Pol Tarres - Χειρουργήθηκε στον ώμο ο Καταλανός

Επέμβαση στην κλείδα (ξανά) και αποχή από τους αγώνες
Pol Tarres
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

29/10/2024

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το χειρουργείο που έκανε ο Pol Tarres ξανά στον ώμο του, όπως αυτό που είχε κάνει το 2022, λόγω της κάκωσης που είχε προκληθεί στην ακρωμιοκλειδική άρθρωση.

Ο αναβάτης trial και hard enduro που έγινε ευρύτερα γνωστός από τα βίντεο του στο διαδίκτυο, κάνοντας τρελά πράγματα πάνω στη σέλα μιας Yamaha Tenere 700, βρέθηκε για άλλη μια φορά στο τραπέζι του χειρουργείου με στόχο την οριστική πλέον αποκατάστασή του. 

Pol Tarres

Το 2022 μετά από μια πτώση που είχε σε αγώνα του Red Bull Maniacs τραυματίστηκε σοβαρά στον ώμο και ενώ ήταν τρίτος της Bronze κατηγορίας δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την προσπάθεια του, παρά τη φιλότιμη προσπάθεια που κατέβαλε. Έπειτα ακολούθησε χειρουργείο καθώς είχε κόψει τους συνδέσμους του αριστερού του ώμου και είχε σπάσει την κλείδα του.

Pol Tarres

Επιστρέφοντας στο σήμερα ο Tarres δεν διευκρινίζει ακριβώς στο τι τον οδήγησε να κάνει ξανά  χειρουργική επέμβαση στο ίδιο σημείο, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι το μικρότερο από το ιδανικό διάστημα για την ανάρρωση του από το προηγούμενο χειρουργείο ήταν και εκείνο που τον έστειλε ξανά πίσω στο κρεβάτι του πόνου. Σύμφωνα με τα όσα δημοσίευσε σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Καταλανός ανάρτησε και φωτογραφίες από την αριστερή του κλείδα, όπου τοποθετήθηκε μια σεβαστών διαστάσεων πλάκα και οχτώ συνολικά βίδες  ώστε να δέσει το σπασμένο κόκκαλο.

Αν αυτή τη φορά ακολουθήσει όσα του συστήσουν οι γιατροί, ο Tarres θα μείνει τουλάχιστον για ένα μήνα εκτός οποιασδήποτε δράσης ώστε να δώσει στο κόκκαλό του τον ελάχιστο δυνατό χρόνο που απαιτείται για να κολλήσει.

Pol Tarres

Ο Pol, επισημαίνει ότι όλοι οι αθλητές βρίσκονται κάτω από μια συνεχή πίεση να τα κάνουν όλα τέλεια, αλλά η αποτυχία είναι μέρος του παιχνιδιού και πρέπει να το αποδεχτούνε όλοι. Τονίζει επίσης ότι αυτό που έχει σημασία είναι να σηκώνεσαι γρήγορα όταν πέφτεις, να μαθαίνεις από τα λάθη σου και να επιστρέφεις πιο δυνατός.
 

Το μεγάλο δώρο της KTM στους υπόλοιπους κατασκευαστές!

Μία στρατιά εξιδεικευμένων στελεχών δίνει πνοή στα R&D
Το μεγάλο δώρο της KTM στους υπόλοιπους κατασκευαστές!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/5/2026

Πνοή πήραν πολλά και διαφορετικά R&D από τη μείωση δυναμικού που συνέβη στην KTM το διάστημα μετά την εισαγωγή σε καθεστώς επιτήρησης έως και την πώλησή της στη Bajaj.

Αυτή την στιγμή η KTM βρίσκεται σε περίοδο σταθεροποίησης με τους Ινδούς να κάνουν το σωστό, να μην ανακατεύουν τη ροή εργασίας και τα πρωτόκολλα των διαφόρων τμημάτων, διατηρώντας και τη γραμμή παραγωγής της Αυστρίας σε πλήρη ισχύ, κάτι που αναμένεται να κρατήσει πολύ καιρό ακόμη.

Μένει να δούμε τι θα αποφασίσουν οι άνθρωποι της Bajaj για το μέλλον, προς το παρόν όμως η KTM βαδίζει μπροστά με όλα όσα είχε ήδη προγραμματίσει πριν τα οικονομικά προβλήματα και τη συνέχιση της γραμμής παραγωγής εξασφαλισμένη.

Στο μεταξύ όμως είναι εκατοντάδες τα εξιδεικευμένα στελέχη, κυρίως από το R&D, που έφυγαν από την εταιρεία το προηγούμενο διάστημα αναζητώντας εργασία. Δεν πήγαν όλοι τους σε κατασκευαστές μοτοσυκλετών, όμως σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στη CFMOTO, βρήκαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν νέα παραρτήματα κινούμενοι γρήγορα στην απορρόφηση στελεχών που έφευγαν από την KTM. Σημαντική ροή καταγράφθηκε και προς τη BMW, την ίδια στιγμή που ορισμένα στελέχη της BMW από τμήματα επικοινωνίας, δέχθηκαν προτάσεις και αποχώρησαν για να μεταβούν στην KTM.

Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό πως ένας από τους υπεύθυνους για το φιάσκο στην BMW με φωτογραφίες τεχνητής νοημοσύνης σε παρουσίαση νέου μοντέλου είναι τώρα στην KTM, όπου έως τώρα φημιζόταν για τις πιο σκληροπυρηνικές φωτογραφίσεις της σε κάθε παρουσίαση νέου μοντέλου. Στο μεταξύ, θυμίζουμε πως ο ίδιος ο CEO της BMW Motorrad, κος Markus Flaschδήλωσε στο MOTO πως ήταν λάθος η χρήση φωτογραφιών τεχνητής νοημοσύνης, όχι μόνο γιατί δεν προέτρεπαν το κοινό να οδηγήσει τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά και για πιο πρακτικό τρόπο, καθώς δεν αποτύπωναν ούτε τις πραγματικές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας. Έτσι κάποιος που ήθελε να δει το νέο μοντέλο, έμενε ουσιαστικά με περισσότερες απορίες από αυτές που είχε πριν! Ας ελπίσουμε πως αυτό το λάθος δεν θα μεταφερθεί τώρα στην KTM από το στέλεχος της BMW που έχει αναλάβει εδώ και λίγες ημέρες θέματα επικοινωνίας.

Είναι αρκετές οι εταιρείες που αναζητούσαν καταρτισμένο προσωπικό με εμπειρία και δυσκολεύονταν να βρουν αντίστοιχα στελέχη, σε ένα πρόβλημα που δεν αφορούσε μονάχα τον κλάδο της μοτοσυκλέτας. Είναι λοιπόν πολλά τα στελέχη της KTM που στελεχώνουν νέα τμήματα σε υφιστάμενες εταιρείες σε διάφορους κλάδους ή, ακόμη περισσότερο, ενισχύουν το τμήμα R&D σε ανταγωνιστές.

Δεν υπάρχει φυσικά καταμέτρηση των μετακινήσεων, εμείς παρακολουθούμε όλο αυτό το διάστημα τις ανακοινώσεις από στελέχη που γνωρίζουμε, όπως επίσης και πληροφορίες για την αύξηση θέσεων εργασίας σε R&D που είχαν μείνει στάσιμα εδώ και καιρό και σκιαγραφούμε με τον τρόπο αυτό τη γενική εικόνα. Ενισχύθηκε και το τμήμα R&D που έχει η Yamaha στο Μιλάνο, εκεί όπου σχεδιάστηκε το Tracer7 και βρίσκεται μεταξύ άλλων και το σπίτι της ομάδας MotoGP.

Υπολογίζεται πως μόνο από το R&D της KTM έχουν φύγει σχεδόν 400 στελέχη, πολλά από τα οποία όμως ήταν επιφορτισμένα με την εξέλιξη ποδηλάτων, σε έναν τομέα από τον οποίο έχουν αποτραβηχτεί οι Αυστριακοί στη νέα τους δομή. Καθώς στο απόγειό του το R&D της KTM ήταν το πολυπληθέστερο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, η μείωση αυτή δεν μπόρεσε να τους ταρακουνήσει, όπως είδαμε με το 1390 Super Adventure που είναι το καλύτερο της οικογένειας και εξελίχθηκε σε αυτήν ακριβώς την ταραχώδη περίοδο. Το R&D αποδεδειγμένα λοιπόν παραμένει και τώρα πλήρως στελεχωμένο χωρίς να παρουσιάζει κενά, την ίδια στιγμή όμως που βοήθησε πολλούς από τους ανταγωνιστές, και όχι μόνο, να βελτιώσουν τα δικά τους!

Ετικέτες