MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

Ο Jeffrey Herlings στην MXGP οι Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen στην MX2
motomag MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/2/2024

Ομάδα που κερδίζει λένε δεν αλλάζει, κάτι τέτοιο ισχύει στην περίπτωση της KTM στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross. Οι πορτοκαλί τη φετινή χρονιά όπως και το 2023 θα έχουν τους ίδιους αναβάτες και στις δύο κατηγορίες με τον Jeffrey Herlings να αγωνίζεται στην MXGP και τους Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen να αγωνίζονται στην MX2.

Μετά την ανακοίνωση του αγωνιστικού ημερολογίου της φετινής χρονιάς για το MXGP, οι ομάδες ξεκίνησαν δειλά δειλά να παρουσιάζουν τις συνθέσεις τους. Μετά την Nestaan Husqvarna Factory Racing ήρθε η ώρα της Red Bull KTM Factory Racing να παρουσιάσει τη δική της σύνθεση για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross. Οι αναβάτες οι οποίοι θα εκπροσωπούν την αυστριακή εταιρεία είναι οι ίδιοι με πέρυσι με τον Jeffrey Herlings να αγωνίζεται στην MXGP με την KTM 450 SX-F, όσον αφορά την MX2 κατηγορία θα δούμε τους Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen οι οποίοι όπως και πέρυσι έλαβαν μέρος στο πρωτάθλημα με το KTM 250 SX-F. Νέος Team Manager στην Red Bull KTM Factory Racing θα είναι όπως διαβάσατε στο MOTO ο Harry Norton, με τον Αυστραλό να αντικαθιστά τον Antonio Cairoli που πήρε μεταγραφή για την Ducati.

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

H πορτοκαλί ομάδα τις επόμενες εβδομάδες θα λάβει μέρος στο ιταλικό και ισπανικό εθνικό πρωτάθλημα ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στις 10 Μαρτίου στην Παταγονία της Αργεντινής.

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

Ο Jeffrey Herlins δήλωσε: “Είμαι ικανός για να κερδίσω αγώνες, πέρυσι ανέβηκα αρκετές φορές στο βάθρο. Η KTM 450 SX-F έχει αρκετά νέα εξαρτήματα τα οποία δοκιμάζουμε εδώ και καιρό. Είμαι ευχαριστημένος από την μοτοσυκλέτα και νομίζω πως συνεχώς βελτιωνόμαστε.”

Ο Andrea Adamo δήλωσε: “Δεν θα χρησιμοποιήσω το “1” στην μοτοσυκλέτα θα παραμείνω στο αγαπημένο μου “80” τη νέα χρονιά. Στόχος μου είναι να είμαι σταθερός και να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό σε κάθε αγώνα. Αν καταφέρω να κάνω το back to back και να κατακτήσω τον τίτλο θα είμαι χαρούμενος.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

O Liam Everts ανέφερε: “Ευελπιστώ να είμαι πιο σταθερός το 2024 και να διαχειριστώ καλύτερα τα Σαββατοκύριακα που δεν πάνε καλά από αγωνιστικής πλευράς. Έχω δουλέψει με τους μηχανικούς για να βελτιώσουμε την KTM 250 SX-F στον τομέα των αναρτήσεων και θεωρώ πως έχουμε βελτιωθεί αρκετά σε αυτόν τον τομέα.”

Με τη σειρά του ο Sacha Coenen δήλωσε: “H περσινή χρονιά ήταν χρονιά προετοιμασίας, τώρα είμαι πιο έτοιμος. Θέλω να είμαι πιο ανταγωνιστικός και να βρεθώ πιο κοντά στους υπόλοιπους αναβάτες.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

O Team Manager της Red Bull KTM Factory Racing, Harry Norton δήλωσε: “Είμαστε λίγο πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Όπως και πέρυσι έχουμε την ίδια αγωνιστική σύνθεση και αυτό είναι κάτι καλό καθώς έχουμε ομοιογένεια. Πιστεύω πως θα τα πάμε ακόμη καλύτερα τη φετινή χρονιά.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

 

Ετικέτες

AMA SMX - Έπαθλο 1.000.000 δολάρια στον νικητή των 450 και 500.000 δολάρια στον νικητή των 250!

Δεν έχει αποσαφηνιστεί αν τα χρήματα θα τα πάρει ο αναβάτης που θα κερδίσει ή η ομάδα του
AMA SMX
Από το

motomag

25/8/2023

Το αμερικανικό πρωτάθλημα motocross πλησιάζει στο τέλος του και οι διοργανωτές αποφάσισαν να δώσουν ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο στους νικητές των δύο κατηγοριών -450 και 250 κυβικά- στον τελευταίο μεγάλο τελικό της χρονιάς ο οποίος θα λάβει χώρα στο Λος Άτζελες στις 23 Σεπτεμβρίου.

Για να φτάσουν όμως στον μεγάλο τελικό και στο έπαθλο του 1.000.000 δολαρίων για τον νικητή των 450 κ. εκ. και των 500.000 δολαρίων για τον νικητή των 250 κ. εκ., οι αναβάτες θα πρέπει πρώτα να αγωνιστούν στον τελευταίο αγώνα του θεσμού AMA Motocross στο Ironman που διεξάγεται στις 26 Αυγούστου ώστε να προκριθούν στους δύο αγώνες Playoff του νέου θεσμού Supermotocross. Από τους δύο αγώνες Playoff -ο πρώτος αγώνας διεξάγεται στις 9 Σεπτεμβρίου στο Concord του New Hampshire με τον δεύτερο αγώνα να διεξάγεται στις 16 Σεπτεμβρίου στο Joliet του Illinois- θα προκριθούν στον Μεγάλο Τελικό του Λος Άτζελες οι 20 καλύτεροι από την κατηγορία των 450 και οι επίσης 20 από την κατηγορία των 250.

AMA SMX

Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι αν το έπαθλο που θα δοθεί στον νικητή της εκάστοτε κατηγορίας θα πιστωθεί στον ίδιο ή θα δοθεί στην ομάδα του νικητή όπως γίνεται για παράδειγμα στο FIM World Supercross Championship. Όπως και να έχει τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, και σίγουρα αποτελούν ένα τεράστιο κίνητρο τόσο για τους αναβάτες όσο και για τις ομάδες που συμμετέχουν στον θεσμό.

AMA SMXAMA SMX

Ετικέτες