Honda: Αυτό είναι το νέο Bol d'Οr

Έτοιμο για την παραγωγή
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/3/2020

Η μοτοσυκλέτα της φωτογραφίας είναι αληθινή και όχι ψηφιακό σχέδιο. Πρόκειται για το CB-F Concept που σκόπευε να παρουσιάσει η Honda στην 36η έκθεση της Osaka που θα άνοιγε τις πύλες της στις 27 Μαρτίου.

Δυστυχώς λόγω των όσων συμβαίνουν αυτή τη στιγμή σε όλο τον πλανήτη από την πανδημία του COVID-19, η έκθεση ακυρώθηκε και η Honda άφησε να διαρρεύσει μια στουντιακή φωτογραφία από το πρωτότυπο CB-F, που είναι ο προπομπός της μοτοσυκλέτας παραγωγής.

Όπως βλέπετε, το Concept βασίζεται στα μηχανικά μέρη του καινούριου CB1000R, έχοντας κρατήσει ακόμα και το μονόμπρατσο ψαλίδι.

Φυσικά η αισθητική του ρεζερβουάρ, της διπλής ενιαίας σέλας και της ουράς, είναι όσο πιο κοντά γίνεται στα CB750F/CB900F των αρχών της δεκαετίας του ’80. Το ίδιο ισχύει και για την επιλογή των χρωμάτων και των γραφικών, που θυμίζουν όσο περισσότερο γίνεται τα χρώματα που είχαν οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της γαλλικής εργοστασιακής ομάδας endurance της Honda, η οποία θριάμβευσε στους αγώνες αντοχής του Bol d'Οr.

Ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά στη φωτογραφία, φαίνεται πως η εργονομία της θέσης οδήγησης διαφέρει αρκετά από το CB1000R, καθώς το τιμόνι είναι ελαφρώς πιο ψηλό, δημιουργώντας μια πιο χαλαρή στάση του σώματος πάνω στη μοτοσυκλέτα σε σχέση με το CB1000R. Τα όργανα δυστυχώς είναι ψηφιακά LCD, όμως ο προβολέας είναι πιο ψηλά τοποθετημένος και έχει από κάτω του τις δύο κόρνες όπως τα παλιά Μπολντόρια!

Η Honda λέει πως το CB-F Concept είναι φόρος τιμής στο CB900F (έβγανε και σε 750 κυβικά) που έκανε γνωστό το όνομα των CB σε όλο τον πλανήτη. Εμείς βέβαια ξέρουμε εδώ και πολύ καιρό, πως ετοίμαζαν έναν άμεσο ανταγωνιστή για τα Kawasaki Z900RS και Suzuki Katana και το συγκεκριμένο CB-F Concept είναι ο προπομπός της επιστροφής των Bol’dor στη σύγχρονη εποχή. Επίσης το γεγονός πως διάλεξαν ως βάση το CB1000R, σημαίνει πως θα περνά τις προδιαγραφές της Ε.Ε. και θα το δούμε σίγουρα να κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Όπως είπαμε, το αρχικό πλάνο της Honda ήταν να δείξει τώρα το νέο Bol d'Οr ως πρωτότυπο και στις εκθέσεις του φθινοπώρου να έδειχνε την έκδοση παραγωγής. Με την κατάσταση που επικρατεί είναι δύσκολο να γίνουν πλάνα παρουσιάσεων, αλλά όπως φαίνεται η Honda δεν σκοπεύει να αλλάζει τον προγραμματισμό της σε επίπεδο παραγωγής, γι΄αυτό και προχώρησε στην διαδικτυακή παρουσίαση του προπομπού του νέου Bol d'Οr.       

Ετικέτες

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες