη θέση στη σχάρα εκκίνησης (με μόλις εννέα δέκατα του δευτερολέπτου να τον χωρίζουν από τον χρόνο του πρώτου), σε ένα διαφορετικό grid από τους υπόλοιπους αγώνες, καθώς μαζί με το Juniors Cup έπαιρναν εκκίνηση και οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας SSP 300.  Ο λόγος ήταν το πολύ σφιχτό χρονοδιάγραμμα, καθώς το cup διοργανώνεται στα πλαίσια του αγώνα των GP.


Μετά την εκκίνηση κατάφερε να στρίψει δεύτερος στην πρώτη στροφή κι ύστερα από έναν δύσκολο αγώνα, ο Βασίλης κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση, ανεβαίνοντας στο βάθρο. Μάλιστα, παρότι έδωσε πολλές μάχες με τον Noah Legeux στον τελευταίο γύρο, ο Κορωνάκης έγραψε τον ταχύτερο χρόνο με 1:39.512, σημειώνοντας μάλιστα νέο ρεκόρ για την κατηγορία! Η συνύπαρξη με τις μοτοσυκλέτες της SSP 300 δυσκόλεψε αρκετά τον Βασίλη που δεν έβρισκε χώρους για προσπεράσεις, αλλά και πάλι πέτυχε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα που τον κάνει να ελπίζει στην κατάκτηση του πανευρωπαϊκού τίτλου, καθώς οι αντίπαλοί του στην βαθμολογία –που ανήκουν κι αυτοί στα φαβορί- που βρίσκονταν μπροστά του, είχαν πτώσεις επιτρέποντας στον Βασίλη να ψαλιδίσει τη διαφορά τους. Η ομάδα του Κορωνάκη η ΚΤΜ Skourtas Racing Center, όπως και ο ίδιος ο νεαρός αναβάτης, εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους για την στήριξη στην προσπάθειά τους από τους χορηγούς τους, την ΚΤΜ S.E.E., την Papastavroushop, καθώς και την ΑΜΟΤΟΕ για την χορηγία του starting permission.
Πλέον, αναμένουμε με αγωνία τη συνέχεια της προσπάθειας του Κορωνάκη, ενός αναβάτη που φέρει πολλές ελπίδες για ακόμη μεγαλύτερες διεθνείς διακρίσεις.

Harley-Davidson: Έρχεται στο MotoGP με δικό της πρωτάθλημα

Η παγκόσμια εκδοχή του Mission King of the Baggers – Από το 2026
Harley-Davidson - MotoGP συνεργασία και πρωτάθλημα 2025
Από το

motomag

13/5/2025

Η Harley-Davidson έρχεται στο MotoGP, όχι με εργοστασιακή ομάδα για την κορυφαία κατηγορία αλλά με το δικό της πρωτάθλημα με μοτοσυκλέτες Bagger όπως και το αντίστοιχο που πραγματοποιείται στις ΗΠΑ.

MotoGP και Harley-Davidson στοχεύουν σε αμοιβαία διεύρυνση του κοινού στο οποίο απευθύνονται καθώς φαίνεται πως το ιδιόμορφο πρωτάθλημα των Baggers της Moto America έχει κεντρίσει το ενδιαφaέρον του κοινού και σε αυτή την μεριά του Ατλαντικού.


“Πρόκειται για ένα τολμηρό νέο βήμα για τις παγκόσμιες αγωνιστικές φιλοδοξίες της Harley-Davidson. Η Harley-Davidson πρωτοπορεί στην απόδοση τόσο στον δρόμο όσο και εκτός αυτού για πάνω από 120 χρόνια. Πρόσφατα αναδείξαμε τις επιδόσεις μας μέσω των αγώνων στο MotoAmerica, Mission King of the Baggers και μέσα από προϊόντα όπως τα νέα CVO RR και CVO Road Glide ST. Οι επιδόσεις έχουν απήχηση στους αναβάτες και τους θαυμαστές μας και ξέρουμε ότι θέλουν περισσότερα,” δήλωσε ο Jochen Zeitz, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Harley-Davidson, ενώ πρόσθεσε πως  με αυτή τη νέα διοργάνωση, μια νέα μορφή αγώνων έρχεται στη διεθνή σκηνή.

Harley-Davidson - MotoGP συνεργασία και πρωτάθλημα 2025

To Mission King of the Baggers είναι ομολογουμένως ένα πρωτάθλημα που έχει εντυπωσιακές μάχες με μοτοσυκλέτες τόσο της Harley-Davidson όσο και της Indian, οι οποίες μοιάζουν αλλά, ευτυχώς ίσως, δεν έχουν και πολλή σχέση με τα μοντέλα δρόμου των δύο εταιρειών. Αυτή η κίνηση σίγουρα θα κάνει καλό και στις πωλήσεις της αμερικάνικης εταιρείας που έχουν πάρει τον κατήφορο τον τελευταίο καιρό με το “άνοιγμα”  και τη γνωριμία με ένα νεότερο ηλικιακά κοινό που μπορεί προσφέρει το κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας στον κόσμο να είναι ένας από τους στόχους των Αμερικανών.

“Αυτή η συνεργασία με την Harley-Davidson είναι μια συναρπαστική ευκαιρία και για τις δύο πλευρές”, δήλωσε ο Carmelo Ezpeleta, διευθύνων σύμβουλος της Dorna Sports, κατόχου των δικαιωμάτων του MotoGP.

Το πρωτάθλημα της Harley-Davidson, που δεν έχει ακόμη επίσημη ονομασία, θα ξεκινήσει το 2026 και θα ακολουθήσει το MotoGP σε έξι γύρους, όπου στον κάθε ένα θα γίνεται διπλός αγώνας. Στο πρωτάθλημα που θα έχει την υποστήριξη της Harley-Davidson Factory Racing αναμένεται να συμμετέχουν έξι με οχτώ ομάδες και καθεμιά θα έχει δύο αναβάτες.

Harley-Davidson - MotoGP συνεργασία και πρωτάθλημα 2025