Το νέο BMW R Nine T Racer;

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/10/2016

H Intermot είναι η Έκθεση που παραδοσιακά η BMW και η KTM παρουσιάζουν τα "δυνατά" τους μοντέλα, με τους Ιάπωνες και τους υπόλοιπους ευρωπαίους να μοιράζουν το βάρος ανάμεσα στην Έκθεση της Κολονίας και την EICMA του Μιλάνου που ακολουθεί στις αρχές Νοεμβρίου.
Σας είχαμε δείξει εδώ και λίγες μέρες τις πρώτες φωτογραφίες από το G310GS, που κατά πάσα πιθανότητα θα εμφανιστεί στην EICMA, ενώ πριν από λίγο διέρρευσε η πρώτη φωτογραφία για τη νέα έκδοση που ετοίμασε ην BMW πάνω στην πλατφόρμα του R Nine T, με την ονομασία "Racer".
Το βρετανικό Visordown εντόπισε αυτή την φωτογραφία, για την οποία κρατάμε ακόμη κάποιες επιφυλάξεις καθώς κάθε χρόνο το photoshop στο internet γίνεται όλο και καλύτερο, η οποία δείχνει ένα R Nine T με στοιχεία café racer, το οποίο μάλιστα ταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με αυτό που αποκάλυπταν οι εγκρίσεις τύπου για την California που εξασφάλισε η BMW πριν λίγο διάστημα.
Ο κινητήρας έχει παραμείνει ο γνωστός αερόψυκτος boxer, το "μπικίνι-φαίρινγκ" με τον στρογγυλό προβολέα δίνουν ένα κομψό, ρετρό look, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα κλιπόν που φαίνεται να διαθέτει η μοτοσυκλέτα και η μακριά και ογκώδης εξάτμιση, η οποία αφήνει και τα μεγαλύτερα ερωτηματικά για την αυθεντικότητα της φωτογραφίας. Σε λίγες ώρες πάντως, θα λυθούν όλες οι απορίες σχετικά με το Racer αλλά και την έκδοση "Pure" που έχει ανακοινώσει η BMW ότι θα παρουσιάσει στην Κολονία.

Ετικέτες

Royal Enfield Bullet 650 Twin - Καταχωρήθηκε το όνομα για το δικύλινδρο μοντέλο που έρχεται

Εμπλουτίζει περαιτέρω την γκάμα της η ινδική εταιρεία - Μια κλασική για κάθε γούστο
Royal Enfield Bullet logo κατοχύρωση ονόματος
Από το

motomag

24/4/2025

Η Royal Enfield κατέθεσε αίτηση κατοχύρωσης της εμπορικής ονομασίας Bullet 650 Twin επιβεβαιώνοντας ότι εργάζεται σε μια νέα δικύλινδρη μοτοσυκλέτα με το εμβληματικό όνομα στα 650 κυβικά. 

Το νέο μοντέλο, που έχει εντοπιστεί ήδη να δοκιμάζεται στον δρόμο αρκετές φορές, θα βασίζεται μηχανικά στο πρόσφατα παρουσιασμένο Classic 650,, το οποίο έχουμε οδηγήσει, διατηρώντας τον δικύλινδρο κινητήρα 648cc που αποδίδει 47 ίππους και 52,3Nm ροπής, ενώ αναμένεται να φέρει και το ίδιο πλαίσιο, το οποίο δεν αποκλείεται να έχει μικρές αλλαγές στη γεωμετρία του σε σχέση με το Classic.

Η βασική διαφοροποίηση του Bullet 650 Twin αναμένεται να αφορά τη σχεδίαση, με χαρακτηριστικά όπως το τετραγωνισμένο πίσω φτερό, τη μονοκόμματη σέλα και την βαφή, ενώ όπως έχουμε δει και από τα άλλα μοντέλα της δικύλινδρης πλατφόρμας, αλλαγές μπορούν να αναμένονται στο υποπλαίσιο, τους τροχούς, τις αναρτήσεις και το σετάρισμά τους, ίσως και στα φρένα.

Η τιμή του λογικά θα κυμανθεί κοντά σε εκείνη του Classic 650 ίσως ελαφρώς χαμηλότερα, καθώς το Bullet παραδοσιακά αποτελεί πιο προσιτή επιλογή, ενώ το Classic βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας. Παράλληλα, επιβεβαιώνεται ότι ο κινητήρας των 648cc θα παραμείνει ενεργός στη γκάμα της Royal Enfield, παρά την ανάπτυξη νέου μοτέρ 750cc.

Η επίσημη ημερομηνία παρουσίασης του Bullet 650 Twin δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί άλλα αναμένεται εντός του έτους με τους Ινδούς να την προμηνύουν με την κατοχύρωση του ονόματος της μοτοσυκλέτας.