Kawasaki ZX-4RR - Παρουσιάστηκε επίσημα στην Ινδονησία

Περιέργως ανακοινώνεται ελαφρώς πιο αδύναμο από την ευρωπαϊκή έκδοση
Kawasaki ZX-4R
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/3/2023

Στις αρχές Φεβρουαρίου του 2023 η Kawasaki παρουσίασε το επερχόμενο τετρακύλινδρο ZX-4R μαζί με την κορυφαία έκδοση ZX-4RR για τις αγορές της Ευρώπης και των Η.Π.Α., ενώ τώρα η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε και για την αγορά της Ινδονησίας, με μια ανεξήγητη -μικρή- διαφορά στην ανακοινώσιμη ιπποδύναμη.

Από τη μία το press site της Kawasaki Europe αναφέρει 80 ps (78,9 hp) με τη χρήση Ram-Air για το ZX-4R -χωρίς να μας λέει τις στροφές που αποδίδονται αυτοί-, από την άλλη η Kawasaki Ινδονησίας κάνει λόγο για 77 ps (75,95 hp) / 14.500 -και εδώ με Ram-Air. Στις Η.Π.Α. πάλι η αντιπροσωπεία δεν ανακοινώνει στη σελίδα της ούτε ιπποδύναμη αλλά και ούτε τη ροπή.

Λόγω Euro προδιαγραφών θα περιμέναμε το αντίστροφο, δηλαδή η ιπποδύναμη να είναι μειωμένη στην ευρωπαϊκή έκδοση σε σχέση με το ασιατικό μοντέλο, ενώ για την ώρα δεν υπάρχει κάποια εξήγηση από την Kawasaki για την ανακολουθία προδιαγραφών ιπποδύναμης από τις ανακοινώσεις της σε Ευρώπη και Ινδονησία. Τα υπόλοιπα στοιχεία του ZX-4R παραμένουν ίδια.

Σημειώστε πως στην παρουσίαση της μοτοσυκλέτας για την Ινδονησία, έχουμε για πρώτη φορά επίσημο νούμερο για τη ροπή του ZX-4R, στα 3,8 kgm / 12.500 rpm.

Για την αναλυτική παρουσίαση του μοντέλου -για την ευρωπαϊκή αγορά-, δείτε ΕΔΩ.

Ετικέτες

Voge SR16 200 ACC: Στην Ελλάδα με "200άρη" κινητήρα και top εξοπλισμό [Τιμή]

Με 17,5 ίππους και ό,τι χρειάζεσαι στην καθημερινότητά σου - Σε πολύ ελκυστική τιμή
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/9/2025

To Voge SR16 200 ACC έρχεται με περισσότερα κυβικά στην ελληνική αγορά και προστίθεται στη γκάμα των σκούτερ της Voge δίπλα στο SR16 με το μοτέρ των 125 κ.εκ, για εκείνους που χρειάζονται τις έξτρα επιδόσεις.

Το 125άρι Voge SR16 με τους μεγάλους τροχούς και το επίπεδο πάτωμα μας είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις κατά την επαφή που είχαμε μαζί του και τώρα η εταιρεία δίνει λύσει και σε εκείνους που κινούνται συχνότερα στον αυτοκινητόδρομο ή απλά χρειάζονται καλύτερες επιδόσεις σε συνδυασμό με όλα τα χαρακτηριστικά που κάνουν το σκούτερ της κινέζικης εταιρείας ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη.

Το SR16 200 ACC φέρει μονοκύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα 174,1 κυβικών που αποδίδει 17,5 ίππους και 1,59 kg.m ροπής στις 8.000 και 6.000 σ.α.λ. αντίστοιχα και εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro 5+. Το βάρος του σκούτερ είναι στα 136 κιλά χωρίς υγρά, με το ρεζερβουάρ να είναι χωρητικότητας 7,8 λίτρων προσφέροντας έτσι μεγάλη αυτονομία.

Ο στάνταρ εξοπλισμός του Voge SR16 200 ACC είναι πολύ πλούσιος και περιλαμβάνει δικάναλο ABS, TCS, ESS σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος, keyless σύστημα, έγχρωμη οθόνη LΕD με πλοήγηση στροφή-στροφή και δυνατότητα συνδεσιμότητας, προστατευτικές χούφτες, ζελατίνα, top case 34l Voge by Givi και θύρα USB.

Το σκούτερ της Voge προσθέτει στην πρακτικότητα με το επίπεδο πάτωμα του και τον χώρο που έχει κάτω από τη σέλα, όπως και με το ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι. Φέρει επίσης κάμερα καταγραφής δεδομένων στο εμπρός μέρος ("Dash Cam") και ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτισή τους αμορτισέρ. 

Το Voge SR16 200 ACC είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρία χρώματα, γκρι, λευκό και μαύρο με την τιμή του να έχει οριστεί στα 2.995 ευρώ μια πολύ ελκυστική τιμή για όλα αυτά που προσφέρει.

Ετικέτες