EICMA 2024: Aprilia Tuono 457 - Πρώτες φωτογραφίες, μοιάζει με Gen 2 Tuono!

Το νέο Α2 streetfighter είναι το δεύτερο μοντέλο της σειράς 457 - Αναμένουμε αργότερα και το Tuareg
Aprilia Tuono 457
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

4/11/2024

Το πρωί της 4ης Νοεμβρίου σας είχαμε γράψει για το πρώτο teaser video του επερχόμενου Aprilia Tuono 457, και τώρα σας έχουμε τις πρώτες φωτογραφίες της μοτοσυκλέτας από τον.... κατασκοπευτικό φακό του ΜΟΤΟ, μέσα από την EICMA 2024, φωτογραφίες που μας επιφυλάσσουν εκπλήξεις.

Στις φωτογραφίες βλέπουμε το δεύτερο μέλος της οικογένειας 457 του Noale, που βασίζεται στο RS 457, σε δύο χρωματισμούς: λευκό και γκρι με κόκκινες λεπτομέρειες, και κόκκινο-μαύρο.

Όμως το αναπάντεχο εδώ αφορά στη μάσκα του Tuono 457, που δείχνει πολύ διαφορετική από εκείνη του Tuono 660, θυμίζοντας περισσότερο το παλαιότερο Tuono 1000 δεύτερης γενιάς! Από το μυαλό μας, περνά η πιθανότητα η μοτοσυκλέτα που φωτογραφίσαμε να μην έχει συναρμολογηθεί στο 100% πριν το άνοιγμα της EICMA, όμως όσο την εξετάζουμε η μάσκα μας δείχνει τελειωμένη, χωρίς να επιδέχεται προσθήκες εξαρτημάτων όπως ζελατίνα, και άλλων πλαστικών, όπως στο 660.

Aprilia Tuono 457

Κι αν το Tuono 660 έρχεται με φαίρινγκ που καλύπτει μεγάλο μέρος του και το κάνει να ακροβατεί ανάμεσα στα Supersport και τα Naked, εδώ η Aprilia μας προσφέρει ένα πραγματικό Naked μοντέλο, με μινιμαλιστικό κοστούμι, όπως γνωρίζαμε και όπως μας αρέσει.

Πέρα τώρα από το γδύσιμο και το ψηλό τιμόνι, η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα δείχνει αυτούσια με το RS 457 όσον αφορά σε κινητήρα, αναρτήσεις, φρένα, σέλα και ρεζερβουάρ.

Περιμένουμε ίδια απόδοση από τον δικύλινδρο και υγρόψυκτο εν σειρά κινητήρα του RS 457, με ψεκασμό και ridy-by-wire, 3 Ride Modes και Traction Control τριών επιπέδων που μπορεί να απενεργοποιηθεί, και quickshifter στα έξτρα αξεσουάρ. Υπολογίστε 46,93 hp / 9.400 rpm και στα 4,43 kgm / 6.700 rpm, με 6τάχυτο κιβώτιο και συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση.

Aprilia Tuono 457

Στις αναρτήσεις το Tuono 457 φέρει ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm και πίσω μονό αμορτισέρ, αμφότερα χωρίς ρυθμίσεις, ενώ στα φρένα έχουμε δίσκο 320 mm της Bybre μπροστά με ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα Bybre και δίσκο 220 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου -το δικάναλο ABS είναι φυσικά στάνταρ.

Το βάρος αναμένεται να είναι ελαφρώς μικρότερο από ότι στο RS 457, στο οποίο τα επίσημα νούμερα έκαναν λόγο για 159 στεγνά και 175 γεμάτα κιλά, και στη ζυγαριά του ΜΟΤΟ είχαμε μετρήσει 177,3 πραγματικά κιλά με υγρά.

Ετικέτες

Morbidelli T1002VX: Ήρθε Ελλάδα η νέα V2 Adventure [Τιμή]

Δικύλινδρη Adventure με τιμή κάτω από 10.000 ευρώ και φουλ εξοπλισμό
Morbidelli
Από τον

Παύλο Καρατζά

29/10/2025

Η Morbidelli μπαίνει στον κόσμο των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών με τη νέα T1002VX, που φέρει δικύλινδρο V κινητήρα, επώνυμα περιφερειακά και φουλ εξοπλισμό με ελάχιστα κάτω από το όριο των 10.000 Ευρώ. Ωστόσο προβληματίζει με το συνολικό βάρος και την μέτρια για τον κυβισμό απόδοση.

Το πλαίσιο της T1002VX είναι ατσάλινο δύο δοκών και στην καρδιά της μοτοσυκλέτας βρίσκεται ένας δικύλινδρος V κινητήρας 80 μοιρών και 997 κ.εκ. που αποδίδει 88,5 ίππους στις 7.750 στροφές και 9,07 kg.m ροπής στις 5.250 στροφές.

Το ανεστραμμένο πιρούνι της KYB ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση, έχει διάμετρο 43 mm και διαδρομή 183,8 mm, ενώ το μονό αμορτισέρ είναι και πάλι της KYB που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά .

Morbidelli

Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, μπροστά βρίσκουμε τετραπίστονες δαγκάνες της J.Juan με δίσκους 320 mm και πίσω μονοπίστονη δαγκάνα και πάλι της J.Juan με δίσκο διαμέτρου 260 mm.

Η Morbidelli T1002VX διαθέτει ακτινωτούς τροχούς, ύψος σέλας στα 820 mm, η χωρητικότητα του ντεπόζιτου βρίσκεται στα 20 λίτρα και το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 245 κιλά χωρίς υγρά, άρα περίπου 260 κιλά γεμάτο.

Ευτυχώς για την Morbidelli δεν διαφέρει πάρα πολύ σε βάρος από αντίστοιχες δικύλινδρες εν σειρά προτάσεις, για παράδειγμα το V-Strom 1050 DE είναι δέκα κιλά ελαφρύτερο με την ίδια χωρητικότητα σε βενζίνη. Βέβαια υπάρχει μία σημαντική διαφορά και στην ιπποδύναμη καθώς ονομάστικά, το V-Strom αποδίδει 106 ίππους.

Ο εξοπλισμός της T1002VX είναι υπερπλήρης καθώς περιλαμβάνει 4 riding modes (Standard, Sport, Rainy Days και Off-Road), TFT οθόνη 7 ιντσών συμβατή με smartphone, θερμαινόμενη σέλα και grip, θύρες USB/12V, φώτα LED, φώτα έκτακτης ανάγκης, σύστημα Τ-Box, Cornering ABS που συνεργάζεται με IMU, TPMS, συμπλέκτη ολίσθησης, ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, φωτιζόμενους διακόπτες και traction control (TCS).

Η τιμή της νέας T1002VX έχει οριστεί στα 9.990 ευρώ.

Το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο σε όλο το δίκτυο συνεργατών της Motoway Καμπράνης ΑΕ.