WESS 2019: Νικτής στο Erzbergrodeo ο Jarvis

Μια σημαντική επιτυχία!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/6/2019

Δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η δεύτερη αλλά η πέμπτη φορά που ο Graham Jarvis κατακτά έναν απ’ τους δυσκολότερους αγώνες Enduro. Αναφερόμαστε στον αναβάτη που το περασμένο Μάρτιο είχε επισκεφτεί τη χώρα μας και συγκεκριμένα τη Θήβα για να παραδώσει μαθήματα, χάρη στην διοεγάνωση του Enduro Club Thivas. Έχοντας νικήσει και πέρσι, ο Jarvis ήρθε στον φετινό αγώνα του Erzbergrodeo με πολύ αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας όμως πως με την διαδρομή να είναι ασφυκτικά γεμάτη από αναβάτες, η νίκη δεν θα ερχόταν εύκολα. Παρ’ όλα αυτά, με την εμπειρία του και τη στρατηγική που ακολούθησε κατάφερε να κυριαρχήσει για πέμπτη φορά.

Όπως έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, έτσι κι τώρα, ο Graham Jarvis ξεκίνησε ήπια και άρχισε αργά αλλά σταθερά να κινείται προς την κορυφή. Πέρασε με ασφάλεια το πρώτο check point του αγώνα 14ος και από κει κι έπειτα ξεκίνησε να προσπερνά τον έναν μετά τον άλλον αναβάτη. Μετά από μία ώρα αγώνα ήταν ήδη στη τρίτη θέση και με μικρή διαφορά απ’ τον πρώτο, έχοντας τη δυνατότητα να τον απειλήσει. Μετά τον πρώτο ανεφοδιασμό, όταν έφτασε στο Carl’s Dinner (σημείο της διαδρομής) έκανε την κίνηση ματ για να σφραγίσει τη νίκη του.

Απομακρύνθηκε απ’ τον Manni Lettenbichler και βρέθηκε στο Green Hell (άλλο ένα σημείο της διαδρομής) έχοντας τα ηνία του αγώνα. Παρά το γεγονός ότι δεν κατάφερε να ανέβει τον σχεδόν κάθετο λόφο με την πρώτη προσπάθεια, ο Jarvis παρέμεινε ψύχραιμος και δεν έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του όταν είδε τον Lettenbichler να βρίσκεται πίσω του. Έπειτα, αφού ήταν στη κορυφή, με τη μεθοδικότητά του κατάφερε να παραμείνει μπροστά για το υπόλοιπο της διαδρομής, μήκους 35,2 χιλιομέτρων,η οποία περιελάμβανε επίσης το Dynamite και Lazy Noon, δύο αρκετά τεχνικά σημεία. Ο Graham Jarvis ολοκλήρωσε πρώτος τον αγώνα μέσα σε  2 ώρες και 27 λεπτά.

Σε δηλώσεις του, ο Jarvis ανέφερε: “Αισθάνομαι υπέροχα. Πιστεύω πως είναι η πιο σημαντική νίκη της καριέρας μου στο Erzberg. Πολλοί άνθρωποι σχολίαζαν την ηλικία μου και στα 44 μου έχω ορισμένες αμφιβολίες σχετικά με την αντοχή μου κατά τη διάρκεια του αγώνα. Όμως διατήρησα την αυτοσυγκέντρωσή μου και συνέχισα να πιέζω. Ήξερα πως είχα πολλή δουλειά να κάνω απ’ την εκκίνηση, αλλά τα γρήγορα κομμάτια του αγώνα που ήταν στην αρχή ποτέ δεν μου ταίριαζαν. Μόλις έφτασα στο Carls Dinner ξεκίνησα να ανακάμπτω. Ήταν διαφορετικό απ’ όταν το περπάτησα, όμως τα πήγα πολύ καλά. Κατάφερα να βρεθώ πρώτος πηγαίνοντας στο Green Hell.

Ο Alfredo Gomez έδωσε επίσης έναν εξαιρετικό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει τέταρτος, ενώ ξεκίνησε απ’ τη τρίτη θέση. Στην εκκίνηση χρειάστηκε να δώσει μια σκληρή μάχη με τους υπόλοιπους αναβάτες στην πρώτη ανάβαση της διαδρομής. Έκτοτε προσπάθησε να πλησιάσει τους τρεις πρώτους, μπαίνοντας με γρήγορους ρυθμούς μέσα στο Carl’s Dinner και πλησίασε τον συμπατριώτη του Mario Roman. Στο 23ο check point είχε βρεθεί μπροστά απ’ τον Wade Young στην τέταρτη θέση, όπου και ολοκλήρωσε τον αγώνα με τέσσερα λεπτά διαφορά απ’ τον τρίτο.

Πρώτος αυτή τη στιγμή στη βαθμολογία βρίσκεται ο Manuel Lettenbichler (KTM) με 1.960 βαθμούς, δεύτερος ο Mario Roman (Sherco) με 1.770 και μετά τη νίκη του στο Erzbergrodeo, ο Graham Jarvis (Husquvarna) ακολουθεί κατά πόδας στη τρίτη θέση με 1.690.

Ετικέτες

Triumph - Επιστρέφει στον αγώνα Daytona 200, με τους Peter Hickman και Richard Cooper

Δύο Street Triple 765 RS τα αγωνιστικά όπλα της PHR Performance Team
motomag Η Triumph επιστρέφει στο Daytona 200 με τους Peter Hickman και Richard Cooper
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

12/2/2024

Με την υποστήριξη της Triumph η ομάδα PHR Performance Team με αναβάτες τους Peter Hickman και Richard Cooper θα λάβει μέρος στον διάσημο αγώνα Daytona 200 ο οποίος θα διεξαχθεί από τις 7 έως τις 9 Μαρτίου.

Στον ετήσιο αγώνα που διεξάγεται στην πίστα Daytona International Speedway, στη Φλόριντα των Η.Π.Α. θα βρεθεί ο ιδιοκτήτης και αναβάτης της PHR Performance Team, Peter Hickman με τον Βρετανό να αγωνίζεται για πρώτη φορά στον συγκεκριμένο αγώνα. Ο Hickman μαζί με τον teammate του Richard Cooper θα οδηγούν την Street Triple 765 RS της Triumph. Οι δύο μοτοσυκλέτες θα προετοιμαστούν από την Triumph στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ στόχος της ομάδας είναι η νίκη αλλά και η περαιτέρω εξέλιξη της μοτοσυκλέτας με την οποία θα αγωνιστεί ο Hickman στο Isle of Man TT του 2024.

Η Triumph επιστρέφει στο Daytona 200 με τους Peter Hickman και Richard Cooper

Η Triumph έχει μακρά σχέση με τoν συγκεκριμένο αγώνα, καθώς το 1966 και το 1967 οι Buddy Elmore και Gary Nixon είχαν αναδειχθεί νικητές, με τον Brandon Paasch να κερδίζει το 2022 στο ντεμπούτο της Street Triple 765.

Ο Steve Sargent, Διευθύνων Σύμβουλος της Triumph ανέφερε: “Είμαστε χαρούμενοι που θα αγωνιστούμε με τους Peter Hickman και Richard Cooper στον αγώνα Daytona 200. Ο συγκεκριμένος θεσμός μαζί με τους θεσμούς του Supercross και του Motocross αποτελούν δέσμευση για το αγωνιστικό τμήμα της Triumph.”

O Peter Hickman ιδιοκτήτης και αναβάτης της ομάδας PHR Performance δήλωσε: "Το Daytona 200 είναι ένας αγώνας που όχι μόνο παρακολουθούσα για πολλά χρόνια, αλλά πάντα ήθελα να συμμετάσχω σε αυτόν. Το περιμένω πως και πως. Οι μοτοσυκλέτες που θα αγωνιστούμε είναι οι ίδιες που θα τρέξουμε και στο Isle of Man TT φέτος, οπότε είναι μία καλή ευκαιρία για δοκιμές."

Ο Richard Cooper με τη σειρά του ανέφερε: "Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που επιστρέφω στο Daytona 200 μετά το 2008. Πιστεύω ότι με αυτή την ομάδα και αυτή τη μοτοσυκλέτα, είμαστε ικανοί να πετύχουμε κορυφαίες διακρίσεις!”

Η Triumph επιστρέφει στο Daytona 200 με τους Peter Hickman και Richard Cooper
Ετικέτες