KTM RC16 production racer

Scoop από την EICMA
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/11/2017

Δια στόματος Jeremy McWilliams (πρώην αναβάτη των MotoGP και νυν πρεσβευτή και αναβάτη εξέλιξης της ΚΤΜ) και με την επιβεβαίωση του αγωνιστικού διευθυντή της ΚΤΜ, Mike Leitner, βγήκε η είδηση από την αυστριακή εταιρεία. Το 2019, πράγμα που σημαίνει ότι θα το δούμε στην EICMA του 2018, θα διατίθεται σε περιορισμένη παραγωγή μια production racer μοτοσυκλέτα ίδια ακριβώς με την RC16 που συμμετέχει η ΚΤΜ στα MotoGP.

Να θυμίσουμε ότι το αυστριακό εργοστάσιο τρέχει με έναν V-4 κινητήρα 90° που αποδίδει 270 άλογα και ανεβάζει 19.000 στροφές, και ένα ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα, όντας η μοναδική ομάδα που χρησιμοποιεί τέτοιου είδους πλαίσιο. Το μεγαλύτερο μέρος της συμβατικής θέσης του ρεζερβουάρ καταλαμβάνεται από το φιλτροκούτι κρυμμένο κάτω από το carbon κάλυμμα, με το πραγματικό ρεζερβουάρ να εκτείνεται κάτω από την σέλα του αναβάτη, συγκεντρώνοντας τις μάζες κοντά στο κέντρο βάρους. Οι αναρτήσεις είναι της WP και η ECU είναι η ενιαία για όλες τις ομάδες της Magneti Marelli.


Στην production racer μορφή της, τονίστηκε πως δεν θα διαφέρει καθόλου από την πρωτότυπη RC16 (εκτός ίσως από μια μικρή μείωση στην ιπποδύναμη που ενδεχομένως να φτάνει τα 240 άλογα), ενώ στα πρότυπα του BMW HP4 Race με την αγορά της μοτοσυκλέτας ο ιδιοκτήτης αγοράζει κι ένα πλήρες πρόγραμμα συντήρησης αγωνιστικών προδιαγραφών που αναλαμβάνει το εργοστάσιο. Προς το παρόν δεν έχουν καταλήξει στην τιμή, καθώς είναι και ένα από τα μεγαλύτερα θέματα υπό εξέταση, καθώς η ΚΤΜ προσπαθεί να βρει τρόπους να μειωθεί το κόστος παραγωγής, χωρίς όμως να γίνουν συμβιβασμοί στην κατασκευή. Άλλωστε, όπως είχαμε γράψει και στο παρελθόν, ο ίδιος ο πρόεδρος της ΚΤΜ, Stefan Pierer, είχε πει πριν έναρξη της σεζόν του 2017 πως το εργοστάσιο σκόπευε να βγάλει μια έκδοση παραγωγής της RC16 για ιδιώτες και ομάδες που θέλουν να αγοράσουν την μοτοσυκλέτα, με το βάρος να πέφτει στο να διατηρηθεί η τιμή κάτω από τις 120.000 ευρώ που κοστίζει η ανταγωνιστική Honda RC213-VS.

Ετικέτες

Suzuki V-Strom 1050 / 1050DE 2025 - Νέα χρώματα, και μικρή διαφοροποίηση σε επιδόσεις

Euro5+ φρεσκάρισμα στα δυο μεγάλα Adventure μοντέλα του Hamamatsu
Suzuki V-Strom 1050 / 1050 DE 2025
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/2/2025

Η Suzuki Ιαπωνίας παρουσίασε τα νέα V-Strom 1050 / 1050DE του 2025, τα οποία θα κυκλοφορήσουν σε νέα χρώματα, και με Euro5+ προδιαγραφές, οι οποίες φέρνουν διαφοροποίηση σε τεχνικά χαρακτηριστικά.

Συγκεκριμένα το V-Strom 1050DE του 2025 με τον τροχό 21 ιντσών μπροστά και τις ακτινωτές ζάντες θα κυκλοφορήσει σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: Κίτρινο-μαύρο με μπλε λεπτομέρειες και μπλε ζάντες, Λευκό με μπλε και κόκκινες λεπτομέρειες και μπλε ζάντες (θυμίζοντας πολύ το Honda Transalp!), και μαύρο με γκρι και κόκκινες λεπτομέρειες και μαύρες ζάντες -το τελευταίο θα κυκλοφορήσει μόνο στις αγορές εκτός Ιαπωνίας.

V-Strom 1050 2025

Αντίστοιχα, το V-Strom 1050 με τον 19άρη μπροστινό και τις χυτές ζάντες με μπράτσα θα κυκλοφορήσει σε γκρι /μαύρο συνδυασμό, σε πράσινο μεταλλικό / ματ μαύρο και σε μαύρο χρώμα με γυαλιστερά και ματ φινιρίσματα.

V-Strom 1050 DE 2025

Οι Euro5+ προδιαγραφές έφεραν μια μικρή πτώση στις επιδόσεις, με τη Suzuki να ανακοινώνει απόδοση 102 hp / 8.500 rpm και 9,9 kgm / 6.000 rpm για το νέο μοντέλο στην Ιαπωνία αναφέροντας το ως "Euro5+" μοντέλο, μια μείωση ελαφρώς κάτω των 3 hp και 0,02 kgm ροπής από την ανακοινώσιμη ιπποδύναμη και την ανακοινώσιμη ροπή του προηγούμενου μοντέλου, συγκριτικά με τα νούμερα που δίνει η Suzuki Ιαπωνίας. 

Suzuki V-Strom 1050 2025

Αντίθετα, κατά τι αυξημένη είναι η ανακοινώσιμη κατανάλωση, στα 19,4 χλμ/λίτρο αντί για τα 19,3 του προηγούμενου Euro5 μοντέλου. 

Οι V-Strom 1050 του 2025 στην Ιαπωνία (τόσο στην DE όσο και στην έκδοση με τον 19άρη τροχό) θα πωλούνται κατά 490 ευρώ πάνω από ότι τα μοντέλα του 2024, και περιμένουμε να δούμε αν θα έχουμε παρόμοια αύξηση και στην Ευρώπη.

Αναμένουμε να επιβεβαιωθούν τα νούμερα επιδόσεων μόλις ανακοινωθεί η μοτοσυκλέτα από τη  Suzuki Global για την Ευρώπη.