Honda CB1100 RS 5Four: Φόρος τιμής!

Μια περιορισμένης παραγωγής έκδοση
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

17/9/2019

Φέτος, ως γνωστόν, η Honda γιορτάζει τα 50α γενέθλια του ορόσημού της στους τετρακύλινδρους εν σειρά κινητήρες. Εκείνη την χρονιά, το 1969, έκανε το ντεμπούτο του το CB750, το οποίο επαναπροσδιόρισε τον όρο superbike της εποχής. Η Big-H έχει αφιερώσει ολόκληρη τη χρονιά στον εορτασμό της συγκεκριμένης επετείου, με πολλές custom δημιουργίες από CB1000R και ευφάνταστα σχέδια από ανεξάρτητους custom builders, που αποδίδουν το καθένα με ξεχωριστό τρόπο το πνεύμα των CB.
Η Honda UK, επέλεξε όμως μια διαφορετική βάση για να αποτίσει τον δικό της φόρο τιμής. Άλλωστε τι καλύτερη "μαγιά" από το αερόψυκτο, τετρακύλινδρο εν σειρά CB1100RS, το οποίο είναι ότι πιο κοντινό στην συγκεκριμένη παράδοση της Honda. Σε συνεργασία με την 5Four Motorcycles, έφτιαξε μια περιορισμένης παραγωγής έκδοση (θα κατασκευαστούν 54 κομμάτια μόνο) θυμίζοντας την λαμπρή αγωνιστική ιστορία της εταιρείας στους αγώνες endurance. Η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας παραπέμπει στα αγωνιστικά της εποχής, με στοιχεία από café racer, αναρτήσεις της Showa και ακτινικές, τετραέμβολες δαγκάνες μπροστά, σε συνδυασμό με τις χυτές ζάντες των 17 ιντσών.


Ο Guy Wilson, το δημιουργικό κεφάλαιο της 5Four Motorcycles δήλωσε για την σπέσιαλ αυτή έκδοση: "Η εταιρεία μας δημιουργήθηκε με το σκεπτικό να ξεφύγουμε από τις κατασκευές που απευθύνονται στις μάζες για να φτιάχνουμε μοτοσυκλέτες με ιδιαίτερη εμφάνιση, μοναδικές, ποιοτικές και με επιδόσεις. Από την στιγμή που πρωτοείδα το CB1100RS ήξερα ότι είχα την δυνατότητα να κατασκευάσω ένα μονόσελο που θα "κατάπινε" τα στροφιλίκια. Έτσι καταλήξαμε στην περιορισμένη έκδοση των 54 CB1100RS 5Four, εκ των οποίων το κάθε ένα θα έχει ξεχωριστή αρίθμηση, χαραγμένη κάτω από το νούμερο "5" στην χρωμιομένη πλάκα με το σήμα της 5Four στην ουρά της μοτοσυκλέτας. Την χρωματική επιλογή την εμπνεύστηκα από τα νεανικά μου χρόνια, τότε που κυριαρχούσε η Honda στους αγώνες endurance με τις κόκκινες, άσπρες και μπλε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, χωρίς αυτοκόλλητα, ενώ και το ρετρό λογότυπο της Honda είναι βαμμένο στο χέρι."


Η αλήθεια είναι ότι κάθε εξάρτημα του συγκεκριμένου CB είναι ένα μικρό έργο τέχνης, φτιαγμένο ώστε να αναδεικνύει την μοναδικότητά του. Η θέση οδήγησης οριοθετείται από το Ultra Low τιμόνι της Renthal, με τα αγωνιστικά γκριπ της Tomaselli, τους αγωνιστικούς λεβιέδες και τους billet καθρέφτες, όλα σε μαύρο χρώμα. Η σέλα έχει δέρμα Alcantara, ενώ τα μαρσπιέ είναι από βουρτσισμένο αλουμίνιο.

Αλουμινένια είναι επίσης η μάσκα και το μονόσελο, με το πλαστικό να απουσιάζει τελείως από τα εξαρτήματα που είναι σε εμφανή σημεία. Τα τελικά της Urban Growler είναι από τιτάνιο, τα οποία απελευθερώνουν ένα βαθύ και ξεχωριστό ήχο.
Επειδή κάθε μοτοσυκλέτα θα είναι φτιαγμένη στο χέρι, υπολογίζεται ότι θα υπάρχει μια αναμονή της τάξης των τριών μηνών, ενώ η τιμή της στην Αγγλία θα φτάσει τις 15.554 λίρες (17.564 ευρώ).

Honda CB125F 2026: Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Honda που σβήνει στα φανάρια!

Έρχεται με Idling Stop, TFT οθόνη με συνδεσιμότητα και θύρα φόρτισης USB-C 
CB125F 26MY
Από το

motomag

8/5/2025

Το ανανεωμένο CB125F φέρνει μια σειρά από αναβαθμίσεις εμπνευσμένες από μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και μια πρωτιά για τη Honda στη 26χρονη πορεία του μοντέλου.

Η τεχνολογία εξοικονόμησης Idling Stop εμφανίζεται για πρώτη φορά σε χειροκίνητη μοτοσυκλέτα Honda. Η νέα οθόνη TFT 4,2”, το Honda RoadSync και η θύρα USB-C εισάγουν τεχνολογία, χρηστικότητα και ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις.

Επανασχεδιασμένο fairing και φωτιστικά σώματα προσδίδουν μια πιο δυναμική εικόνα. Ο κινητήρας ‘enhanced Smart Power’ (eSP) συμμορφώνεται με τα αυστηρότερα πρότυπα Euro5+ και προσφέρει ισχυρή απόδοση στα 125 κ.εκ.

Η δημοφιλής μοτοσυκλέτα CB125F είναι συμβατή με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α1 και έχει δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις για το μοντέλο του 2026 (26YM) με μια σειρά από στοιχεία εμπνευσμένα από μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, παραμένοντας έτσι ελκυστική επιλογή για αναβάτες κάθε ηλικίας που αναζητούν χρηστικότητα, οικονομία και σύγχρονη τεχνολογία.

Στη δεκαετία από την κυκλοφορία του στην Ευρώπη το 2015, το CB125F απέκτησε πιστό κοινό με πάνω από 82.000 πωλήσεις, με το Ηνωμένο Βασίλειο να προηγείται και ακολουθούν η Γαλλία και η Γερμανία.

Στην καρδιά του νέου CB125F βρίσκεται ο επανασχεδιασμένος κινητήρας enhanced Smart Power (eSP), που προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου (1.5 λίτρο/100 χλμ) και αξιόλογες επιδόσεις 125cc, με αυτονομία που ξεπερνά τα 700km από το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων.

Η σημαντικότερη αναβάθμιση στον κινητήρα είναι η ενσωμάτωση της τεχνολογίας Idling Stop, που για πρώτη φορά εφαρμόζεται σε χειροκίνητη Honda μοτοσυκλέτα, μετά από επιτυχημένη χρήση σε scooter όπως τα Vision 110, SH125i, PCX125 και το Gold Wing Tour με κιβώτιο DCT. Η τεχνολογία σβήνει αυτόματα τον κινητήρα σε στάση και τον επανεκκινεί αθόρυβα με την απελευθέρωση του συμπλέκτη, μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους.

Με ανανεωμένες γραμμές, ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα των μεγαλύτερων μοντέλων της σειράς CB, με πλατύτερο ρεζερβουάρ, ανανεωμένο μπροστινό fairing και μαύρη φιμέ ζελατίνα. Στο πίσω μέρος, το μεγάλο κάλυμμα ουράς προσθέτει δυναμισμό. Τα νέα χαρακτηριστικά LED φώτα εμπρός και πίσω συμβάλουν στην αύξηση της ορατότητας.

CB125F TFT

Στο τμήμα του εξοπλισμού σημαντικότερη τεχνολογική προσθήκη είναι η νέα έγχρωμη TFT οθόνη 4,2", υψηλής ευκρίνειας, που ενημερώνει τον αναβάτη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και υποστηρίζει συνδεσιμότητα smartphone μέσω Honda RoadSync για κλήσεις και μουσική. Διαθέτει και θύρα USB-C κοντά στο τιμόνι για φόρτιση συσκευών.

Το νέο CB125F του 2026 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εντυπωσιακές αποχρώσεις:

Imperial Red Metallic, Matt Marvel Blue Metallic και το νέο Matt Axis Gray Metallic

CB125F colours

 

Ετικέτες