FEMA - Τα ΚΤΕΟ ΔΕΝ σώζουν ζωές!

Απάντηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή που θέλει ΚΤΕΟ παντού από τα 50 κ.εκ. και άνω
Τα ΚΤΕΟ δεν σώζουν ζωές
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/1/2026

Σκληρή απάντηση δίνει η Ομοσπονδία των Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μοτοσυκλέτας FEMA στον ισχυρισμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής πως οι περιοδικοί έλεγχοι σε ΚΤΕΟ έχουν πλεονεκτήματα για την οδική ασφάλεια. “Ψευδής δήλωση” αναφέρει η FEMA (σσ. που μας βρίσκει 100% σύμφωνους σε σχέση με τον τρόπο που “ελέγχονται” οι μοτοσυκλέτες στην Ελλάδα) και συνεχίζει παραθέτοντας και τεκμηριώνοντας την άποψή της με στοιχεία που δείχνουν πως τα όποια τεχνικά προβλήματα αποτελούν ένα εξαιρετικά μικρό ποσοστό στις αιτίες πρόκλησης ατυχημάτων.

Η FEMA αναφέρει τα εξής: "Ο εισηγητής Jens Gieseke προχωρά σε ακόμα πιο ακραίες θέσεις μετά την εσφαλμένη δήλωση που αναπαράγεται στο προσχέδιο της πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για υποχρεωτικούς ελέγχους μοτοσυκλετών άνω των 126 κ.εκ. σε ΚΤΕΟ για όλα τα κράτη της Ε.Ε., υποστηρίζοντας πως τα ΚΤΕΟ πρέπει να είναι υποχρεωτικά για όλες τις μοτοσυκλέτες από 50 κ.εκ. και πάνω!

Τους τελευταίους μήνες, οι ομάδες υπεράσπισης των Ευρωπαίων μοτοσυκλετιστών έχουν υποβάλει επίσημα έγγραφα θέσης και τεχνικές εκθέσεις στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τα έγγραφα αυτά υπογραμμίζουν ένα συνεπές εύρημα σε μελέτες της ΕΕ και σε εθνικές μελέτες: τα τεχνικά ελαττώματα προκαλούν μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό των ατυχημάτων με μοτοσυκλέτες.

Μελέτες μεγάλης κλίμακας για τα αίτια των ατυχημάτων διαπιστώνουν με συνέπεια ότι οι μηχανικές βλάβες (που είναι πιθανό να εντοπιστούν μέσω των ΚΤΕΟ) ευθύνονται μόνο για ένα μικρό ποσοστό των ατυχημάτων με μοτοσικλέτες. Η μελέτη MAIDS απέδωσε την κύρια αιτία σε τεχνικές βλάβες μόνο στο 0,7% των ατυχημάτων με μοτοσυκλέτες. Ομοίως, η βάση δεδομένων GIDAS εντόπισε τέτοιες βλάβες στο 3% των περιπτώσεων, και τα στοιχεία της NTSB/MCCS από τις ΗΠΑ υποστηρίζουν αυτή την τάση. Ακόμη και όταν υπάρχουν τεχνικά προβλήματα, αυτά συχνά εντοπίζονται μετά το ατύχημα και δεν αποτελούν αποδεδειγμένους αιτιολογικούς παράγοντες. Αντίθετα, ανθρώπινοι παράγοντες όπως η συμπεριφορά του αναβάτη, η αδυναμία των άλλων χρηστών του δρόμου να εντοπίσουν τις μοτοσυκλέτες και τα προβλήματα ορατότητας ευθύνονται για έως και το 87% των ατυχημάτων που αφορούν μηχανοκίνητα δίκυκλα.

Πρώτο διάγραμμα

Αναλύοντας τα στατιστικά στοιχεία, το πρώτο διάγραμμα (πάνω) απεικονίζει τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα με μοτοσυκλέτες στην ΕΕ ανά κράτος μέλος, με την κατάσταση σχετικά με τα ΚΤΕΟ να αναγράφεται για κάθε κράτος μέλος. Τα κράτη μέλη που δεν διαθέτουν ΚΤΕΟ για μοτοσυκλέτες επισημαίνονται με πορτοκαλί χρώμα. Από αυτό, μπορεί να διαπιστωθεί σαφώς ότι το ΚΤΕΟ έχει ελάχιστη έως μηδενική επίδραση στους συνολικούς θανάτους. Δύο από τις τρεις χώρες με τους λιγότερους θανάτους δεν διαθέτουν υποχρεωτικό ΚΤΕΟ.

Δεύτερο διάγραμμα

Το δεύτερο διάγραμμα παρουσιάζει τα 27 κράτη μέλη της ΕΕ, καθώς και τη Σερβία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Νορβηγία και την Ελβετία.

Αντί να αντιτίθενται στις προσπάθειες για την ασφάλεια, η FEMA και η FIM συνεχίζουν να προωθούν στοχευμένα, τεκμηριωμένα μέτρα που πραγματικά σώζουν ζωές, όπως εστιασμένες επιθεωρήσεις μόνο σε περιοχές όπου τα εθνικά στοιχεία δείχνουν κίνδυνο, βελτιωμένη εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση για όλους τους χρήστες του οδικού δικτύου, καθώς και σχεδιασμό και συντήρηση υποδομών που λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες των μοτοσυκλετιστών.

Τονίζουμε ότι παραμένουμε προσηλωμένοι στον εποικοδομητικό διάλογο με τα θεσμικά όργανα της ΕΕ. Υποστηρίζουμε αποτελεσματικές πολιτικές οδικής ασφάλειας, αλλά η Ευρώπη πρέπει να αποφύγει συμβολικά μέτρα που επιβαρύνουν τους μοτοσυκλετιστές χωρίς να βελτιώνουν τα αποτελέσματα στην ασφάλεια.

Οι ισχύοντες κανόνες της ΕΕ επιτρέπουν ήδη αποτελεσματικές εθνικές εναλλακτικές λύσεις αντί των υποχρεωτικών επιθεωρήσεων, τις οποίες έχουν εφαρμόσει με επιτυχία πολλά κράτη μέλη. Μια υποχρεωτική προσέγγιση σε επίπεδο ΕΕ καταργεί την ευελιξία χωρίς να προσφέρει αποδεδειγμένη προστιθέμενη αξία στην οδική ασφάλεια.

Η υποχρεωτική ΚΤΕΟ σε επίπεδο ΕΕ για τις μοτοσυκλέτες θα επιβάρυνε με κόστος χωρίς αποδεδειγμένα οφέλη και θα υπονόμευε την επικουρικότητα.

Η αρχή της επικουρικότητας ορίζεται στο άρθρο 5 παράγραφος 3 της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Στόχος της είναι να εξασφαλίζει ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται στο εγγύτερο δυνατό επίπεδο προς τον πολίτη, και ότι διενεργούνται διαρκείς έλεγχοι ώστε να εξακριβώνεται ότι η δράση σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) είναι δικαιολογημένη δεδομένων των διαθέσιμων δυνατοτήτων σε εθνικό, περιφερειακό ή τοπικό επίπεδο.

Πιο συγκεκριμένα, είναι η αρχή δυνάμει της οποίας η ΕΕ δεν αναλαμβάνει δράση (εκτός από τους τομείς που εμπίπτουν στην αποκλειστική της αρμοδιότητα), παρά μόνο εφόσον η δράση αυτή είναι πιο αποτελεσματική από την αντίστοιχη δράση σε εθνικό, περιφερειακό ή τοπικό επίπεδο.

Όλα τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου θα πρέπει να υποστηρίξουν μια ευέλικτη, τεκμηριωμένη προσέγγιση που θα επιτρέπει στα κράτη μέλη να αποφασίζουν τον καλύτερο τρόπο βελτίωσης της ασφάλειας των μοτοσικλετών.”

Ετικέτες

Δυστύχημα Καλλιθέα: Παρούσα η ΟΕΠΤΑ - Καταγγελία για καταδίωξη

Παραμένουν αντικρουόμενες οι μαρτυρίες - Βέβαιη πλέον η παρουσία της ΟΕΠΤΑ στο σημείο
Δυστύχημα Καλλιθέα: Παρούσα η ΟΕΠΤΑ - Καταγγελία για καταδίωξη
Από το

motomag

8/6/2026

Στοιχειοθετείται πλέον η καταδίωξη του νεκρού Παναγιώτη Βασιλόπουλου λίγα δευτερόλεπτα πριν το δυστύχημα όπου, αφότου παρέσυρε μία ηλικιωμένη 71 ετών που περνούσε την διάβαση πεζών, κατέληξε στο διάζωμα και σε κολώνα επί αυτού χάνοντας ακαριαία τη ζωή του.

Οι αρχικές μαρτυρίες από το σημείο όχι μόνο δεν έκαναν λόγο για καταδίωξη αλλά αντιθέτως ήταν ξεκάθαρες ως προς την αντίθετη πλευρά, πως δεν υπήρχε καταδίωξη αλλά «κόντρα» κατά πως δήλωσαν με άλλη μοτοσυκλέτα. Επιπρόσθετα έχει καταγραφθεί μαρτυρία αυτόπτη μάρτυρα που μιλά για σούζα του Παναγιώτη λίγο πριν την παράσυρση του πεζού. Αυτό είναι άλλο ένα από τα πράγματα που δεν επιβεβαιώνονται από το video που δείχνει την παράσυρση της γυναίκας. Το μόνο βέβαιο τις ώρες αμέσως μετά το δυστύχημα ήταν η μεγάλη ταχύτητα της μοτοσυκλέτας.

Είναι λογικό να υπάρχουν αντικρουόμενες μαρτυρίες καθώς στο σημείο επικράτησε πανικός εξαιτίας του σοκ από τις φρικτές εικόνες του δυστυχήματος και από την ταχύτητα με την οποία συνέβησαν όλα. Ο νεκρός είχε διαμελιστεί, υπήρχε μία γυναίκα τραυματίας πάνω στη διάβαση πεζών, η μοτοσυκλέτα ήταν στο αντίθετο ρεύμα και άλλοι πεζοί καλούσαν σε βοήθεια καθώς είχαν δεχθεί θραύσματα της μοτοσυκλέτας ή ακόμη χειρότερα… Μαγαζάτορας της περιοχής που βγήκε δευτερόλεπτα μετά το δυστύχημα στον δρόμο μιλά για ένα πολεμικό σκηνικό, οπότε πάνω στον πανικό που επικρατούσε είναι λογικό να μην υπάρχει σαφής καταγραφή της αλληλουχίας των γεγονότων. Από τα πρώτα πάντως που καταρρίπτονται είναι η σούζα ως ένα από μοιραία λάθη, καθώς σούζα δεν καταγράφεται, μόνο υψηλή ταχύτητα.

Ενδεικτικό των αντικρουόμενων μαρτυριών είναι το παρακάτω VIDEO με τις δηλώσεις των ανθρώπων που ήταν πεζοί στο σημείο. Ακόμη και έτσι όμως, η παρουσία των οχημάτων της ΟΕΠΤΑ φαίνεται και σε αυτό το video, το επίμαχο σημείο είναι τα πρώτα δύο λεπτά, τα υπόλοιπα δεν έχουν σχέση με το θέμα:

Τις επόμενες ημέρες μετά το δυστύχημα ξεκινήσαν να υπάρχουν διάφορα video που εμπλέκουν την Τροχαία και συγκεκριμένα το τμήμα ΟΕΠΤΑ, δηλαδή την Ομάδα Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων σε καταδίωξη του Παναγιώτη. Από τα διάφορα VIDEO που κυκλοφορούν καθώς κάποιοι προσπαθούν να πάρουν views ακόμη και σε τέτοιες περιπτώσεις, δείχνοντας παλαιότερο υλικό, ένα από τα VIDEO δείχνει τα πραγματικά οχήματα και καταγράφει και την παρουσία της Cayenne που χρησιμοποιεί η υπηρεσία αυτή αλλά και τη Suzuki Hayabusa που χρησιμοποιούν για καταδιώξεις. Φαίνονται ξεκάθαρα να έχουν σταματήσει στο δυστύχημα διευθετώντας την κυκλοφορία των οχημάτων.

Αυτό αποδεικνύει την παρουσία της ΟΕΠΤΑ στον χώρο του δυστυχήματος, σε χρόνο τόσο κοντινό στο δυστύχημα που δεν γίνεται να είναι από κλήση που δέχθηκαν από το κέντρο και έφτασαν στο σημείο, αλλά κινούνταν επί της Θησέως δευτερόλεπτα πριν.

Μέρες μετά το δυστύχημα αρχίζουν να έρχονται περισσότερες μαρτυρίες ξεκαθαρίζοντας την παρουσία της Τροχαίας ΠΡΙΝ το δυστύχημα.

Οι μαρτυρίες που υπάρχουν ακόμη και αυτή τη στιγμή είναι εξίσου αντικρουόμενες. Κάνουν λόγο για κόκκινο φανάρι που πέρασε ο Παναγιώτης χωρίς να αντιληφθεί πως τα οχήματα της ΟΕΠΤΑ ήταν στον δρόμο και του άναψαν φάρο, στη θέα του οποίου άνοιξε το γκάζι κι έφυγε μπροστά λίγο πριν το μοιραίο.

Άλλη μαρτυρία κάνει λόγο για εκκίνηση της Hayabusa και κυνήγι της R1 του Παναγιώτη για αρκετή ώρα.

Στο παρακάτω video από σταθερή κάμερα της περιοχής που δείχνει την μοιραία R1 να περνά με ταχύτητα και είναι από διαφορετική γωνία από το αρχικό video που δείχνει την παράσυρση του πεζού, φαίνεται να περνά και η μοτοσυκλέτα της ΟΕΠΤΑ 13 δευτερόλεπτα μετά με χαμηλότερη ταχύτητα και τέρμα δεξιά. Ίσως να έχει κόψει βλέποντας το δυστύχημα εμπρός. 40 δευτερόλεπτα αργότερα φαίνεται να γυρνά προς τα πίσω ο αναβάτης της Hayabusa και ξανά περνά 55 δευτερόλεπτα αργότερα προς την κατεύθυνση του δυστυχήματος, εκεί όπου πλέον επικρατεί πανικός από τους πεζούς και το φρικτό θέαμα που αντικρύζουν.

Το επίμαχο video:

Εχθές, αρκετά αργότερα από τα ανωτέρω VIDEO, ένα νέο έρχεται να δώσει περισσότερο φως στις συνθήκες του δυστυχήματος, κυρίως ως προς το αν υπήρχε ή όχι καταδίωξη από την ΟΕΠΤΑ. Πρόκειται για συρραφή από video αυτοκινήτου που βρισκόταν στον δρόμο και πέρασε λίγα δευτερόλεπτα αργότερα καθώς και εικόνες από παράθυρο που δείχνει πως λίγα λεπτά αργότερα έχει έρθει και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να περισυλλέξει τον νεκρό και τα μέλη του σώματός του, καθώς και την παρουσία όλων των οχημάτων.

το νέο VIDEO που δείχνει και τις συνθήκες πριν το ατύχημα:
(πατήστε επάνω στην μαύρη εικόνα για να εμφανιστεί)


 

Ξεκάθαρο πλέον από αυτό το νέο video πως υπήρχε η ΟΕΠΤΑ στο σημείο ακολουθώντας την R1 του Παναγιώτη πριν το δυστύχημα.

Ο δικηγόρος της οικογένειας θα μπορέσει να αποδείξει στο μέλλον αν υπήρξε καταδίωξη επί 5 μάλιστα χιλιόμετρα, όπως ισχυρίζεται ο δημιουργός του video, ή αν ισχύει η μαρτυρία φίλων του Παναγιώτη πως δεν έτρεχε για πολύ ώρα, παρά μόνο όταν αντιλήφθηκε την παρουσία των οχημάτων της συγκεκριμένης υπηρεσίας που παρότι δίχως διακριτικά, είναι γνωστά σε όλους οχήματα που έχουν εμφανιστεί σε πολλά ρεπορτάζ αλλά και εκπομπές της τηλεόρασης.

Οι καταγραφές του κέντρου και οι επικοινωνίες θα δείξουν στο μέλλον αν υπήρχε ή όχι καταδίωξη.

Από εκεί και πέρα δεν προσπαθεί κανείς να μειώσει τις ευθύνες που έχει ο αναβάτης που ανέπτυξε ταχύτητα και παρέσυρε έναν άλλο άνθρωπο προσπαθώντας να διαφύγει της σύλληψης. Ήταν μία λάθος απόφαση αλλά ταυτόχρονα ήταν και προδιαγεγραμμένη με την αυστηροποίηση των ποινών για τροχαίες παραβάσεις, σε τέτοιο βαθμό που βλέπουμε τους τελευταίους 11 μήνες.

Δεν είναι καινούργιος προβληματισμός και δεν αναφέρεται για πρώτη φορά, από την πλήρη αδιαφορία της Τροχαίας για κράνος, για ταχύτητες κτλ, περάσαμε στον αυστηρό έλεγχο. Αυτό από μόνο του θα ήταν αρκετό για να μεταδώσει το μήνυμα και μάλιστα είναι κάτι που πολλές φορές είχαμε τονίσει πως έπρεπε να γίνει. Η στάση τους εκπαίδευε συνειδήσεις. Το πρόβλημα όμως είναι πως η εντατικοποίηση των ελέγχων ήρθε με ακραία αυστηροποίηση των ποινών, παίρνουν διπλώματα ακόμη και για παράνομο παρκάρισμα μοτοσυκλέτας, όταν λίγο πριν, κυριολεκτικά, ο καθένας μπορούσε να παρκάρει όπου ήθελε. Δεν είναι η πρώτη φορά που εφαρμόζεται αυτό το ξαφνικό σοκ και είναι δεδομένο πως δεν δουλεύει. Διότι αργότερα ήρθε εκ νέου και η χαλάρωση των ποινών και η χαλάρωση των ελέγχων που μας οδήγησε στο σημείο που ήμασταν πριν.

Τις τελευταίες ημέρες φάνηκε πως μερίδα του κοινού δεν γνωρίζει ούτε τα βασικά για τις διαβάσεις πεζών δίχως φανάρι, τόσο για το τι ισχύει εδώ, όσο και για το τι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη. Ας γίνει επιτέλους κατανοητό πως δεν γίνεται να περάσεις την διάβαση με ταχύτητα, δεν έχεις ούτε την προτεραιότητα να την περάσεις δίχως να σταματήσεις πλήρως όταν κινείται άνθρωπος πάνω σε αυτή και ισχύει ασχέτως αν υπάρχει φανάρι ή όχι.

Για την υψηλή ταχύτητα σε μία λεωφόρο αυτού του είδους, εντός του πυκνού αστικού ιστού, δεν θα διαφωνήσει κανείς πως είναι ένα κανονικό έγκλημα.

Ενδεχομένως όμως να υπάρξουν και στο μέλλον άνθρωποι που θα πάρουν τις λάθος αποφάσεις και θα προσπαθήσουν να διαφύγουν όταν πάνω στην έξαψη της στιγμής συνειδητοποιήσουν πως σταματώντας οδηγούνται στη φυλακή, εκτός διπλώματος για ένα χρόνο ή και παραπάνω, κουβαλώντας ένα δυσθεώρητο πρόστιμο ενώ έχουν χάσει πλέον και τη μοτοσυκλέτα τους. Δεν δικαιολογεί κανείς το λάθος της απόφασης αυτής, αλλά τη δημιουργία κατάλληλων συνθηκών από την μεριά της Πολιτείας, μέσα στις οποίες τέτοια λάθη εκκολάπτονται ευκολότερα.

Δεν θα έπρεπε η «μηδενική ανοχή» όπως οι ίδιοι στην Τροχαία την ονόμασαν, ουσιαστικά αποδεχόμενοι πως πριν υπήρχε μία καταστροφική ανοχή, να συνδυάζεται και με αυστηροποίηση των ποινών. Προσέξτε πως το αναφέρουμε, δεν επικροτεί κανείς την παραβατική συμπεριφορά, τονίζουμε όμως πως πρώτα φέρνεις τους ελέγχους στο επίπεδο συχνότητας που πρέπει να διεξάγονται από το μηδέν που ήταν πριν κι έπειτα σταδιακά ας αυστηροποιηθούν και οι ποινές όταν και αν κριθεί απαραίτητο. Και τα δύο μαζί είναι λάθος πρακτική και εξωθεί σε τέτοιες συμπεριφορές που μπορεί να δημιουργήσουν και θύματα πέραν των εμπλεκομένων στην καταδίωξη, όπως συνέβη τώρα. Ο πεζός που περνά από τη διάβαση νόμιμα και έρχεται αντιμέτωπος με ένα πολεμικό σκηνικό έχει όλο το δίκιο με το μέρος του, ακόμη και να ζητήσει ευθύνες από την Πολιτεία για τις αιτίες που βρέθηκε αντιμέτωπος με κάτι τέτοιο.

Ελπίζουμε στο άμεσο μέλλον να φανεί αν έχει γίνει καταγραφή στο κέντρο για καταδίωξη και αν ναι, την ώρα έναρξης αυτής και τί συνέπειες μπορεί να έχει κάτι τέτοιο.

Σε κάθε περίπτωση ας κρατήσει κανείς από εδώ και πέρα, πως δεν υπάρχει ουσιαστική δικαιολογία για την μη συμόρφωση σε σήμα της Τροχαίας. Ακόμη και με τις ιδιαίτερα αυστηρές ποινές για λίγα χιλιόμετρα παραπάνω, δεν ανοίγουμε ακόμη περισσότερο το γκάζι προσπαθώντας να ξεφύγουμε. Η αφαίρεση διπλώματος για ένα μήνα ή περισσότερο, δεν μπορεί να μετρά πάνω από το βάρος αφαίρεσης μίας άλλης ζωής, αν η δική μας δεν μας ενδιαφέρει ή δεν το σκεφτόμαστε τόσο, εκείνη την στιγμή.

UPDATE:

Λίγες ώρες αργότερα από την δημοσίευση του άρθρου, υπάρχει ανακοίνωση από το Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας για το συγκεκριμένο περιστατικό που διευκρινίζει πως η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα αναζητούνταν για σωρεία παραβάσεων αλλά την συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν υπήρχε καταδίωξη.
Η ανακοίνωση:

 

08-06-2026: Ανακοίνωση Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας σχετικά με δημόσιες αναφορές για θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στην οδό Θησέως στην Καλλιθέα

ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ 

Αθήνα, 8 Ιουνίου 2026

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Με αφορμή δημόσιες αναφορές και αναρτήσεις που διακινούνται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε στην οδό Θησέως στην Καλλιθέα, από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας διευκρινίζεται ότι οι ισχυρισμοί περί καταδίωξης του οδηγού της μοτοσικλέτας από αστυνομικές δυνάμεις δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα αποτελούσε αντικείμενο αναζητήσεων στο πλαίσιο αστυνομικών ερευνών, καθώς υπήρχαν ενδείξεις παραβάσεων του Κ.Ο.Κ., πλην όμως κατά τον χρόνο του ατυχήματος δεν βρισκόταν σε εξέλιξη οποιαδήποτε καταδίωξη ή προσπάθεια ακινητοποίησής της από αστυνομικούς.

Ως εκ τούτου, κάθε αναφορά που συνδέει το θανατηφόρο τροχαίο με δήθεν καταδίωξη από την Ελληνική Αστυνομία είναι ανακριβής και στερείται πραγματικής βάσης.

Υπογραμμίζεται ότι, η πρόληψη των τροχαίων δυστυχημάτων, η προστασία της ανθρώπινης ζωής και η αντιμετώπιση επικίνδυνων παραβατικών συμπεριφορών στο οδικό δίκτυο αποτελούν διαχρονική και αδιαπραγμάτευτη αποστολή της Τροχαίας.