KTM 790 Adventure - Με δώρο το Quickshifter+

Aφορά τις μοτοσυκλέτες σε απόθεμα αλλά και τα μοντέλα που έχουν πουληθεί από 1ης Ιανουαρίου 2024
KTM 790 Adventure
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

7/3/2024

Αποκτήστε τώρα την KTM 790 Adventure, με δώρο το Quickshifter+, μια προωθητική ενέργεια αφορά τις μοτοσυκλέτες που υπάρχουν άμεσα σε απόθεμα αλλά και τα μοντέλα που έχουν πουληθεί από 1ης Ιανουαρίου 2024. 

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της KTM:

"Το 2018 η KTM 790 ADVENTURE αποτέλεσε το σημείο αναφοράς επιδόσεων και δυνατοτήτων επαναπροσδιορίζοντας την μεσαία κατηγορία. Οι αναβάτες μπορούσαν να πιέσουν την KTM 790 ADVENTURE σε κάθε ασφάλτινη διαδρομή ή σε χωμάτινες αναζητήσεις γνωρίζοντας ότι έχουν μια άριστα εξοπλισμένη μοτοσυκλέτα που μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε συνθήκη.

Για το 2023 η KTM 790 ADVENTURE επανασχεδιάστηκε με σκοπό να αποτελέσει την best-seller επιλογή στην Adventure γκάμα της Αυστριακής εταιρείας και το πέτυχε!

Με όπλο τον ροπάτο LC8c κινητήρα ο οποίος βελτιώθηκε στα σημεία αποκτώντας ακόμα καλύτερη απόκριση διατηρώντας τις υψηλές επιδόσεις που προκύπτουν από τους 95 hp στις 8,000 rpm και τα 88 Nm ροπής στις 6,500 rpm. 

Η νέα KTM 790 ADVENTURE είναι ακόμα πιο σταθερή χάρη στον κατά 20% βαρύτερο στρόφαλο, τα αναβαθμισμένα σώματα ψεκασμού δίνουν αμεσότερη επαφή του γκαζιού με την συμπεριφορά του κινητήρα ενώ ο αισθητήρας κρούσης εξασφαλίζει την σωστή λειτουργία του κινητήρα ακόμα και σε περιοχές με κακή ποιότητα καυσίμου.

Ο κορυφαίος κινητήρας έρχεται με προ-εγκατεστημένο το Quickshifter+ το οποίο για το 2024 θα είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού της νέας KTM 790 ADVENTURE!

Η προωθητική ενέργεια αφορά τις μοτοσυκλέτες που υπάρχουν άμεσα σε απόθεμα αλλά και τα μοντέλα που έχουν πουληθεί από 1η Ιανουαρίου 2024. 

Μην χάσετε την ευκαιρία να αποκτήσετε την καλύτερη Adventure της μεσαίας κατηγορία περισσότερο εξοπλισμένη από κάθε άλλη φορά. 

Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο δίκτυο συνεργατών ΚΤΜ."

Ετικέτες

Yamaha Tenere: Έρχονται νέες adventure κάτω και πάνω από το Tenere 700

10 νέα μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια - Τι μας είπε ο CEO της Yamaha Ευρώπης, Olivier Prevost
Yamaha Tenere μικρή και μεγάλη 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

4/12/2025

Η Yamaha ακούει και προσαρμόζεται στην αγορά, όπως περιμένει κανείς από τον Ιάπωνα κατασκευαστή και η διεύρυνση της γκάμας των adventure μοτοσυκλετών της βρίσκεται στο πρόγραμμα καλύπτοντας την απαίτηση του κοινού για μία μικρότερου αλλά και μεγαλύτερου κυβισμού adventure από την υπάρχουσα Tenere 700.

Το τεύχος #673 που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στα περίπτερα ξεχειλίζει από EICMA έχοντας τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στη σημαντικότερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο. 

Στο Μιλάνο είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε για μία ακόμη φορά με τον Olivier Prevost, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Yamaha Ευρώπης, ο οποίος μας είπε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στον σύντομο χρόνο που είχαμε μαζί του, μιλώντας για τους Κινέζους κατασκευαστές και το Χείμαρρο νέων μοντέλων που παρουσιάζουν, αλλά και τα πλάνα της ιαπωνικής εταιρείας για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
 
Σε ευθεία ερώτηση που του απευθύναμε για το αν περιμένουμε από τη Yamaha μικρό και μεγάλο Tenere ο Γάλλος δεν προχώρησε φυσικά σε λεπτομέρειες, όμως δεν απέφυγε να απαντήσει και στην ερώτηση λέγοντας πως η Ιαπωνική εταιρεία δουλεύει "πάνω σε όλα αυτά" και έχει διάθεση να μπει και σε κατηγορίες με μικρό περιθώριο κέρδους, όπως είναι οι μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.

Σε μια μικρομεσαίου κυβισμού adventure η Yamaha θα προσπαθήσει να μπει στην κατηγορία με αξιώσεις όχι μόνο γιατί είναι η Yamaha αλλά γιατί οι προτάσεις στην κατηγορία είναι πλέον πολλές και αξιόλογες από κάθε κατασκευαστική γωνιά. 

Η Yamaha έχει στις τάξεις της τον πολύ καλό και ευχάριστο σε απόδοση εν σειρά δικύλινδρο που βλέπουμε στο MT-03 και θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτόν ως βάση για το μικρό Tenere χωρίς μάλιστα να προχωρήσει σε αύξηση του κυβισμού του που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα 321 κ.εκ. για 41,43 ονομαστικούς ίππους που μεταφράζονται σε σχεδόν 36 ίππους στον πίσω τροχό για την Euro 5+ έκδοσή του. Αν κρατήσει και το βάρος χαμηλά, τα 36 άλογα αρκούν για μια δικύλινδρη adventure μικρομεσαίου κυβισμού, ωστόσο δεν αποκλείεται ο κυβισμός του κινητήρα να υπερβαίνει τα 400 με την ισχύ του να φτάνει στο όριο της Α2 κατηγορίας διπλώματος.

Αναφορικά με την μεγαλύτερη Tenere αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σημείο αναφοράς με την ιαπωνική εταιρεία να μην έχει δικύλινδρο κινητήρα μεγάλου κυβισμού. Έχει όμως τον "πασπαρτού" τρικύλινδρο, ο οποίος με τις κατάλληλες ρυθμίσεις θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε έναν νέο adventure ρόλο και έτσι να δούμε το πρώτο τρικύλινδρο Tenere στην ιστορία, η οποία όμως θα ακολουθεί τη λογική της 700 με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και ακτινωτούς τροχούς 21/18.

Η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει 10 καινούργια μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια, όχι εκδόσεις μοτοσυκλετών που υπάρχουν τώρα στην παραγωγή, αλλά νέες μοτοσυκλέτες με "νέα πλαίσια", όπως είπε χαρακτηριστικά ο Prevost προσθέτοντας ότι κάποια από αυτά θα χρησιμοποιούν και νέους κινητήρες!

Βρείτε την πλήρη συνέντευξη στο τεύχος #673 που κυκλοφορεί στα περίπτερα και δείτε εδώ όλα τα καλά που θα διαβάσετε, μεταξύ των οποίων, την πρώτη μας επαφή με το Honda CB1000GT και τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στο Μιλάνο.