MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

Ο Jeffrey Herlings στην MXGP οι Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen στην MX2
motomag MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/2/2024

Ομάδα που κερδίζει λένε δεν αλλάζει, κάτι τέτοιο ισχύει στην περίπτωση της KTM στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross. Οι πορτοκαλί τη φετινή χρονιά όπως και το 2023 θα έχουν τους ίδιους αναβάτες και στις δύο κατηγορίες με τον Jeffrey Herlings να αγωνίζεται στην MXGP και τους Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen να αγωνίζονται στην MX2.

Μετά την ανακοίνωση του αγωνιστικού ημερολογίου της φετινής χρονιάς για το MXGP, οι ομάδες ξεκίνησαν δειλά δειλά να παρουσιάζουν τις συνθέσεις τους. Μετά την Nestaan Husqvarna Factory Racing ήρθε η ώρα της Red Bull KTM Factory Racing να παρουσιάσει τη δική της σύνθεση για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross. Οι αναβάτες οι οποίοι θα εκπροσωπούν την αυστριακή εταιρεία είναι οι ίδιοι με πέρυσι με τον Jeffrey Herlings να αγωνίζεται στην MXGP με την KTM 450 SX-F, όσον αφορά την MX2 κατηγορία θα δούμε τους Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen οι οποίοι όπως και πέρυσι έλαβαν μέρος στο πρωτάθλημα με το KTM 250 SX-F. Νέος Team Manager στην Red Bull KTM Factory Racing θα είναι όπως διαβάσατε στο MOTO ο Harry Norton, με τον Αυστραλό να αντικαθιστά τον Antonio Cairoli που πήρε μεταγραφή για την Ducati.

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

H πορτοκαλί ομάδα τις επόμενες εβδομάδες θα λάβει μέρος στο ιταλικό και ισπανικό εθνικό πρωτάθλημα ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στις 10 Μαρτίου στην Παταγονία της Αργεντινής.

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

Ο Jeffrey Herlins δήλωσε: “Είμαι ικανός για να κερδίσω αγώνες, πέρυσι ανέβηκα αρκετές φορές στο βάθρο. Η KTM 450 SX-F έχει αρκετά νέα εξαρτήματα τα οποία δοκιμάζουμε εδώ και καιρό. Είμαι ευχαριστημένος από την μοτοσυκλέτα και νομίζω πως συνεχώς βελτιωνόμαστε.”

Ο Andrea Adamo δήλωσε: “Δεν θα χρησιμοποιήσω το “1” στην μοτοσυκλέτα θα παραμείνω στο αγαπημένο μου “80” τη νέα χρονιά. Στόχος μου είναι να είμαι σταθερός και να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό σε κάθε αγώνα. Αν καταφέρω να κάνω το back to back και να κατακτήσω τον τίτλο θα είμαι χαρούμενος.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

O Liam Everts ανέφερε: “Ευελπιστώ να είμαι πιο σταθερός το 2024 και να διαχειριστώ καλύτερα τα Σαββατοκύριακα που δεν πάνε καλά από αγωνιστικής πλευράς. Έχω δουλέψει με τους μηχανικούς για να βελτιώσουμε την KTM 250 SX-F στον τομέα των αναρτήσεων και θεωρώ πως έχουμε βελτιωθεί αρκετά σε αυτόν τον τομέα.”

Με τη σειρά του ο Sacha Coenen δήλωσε: “H περσινή χρονιά ήταν χρονιά προετοιμασίας, τώρα είμαι πιο έτοιμος. Θέλω να είμαι πιο ανταγωνιστικός και να βρεθώ πιο κοντά στους υπόλοιπους αναβάτες.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

O Team Manager της Red Bull KTM Factory Racing, Harry Norton δήλωσε: “Είμαστε λίγο πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Όπως και πέρυσι έχουμε την ίδια αγωνιστική σύνθεση και αυτό είναι κάτι καλό καθώς έχουμε ομοιογένεια. Πιστεύω πως θα τα πάμε ακόμη καλύτερα τη φετινή χρονιά.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

 

Ετικέτες

Motocross of Nations 2023 - Η σύνθεση της Ελληνικής Εθνικής Ομάδας

Ανδρέας Ανδρέου, Δημήτρης Μπάκας και Αθανάσιος Αυγέρης με αρχηγό αποστολής τον Παναγιώτη Κουζή
ΜΧΟΝ 2023
Από το

motomag

13/9/2023

H AMOTOE, ανακοίνωσε την σύνθεση της Ελληνικής Εθνικής Ομάδας για τον αγώνα MX των Εθνών 2023 που θα διεξαχθεί στο Ernee της Γαλλίας στις 7 και 8 Οκτωβρίου, με τους Ανδρέα Ανδρέου, Δημήτρη Μπάκα και Αθανάσιο Αυγέρη να καλούνται να αντιμετωπίσουν τους καλύτερους αναβάτες motocross του κόσμου. Αρχηγός της Ελληνικής Εθνικής Ομάδας θα είναι ο Παναγιώτης Κουζής.

Οι αναβάτες της Ελληνικής Εθνικής Ομάδας θα παλέψουν για το καλύτερο αποτέλεσμα στη φετινή διοργάνωση, ενώ μέχρι στιγμής έχουν δηλώσει συμμετοχή στον αγώνα περισσότερες από 32 χώρες. Να θυμίσουμε πως το 2022 η Εθνική Ομάδα ΜΧ των Η.Π.Α. είχε κατακτήσει τη νίκη στην πίστα RedBud της Indiana με αναβάτες τους Eli Tomac, Justin Cooper και Chase Sexton, με τις Εθνικές Ομάδες της Γαλλίας και Αυστραλίας να συμπληρώνουν το βάθρο.

Φέτος στη Γαλλία και συγκεκριμένα στο MXON θα δούμε ανάμεσα στους κορυφαίους αναβάτες MX του κόσμου τους Ανδρέα Ανδρέου, Δημήτρη Μπάκα και Αθανάσιο Αυγέρη οι οποίοι συνθέτουν την αποστολή της Εθνικής μας Ομάδας. Ο Ανδρέας Ανδρέου με καταγωγή από την Χαλκίδα θα συμμετέχει στην κατηγορία MX1, με Yamaha YZ250 LC. Ο Ανδρέου έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα MX στις κατηγορίες MX85 (2016), MX2T (2017-2018), MX2 (2020) και ΜΧ300 (2022). Ο Δημήτρης Μπάκας με καταγωγή από την Λαμία θα συμμετέχει στην κατηγορία MX2, με Yamaha YZF 250. Ο Μπάκας έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro την κατηγορία ΕΝ -νέοι αναβάτες- (2017), την πρώτη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross ΜΧ2 (2021). Ο Αθανάσιος Αυγέρης με καταγωγή από την Ηλεία θα συμμετέχει στην κατηγορία Open, με Yamaha YZF 250. Ο Αυγέρης έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro στην κατηγορία 1. Αρχηγός της Ελληνικής Εθνικής Αποστολής θα είναι ο πολυπρωταθλητής MX Παναγιώτης Κουζής.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στην Εθνική μας Ομάδα.

MXON 2023
Ανδρέας Ανδρέου
MXON 2023
Δημήτρης Μπάκας
MXON 2023
Θανάσης Αυγέρης

 

Ετικέτες