Honda: Αυτό είναι το νέο Bol d'Οr

Έτοιμο για την παραγωγή
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/3/2020

Η μοτοσυκλέτα της φωτογραφίας είναι αληθινή και όχι ψηφιακό σχέδιο. Πρόκειται για το CB-F Concept που σκόπευε να παρουσιάσει η Honda στην 36η έκθεση της Osaka που θα άνοιγε τις πύλες της στις 27 Μαρτίου.

Δυστυχώς λόγω των όσων συμβαίνουν αυτή τη στιγμή σε όλο τον πλανήτη από την πανδημία του COVID-19, η έκθεση ακυρώθηκε και η Honda άφησε να διαρρεύσει μια στουντιακή φωτογραφία από το πρωτότυπο CB-F, που είναι ο προπομπός της μοτοσυκλέτας παραγωγής.

Όπως βλέπετε, το Concept βασίζεται στα μηχανικά μέρη του καινούριου CB1000R, έχοντας κρατήσει ακόμα και το μονόμπρατσο ψαλίδι.

Φυσικά η αισθητική του ρεζερβουάρ, της διπλής ενιαίας σέλας και της ουράς, είναι όσο πιο κοντά γίνεται στα CB750F/CB900F των αρχών της δεκαετίας του ’80. Το ίδιο ισχύει και για την επιλογή των χρωμάτων και των γραφικών, που θυμίζουν όσο περισσότερο γίνεται τα χρώματα που είχαν οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της γαλλικής εργοστασιακής ομάδας endurance της Honda, η οποία θριάμβευσε στους αγώνες αντοχής του Bol d'Οr.

Ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά στη φωτογραφία, φαίνεται πως η εργονομία της θέσης οδήγησης διαφέρει αρκετά από το CB1000R, καθώς το τιμόνι είναι ελαφρώς πιο ψηλό, δημιουργώντας μια πιο χαλαρή στάση του σώματος πάνω στη μοτοσυκλέτα σε σχέση με το CB1000R. Τα όργανα δυστυχώς είναι ψηφιακά LCD, όμως ο προβολέας είναι πιο ψηλά τοποθετημένος και έχει από κάτω του τις δύο κόρνες όπως τα παλιά Μπολντόρια!

Η Honda λέει πως το CB-F Concept είναι φόρος τιμής στο CB900F (έβγανε και σε 750 κυβικά) που έκανε γνωστό το όνομα των CB σε όλο τον πλανήτη. Εμείς βέβαια ξέρουμε εδώ και πολύ καιρό, πως ετοίμαζαν έναν άμεσο ανταγωνιστή για τα Kawasaki Z900RS και Suzuki Katana και το συγκεκριμένο CB-F Concept είναι ο προπομπός της επιστροφής των Bol’dor στη σύγχρονη εποχή. Επίσης το γεγονός πως διάλεξαν ως βάση το CB1000R, σημαίνει πως θα περνά τις προδιαγραφές της Ε.Ε. και θα το δούμε σίγουρα να κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Όπως είπαμε, το αρχικό πλάνο της Honda ήταν να δείξει τώρα το νέο Bol d'Οr ως πρωτότυπο και στις εκθέσεις του φθινοπώρου να έδειχνε την έκδοση παραγωγής. Με την κατάσταση που επικρατεί είναι δύσκολο να γίνουν πλάνα παρουσιάσεων, αλλά όπως φαίνεται η Honda δεν σκοπεύει να αλλάζει τον προγραμματισμό της σε επίπεδο παραγωγής, γι΄αυτό και προχώρησε στην διαδικτυακή παρουσίαση του προπομπού του νέου Bol d'Οr.       

Ετικέτες

Honda WN7 2026 - Η πρώτη ηλεκτρική της Honda, στην παραγωγή τέλη 2025

Με 24 ίππους και 10,2 kg.m ροπής - 217 κιλά και 130+ χλμ. αυτονομία
Honda WN7 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

16/9/2025

Η Honda προχώρησε στην αποκάλυψη του ονόματος της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας WN7, την οποία και έδειξε χωρίς καμουφλάζ για πρώτη φορά και αυτό το συμπλήρωσε με αρκετά στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, όχι όμως και όλα.

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο παρουσιάζει την πρώτη του -κανονικού μεγέθους- αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα για τις αγορές όλου του κόσμου με τη Honda WN7 να ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τους Ιάπωνες.

Η έμπνευση για το όνομα "WN7" προέρχεται από την εξέλιξη του concept "Be the Wind" που οδήγησε σε αυτή τη μοτοσυκλέτα, τη λέξη "Naked", επειδή είναι γυμνή και τον αριθμό "7" που υποδεικνύει κλάση ισχύος.

Τελικά το λάθος που έκαναν οι Ιάπωνες δείχνοντας την TFT οθόνη της μοτοσυκλέτας σε βίντεο πριν από λίγες ημέρες επιβεβαίωσε αυτά που σας γράφαμε για την αυτονομία που θα προσφέρει η WN7 με την μπαταρία της πλήρως φορτισμένη και τη Honda να κάνει επίσημα λόγο για 130+ χιλιόμετρα. Η οθόνη είναι η πέντε ιντσών που βλέπουμε και στις συμβατικές μοτοσυκλέτες της εταιρείας και προσφέρει συνδεσιμότητα και πλοήγηση μέσω της εφαρμογής RoadSync, ενώ τα φώτα δεν θα μπορούσαν να μην είναι full LED.

Honda WN7 2026

Η CCS2 φόρτιση δίνει τη δυνατότητα να "γεμίσει" η συστοιχία μπαταριών της WN7 από το 20% στο 80% μέσα σε 30 λεπτά σε 22άρη φορτιστή, ενώ σε λιγότερες από τρεις ώρες μπορεί να γίνει η φόρτιση σε τυπικό Wall Box, στο σπίτι των 7,2 kW. Οι Ιάπωνες δεν ανακοίνωσαν ενεργειακή χωρητικότητα για την μπαταρία, όμως αν κρίνουμε από τα νούμερα της φόρτισης, αυτή δεν θα ξεπερνά τις ωφέλιμες 20 kWh.

Ο υγρόψυκτος ηλεκτρικός κινητήρας της μοτοσυκλέτας που έχει βάρος 217 κιλών αποδίδει 24 ίππους (18 kW), που δεν λένε όλη την αλήθεια για την απόδοσή της στον δρόμο αφού πιο σημαντικό νούμερο στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η ροπή που ξεπερνά τα 10 χιλιογραμμόμετρα. Η Honda αναφέρει ότι η απόδοση του κινητήρα είναι συγκρίσιμο με κινητήρα εσωτερικής καύσης 600 κ.εκ., χωρίς να προσδιορίζει κυλίνδρους, ακόμη και με 1000άρη! Θα κρατήσουμε μικρό καλάθι, από τη στιγμή που γνωρίσουμε ότι αυτό ακόμη και αν ισχύει θα είναι για συγκεκριμένες μετρήσεις και μέχρι συγκεκριμένα χλμ./ώρα. 

Honda WN7 2026

Η Honda δεν ανακοίνωσε επιδόσεις ωστόσο η τελική της μοτοσυκλέτας θα είναι περιορισμένη, όπως συμβαίνει με όλα τα δίτροχα ηλεκτρικά μοντέλα, σε κάθε περίπτωση όχι αυτή που περιμένει κανείς από μια μοτοσυκλέτα με 10 και πλέον kg.m ροπής.

Με την κάσα της μπαταρίας να παίζει και δομικό ρόλο, η WN7 φέρει ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι, όμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι και η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα, κάτι που συνεισφέρει ακόμη περισσότερο στην ησυχία κατά τις μετακινήσεις. Σε γενικές γραμμές η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα δείχνει λεπτή και κομψή με σχεδίαση που δεν την κάνει να ξεχωρίζει πολύ από τις συμβατικές Honda και αυτό μάλλον λειτουργεί υπέρ της.

Οι προπαραγγελίες έχουν ξεκινήσει και όσοι παραγγείλουν την WN7 έως και τις 4 Νοεμβρίου θα λάβουν δώρο και μια τσάντα για τη σέλα.

Υπομονή μέχρι την EICMA όταν και θα αποκαλυφθούν όλες οι λεπτομέρειες.