Η νέα Honda Goldwing και στην Ευρώπη

Από το

Μαύρο Σκύλο

11/8/2011

Η βελτιωμένη έκδοση της μεγαλύτερης τουριστικής μοτοσυκλέτας της Honda, της GL 1800, θα κάνει την εμφάνισή της στην Ευρώπη, πριν τελειώσει το 2011.

Έχει προηγηθεί η διάθεσή της στη βόρεια Αμερική, αφού η Goldwing παράγεται στις ΗΠΑ, από το πρώτο μοντέλο την GL1000 το 1975. Η GL1800 του 2012 χρησιμοποιεί τον εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα των 1832 κυβικών, με το ίδιο πεντατάχυτο κιβώτιο, την χρήση της μίζας για όπισθεν, τον άξονα, την τελική μετάδοση και το αλουμινένιο πλαίσιο με το μονόμπρατσο ψαλίδι. Οι βελτιώσεις που έχει κάνει η Honda στην υπερπολυτελή μοτοσυκλέτα της εστιάστηκαν στην αύξηση των αποθηκευτικών χώρων της που πλέον ξεπερνούν τα 150 λίτρα, στην αναβάθμιση του ηχητικού εξοπλισμού της και σε βελτίωση της σταθερότητας, παράλληλα με την αισθητική αναμόρφωση όλου του εμπρόσθιου μέρους της. Η βελτίωση της σταθερότητες ήρθε μετά από δοκιμές εβδομάδων σε αεροσήραγγα, και πλέον υπάρχουν περισσότερα ανοίγματα για να φθάνει ο αέρας πίσω από την μοτοσυκλέτα, στην περιοχή της υποπίεσης και των αναταράξεων.

Η Goldwing εξακολουθεί να είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα του κόσμου που προσφέρεται και σε έκδοση με αερόσακο, από το 2006 μάλιστα. Το επίσης νέο σύστημα πλοήγησης που ανέπτυξε η Honda με φωτεινότερη οθόνη και εξελιγμένο δέκτη σημάτων από δορυφόρους, προσφέρεται μόνο στην έκδοση με αερόσακο. Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού έχει μεγαλώσει ακόμη περισσότερο αν και αυτή του στάνταρ είναι από τους σπανιότερους σε μοτοσυκλέτα. Οι θερμαινόμενες σέλες - θρόνοι και γκριπ, τα συνδυασμένα και με ABS φρένα της, η ύπαρξη όπισθεν με τη χρήση της μίζας, το ηχητικό σύστημα με τα έξι ηχεία των 80W που παίζει αρχεία MP3, WMA και AAC και έχει εισόδους σύνδεσης USB και Ipod είναι μερικά από όσα διαθέτει η νέα Goldwing 1800, μια μοτοσυκλέτα υπερπολυτελούς τουρισμού.

Husqvarna Enduro μοντέλα 2026 - Aναβάθμιση στις αναρτήσεις και αισθητικές αλλαγές [Gallery]

Το Euro 5+ δίχρονο TE 300 συνεχίζει να βγάζει πινακίδα - Επτά συνολικά μοντέλα
husqvarna enduro γκάμα 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

18/8/2025

Μετά τη σειρά motocross η Husqvarna προχώρησε στην αποκάλυψη και των Enduro μοτοσυκλετών της για τη νέα σεζόν με τη διαθεσιμότητά τους να ξεκινά επίσης από τον Αύγουστο.

Η νέα γκάμα enduro της Husqvarna ξεχωρίζει αισθητικά από τα νέα γραφικά με την εταιρεία να κάνει λόγο για "σουηδικής έμπνευσης" look. Νέας σχεδίασης είναι τα προστατευτικά των καλαμιών του πιρουνιού, όπως νέος είναι και ο λασπωτήρας. H Husqvarna άλλαξε επίσης τα πλαϊνά πλαστικά αλλά και την τάπα του ψυγείου, κάτι που κάνει πιο εύκολο τον έλεγχο του ψυκτικού.

Στο τεχνικό κομμάτι οι αλλαγές επικεντρώθηκαν στις αναρτήσεις και συγκεκριμένα στο πιρούνι κλειστού φυσιγγίου WP XACT, το οποίο φέρει νέο υδραυλικό στοπ, αλλά και νέα γυαλισμένα ελατήρια, κάτι που ισχύει και για τα επτά μοντέλα της γκάμας. Τα νέα ελατήρια προσφέρουν λιγότερες τριβές και έτσι βελτιώνουν περαιτέρω τη λειτουργία του πιρουνιού που έχει επίσης νέο set up αναφορικά με τις αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς, ενώ νέες είναι και οι ρυθμίσεις του WP XACT αμορτισέρ.

husqvarna enduro γκάμα 2026

Για τη νέα σεζόν υπάρχουν τρεις δίχρονες επιλογές, τα TE 125, TE 250 και TE 300, με το κορυφαίο δίχρονο μοντέλο να είναι και το μοναδικό από τα τρία που έχει προδιαγραφές Euro 5+, κάτι που σημαίνει ότι βγάζει πινακίδα, σε αντίθεση με τα άλλα δύο που "επικεντρώνονται" μόνο στο αγωνιστικό περιβάλλον.

Στα τετράχρονα Husqvarna έχουμε τα FE 250, FE 350, FE 450 και FE 501 με στάνταρ εξοπλισμό για όλα τους δύο χάρτες απόδοσης του κινητήρα, το Traction Control και το quickshifter, ενώ όλα φέρουν βεντιλατέρ.

Για όλα την enduro γκάμα οι δαγκάνες των φρένων και ο υδραυλικός συμπλέκτης προέρχονται από την Brembo, τα δισκόφρενα είναι της GSK και η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου.

Η παραγωγή έχει ξεκινήσει για τη enduro γκάμα της Husqvarna, εκτός από εκείνη που αφορά το ΤΕ 300, η έναρξη της οποίας έχει προγραμματιστεί για τον ερχόμενο Οκτώβριο.