VOGE DS525X - Σε εξωπραγματική τιμή γνωριμίας στην Ελλάδα!

Νέο δικύλινδρο On-Off με σύγχρονη σχεδίαση και κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού για την κατηγορία και όχι μόνο
VOGE DS525X
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

26/6/2023

Το VOGE DS525X είναι το νέο δικύλινδρο On-Off μοντέλο της κινέζικης εταιρείας, με σύγχρονο design και κορυφαίο εξοπλισμό, όπως Traction Control, ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί, ΚΥΒ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, Riding Modes, TPMS, συνδεσιμότητα με δυνατότητα πλοήγησης, ακτινωτούς τροχούς 19 και 17 ιντσών με tubeless ελαστικά, και πολλά ακόμη, που εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο σε συνδυασμό με την τιμή της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα. 

Με το νέο 525 DSX η VOGE ανεβάζει το επίπεδο του ανταγωνισμού στην Α2 κατηγορία των on-off καθώς μαζί με το KTM 390 Adventure είναι οι μοναδικές μοτοσυκλέτες που διαθέτουν Traction Control και ρυθμιζόμενο ABS για οδήγηση σε άσφαλτο και χώμα. Η μοτοσυκλέτα αυτή έρχεται να προστεθεί στη γκάμα της Voge δίπλα στα 500 DS και 500 DSX, τα οποία παραμένουν και το 2023 στην παραγωγή.

VOGE DS525X

Η μοτοσυκλέτα έχει εντελώς νέα και πιο σύγχρονη εξωτερική εμφάνιση με το design να έχει γίνει σε ευρωπαϊκό έδαφος, και με το τελικό της εξάτμισης να βρίσκεται ψηλά, βοηθώντας να παραμείνει αλώβητο στα δύσκολα σε Off-Road χρήση. Παράλληλα φέρει υψηλής ποιότητα περιφερειακά, όπως τις αναρτήσεις της KYB, τα φρένα της Nissin, και το δικάναλο ABS της Bosch που έχει δυνατότητα απενεργοποίησης για Off-Road οδήγηση.

VOGE DS525X

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας έχει 23 επιπλέον κυβικά από του 500, (494 από 471) που προέκυψαν από την αύξηση τόσο της διαμέτρου του εμβόλου στα 68mm από 67mm, όσο και στην αύξηση της διαδρομής του, επίσης στα 68mm από 66,8mm. Αυτό σημαίνει πως έχει αλλάξει και ο στρόφαλος, ενώ υπάρχουν εμφανείς διαφορές και στην εξάτμιση. Η ονομαστική ιπποδύναμη για αυτόν τον υπερκυβισμένο κινητήρα ξεπερνά ελαφρώς τους 48 ίππους, αντί των 47 του 500 (στις ίδιες 8.500 rpm), με τη ροπή να παραμένει ίδια στα 4,5 kgm / 7.000 rpm. Η μοτοσυκλέτα οδηγείται και με Α2 δίπλωμα οδήγησης.

VOGE DS525X

Στα όργανα βρίσκουμε μια μεγάλη LCD οθόνη 7 ιντσών με ένδειξη πίεσης ελαστικών, και συνδεσιμότητα που περιλαμβάνει δυνατότητα turn by turn πλοήγησης μέσω smartphone, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό βρίσκουμε θύρα USB και πρίζα 12V για φόρτιση συσκευών καθώς και πλήρες σετ από προστατευτικά κάγκελα και βάσεις για βαλίτσες.

VOGE DS525X

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 192 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων. Οι ακτινωτοί τροχοί έχουν διαστάσεις 19” εμπρός και 17” πίσω με τα tubeless ελαστικά να είναι 110/80-19 και 150/70-17 αντίστοιχα. Το ύψος της σέλας είναι στα 815mm με τις διαδρομές των αναρτήσεων να είναι 145mm και 155mm εμπρός-πίσω.

Κι ενώ όταν γράφαμε το άρθρο η τιμή του VOGE DS525X είχε ανακοινωθεί στα 5.995 ευρώ, η αντιπροσωπεία ανέβασε νέα, ακόμα πιο εξαιρετική τιμή γνωριμίας της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα, στα μόλις 5.755 ευρώ -που όμως μάλλον ήταν λάθος, οπότε μια μέρα μετά επιστρέψαμε στα 5.995 ευρώ -που είναι και η σωστή τιμή προσφοράς. Όταν η προσφορά τελειώσει, η τιμή του DS525X θα ανέβει στα 6.395 ευρώ, 

Περισσότερα για τη μοτοσυκλέτα μπορείτε να δείτε στη σελίδα του μοντέλου ΕΔΩ.

VOGE DS525X

Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται:

  • Ακτινωτοί τροχοί με ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο
  • NISSIN φρένα με απενεργοποιούμενο ABS της Bosch
  • Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης METZELER TOURANCE
  • TCS σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
  • KYB ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω
  • 2 προγράμματα ισχύος ECO και SPORT
  • Συμπλέκτης περιορισμένηςολίσθησης
  • TPMS σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
  • Φωτιστικά FULL LED
  • Έξτρα προβολείς LED
  • Έγχρωμη Οθόνη LED με πλήρεις ενδείξεις και αυτόματη εναλλαγή φωτισμού ημέρας/νύχτας
  • Συνδεσιμότητα Bluetooth με δυνατότητα πλοήγησης
  • Ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες & προστατευτικές χούφτες
  • Άγκιστρο ασφάλισης κράνους
  • Πρίζα παροχής ρεύματος και θύρα φόρτισης USB
  • Πλευρικά προστατευτικά κάγκελα
  • Ανοξείδωτη σχάρα
  • Πλάγιο & κεντρικό σταντ

* Οι βαλίτσες αλουμινίου που απεικονίζονται σε κάποιες φωτογραφίες ανήκουν στον έξτρα εξοπλισμό

Ετικέτες

Rieju MR Hard Enduro Replica Alfredo Gomez – Ξεχωριστή έκδοση περιορισμένης παραγωγής

Δημιουργήθηκε ως φόρος τιμής στον αναβάτη της εταιρείας, σε μόλις 100 αντίτυπα
motomagRieju MR Hard Enduro Replica Alfredo Gomez – Ξεχωριστή έκδοση περιορισμένης παραγωγής
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

26/4/2024

Χρησιμοποιώντας ως βάση το enduro μοντέλο της, MR Pro, η Rieju παρουσίασε μία ειδική hard enduro έκδοση θέλοντας να τιμήσει τον αναβάτη της Alfredo Gomez, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 100 αντίτυπα, ενώ εξοπλίζεται με εξαρτήματα τα οποία έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά και μόνο για αυτή την έκδοση, κουβαλώντας πολλά στοιχεία που έρχονται κατευθείαν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Αν και με παρόμοια βάση, οι μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιούνται για τους Hard Enduro αγώνες έχουν ορισμένες σημαντικές διαφορές από τις “απλές” enduro. Τα πιο ουσιαστικά στοιχεία που βλέπουμε να διαφέρουν είναι ο τρόπος απόκκρισης του κινητήρα, αλλά και η αρκετά μεγαλύτερη προστασία των Hard Enduro μοντέλων, καθώς καλούνται να ανταπεξέλθουν σε ακόμη πιο σκληρές συνθήκες και εμπόδια.

Rieju MR Hard Enduro Replica Alfredo Gomez – Ξεχωριστή έκδοση περιορισμένης παραγωγής

Με αφορμή την ένταξη του Alfredo Gomez στους κόλπους της, η Rieju, με αρκετά μακρά πορεία στους εκτός δρόμου αγώνες, φέρνει την ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής MR Hard Enduro Replica Alfredo Gomez, η οποία εξοπλίζεται με πολλά εξαρτήματα, δημιουργημένα αποκλειστικά για αυτή την έκδοση. Σε αντίθεση με το Enduro, εδώ χρειαζόμαστε ακόμη πιο άμεση απόκριση, που θα διευκολύνει την διάβαση από μεγάλα τεχνητά εμπόδια. Για να το καταφέρουν αυτό, οι μηχανικοί της ισπανικής εταιρείας έκαναν αλλαγές στον κύλινδρο του δίχρονου κινητήρα, μεταφέροντας πιο χαμηλά την εισαγωγή. Η ειδικά κατασκευασμένη εξάτμιση OXA “Alfredo Gomez” συνδυάζεται με καρμπυρατέρ Keihin PWK 36. Όλα αυτά έχουν γίνει με μόνο ένα στόχο: την βελτιωμένη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις απαιτητικές συνθήκες του Hard Enduro.

Η παχιά και ανθεκτική ποδιά του MR Hard Enduro Replica Alfredo Gomez είναι πολυκαρμπονική, καλύπτοντας ολόκληρο το κάτω μέρος του κινητήρα, μέχρι και το μοχλικό του πίσω αμορτισέρ. Ο μπροστινός δίσκος προστατεύεται από ένα αεριζόμενο κάλυμμα, με τα ανοδιωμένα μαύρα πλαστικά προστατευτικά του πιρουνιού να έρχονται από την Polisport. Κάλυμμα έχουμε και για τον πίσω τροχό, κατασκευασμένο από αλουμίνιο ανωδιωμένο σε κόκκινο χρώμα, ίδιο με τον οδηγό της αλυσίδας AXP, για να ταιριάζουν με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα. Το ψυγείο έχει καλυφθεί από μεταλλικά προστατευτικά, τα οποία προστατεύουν το ευαίσθητο αυτό κομμάτι, ιδιαίτερα στις πλευρικές πτώσεις, που είναι και οι πιο συνήθεις. Το καπάκι του συμπλέκτη είναι ενισχυμένο, με στόχο να αντέχει τα χτυπήματα σε πέτρες και τσιμέντα, ενώ αποτελεί δημιουργία του αγωνιστικού τμήματος Rieju Power Parts Factory.

Rieju MR Hard Enduro Replica Alfredo Gomez – Ξεχωριστή έκδοση περιορισμένης παραγωγής

Ένα ακόμα στοιχείο που βρίσκεται αποκλειστικά στην περιορισμένης παραγωγής έκδοση είναι οι χειρολαβές στο μπροστινό φτερό και στο τελείωμα της σέλας πίσω, οι οποίες χρησιμεύουν για να τραβήξεις την μοτοσυκλέτα σε περίπτωση που βρεθείς κολλημένος σε μία δύσκολη κατάσταση. Τα μαρσπιέ είναι ατσάλινα, για μεγαλύτερη αντοχή, τόσο όσον αφορά το βάρος του αναβάτη, όσο και τα χτυπήματα που δέχονται στους αγώνες Hard Enduro.

Όπως και στο enduro μοντέλο βάσης, MR Pro, το ψυγείο εξοπλίζεται με ανεμιστήρα, ο οποίος ενεργοποιείται ηλεκτρονικά. Η μετάδοση έχει κοντύνει, με το μπροστινό γρανάζι να έχει 12 δόντια, έχοντας ως στόχο την πιο άμεση απόκριση και την αυξημένη ροπή από χαμηλά. Ο LED προβολέας έχει προστατευτικό κάλυμμα, που τον προστατεύει από πέτρες και πτώσεις. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Mitas Terraforce, ίδια με αυτά που χρησιμοποιεί ο Alfredo Gomez στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Rieju MR Hard Enduro Replica Alfredo Gomez – Ξεχωριστή έκδοση περιορισμένης παραγωγής

Οι αναρτήσεις της Kayaba έρχονται από το MR Pro, με το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 48 χιλιοστών με τεχνολογία κλειστού φυσιγγίου να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο. Τα καλάμια έχουν επίστρωση DLC για λιγότερες απώλειες από την τριβή και πιο σταθερή απόδοση. Ίδια η συνθήκη και για το μονό πίσω αμορτισέρ, το οποίο εδράζεται στο ψαλίδι με μοχλικό.

Κερασάκι στην τούρτα της περιορισμένης έκδοσης MR Hard Enduro Replica Alfredo Gomez αποτελεί ο αριθμός “89” στα πλαστικά, τον οποίο χρησιμοποιεί ο εργοστασιακός αναβάτης της Rieju.

Ετικέτες