FIM και FEMA μαζί για το καλό του μοτοσυκλετισμού

Στόχος οι δύο οργανισμοί να συνεργαστούν ακόμη πιο στενά το επόμενο διάστημα
motomag FIM και FEMA μαζί για το καλό του μοτοσυκλετισμού
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

30/5/2024

Ο νεοεκλεγείς πρόεδρος της FEMA, κ. Odd Terje Dovik είχε συνάντηση με τον πρόεδρο της FIM κ. Jorge Viegas, όπου στην ημερήσια ατζέντα συζητήθηκε η ισχυρότερη συνεργασία μεταξύ FIM και FEMA για θέματα που αφορούν την μοτοσυκλέτα.

Πιο συγκεκριμένα η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Λυών της Γαλλίας, με τους Odd Terje Dovik (πρόεδρος FEMA), Jorge Viegas (πρόεδρος FIM), Damiano Zamana (αναπληρωτής διευθυντής FIM) και Jesper Christensen (διευθυντής της Επιτροπής Κινητικότητας της FIM και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της FEMA), να δίνουν το παρών.

Κατά την Ετήσια Γενική Συνέλευση της FEMA, η οποία είχε πραγματοποιηθεί πριν λίγο καιρό ο Damiano Zanana είχε εκφράσει την έντονη επιθυμία να επισημοποιηθούν και να αναπτυχθούν περαιτέρω οι δεσμοί μεταξύ FEMA και FIM, προς όφελος και των δύο οργανισμών. Στην τωρινή συνάντηση στη Λυών, ο πρόεδρος της FIM, Jorge Viegas επανέλαβε το ίδιο μήνυμα, τονίζοντας πως υπάρχει ανάγκη οι μοτοσυκλετιστές του κόσμου να είναι ενωμένοι και να συντονίσουν τις δυνάμεις τους. Ενώ θα πρέπει οι δύο οργανισμοί να αποφύγουν την σπάταλη διπλή εργασία.

FIM και FEMA μαζί για το καλό του μοτοσυκλετισμού

Η πλευρά της FEMA συμφωνεί πως το άθλημα της μοτοσυκλέτας -οποιαδήποτε μορφή αγωνιστικής εκδήλωσης- και η μοτοσυκλέτα ως μέσο αναψυχής και μεταφοράς είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος και ως εκ τούτου η μία επωφελείται από την άλλη. Το Διοικητικό συμβούλιο της FEMA αναμένεται να συζητήσει την συγκεκριμένη πρωτοβουλία της FIM στη συνεδρίαση του Μαρτίου του επόμενου έτους.

Να τονίσουμε πως FEMA και FIM έχουν ήδη συνεργασία, η οποία επισημοποιήθηκε με μνημόνιο το 2022. Επιπρόσθετα οι δύο οργανισμοί FEMA και FIM συμφωνούν ότι είναι πολύ σημαντικό τα συμφέροντα των μοτοσυκλετιστών να αναγνωρίζονται και να εκτιμώνται από τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλους ρυθμιστικούς και διαμορφωτικούς φορείς.

Ετικέτες

Ο Channing Tatum στο Isle of Man TT - Ξεκίνησαν τα γυρίσματα ταινίας για το Tourist Trophy [Video]

Ο διάσημος ηθοποιός θεάθηκε στα paddock του Isle of Man TT, για τα γυρίσματα της νέας ταινίας με θέμα τον θρυλικό αγώνα δρόμου
IoMTT
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/5/2026

Ο Tatum εμφανίστηκε να περπατά στα paddock την πρώτη ημέρα του TT 2026, τη Δευτέρα 25 Μαΐου, ενώ καταγράφηκαν και πλάνα με τον ίδιο πάνω σε μοτοσυκλέτα BMW, φορώντας πλήρη αγωνιστική δερμάτινη φόρμα και κράνος Shoei.

Δεν είναι η πρώτη φορά που μεγάλοι αστέρες του κινηματογράφου συνδέονται τόσο άμεσα με κορυφαία motorsport events. Πρόσφατα, ο Brad Pitt είχε εμφανιστεί στο Silverstone για τα γυρίσματα της επερχόμενης ταινίας Formula 1.

IoMTT

Η νέα παραγωγή της Amazon MGM Studios φέρει την υπογραφή των Channing Tatum και Brad Pitt ως παραγωγών, ενώ τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Reid Carolin.

IoMTT

Μιλώντας για την επερχόμενη ταινία, τον περασμένο Απρίλιο, ο Paul Phillips, επικεφαλής της προώθησης των αγώνων, είχε δηλώσει, "Το TT έχει μια εκπληκτική ιστορία να αφηγηθεί και αυτό που κάνει το project αυθεντικό είναι ότι τα γυρίσματα ξεκινούν μέσα στο ίδιο τον αγώνα καταγράφοντας το πραγματικό περιβάλλον, την αληθινή ατμόσφαιρα και το μοναδικό σκηνικό του Isle of Man."

IoMTT

Πρόσθεσε επίσης ότι η απήχηση μιας τέτοιας παραγωγής "ξεπερνά κατά πολύ τα όρια του μηχανοκίνητου αθλητισμού", ανοίγοντας νέες δυνατότητες προβολής τόσο για το TT όσο και για το ίδιο το νησί σε παγκόσμιο κοινό.

IoMTT

Ωστόσο, η πρώτη ημέρα του φετινού TT επισκιάστηκε από σοβαρό περιστατικό, όπου τραυματίστηκαν ένας αναβάτης και οκτώ θεατές. Μετά την έρευνα και αυτοψία των διοργανωτών, αποφασίστηκε ότι το συγκεκριμένο σημείο δεν θα χρησιμοποιηθεί ξανά από θεατές για το υπόλοιπο της διοργάνωσης.

ΙοΜΤΤ

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, ο αναβάτης και έξι από τους οκτώ θεατές έχουν ήδη πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο, ενώ δύο άτομα συνεχίζουν να νοσηλεύονται.