Σκοτώθηκε ο αναβάτης της Ducati Carlin Dunne στο Pikes Peak

Πηγαίνοντας για ρεκόρ με το πρωτότυπο Streetfighter V4
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/7/2019

Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός θρηνεί την τραγική απώλεια του Carlin Dunne, αναβάτη της Ducati και έναν από τους ταχύτερους στην θρυλική ανάβαση του Pikes Peak. O Carlin είχε θέσει ρεκόρ το 2012 που κράτησε για πέντε χρόνια, είχε κερδίσει το 2011, 2012, 2013 και 2018, και ήταν ο άνθρωπος πίσω από την Multistrada Pikes Peak, την ειδική έκδοση της Ducati για την θρυλική ανάβαση.

Φέτος ο 36χρος Carlin Dunne από την Santa Barbara της California, δοκίμαζε το νέο πρωτότυπο Streetfighter V4, κι έχοντας ολοκληρώσει τα τρία τέταρτα της δοκιμής ήταν κοντά στην γραμμή τερματισμού, όταν έχασε τον έλεγχο και έφυγε εκτός διαδρομής. Αυτή την στιγμή δεν έχει ακόμη διαπιστωθεί, για πιο λόγο ο έμπειρος αναβάτης της Ducati βρέθηκε στο κενό.

Στα προκριματικά ο Dunne και το νέο Streetfighter V4 είχαν τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας και όλα έδειχναν πως πηγαίνουν για νέο ρεκόρ. Ο Dunne είχε δώσει πολλές φορές συνεντεύξεις στο παρελθόν για το Pikes Peak και την επικινδυνότητά του, αναγνωρίζοντας τόσο την ιδιαιτερότητα της ανάβασης, όσο και την αναγκαιότητα να συνεχίσει να διοργανώνεται ως κομμάτι της αμερικάνικης ιστορίας - προτρέποντας τους αναβάτες που δοκιμάζουν να είναι συνετοί και συγκεντρωμένοι.

Φέτος ο στόχος για τον ίδιο ήταν ο 5ος τίτλος, όπως ο ίδιος είχε δηλώσει στις τηλεοπτικές κάμερες και η ημέρα υποτίθεται πως ήταν καλή, απείχε μερικά μέτρα από το όνειρό του.

Ο Jason Chinnock, CEO της Ducati Β.Αμερικής, δήλωσε εκ μέρους της εταιρίας πως στα 97 χρόνια του αγώνα, αυτό ήταν το μόνο για το οποίο δεν θα ήθελε ποτέ να αναγκαστεί να μιλήσει. Μέρος μίας στενής οικογένειας, ο Carlin ήταν από τους πλέον ευγενικούς και αυθεντικούς ανθρώπους που έχουμε γνωρίσει, είπε χαρακτηριστικά. Σοκαρισμένοι από το γεγονός, η σκέψη των ανθρώπων της Ducati είναι με την οικογένεια του Dunne.

Καλό ταξίδι Carlin Dunne. Συλληπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους του

 

Ετικέτες

Βρετανία: Κάμερα έπιασε μοτοσυκλετιστή με 254 χλμ/ώρα – 12 μήνες στέρηση διπλώματος

Ο Βρετανός αναβάτης θα κάνει καιρό να ξανά οδηγήσει
rider
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/5/2026

Ο Dale Gooderham έχασε την άδεια οδήγησης του για ένα χρόνο, αφού εντοπίστηκε να κινείται με τη μοτοσυκλέτα του με ταχύτητα 254 χλμ/ώρα.

Ο Βρετανός αναβάτης ομολόγησε την ενοχή του για υπερβολική ταχύτητα στο δικαστήριο του Ipswich, αφού πιάστηκε να οδηγεί με 254 χλμ/ώρα το περασμένο καλοκαίρι.

Το περιστατικό έλαβε χώρα στον αυτοκινητόδρομο Α14 στο Creeting St Peter, στις 2:35 μ.μ. στις 29 Ιουλίου 2025, γεγονός που κατέγραψε κάμερα ασφαλείας.

Ο 41χρονος εμφανίστηκε στο δικαστήριο στις 11 Μαΐου 2026 και ομολόγησε την ενοχή του για την κατηγορία της υπερβολικής ταχύτητας. Του αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης για 12 μήνες, του επιβλήθηκε πρόστιμο 120 λιρών, ενώ θα πληρώσει 168 λίρες για έξοδα και επιπλέον χρεώσεις.

Στην Αγγλία οι αναβάτες γνωρίζουν πως υπάρχουν αμέτρητες κάμερες στους δημόσιους δρόμους και έτσι είναι πολύ πιθανό σε περίπτωση υπέρβασης των ορίων να έχουν και τις ανάλογες κυρώσεις. Στον ίδιο δρόμο βαδίζει και η χώρα μας με την τοποθέτηση νέων καμερών στο οδικό δίκτυο, αλλά και με την αυστηροποίηση του Κ.Ο.Κ. Για το ίδιο παράπτωμα στην Ελλάδα, βέβαια, ο παραπάνω αναβάτης θα είχε πληρώσει 2.000 ευρώ πρόστιμο και έναν χρόνο αφαίρεση διπλώματος χωρίς καν να πάει σε δικαστήριο.