Επετειακό Indian Chieftain Elite 2021

Για τα 120 χρόνια της εταιρείας!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

4/3/2021

H μακροβιότερη αμερικάνικη εταιρεία μοτοσυκλετών, η Indian, παρουσίασε την πιο πρόσφατη προσθήκη της στην σειρά "Elite" με τη Chieftain Elite του 2021. Όπως και οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της σειράς, η Chieftain Elite αποπνέει την premium αύρα μιας custom built κατασκευής, ενώ η παραγωγή της θα είναι περιορισμένη στις 120 μονάδες. Το νούμερο φυσικά μόνο τυχαίο δεν είναι, καθώς φέτος η Indian γιορτάζει τα 120α γενέθλιά της.

Η διχρωμία σε δύο τόνους του μαύρου ενισχύει την custom αισθητική της μοτοσυκλέτας, ενώ λεπτομέρειες όπως η βαφή του κινητήρα σε σκούρο γκρι χρώμα που συνδυάζεται με το ίδιου χρώματος λογότυπο, το καθιστούν ως ένα από τα πιο ξεχωριστά bagger της αγοράς. Άλλωστε και οι τις δηλώσεις του Reid Wilson, του Αντιπροέδρου της Indian Motorcycle, κάνουν ξεκάθαρο το ποιος ήταν ο στόχος του εργοστασίου: "Σχεδιάσαμε το Chieftain Elite για αναβάτες που θέλουν να τραβούν τα βλέμματα και να ξεχωρίζουν στον δρόμο. Η προσοχή την λεπτομέρεια και την ποιότητα είναι απαράμιλλη και θα κάνει τον κάθε ιδιοκτήτη περήφανο που θα την έχει."

Η κάθε Chieftain Elite έχει δεχθεί μια ιδιαίτερη διαδικασία βαψίματος, η οποία παίρνει πάνω από 24 ώρες για να γίνει στο χέρι. Από τις μεταλλικές νιφάδες στην βαφή μέχρι τα τελειώματα στον κινητήρα, η custom φιλοσοφία είναι διάχυτη παντού. Το αεροδυναμικό φαίρινγκ και οι πλαϊνές βαλίτσες με τις αιχμηρές γραμμές στην σχεδίαση δημιουργούν μια επιβλητική εικόνα, ενώ η δύο επιπέδων σέλα είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να λεπταίνει την σιλουέτα της μοτοσυκλέτας. Η μικρή διαδρομή των αναρτήσεων και ο 19άρης μπροστινός τροχός με το φτερό που καλύπτει σχεδόν τη μισή περίμετρό του, είναι άλλα δύο στοιχεία που ενισχύουν το custom look του Chieftain Elite.

Ο κάθε ιδιοκτήτης θα έχει την δυνατότητα να βάλει την προσωπική του πινελιά, μέσα από την γκάμα των αξεσουάρ της Indian. Υπάρχει διαθέσιμη μια ολόκληρη σειρά από σέλες και τιμόνια, sissy bars, top case και έξτρα φαίρινγκ (όλα στο ίδιο χρώμα με την μοτοσυκλέτα) με ρυθμιζόμενους αεραγωγούς.

Στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται τα LED φώτα, η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, τα μεγάλα αλουμινένια μαρσπιέ και ηχοσύστημα 400W. Επιπλέον, το Chieftain Elite διαθέτει ABS, keyless τεχνολογία για τον διακόπτη, αισθητήρα πίεσης ελαστικών και φυσικά τις αδιάβροχες βαλίτσες χωρητικότητας συνολικά 68 λίτρων με κεντρικό κλείδωμα. Η εφτά ιντσών TFT οθόνη διαθέτει Apple CarPlay για πλήρη διασύνδεση και έλεγχο του smartphone του αναβάτη του, με όσο το δυνατόν πιο απλουστευμένες λειτουργίες.

Ο Thunderstroke 116 κινητήρας αποδίδει 17,4 χιλιογραμμόμετρα ροπής, προσφέροντας τρία riding modes στον αναβάτη του (Tour, Standard και Sport). Στις χαμηλές ταχύτητες και την κίνηση μέσα στην πόλη, το Chieftain λειτουργεί… μονοκύλινδρα, καθώς ο πίσω κύλινδρος δεν λειτουργεί κάτω από έναν συνδυασμό στροφών και χιλιομέτρων, προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και να κινείται πιο άνετα στο ασφυκτικό περιβάλλον.

Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η νέα, περιορισμένης έκδοσης Chieftain Elite, θα είναι διαθέσιμη μόνο στις αγορές της Τσεχίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Νορβηγίας, της Σουηδίας και της Μέσης Ανατολής.

Yamaha - Επιστροφή στις 8 ώρες της Suzuka με R1 βαμμένο YZF-R7 1999!

Εργοστασιακή συμμετοχή μετά από 6 χρόνια απουσίας και με Ιάπωνα αναβάτη
Yamaha YZF-R1 Suzuka 8 hours
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

21/3/2025

Στα πλαίσια των εορτασμών της 70ης επετείου της, η Yamaha επιστρέφει στον εμβληματικό αγώνα αντοχής 8 ωρών της Suzuka, με εργοστασιακή ομάδα και με έναν πανέμορφο χρωματικό συνδυασμό στο YZF-R1, φόρο τιμής στα χρώματα του YZF-R7 του 1999.

Εβδομήντα χρόνια παραγωγής μοτοσυκλετών αλλά και εβδομήντα χρόνια αγωνιστικής δραστηριότητας, με πρώτη συμμετοχή των Ιαπώνων στους αγώνες, 10 ημέρες μετά την ίδρυση της εταιρείας, τότε στον 3ο αγώνα ανάβασης στο βουνό Φούτζι.

Για να γιορτάσουν τα 70 χρόνια αγωνιστικής εμπλοκής τους, οι Ιάπωνες επιστρέφουν στον 8ωρο αγώνα αντοχής της Suzuka, απ’ όπου απείχαν από το 2019.

Ο αγώνας θα διεξαχθεί μεταξύ 1-3 Αυγούστου στην πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία, με τη Yamaha Racing Team να περιλαμβάνει τον έμπειρο Ιάπωνα αγωνιζόμενο και αναβάτη εξέλιξης Katsuyuki Nakasuga, με 89 αγώνες και 12 τίτλους στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα JSB1000, αλλά και 4 νίκες στις 8 ώρες της Suzuka. Δίπλα του θα αγωνιστούν δυο ακόμα αναβάτες, χωρίς ακόμα να γνωρίζουμε ποιοι, από το MotoGP και το WorldSBK.

Yamaha YZF-R1 Suzuka 8 hours

Διευθυντής της ομάδας θα είναι ο Wataru Yoshikawa, ένας από τους κορυφαίους εργοστασιακούς αναβάτες της Yamaha τη δεκαετία του 1990, ο οποίος αγωνίστηκε στις 8 ώρες της Suzuka το 1999 με την YZF-R7, κερδίζοντας και έναν τίτλο All Japan με την ίδια μοτοσυκλέτα.

Yamaha YZF-R1 Suzuka 8 hours

Ιδιαίτερα εντυπωσιακοί είναι όμως οι χρωματισμοί της YZF-R1 που θα αγωνιστεί στις φετινές 8 ώρες της Suzuka, στην κλασική λευκή-κόκκινη διχρωμία της Yamaha, με σχέδιο που είχε χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Grand Prix του 1964, ενώ έγινε ιδιαίτερα γνωστός και με την αγωνιστική YZF-R7, η οποία κυκλοφόρησε το 1999 σε περιορισμένη έκδοση 500 μοτοσυκλετών και αγωνίστηκε στις 8 ώρες την ίδια χρονιά.

Yamaha YZF-R1 Suzuka 8 hours

Ταυτόχρονα, τα ρούχα των αναβατών και του προσωπικού, καθώς και η εμφάνιση του γκαράζ της ομάδας, έχουν σχεδιαστεί ώστε να αντικατοπτρίζουν το ύφος του 1999!

YZF-R7 1999

Η YZF-R7 του 1999 ήταν εξοπλισμένη με έναν πρωτοποριακό κινητήρα με την ιδιαίτερα γνωστή σήμερα “three-axis” διάταξη, που περιλάμβανε ενιαίο μπλοκ κυλίνδρων και κάρτερ, μπιέλες από τιτάνιο και διπλά μπεκ ψεκασμού, μαζί με πλαίσιο αλουμινίου Deltabox II. Η μοτοσυκλέτα έφερε τέλος αναρτήσεις Öhlins, παρέχοντας συνολικά μια καλή βάση για τη συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Αγώνων Δρόμου.

YZF-R7 1999

Η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιήθηκε από την κορυφαία ομάδα της Yamaha στις 8 ώρες της Suzuka από το 1999 έως το 2002, με την καλύτερη της επίδοση να είναι η 4η θέση, την οποία πέτυχαν τόσο οι Noriyuki Haga/Regis Laconi το 1999, όσο και οι Wataru Yoshikawa/Takeshi Tsujimura το 2002.

Στην κατηγορία Superbike, που τότε ήταν η κορυφαία κατηγορία στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Αγώνων Δρόμου, ο Wataru Yoshikawa κατέκτησε τον τίτλο με την YZF-R7 στο ντεμπούτο της μοτοσυκλέτας το 1999, ενώ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, ο Noriyuki Haga τερμάτισε 2ος στη γενική κατάταξη της σεζόν 2000.

Ετικέτες