Bρετανία: Θεαματική ληστεία μοτοσυκλετών από κατάστημα – Έσπασαν τις πόρτες με αυτοκίνητο

Οργανωμένη επίθεση σε αντιπροσωπεία μοτοσυκλετών - Έφυγαν με εννέα Husqvarna μέσα σε λίγα λεπτά
Uk dealership raid
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/3/2026

Μια καλά οργανωμένη ληστεία σημειώθηκε σε αντιπροσωπεία στη Βρετανία, όταν ομάδα δραστών εισέβαλε στο κατάστημα με αυτοκίνητο, κατέστρεψε τις εισόδους και έκλεψε εννέα καινούργιες μοτοσυκλέτες Husqvarna.

Η επίθεση σημειώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης 11 Μαρτίου, με στόχο την αντιπροσωπεία Appleyard Motorcycles στην πόλη Keighley, η οποία δραστηριοποιείται στην πώληση νέων και μεταχειρισμένων μοτοσυκλετών και scooter.

Η εταιρεία δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας που καταγράφουν καρέ-καρέ την επίθεση.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Appleyard Motorcycles (@appleyard_motorcycles)

Έσπασαν τα ρολά με αυτοκίνητο

Στο πρώτο βίντεο φαίνεται ένα λευκό αυτοκίνητο να κάνει όπισθεν και να πέφτει πάνω στα μεταλλικά ρολά της αντιπροσωπείας. Λίγο αργότερα εμφανίζεται και ένα λευκό βαν στην απέναντι πλευρά του δρόμου.

Το αυτοκίνητο επαναλαμβάνει τη σύγκρουση με τα ρολά για δεύτερη φορά προσπαθώντας να τα σπάσει, ενώ οι δράστες αρχίζουν να τα σηκώνουν με τη βία. Ένας από αυτούς χρησιμοποιεί τροχό για να κόψει τα μεταλλικά ρολά, προκαλώντας μεγάλες ζημιές.

Σε δεύτερο βίντεο από το εσωτερικό του καταστήματος φαίνονται οι σπίθες που δημιουργούνται από τον τροχό καθώς οι δράστες κόβουν τα ρολά, πριν τελικά καταφέρουν να τα ανοίξουν και να σπάσουν τις γυάλινες πόρτες της εισόδου.

Έξι δράστες άρπαξαν τις μοτοσυκλέτες

Σύμφωνα με το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας, έξι άτομα εισέβαλαν στο κατάστημα. Ο καθένας βγήκε κρατώντας μια μοτοσυκλέτα, ενώ ορισμένοι επέστρεψαν μέσα για να πάρουν και δεύτερη.

Στη συνέχεια οι δράστες φόρτωσαν τις μοτοσυκλέτες στο λευκό βαν και εγκατέλειψαν γρήγορα το σημείο.

Ποιες μοτοσυκλέτες κλάπηκαν

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αντιπροσωπείας, όλες οι κλεμμένες μοτοσυκλέτες ήταν μοντέλα της Husqvarna. Συγκεκριμένα αφαιρέθηκαν:

  • μία Husqvarna FC450 μοντέλο 2025
  • δύο Husqvarna TE250 μοντέλο 2026
  • δύο Husqvarna TE125 μοντέλο 2026
  • μία Husqvarna TC85 μοντέλο 2025
  • δύο Husqvarna FE450 μοντέλο 2026, εκ των οποίων η μία με εξάτμιση Akrapovic
  • μία μεταχειρισμένη Husqvarna FE350 μοντέλο 2023

Μήνυμα της αντιπροσωπείας

Η Appleyard Motorcycles ανέφερε σε ανάρτησή της:

"Δεν είναι μια δημοσίευση που θα θέλαμε να κάνουμε… Χθες το βράδυ πέσαμε θύματα επιδρομής. Όπως φαίνεται στο βίντεο, κλάπηκαν οκτώ νέες Husqvarna Enduro και Motocross μαζί με μία μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα."

Η εταιρεία ευχαρίστησε το προσωπικό της που βοήθησε να ασφαλιστεί το κτίριο μετά την επίθεση, αλλά και τις τοπικές επιχειρήσεις και τεχνίτες που έσπευσαν να βοηθήσουν άμεσα ώστε να αποκατασταθεί η ασφάλεια του χώρου.

Σε εξέλιξη οι έρευνες

Σύμφωνα με την αντιπροσωπεία, η αστυνομία έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα για τον εντοπισμό των δραστών και έχει συλλέξει αποτυπώματα από τον χώρο της ληστείας.

Το περιστατικό αποτελεί ακόμη ένα παράδειγμα των οργανωμένων επιθέσεων σε καταστήματα μοτοσυκλετών στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου συμμορίες χρησιμοποιούν οχήματα για να σπάσουν τις εισόδους και να κλέψουν μοτοσυκλέτες μέσα σε επιδρομές αστραπή λεπτά.

 

Αθήνα: Κι άλλες κάμερες που καταγράφουν παραβάσεις στο κέντρο - Πού τοποθετήθηκαν

Τον Μεγάλο Αδερφό ξεκινά να φέρνει στο μυαλό η πρωτεύουσα
kameres
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/5/2026

Νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων του ερυθρού σηματοδότη τοποθετήθηκαν στο κέντρο της Αθήνας που σιγά-σιγά θυμίζει reality show.

Τις νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων θα τις βρείτε στο ύψος των Στύλων του Ολυμπίου Διός, τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο της Λεωφόρου Συγγρού, αλλά και στην οδό Αθανασίου Διάκου, που συνδέει την Καλλιρρόης με τη Συγγρού.

Κάμερα καταγραφής παράβασης ερυθρού σηματοδότη έχει τοποθετηθεί και στη λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας μπροστά από τη Βουλή, ενώ τέσσερις νέες κάμερες προς κάθε κατεύθυνση έχει αποκτήσει και το σημείο που βρισκόταν το ξενοδοχείο Hilton, δηλαδή στη διασταύρωση Βασιλίσσης Σοφίας και Βασιλέως Κωνσταντίνου.

Τα τρία παραπάνω σημεία σχηματίζουν ένα νοητό τρίγωνο στο κέντρο της πρωτεύουσας που επιτηρείται πλέον έντονα και σε συνδυασμό με τη λεωφόρο Συγγρού που έχει γεμίσει με κάμερες, αλλά και τον πιο αυστηρό Κ.Ο.Κ, οι οδηγοί και αναβάτες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για την αποφυγή ατυχημάτων και προστίμων.

Υπενθυμίζεται πως η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη τιμωρείται με πρόστιμο 700 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 60 ημέρες, ενώ σε περίπτωση υποτροπής το πρόστιμο αυξάνεται στα 1.000 ευρώ και η άδεια οδήγησης αφαιρείται για έξι μήνες. Το επόμενο διάστημα μάλιστα αναμένεται η τοποθέτηση καμερών σε νέα σημεία.