Η MAG αποχωρεί από τη FEMA λόγω υποστήριξης της ηλεκτροκίνησης!

Με εξαιρετικά βιτριολικό κείμενο, που αναφέρει πως η FEMA ξεπούλησε τους αναβάτες και δεν τους αντιπροσωπεύει πια
MAG εκτός FEMA
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

13/5/2024

Η εθελοντική Ομάδα Δράσης Μοτοσυκλετιστών MAG, η οποία ίδρυσε το Ευρωπαϊκό Κίνημα για τα Δικαιώματα των Αναβατών το 1989, αποφάσισε να αποχωρήσει από την Ομοσπονδία Ευρωπαϊκών Συλλόγων Μοτοσυκλετιστών επικαλούμενη τη δυσαρέσκειά της για την "άβουλη" στάση της FEMA απέναντι στην υποχρεωτική μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Η MAG έχει επανειλημμένα εκφράσει τις ανησυχίες της για το χάσμα μεταξύ των απόψεων των απλών μοτοσυκλετιστών και της πολιτικής της FEMA. Τώρα το νέο σημείο αντιπαράθεσης είναι το μανιφέστο του μοτοσυκλετισμού για το οποίο διαβάσατε στο MOTO και μέσω αυτού οι ACEM, FEMA & FIM καλούν από τη μια τους Ευρωπαϊκούς Θεσμούς να ενσωματώσουν τη μοτοσυκλέτα στις προτεραιότητές των πολιτικών τους, για την επερχόμενη περίοδο 2024-2029, και από την άλλη να υποστηρίξουν έμπρακτα την ηλεκτροκίνηση. Να θυμίσουμε πως το 2017 η MAG είχε κυρήξει "πόλεμο" στην απόφαση της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου για απαγόρευση πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2040. Θυμίζουμε πως κατόπιν η βρετανική κυβέρνηση ξεκίνησε τις παλινωδίες, αλλάζοντας αρχικά το χρονοδιάγραμμα της απαγόρευσης για το 2030, στη συνέχεια... τη μετέφερε για το 2035, ενώ τώρα διαφαίνεται πως η απαγόρευση πιθανώς θα πάρει αναβολή για το 2040.

Σύμφωνα με τη MAG, το διοικητικό συμβούλιο της FEMA αντιστέκεται πεισματικά στις εκκλήσεις της εθελοντικής ομάδας δράσης για σκληρή στάση ενάντια στην ηλεκτροκίνηση "προσπαθώντας να προσηλυτίσει τους μοτοσυκλετιστές να αποδεχτούν την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης". Ο πρόεδρος της MAG, Neil Liversidge, δήλωσε για αυτό το θέμα: "Η FEMA δεν έχει καμία σχέση με το θέμα. Σε καμία περίπτωση αυτό το έγγραφο δεν αντιπροσωπεύει με ακρίβεια τη συντριπτική πλειοψηφία των απόψεων των αναβατών σχετικά με την αναγκαστική μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση. Η αρχή του σπορ FIM το επινόησε, ο σύνδεσμος κατασκευαστών της Ευρώπης ACEM το αποδυνάμωσε, και το Δ.Σ. της ομοσπονδίας ευρωπαϊκών συλλόγων μοτοσυκλετιστών FEMA το πέρασε χωρίς καμία συμμετοχή από τις Εθνικές Οργανώσεις-Μέλη της FEMA. Αυτό που γίνεται σαφές είναι ότι η δημοκρατία έχει πεθάνει στη FEMA, και μαζί της το ανεξάρτητο Ευρωπαϊκό Κίνημα για τα Δικαιώματα των Αναβατών. Επί δέκα χρόνια η FIM συνωμοτούσε για να ελέγχει τη FEMA. Τώρα το έχει πετύχει μέσω της δράσης ιδιοτελών ανθρώπων που την έχουν υπονομεύσει για λογαριασμό των χρηματοδοτών της FIM. Τώρα η FIM θα κάνει αυτό που κάνουν πάντα οι μεγάλες επιχειρήσεις, θα υιοθετήσει το δρόμο της μικρότερης κόντρας με τις κυβερνήσεις και τις υπόλοιπες αρχές, ξεπουλώντας τους αναβάτες".

Θυμίζουμε πως πριν λίγο καιρό η Βρετανική Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών (BMF), είχε με τη σειρά της αποχωρήσει από την FEMA, κάνοντας λόγο για δυσβάσταχτο κόστος του ετήσιου παράβολου των 12.000 λιρών Αγγλίας, το οποίο πληρώνεις ώστε να είσαι μέλος της Ομοσπονδίας Ευρωπαϊκών Συλλόγων Μοτοσυκλετιστών. Θα μπορούσε να είναι αυτός ο πραγματικός λόγος που αποχώρησε η MAG από τη FEMA; Δεν το γνωρίζουμε, όμως όπως και να έχει, η αντίθεση της βρετανικής εθελοντικής ομάδας δράσης στον υποχρεωτικό εξηλεκτρισμό είναι δεδομένη, και θα πρέπει να εισακουστεί, ώστε όπως έχουμε γράψει πολλές φορές το μέλλον να μην είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό, αλλά να προσφέρει διαθέσιμες επιλογές για όλους, διατηρώντας και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στη ζωή.

FEMA

 

Ετικέτες

Royal Enfield: Ο Richard Hammond αποκαλύπτει την αναμνηστική πλάκα για τα 125 χρόνια της μάρκας στο Redditch

Στον χώρο των πρώτων εργοστασιακών εγκαταστάσεων της βρετανικής εταιρείας
RE 125Y
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/6/2026

Η Royal Enfield συνεχίζει τους εορτασμούς για τα 125 χρόνια ιστορίας της, τιμώντας τις ρίζες της με την παρουσίαση μιας ειδικής αναμνηστικής πλάκας "World Origin Site" στο Redditch της Αγγλίας. Την τελετή ανέλαβε ο γνωστός παρουσιαστής (Top Gear) και λάτρης των μοτοσυκλετών Richard Hammond, σε μια εκδήλωση με ιδιαίτερο συμβολισμό για τη θρυλική βρετανική εταιρεία.

Η πλάκα τοποθετήθηκε στο σημείο όπου βρισκόταν το ιστορικό εργοστάσιο Hunt End Works, την πρώτη μονάδα παραγωγής της Royal Enfield, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1901, ενώ πριν ήταν εργοστάσια ποδηλάτων στα τέλη του προπερασμένου αιώνα. Σήμερα η περιοχή είναι γνωστή ως Enfield Road, διατηρώντας ζωντανή τη σύνδεση με την ιστορία της εταιρείας.

RE 125Y

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν η δήμαρχος του Redditch, Susan Eacock, στελέχη της Royal Enfield, μέλη από λέσχες αναβατών, κάτοικοι της περιοχής αλλά και εργαζόμενοι που είχαν απασχοληθεί στο πρώτο εργοστάσιο της εταιρείας.

RE 125Y

Ο Richard Hammond, γνωστός από τις τηλεοπτικές εκπομπές αυτοκίνησης αλλά και για την αγάπη του στις μοτοσυκλέτες, δήλωσε: "Η καρδιά μου ανήκει στους δύο τροχούς. Οι μοτοσυκλέτες είναι το προσωπικό μου πάθος και, ως άνθρωπος που γεννήθηκε και μεγάλωσε κοντά σε αυτή την περιοχή, είναι μεγάλη μου χαρά να συμμετέχω στον εορτασμό αυτό της Royal Enfield. Πρόκειται για μια ιστορική και εταιρεία, γνωστή σε όλο τον κόσμο, η οποία συνεχίζει να τιμά τους ανθρώπους που έθεσαν τα θεμέλιά της εδώ στο Redditch."

RE 125Y

Πέρα από την παρουσίαση της πλάκας, η Royal Enfield παρουσίασε και τη νέα Classic 650 125th Anniversary Edition, μια επετειακή έκδοση αφιερωμένη στα 125 χρόνια της εταιρείας. Το μοντέλο εκτέθηκε ως φόρος τιμής στη μακρά πορεία που ξεκίνησε από την πρώτη Royal Enfield μοτοσυκλέτα του 1901 και φτάνει μέχρι τις σύγχρονες προτάσεις της εταιρείας.

RE 125Y

Η επετειακή Classic 650 ξεχωρίζει από το ειδικό χρυσό έμβλημα "125 Years" και θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό μονάδων, με τις παραγγελίες να ανοίγουν τον Αύγουστο και τις πρώτες παραδόσεις να ακολουθούν αργότερα μέσα στη χρονιά.

RE 125Y