Motor Bike Expo Verona 2024 – Η μεγαλύτερη Έκθεση των custom: BMW, Suzuki & Moto Guzzi έδωσαν το παρόν με νέα μοντέλα! [VIDEO]

Η έκθεση Motor Bike Expo άνοιξε τις πύλες της την Παρασκευή 19/1 καλύπτοντας 100.000 τετραγωνικά μέτρα, με 700 εκθέτες σε 7 εσωτερικούς και 6 υπαίθριους χώρους
mbe 2024 verona
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/1/2024

Η MBE Verona 2024, που διεξήχθη από τις 19 έως τις 21 Ιανουαρίου 2024, άνοιξε ως είθισται την νέα μοτοσυκλετιστική χρονιά, συγκεντρώνοντας μοτοσυκλετιστές από όλο τον κόσμο, με το 20% των 700 εκθετών προέρχεται από χώρες εκτός της Ιταλίας, ενώ εκεί είδαμε τις BMW, Suzuki και Moto Guzzi να παρουσιάζουν νέα μοντέλα και εκδόσεις.

Η Motor Bike Expo, η οποία διεξάγεται στην Verona, αποτελεί την μεγαλύτερη έκθεση custom και όχι μόνο μοτοσυκλετών, με το MOTO να έχει ταξιδέψει πάνω από μία φορές μέχρι την πόλη της Βόρειας Ιταλίας, για να καλύψει δημοσιογραφικά την εν λόγω έκθεση. Πάνω από 160.000 άνθρωποι επισκέφτηκαν το εκεθεσιακό κέντρο Veronafiere, όπου είδαν από κοντά custom κατασκευές, αλλά και νέα μοντέλα.

Ενδεικτικό της σημασίας της συγκεκριμένης έκθεσης, είναι και η απόφαση της BMW να επιστρέψει μετά από τρία και πλέον χρόνια στις εκθέσεις. Οι Βαυαροί μέχρι τώρα είχαν αποφασίσει να ακολουθήσουν διαφορετική πορεία από τους υπόλοιπους κατασκευαστές, μένοντας στις διαδικτυακές παρουσιάσεις. Τώρα, όμως φαίνεται ότι αρχίζουν να εμφανίζουν την εξωστρέφεια που τα τελευταία χρόνια είχαν χάσει, με την MBE 2024 να αποτελεί το σημείο όπου έδειξαν από κοντά τα R 12 και R 12 nineT, τα οποία παρουσίαστηκαν στα τέλη Νοεμβρίου 2023, μετά την ολοκλήρωση της έκθεσης της EICMA 2023. Η επιλογή αυτών των δύο μοντέλων για την συγκεκριμένη έκθεση δεν είναι καθόλου τυχαία, καθώς η custom φιλοσοφία σχεδιασμού τους ταιριάζει με το κεντρικό θέμα της Motor Bike Expo.

mbe verona 2024

Μεταξύ των παλαιότερων και πιο σύγχρονων μοντέλων με το σύμβολο του έλικα που είχαν δεχθεί την φροντίδα του customizing, στο περίπτερο “LowRide” βρέθηκε μία ακόμα BMW, κατασκευής του Paul Yaffe. Ο Αμερικανός δημιουργός bagger μοτοσυκλετών, παρουσίασε την BMW R 18 One Eight “C”, με το πρώτο που προσέχεις να είναι ο θηριώδης μπροστινός τροχός των… 26 ιντσών και ελαστικό… 180 χιλιοστών! Ο Yaffe διατήρησε τα ηλεκτρονικά και τα όργανα του R 18, το οποίο χρησιμοποίησε ως βάση για την δημιουργία του. Πλάι στην δημιουργία του Αμερικανού, στο ίδιο περίπτερο βρέθηκε και αυτή του Γερμανού Fred Kodlin, η οποία χρησιμοποιεί επίσης τον μεγαλύτερο boxer που έχει κατασκευάσει ποτέ μέχρι σήμερα η BMW.

Motor Bike Expo Verona 2024 – BMW, Suzuki και Moto Guzzi έδωσαν το παρόν με νέα μοντέλα

Το Piaggio Group δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από την συγκεκριμένη έκθεση, με τα κεντρικά του Ομίλου να απέχουν μόλις 300 χιλιόμετρα από την Verona. Εκεί η Aprilia γιόρτασε την επιτυχία της στον Africa Eco Race 2024 με το Tuareg 660. Η Moto Guzzi από την μεριά της παρουσίασε μία νέα έκδοση του γνωστού της roadster, την V7 Stone Ten.

Motor Bike Expo Verona 2024 – BMW, Suzuki και Moto Guzzi έδωσαν το παρόν με νέα μοντέλα

Η νέα έκδοση δημιουργήθηκε για τον εορτασμό της “The Clan”, μίας κοινότητας που ιδρύθηκε το 2014 για τους ιδιοκτήτες και θαυμαστές της ιταλικής μάρκας. Το V7 Stone Ten χαρακτηρίζεται από μαύρο και καρό μοτίβο στο ρεζερβουάρ, που αντλεί έμπνευση από το λογότυπο της “Clan” και το κόκκινο σιρίτι γύρω του. Η ανωδιωμένη τάπα του ρεζερβουάρ έχει βαφτεί μαύρη, ενώ μία πλάκα στην άνω τιμονόπλακα αναγράφει το όνομα της ειδικής έκδοσης. Οι bar-end καθρέπτες και τα βαμμένα κόκκινα πίσω αμορτισέρ ολοκληρώνουν τις αισθητικές παραμεβάσεις. Χρησιμοποιώντας τις εξατμίσεις της Arrow, οι οποίες αποτελούν κομμάτι του προαιρετικού εξοπλισμού για το V7, η Moto Guzzi ισχυρίζεται ότι ο εγκάρσια τοποθετημένος V2 κινητήρας αποδίδει 66,5 ίππους (από 65,2) στις 6.700 στροφές για αυτή την έκδοση, με την ροπή να έχει αυξηθεί από τα 7,44 στα 7,64 χιλιογραμμόμετρα στις 4.900 στροφές.

Motor Bike Expo Verona 2024 – BMW, Suzuki και Moto Guzzi έδωσαν το παρόν με νέα μοντέλα

Στην MBE 2024 βρέθηκαν και ορισμένοι από τους Ιάπωνες κατασκευαστές, με την Suzuki να παρουσιάζει τρεις νέες εκδόσεις για τα GSX-S1000GX και V-Strom 800 DE, αλλά και μία δημοπρασία με φιλανθρωπικό σκοπό. Με στόχο την συγκέντρωση χρημάτων που θα δοθούν στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Casa Ugi Torino, το Hamamatsu δημοπράτησε τα σκούτερ Adress 110 που χρησιμοποιούσαν στα paddock των MotoGP οι εργοστασιακοί αναβάτες Joan Mir και Alex Rins, το 2022, την τελευταία χρονιά που η Suzuki αγωνίστηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP. Τα εν λόγω σκούτερ με τους αριθμούς 36 (Mir) και 42 (Rins) είχαν τιμή εκκίνησης 800 ευρώ, με κάθε προσφορά να αυξάνει την τιμή αυτή κατά 50€ τουλάχιστον. Το ποσό που συγκέντρωσαν τα δύο αυτά σκούτερ, δόθηκε στο Casa Ugi Torino, που ιδρύθηκε το 2006 με στόχο την αχρεωστήτως διαμονή των οικογενειών παιδιών που υποβάλλονται σε θεραπείες στο Παιδιατρικό Ογκολογικό Κέντρο του Νοσοκομείου Παίδων Regina Margherita, έξω από την πόλη του Τορίνου.

mbe verona 2024

Όσον αφορά το ολοκαίνουργιο GSX-S1000GX που είδαμε στην EICMA 2023, η Suzuki παρουσίασε στην έκθεση της Verona, δύο νέες εκδόσεις πακέτων εξοπλισμού για την Ιταλία, τις Sport και Touring. Αμφότερες εφοδιάζονται με αξεσουάρ από τον μακρύ κατάλογο της εταιρείας. Η Sport απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν την απόδοση στα ταξίδια τους, έχοντας πλαϊνές βαλίτσες στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, διαφορετική σέλα, θερμαινόμενα grip, χαμηλή φιμέ ζελατίνα και τελικό τιτανίου της Akrapovic με κάλυμμα carbon στην απόληξη. Η Touring είναι για όσους θέλουν να έχουν ακόμη μεγαλύτερη προστασία από τα στοιχεία της φύσης και να καταπίνουν πολλά χιλιόμετρα στα ταξίδια τους. Έτσι, μαζί με όλα τα παραπάνω – εκτός από το τελικό της εξάτμισης – βρίσκουμε και κεντρικό στάντ, για πιο εύκολη στάθμευση σε δύσκολα σημεία και συντήρηση της μοτοσυκλέτας, ενώ βρίσκεσαι στο δρόμο. Οι δύο εκδόσεις αναμένονται στους αντιπροσώπους Suzuki τον Φεβρουάριο.

Motor Bike Expo Verona 2024 – BMW, Suzuki και Moto Guzzi έδωσαν το παρόν με νέα μοντέλα

Τέλος, το V-Strom 800 DE Djebel αποτελεί μία έκδοση του ήδη καλά εξοπλισμένου DE, με τον χρωματισμό να αντλεί την έμπνευσή του από τις μονοκύλινδρες enduro μοτοσυκλέτες της Suzuki, των δεκαετιών ’80 και ’90. Ο κινητήρας κρατά την απόδοση που ήδη γνωρίζουμε, με τις αλλαγές να περιλαμβάνουν εξάτμιση της Akrapovic με carbon απόληξη και ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Dunlop Trailmax Raid, για αυξημένες δυνατότητες εκτός δρόμου. Το V-Strom 800 DE Djebel θα είναι διαθέσιμο αρχικά μόνο από το διαδικτυακό κατάστημα της Suzuki.

mbe 2024 verona

Στα πλαίσια της έκθεσης, την τιμητική τους είχαν παλιές και νέες μοτοσυκλέτες της Harley-Davidson, με την αμερικάνικη εταιρεία να δίνει και η ίδια το παρόν στην έκθεση, με δικό της περίπτερο. Στα πλαίσια της τριήμερης διοργάνωσης διενεργήθηκαν ομιλίες, test rides και διάφορες άλλες εκδηλώσεις, ενώ σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο οι stunt riders που βρέθηκαν στην MBE 2024 εντυπωσίασαν το κοινό με τα κόλπα τους. Το παρόν έδωσε και ο Franco Picco, ο οποίος το 2023 συμμετείχε για 29η φορά στον σκληροτράχυλο απαιτητικό αγώνα Rally Dakar, αυτή τη φορά με την Fantic. Με αφορμή την πορεία του όλα αυτά τα χρόνια στον χώρο της μοτοσυκλέτας και την αγωνιστική του καριέρα, οι Massimo Tamburelli και Matteo Aramini παρουσίασαν στα πλαίσια της MBE 2024 το βιβλίο τους που αναφέρεται στην ζωή του αγέραστου Picco.

Motor Bike Expo Verona 2024 – BMW, Suzuki και Moto Guzzi έδωσαν το παρόν με νέα μοντέλα

Τέλος, στα πλαίσια της Motor Bike Expo 2024 διοργανώθηκε η 10η έκδοση του MB Education, όπου 1.500 μαθητές από 24 σχολεία δευτροβάθμιας εκπαίδευσης από την περιφέρεια Βένετο και την υπόλοιπη κεντρική και βόρεια Ιταλία. Εκεί συνάντησαν και συνομίλησαν με τους Andrea Brunati (Liqui Moly), Luca Lussiana και Fabio Mandelli (Yamaha Motor Italia), τον πρωταθλητή αγώνων Rally, Alessandro Botturi (Yamaha), τον Ferdinando Visconti di Modrone και τον Alessandro Brevi, εκπρόσωποι της Pirelli – Metzeler και τον αναβάτη WSBK, Alessandro Del Bianco. Με αυτό τον τρόπο, οι μαθητές διευρύνουν τους ορίζοντές τους και τις γνώσεις τους, ανοίγοντάς τους έναν ακόμα δρόμο για την μελλοντική τους επαγγελματική αποκατάσταση.

Motor Bike Expo Verona 2024 – BMW, Suzuki και Moto Guzzi έδωσαν το παρόν με νέα μοντέλαMotor Bike Expo Verona 2024 – BMW, Suzuki και Moto Guzzi έδωσαν το παρόν με νέα μοντέλαMotor Bike Expo Verona 2024 – BMW, Suzuki και Moto Guzzi έδωσαν το παρόν με νέα μοντέλαMotor Bike Expo Verona 2024 – BMW, Suzuki και Moto Guzzi έδωσαν το παρόν με νέα μοντέλα

 

Στην MBE 2024 υπήρχε και ελληνική παρουσία, όπως και άλλες χρονιές, με το Hellas Rally Raid να έχει τον δικό του χώρο προωθώντας την διοργάνωση του ελληνικού Rally στο εξωτερικό, από όπου φυσικά προέρχεται και το σύνολλο των συμμετοχών. Παρότι μία έκθεση κυρίως custom μοτοσυκλετών, το μεγάλο πλήθος κόσμου σημαίνει πως υπάρχει ενδιαφέρον για τους έλληνες διοργανωτές, δικαιολογώντας το έξοδο της συμμετοχής τους.  


MBE 2024 Μέρος 1:
 

 

MBE 2024 Μέρος 2:

 

Σε πλήρη ισχύ από σήμερα ο νέος ΚΟΚ: Έως 2.000€ για κράνος - Έως 4.000€ για κινητό και αλκοόλ

Προβλέπονται πλέον αυστηρότερες ποινές κάθειρξης στην πρόκληση τροχαίου
Σε πλήρη ισχύ από σήμερα ο νέος ΚΟΚ: Έως 2.000€ για κράνος - Έως 4.000€ για κινητό και αλκοόλ
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/9/2025

Σε πλήρη ισχύ από σήμερα ο νέος ΚΟΚ: Έως 2.000€ για κράνος - Έως 4.000€ για κινητό και αλκοόλ

Προβλέπονται πλέον αυστηρότερες ποινές κάθειρξης στην πρόκληση τροχαίου

 

Μπήκε σε ισχύ από σήμερα ο νέος ΚΟΚ που σταδιακά ξεκίνησε την εφαρμογή του από το καλοκαίρι, στοχεύοντας περισσότερο στους υπότροπους και στην τιμωρία όσων προκαλούν ατύχημα και τραυματισμούς, διαφοροποιώντας την ποινή για την περίπτωση ελέγχου. Αυστηρότερες από πριν οι ποινές αλλά χαμηλότερες όταν κάποιος δεν υπακούει στον ΚΟΚ κατά τον τροχονομικό έλεγχο, συγκριτικά με την περίπτωση όπου προκαλείται τροχαίο ενώ ενεργούσε την παράβαση.

Ένα από τα παραδείγματα είναι η χρήση κινητού τηλεφώνου όπου μπορεί να φτάσει τα 2.000 Ευρώ την τρίτη φορά που κάποιος θα παρανομήσει οδηγώντας ενώ κρατά το κινητό τηλέφωνο και μιλά ή στέλνει και μηνύματα, σε αντίθεση με την πρόκληση συμβάντος που στην ίδια περίπτωση το πρόστιμο ανεβαίνει στις 4.000 Ευρώ και αφαιρείται η άδεια οδήγησης για 8 χρόνια, αντί του ενός έτους.

Αντίστοιχα η μη χρήση κράνους που μέχρι σήμερα ΔΕΝ είχε χρηματικό πρόστιμο και μόλις 60 ημέρες αφαίρεσης άδειας οδήγησης και πινακίδων, τώρα στην τρίτη φορά το πρόστιμο φτάνει τα 2.000 Ευρώ και αφαιρείται η άδεια οδήγησης για ένα έτος. Πληρώνει όμως και ο συνεπιβάτης 350 Ευρώ κάθε φορά που δεν φορά κράνος και αντίστοιχα χρεώνεται εκ νέου και ο αναβάτης, το ήμισυ της χρηματικής ποινής.

Παράδειγμα: Σε περίπτωση που αναβάτης με συνεπιβάτη δεν φορούν κράνη κατά τον έλεγχο της τροχαίας, τότε το συνολικό πρόστιμο είναι 350+350+175. Σύνολο 875 Ευρώ για την πρώτη παράβαση.

Για πρόκληση τροχαίου έχοντας καταναλώσει αλκοόλ αφαιρείται το δίπλωμα έως και για 10 χρόνια ενώ προβλέπεται και αντίστοιχη ποινή φυλάκισης.

Στο μεταξύ η Ελλάδα έχει τον μοναδικό δείκτη θνησιμότητας που ανέβηκε στην Ευρώπη. Δηλαδή ενώ τα τροχαία μειώθηκαν ως σύνολο, αυξήθηκε η σοβαρότητα των επιπτώσεών τους, το οποίο αποδίδεται πρωτίστως στην αυξημένη ταχύτητα, την μη χρήση ζώνης και κράνους.

Τα ποσοστά για μη χρήση ζώνης και κράνους είναι στην Ελλάδα 29% και 34,5% όταν αντίστοιχα ο μέσος όρος της Ευρώπης είναι 6,7% και 6%.
Δηλαδή στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ εκείνοι που οδηγούν χωρίς κράνος από εκείνους που οδηγούν χωρίς ζώνη! Εδώ παρουσιάζουν μία σημαντική διαφορά προς τα πάνω ενώ συνολικά τα ποσοστά είναι χαοτικά, όπως άλλωστε και η εικόνα που αντικρύζει κανείς όταν ταξιδέψει στο εξωτερικό.

Από εκείνα τα μέτρα για τα οποία ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να φέρει αντίρρηση είναι τα έως 2.000 Ευρώ με ένα χρόνο αφαίρεση διπλώματος που θα πρέπει κανείς να πληρώσει αν σταθμεύει σε θέση ΑμεΑ ή εμποδίζει την πρόσβαση σε ράμπα! Μία ματιά έξω από κάθε σουπερμαρκετ σε ολόκληρη την χώρα, θα φανερώσει το μέγεθος του προβλήματος.

 

Αναλυτικά ορισμένες από τις νέες ποινές:

Παράβαση

Νέα Ποινή

1η υποτροπή

2η υποτροπή

Χρήση κινητού τηλεφώνου χωρίς πρόκληση συμβάντος

Πρόστιμο 350 ευρώ,
αφαίρεση άδειας
για 30 ημέρες.

Πρόστιμο 1.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας
για 180 ημέρες.

Πρόστιμο 2.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας για 1 έτος.

Χρήση κινητού με πρόκληση συμβάντος

Πρόστιμο 350 ευρώ, αφαίρεση άδειας για 30 ημέρες.Υπάρχει εφαρμογή του άρθρου 290Α Ποινικού Κώδικα για την επικίνδυνη οδήγηση που περιλαμβάνουν ποινές κάθειρξης. ** Μπορεί να γίνει και άρση απορρήτου

Πρόστιμο 2.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας
για 4 έτη

Πρόστιμο 4.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας για 8 έτη.

Μη χρήση προστατευτικού κράνους

Πρόστιμο 350€, αφαίρεση άδειας για 30 ημέρες. Η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τον συνεπιβάτη τιμωρείται με πρόστιμο για τον ίδιο (350 ευρώ), αλλά και για τον οδηγό, ακόμη κι αν αυτός φορούσε

Πρόστιμο 1.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας για 180 ημέρες

Πρόστιμο 2.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας έως 1 έτος

Μη χρήση ζώνης ασφαλείας

Πρόστιμο 350 ευρώ, αφαίρεση άδειας για 30 ημέρες και συνεπιβάτης: Η μη χρήση ζώνης από τον συνεπιβάτη τιμωρείται με πρόστιμο 150 ευρώ για τον ίδιο αλλά και για τον οδηγό, ακόμη κι αν αυτός φορούσε

Πρόστιμο 1.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας για 180 ημέρες

Πρόστιμο 2.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας έως 1 έτος

Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ (0,50 – 1,10 g/l)

Για επήρεια αλκοόλ 0,50 – 0,80 g/l: Πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση άδειας για 30 ημέρες
Για όριο 0,80 g/l – 1,10 g/l: Πρόστιμο 700 ευρώ και αφαίρεση άδειας για 90 ημέρες

Πρόστιμο 1.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας για 180 ημέρες και στις 2 περιπτώσεις

Πρόστιμο 2.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας για 1 έτος.

Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ (άνω του 1,10 g/l)

Πρόστιμο 1.200 ευρώ και αφαίρεση άδειας – πινακίδων για 180 ημέρες, το όχημα ακινητοποιείται υποχρεωτικά και φυλάσσεται Φυλάκιση από 2 μήνες έως 5 έτη, αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας οχήματος για 10 ημέρες – 6 μήνες από το δικαστήριο

Πρόστιμο 2.000 ευρώ, αφαίρεση διπλώματος για 7 έτη

Πρόστιμο 4.000 ευρώ,
αφαίρεση διπλώματος
για 10 έτη

Υπέρβαση ορίου ταχύτητας > 50km/h

Πρόστιμο 700 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 60 ημέρες.

Πρόστιμο 1.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας έως 180 ημέρες

Πρόστιμο 2.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας
για 1 έτος

Ταχύτητα >200km/h ή «κόντρες»

Πρόστιμο 2.000 ευρώ και αφαίρεση άδειας για 1 έτος

Πρόστιμο 4.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας για 2 έτη

Πρόστιμο 8.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας
για 4 έτη

Παραβίαση σηματοδότη

Πρόστιμο 700 ευρώ και αφαίρεση άδειας για 60 ημέρες.

Πρόστιμο 1.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας έως 180 ημέρες

Πρόστιμο 2.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας
για 1 έτος

Παραβίαση STOP (χωρίς πρόκληση συμβάντος)

Πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση άδειας για 30 ημέρες.

Πρόστιμο 1.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας έως 180 ημέρες

Πρόστιμο 2.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας για 1 έτος

Παραβίαση STOP (με πρόκληση συμβάντος)

Πρόστιμο 700 ευρώ και αφαίρεση άδειας για 60 ημέρες

Πρόστιμο 2.000 ευρώ και αφαίρεση άδειας για 4 έτη

Πρόστιμο 4.000 ευρώ και
αφαίρεση άδειας
για 8 έτη

Οδήγηση χωρίς δίπλωμα

Πρόστιμο 1.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας για 1 έτος, φυλάκιση έως 2 έτη. Σε περίπτωση ατυχήματος, ισχύουν οι διατάξεις του Ποινικού Κώδικα για την επικίνδυνη οδήγηση

Πρόστιμο 2.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας για 4 έτη

Πρόστιμο 4.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας
για 8 έτη

Παρακώλυση κίνησης σιδηροδρόμων

Πρόστιμο 1.200 ευρώ, αφαίρεση άδειας για 60 ημέρες, φυλάκιση έως 5 έτη και χρηματική ποινή 2.000 ευρώ

Πρόστιμο 2.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας για 4 έτη

Πρόστιμο 4.000 ευρώ,
αφαίρεση άδειας
για 8 έτη

Παρακώλυση δημόσιας συγκοινωνίας

Πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση της άδειας για 70 ημέρες.

 

 

Κυκλοφορία ταξί στις λεωφορειολωρίδες

Πρόστιμο 150 ευρώ, εξαιρούνται Επιβίβαση,
Αποβίβαση (όταν δεν παρεμποδίζεται λεωφορείο),Νυχτερινές ώρες,Ταξί Μηδενικών Ρύπων,
Ταξί Ειδικού Τύπου ΑΜΕΑ

 

 

Παρκάρισμα σε θέση ΑμεΑ

Πρόστιμο 150 ευρώ. Αφαίρεση άδειας οδήγησης και πινακίδων για 60 ημέρες, ενώ το όχημα απομακρύνεται επί τόπου.

Πρόστιμο 1.000 ευρώ, αφαίρεση διπλώματος για 180 ημέρες.

Πρόστιμο 2.000 ευρώ,
αφαίρεση διπλώματος
για 1 έτος.

 

Εδώ ο πίνακας συγκριτικά με τις ποινές που ίσχυαν έως τώρα