Ducati Scrambler x Van Orton - Κιτ πλαστικών που εξατομικεύει το μοντέλο Icon

Σε 50 μόλις κομμάτια και έρχεται σύντομα και συλλογή ρουχισμού
motomag Ducati Scrambler x Van Orton – Κιτ πλαστικών που εξατομικεύει το μοντέλο Icon
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

10/5/2024

Είναι πλέον της μόδας οι κατασκευαστές να συνεργάζονται με διάσημους σχεδιαστές ώστε να κάνουν τα μοντέλα τους ακόμη πιο ξεχωριστά δίνοντας τους ταυτόχρονα μια πιο φρέσκια εικόνα. Κάτι τέτοιο θέλησε να κάνει η Ducati με το Scrambler Icon και για τον λόγο αυτό ζήτησε από την Van Orton Design να σχεδιάσει ένα κιτ από πλαστικά και αυτοκόλλητα τα οποία θα πουληθούν σε μόλις 50 κομμάτια.

Πίσω από την Van Orton Design βρίσκονται τα δύο αδέρφια Stefano και Marco από το Τορίνο της Ιταλίας οι οποίοι δανείζονται το ψευδώνυμο "Van Orton", από τον Nicholas Van Orton, τον πρωταγωνιστή της διάσημης ταινίας του David Fincher "The Game" του 1997. Η Ducati θέλοντας φυσικά να στηρίξει τον Made in Italy χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας θέλησε να απευθυνθεί στους δύο Ιταλούς σχεδιαστές οι οποίοι συνδυάζουν την καινοτομία με την ποπ κουλτούρα.

Ducati Scrambler x Van Orton – Κιτ πλαστικών που εξατομικεύει το μοντέλο Icon

Τώρα όσον αφορά το κιτ που ανέλαβαν να σχεδιάσουν για την Ducati αυτό περιλαμβάνει τα πλαστικά που τοποθετούνται πέριξ του ρεζερβουάρ, στα φτερά, στην ουρά της μοτοσυκλέτας, και στα πλαϊνά μέρη της μοτοσυκλέτας. Στα πλαστικά βρίσκουμε γεωμετρικά σχέδια με τα έντονα χρώματα να κυριαρχούν παντού. 

To κιτ πλαστικών θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 50 κομματιών στην τιμή των 690 ευρώ συν φ.π.α. με την τιμή να αλλάζει από χώρα σε χώρα με τους αγοραστές να το παραλαμβάνουν σε ειδικό κουτί μαζί με κάποια αυτοκόλλητα καθώς και πιστοποίηση γνησιότητας. Εκτός όμως από το κιτ πλαστικών η Ducati σε συνεργασία με την Van Orton Design θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο και μία σειρά ρουχισμού με την ονομασία Capsule την οποία θα μπορεί κάποιος να την προπαραγγείλει μέσα από το e-shop της Ducati.

Ducati
Ετικέτες

Stark Future: Καλύτερη χρονιά μέχρι τώρα το 2025 - Αύξηση πωλήσεων 77%

Έρχονται νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες το 2026
Stark Future άνοδος πωλήσεων 2025
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/1/2026

Η Stark Future συνεχίζει την άνοδο της, με αύξηση πωλήσεων 77% σε ετήσια βάση και κύκλο εργασιών που έφτασε τα 115 εκατ. ευρώ το 2025.

Η άνοδος της μικρής σε μέγεθος Stark Future δείχνει να γίνεται με γοργό ρυθμό, με την εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών να ανακοινώνει αύξηση πωλήσεων κατά 77% σε σχέση με το 2024, φτάνοντας έσοδα 115 εκατ. ευρώ μέσα στο 2025.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η Stark κατάφερε να είναι κερδοφόρα σε πέντε από τους τελευταίους εννέα μήνες του 2025, ενώ παράλληλα προετοιμάζει την επέκταση της γκάμας της για το 2026, η οποία σήμερα περιλαμβάνει τα Varg EX, MX 1.2 και το ταξινομήσιμο SM supermoto.

Το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης της Stark το 2025 προήλθε από το ήδη υπάρχον δίκτυο αντιπροσώπων της, σύμφωνα με επίσημο δελτίο Τύπου. Ωστόσο, η εταιρεία τονίζει ότι η "ταχεία επέκταση σε νέες περιοχές και αγορές" συνέβαλε επίσης καθοριστικά στηn καλύτερη χρονιά της έως τώρα.

Μόνο στο τέταρτο τρίμηνο του έτους, η Stark κατέγραψε αύξηση 97%, ενώ δηλώνει ότι μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο ευθύνεται για πάνω από 3% των συνολικών πωλήσεων μοτοσυκλετών enduro, με την βοήθεια των αγωνιστικών επιτυχιών της. Στόχος της Stark Future είναι να αυξήσει περαιτέρω αυτό το ποσοστό, ενώ ήδη εξελίσσει νέα μοντέλα που θα απευθύνονται σε μεγαλύτερα τμήματα της αγοράς μοτοσυκλέτας.

Ο Anton Wass, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Stark Future, απέδωσε την επιτυχία της εταιρείας στο γεγονός ότι τα ηλεκτρικά της μοντέλα προσφέρουν ανώτερη εμπειρία σε σχέση με τις θερμικές μοτοσυκλέτες, δηλώνοντας:

" Αυτή η χρονιά απέδειξε μια απλή θεωρία, όταν προσφέρεις στην αγορά ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που είναι ανώτερες από τις θερμικές, οι αναβάτες αλλάζουν. Εξελιχθήκαμε γρήγορα, με πειθαρχία, και δείξαμε σταθερή ανάπτυξη, ενώ ταυτόχρονα χτίζαμε την εφοδιαστική αλυσίδα για να μπορέσει να κλιμακωθεί. Στη συνέχεια, θα εφαρμόσουμε την ίδια επιτυχημένη συνταγή σε μεγαλύτερες κατηγορίες, ενώ θα συνεχίσουμε την ανάπτυξη μας και εκτός δρόμου."

Σε ό,τι αφορά την αγωνιστική παρουσία των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, η Stark ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχει στο Red Bull Erzbergrodeo το 2026, μετά την απόφαση να επιτρέπεται η συμμετοχή ηλεκτρικών μοντέλων υπό τους ίδιους αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις θερμικές.