Yamaha XSR900 2016

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

17/11/2015

Η φιλοσοφία των "Faster Sons" της Yamaha συνεχίζεται με το νέο XSR900, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα του ΜΤ-09 και αντλεί την έμπνευσή του από το "Faster Wasp" –την μοναδική κατασκευή που παρουσίασε ο Roland Sands πριν από λίγες μέρες.
Η δημιουργία του βασίστηκε στις αρχές του μινιμαλισμού, με όσο το δυνατόν λιγότερα πλαστικά μέρη, ενώ τα καπάκια του ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, τα φτερά, τα πλαϊνά καπάκια και οι βάσεις του προβολέα, είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο.


Ο κινητήρας είναι ο γνωστός τρικύλινδρος των 850 κυβικών με τον στρόφαλο των 270 μοιρών, το D-Mode της Yamaha με διαφορετικούς χάρτες απόδοσης, το απενεργοποιούμενο traction control τριών επιπέδων και τον μονόδρομο συμπλέκτη, ο οποίος φιλοξενείται μέσα στο αλουμινένιο πλαίσιο, ίδιο ακριβώς με του ΜΤ-09.


Η σέλα έχει δύο επίπεδα με εξωτερικές ραφές, ενώ τη νέο-ρετρό φιλοσοφία του XSR700 ακολουθεί και το πίσω φανάρι του 900. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο με διάμετρο 41mm και πίσω διαθέτει ένα αμορτισέρ με μοχλικό τύπου Monocross, ενώ το ABS θα συμπεριλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Φυσικά, η Yamaha έχει φροντίσει να το "προικίσει" με μακριά λίστα με αξεσουάρ, καθώς όπως και το δικύλινδρο αδερφάκι του, φιλοδοξεί να αποτελέσει μια πρώτης τάξεως βάση για customizing με εργοστασιακά εξαρτήματα.

 

Ετικέτες

Η ZXMoto έρχεται Ευρώπη: Στην EICMA με 14 μοτοσυκλέτες - Τι θα δείξει

3κύλινδρη adventure αλλά και sport μοτοσυκλέτα 800 κ.εκ. ανάμεσα στα 14 μοντέλα και εκδόσεις
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

30/10/2025

Ο πρώην πρόεδρος της Kove, Zhang Xue, μετά την αποχώρησή του από την εταιρεία, δημιούργησε την δική του το 2024, την ZXMoto που επιχειρεί να μπει δυναμικά στον μοτοσυκλετιστικό κόσμο της Ευρώπης, όπως δηλαδή έκανε και η Kove.

H ZXMoto αναμένεται θα παρουσιάσει την ερχόμενη εβδομάδα στην EICMA 9 μοτοσυκλέτες και 14 συνολικά μοντέλα και εκδόσεις, με την κινέζικη εταιρεία να 

ξεκινά την πορεία της μόλις το 2024, ενώ το 2026 θα συμμετέχει στο WSBK την κατηγορία Supersport με την 820RR-RS. Ο Zhang Xue τρέχει τα επεκτατικά του πλάνα με γοργό ρυθμό και αυτό μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε και εμείς ως έναν βαθμό αφού έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις αντιπροσώπευσης της ZXMoto στην ελληνική αγορά με εισαγωγική εταιρεία. Πάμε τώρα να δούμε και σημαντικότερες από τις μοτοσυκλέτες που θα παρουσιάσει η κινέζικη εταιρεία στην EICMA.

Γνωρίζουμε ήδη την 500RR, αλλά θα έρθει και το μεγαλύτερο αδελφάκι της, η 820RR, που θα διαθέτει έναν τρικύλινδρο κινητήρα 819 κ.εκ. και θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, με διαφορετικό εξοπλισμό και ισχύ μεταξύ 135 και 150 ίππων.

820

Με βάση την 500RR, είδαμε επίσης την 500F, μια όμορφη naked μοτοσυκλέτα με ρετρό στυλ πιστή αντιγραφή της Honda CB400SF.

500

Με τον τρικύλινδρο κινητήρα της 820RR σε πιο ήπια έκδοση, θα δούμε την 820ADV, μια μοτοσυκλέτα Adventure που αναμένεται να έχει πλούσιο εξοπλισμό.

adv

Στην συνέχεια, έχουμε την 450Rally, μια μοτοσυκλέτα με μονοκύλινδρο κινητήρα 450 κ.εκ. που μοιάζει σαν να τερμάτισε μόλις από το Rally Dakar.

rally

Επίσης, στο Μιλάνο αναμένουμε την 650V, μια cruiser με υγρόψυκτο κινητήρα V2 και ζάντες 16 ιντσών.

650

Τέλος, η ZXMoto πιθανόν θα φέρει στο Μιλάνο και τη μοτοσυκλέτα motocross της, την MX, την οποία θα κατασκευάσει σε εκδόσεις 250 και 450 κ.εκ. Ο Xue είναι μεγάλος οπαδός του motocross και ήθελε να έχει τη δική του μοτοσυκλέτα γι' αυτό το άθλημα.

mx

Ο Zhan Xue έχει ήδη ανακοινώσει την πρόθεσή του να επεκταθεί σε όλο τον κόσμο, με μοτοσυκλέτες όλων των κατηγοριών, και αυτό συμπεριλαμβάνει την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, εκτός από την Ασία.