Jack Miller-Suzuka 8 hours: Επιστροφή στον αγώνα μετά το 2017

Προτείνει και σε άλλους αναβάτες MotoGP να πάρουν μέρος στη Suzuka
Miller
Από τον

Παύλο Καρατζά

29/7/2025

Ο Jack Miller επιστρέφει στη Suzuka μετά το 2017 σε έναν από τους πιο εμβληματικούς αγώνες αντοχής. Στο πλαίσιο του Suzuka 8 Hours του 2025, ο Αυστραλός αναβάτης του MotoGP θα συμμετέχει με την εργοστασιακή ομάδα YART Yamaha.

Μαζί του θα βρίσκονται ο Andrea Locatelli και ο Katsuyuki Nakasuga, ο οποίος έπαιξε αναπόσπαστο ρόλο στις τέσσερις συνεχόμενες νίκες της Yamaha Factory Racing Team (2015-2018). Ο Miller στην συμμετοχή του το 2017 κατάφερε να πάρει με την Honda την τέταρτη θέση, έτσι φέτος στοχεύει με τους team-mates του την νίκη, μία νίκη που η Yamaha έχει να γευτεί από το 2018 στον συγκεκριμένο αγώνα.

Ο Jack Miller δήλωσε: “Είναι ένας αγώνας στον οποίο ήθελα να επιστρέψω από το 2017, όταν τερμάτισα τέταρτος, χάνοντας τότε από τη Yamaha. Ονειρευόμουν αυτόν τον αγώνα και το να έχω την ευκαιρία να επιστρέψω με μια τόσο δυνατή ομάδα είναι τεράστια τιμή. Αντιμετωπίζεις μέχρι και 15 αναβάτες σε κάθε γύρο – μερικές φορές περισσότερους, άλλες φορές λιγότερους. Κόβεις και ράβεις σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το μόνο που προσπαθείς είναι να κρατήσεις τον μέσο όρο γύρων σε ένα λογικό επίπεδο”.

Αρχές Ιουλίου, η Yamaha νοίκιασε την πίστα Suzuka για ένα ιδιωτικό διήμερο τεστ, με τον Miller να δηλώνει: “Ήταν ένα αρκετά συγκεντρωμένο τεστ. Καμία ενόχληση. Μπορέσαμε να επικεντρωθούμε πλήρως σε ό,τι έπρεπε να γίνει — δηλαδή να νιώσω άνετα με την R1. Είναι εντελώς διαφορετικό να δουλεύεις με τους άλλους, αντί να είσαι αντίπαλος τους. Ήταν πολύ ωραίο να μοιράζομαι το γκαράζ με τον Andrea και τον Nakasuga. Νομίζω ότι είμαστε σε πολύ καλή φόρμα”.

Ο 8ωρος αγώνας της Suzuka απαιτεί έναν συνδυασμό αντοχής, ταχύτητας και στρατηγικής, αλλά και την βραδινή οδήγηση σε ακραία υγρασία. Ο Αυστραλός δήλωσε χαρακτηριστικά: “ Όταν ανοίγεις το γκάζι, τα φώτα είναι στον αέρα. Όταν πατάς φρένο, τα φώτα είναι στον μπροστινό τροχό. Βασικά οδηγείς με την αίσθηση γιατί δεν βλέπεις τίποτα. Ιδρώνεις ασταμάτητα. Προσπαθείς να πάρεις πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, και μεταλλικά στοιχεία γιατί οι κράμπες είναι εφιάλτης. Ο αγώνας στην Suzuka είναι δύσκολος. Είναι σωματική και ψυχική ταλαιπωρία.

Τέλος παρακίνησε τους άλλους αναβάτες του MotoGP να δοκιμάσουν να συμμετέχουν στον αγώνα στο μέλλον και είπε πως ανυπομονεί για ένα καλό αποτέλεσμα για τη Yamaha στην πατρίδα της και για να δεχθούν την υποστήριξη των Ιαπώνων φιλάθλων.

 

 

Δυστύχημα Καλλιθέας: Συλλήψεις για παραβίαση προσωπικών δεδομένων αστυνομικού - Διάψευση ΕΛ.ΑΣ. για καταδίωξη

Ερευνώνται αναρτήσεις στο Διαδίκτυο που κατονόμασαν συγκεκριμένο αστυνομικό
kalithea_nekros_parasirsi_katadioksi
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

10/6/2026

Νέα επεισόδια στην επικαιρότητα γύρω από το τραγικό τροχαίο που συνέβη το βράδυ της Πέμπτης 4 Ιουνίου στη λεωφόρο Θησέως στην Καλλιθέα με απολογισμό τον θάνατο του 28χρονου Παναγιώτη Βασιλόπουλου και τον τραυματισμό ηλικιωμένης γυναίκας που διέσχιζε τον δρόμο.

Τις επόμενες μέρες του συμβάντος, επιβεβαιώθηκε από βίντεο η παρουσία στο σημείο αστυνομικών οχημάτων της Ομάδας Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων, γεγονός που τροφοδότησε το σενάριο να έχει προηγηθεί καταδίωξη του εκλιπόντος μοτοσυκλετιστή.

Με δελτίο Τύπου της 8ης Ιουνίου, η Ελληνική Αστυνομία (ΕΛ.ΑΣ.) διαψεύδει κατηγορηματικά πως εκείνη τη στιγμή εκτυλισσόταν καταδίωξη στη Θησέως. Όπως αναφέρει αυτολεξεί το δελτίο:

“Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα αποτελούσε αντικείμενο αναζητήσεων στο πλαίσιο αστυνομικών ερευνών, καθώς υπήρχαν ενδείξεις παραβάσεων του Κ.Ο.Κ., πλην όμως κατά τον χρόνο του ατυχήματος δεν βρισκόταν σε εξέλιξη οποιαδήποτε καταδίωξη ή προσπάθεια ακινητοποίησής της από αστυνομικούς.

“Ως εκ τούτου, κάθε αναφορά που συνδέει το θανατηφόρο τροχαίο με δήθεν καταδίωξη από την Ελληνική Αστυνομία είναι ανακριβής και στερείται πραγματικής βάσης.”

Την επόμενη μέρα, Τρίτη 9/6, με νέο δελτίο Τύπου η ΕΛ.ΑΣ. ανακοινώνει πως προέβη σε δύο συλλήψεις ημεδαπών που, “κατηγορούνται για διέγερση σε διάπραξη εγκλημάτων, βιαιοπραγίες ή διχόνοια, απειλή, εξύβριση, συκοφαντική δυσφήμηση καθώς και παράβαση της νομοθεσίας για τα προσωπικά δεδομένα, μέσω διαδικτύου, σε βάρος αστυνομικού”.

Είχε προηγηθεί η υποβολή έγκλησης σε βάρος πέντε χρηστών του Διαδικτύου και η αστυνομία οδηγήθηκε σε αυτά τα δύο άτομα μετά από έρευνα η οποία έγινε με αφορμή “δημοσιεύσεις μέσω των οποίων συνέδεαν ψευδώς τον ανωτέρω αστυνομικό με το περιστατικό κατονομάζοντάς τον και υποκινώντας πράξεις βίας σε βάρος του”. Οι συλληφθέντες είναι διαχειριστές των δύο από τους πέντε λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους οποίους έγιναν οι εν λόγω αναρτήσεις.