Ο Josep Garcia μας παρουσίασε τα Enduro της KTM για το 2024!

KTM 250 EXC-F 2024
Josep Garcia KTM 250 EXC-F 2024
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/2/2023

Χωρίς μεγάλες αλλαγές στα Enduro μοντέλα της από το 2018 και έχοντας ήδη προχωρήσει σε ριζική ανανέωση των Motocross, ξέραμε ήδη πως η KTM θα έχει σημαντικές αλλαγές στην Enduro σειρά για το 2024.

Στις Enduro, Motocross και Supermoto μοτοσυκλέτες η περίοδος ανανέωσης ξεκινά πολύ νωρίτερα και τους επόμενους μήνες τα νέα μοντέλα θα είναι κιόλας διαθέσιμα.

Για εμάς μεγαλύτερη απορία είναι να δούμε τι έχουν κάνει στο πλαίσιο και πώς θέλουν αυτό να ανταποκρίνεται στην νέα απόκριση που θα έχει ο κινητήρας. Που σημαίνει πως θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμη για μία πρώτη εμπειρία οδήγησης μαζί τους.

Η μοτοσυκλέτα του Garcia έχει διαφορετικό πλαίσιο και υποπλαίσιο, νέο ψαλίδι, άλλο κινητήρα και δείχνουν τώρα την μοτοσυκλέτα καθώς τις επόμενες ημέρες θα αγωνιστεί μαζί της στο Ισπανικό πρωτάθλημα όπου αναπόφευκτα θα φωτογραφηθεί με κάθε της λεπτομέρεια.

Κατά την φωτογράφηση με τον φιλέλληνα Sebas Romero, ο Josep Garcia δήλωσε πως ανυπομονεί για την μετάβαση στο KTM 250 EXC-F με το οποίο έχει προετοιμαστεί αρκετά σκληρά και δηλώνει ποιο έτοιμος από ποτέ για τον υψηλότατο ανταγωνισμό της κατηγορίας αυτής.

Έχει στόχο τις νίκες και το πρωτάθλημα που πέρσι θεωρεί πως το έχασε μέσα από τα χέρια του όταν τραυματίστηκε.

Η εξέλιξη της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας συνεχίζεται ενώ στην παρακάτω κατασκοπευτική φωτογραφία φαίνονται κι άλλες λεπτομέρειες της πολιτικής έκδοσης του 2024 με διαφορά στο ψυγείο, και το νέο φανάρι και χούφτες:

Josep Garcia KTM 250 EXC-F 2024

Ετικέτες

Moto Guzzi Stelvio και V85TT: Απάντηση στην έλλειψη V2 – Νέο VIDEO ΜΟΤΟ!

Παρουσίαση των νέων μοντέλων της Moto Guzzi!
Moto Guzzi Stelvio και V85TT: Απάντηση στην έλλειψη V2 – Νέο VIDEO ΜΟΤΟ!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/3/2024

Οδηγήσαμε στην Ισπανία τα νέα Stelvio και V85TT που σε μία κατηγορία που έχει γεμίσει με δικύλινδρα εν σειρά, κρατούν όχι μόνο τους κυλίνδρους έξω – και ψηλά- αλλά και το Made in Italy! Βασισμένο στο V100 Mandelo, μία από τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες σε ολόκληρη την μακρά ιστορία της Moto Guzzi καθώς σηματοδοτεί την έναρξη μίας τελείως νέας περιόδου, το Stelvio κρατά με το παρελθόν μόνο το όνομα και τίποτα άλλο!

Εγκάρσια τοποθετημένος υγρόψυκτος V2 κινητήρας 90 μοιρών και 1.042 κ. εκ. απόδοσης 115 ίππων με ροπή 10,7 kgm, έχει κάποιες μικρές αλλαγές συγκριτικά με το Mandelo, ώστε να ταιριάζει στην τουριστική χρήση. Η κλιμάκωση του 6ταχυτου κιβωτίου επιτρέπει στον χρήστη να πετύχει μια κατανάλωση της τάξης των 5.1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα ενώ ταυτόχρονα κάνει το ταξίδι άνετο και απολαυστικό.

Το V85TT εκσυγχρονίζεται σε όλους τους τομείς και συγκεκριμένα ο εγκάρσιος V2 με τον διαμήκη στρόφαλο είναι πλέον Euro 5+ προδιαγραφών και ταυτόχρονα αύξησε την ροπή και την ιπποδύναμή του. Για να επιτευχθεί αυτό, ο εκκεντροφόρος απέκτησε σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ώστε το βύθισμα και η διάρκεια του Overlap των βαλβίδων να μεταβάλλεται αναλόγως το φάσμα των στροφών. Η ροπή έχει φτάσει στα 8,66kg/m στις 5.100 στροφές με το 90% της ροπής να εμφανίζεται από τις μόλις 3.000 στροφές. Ο προηγούμενος κινητήρας είχε 8,36kg/m στις 5.000 στροφές. Αντίστοιχα η ιπποδύναμη έφτασε στους 80 ίππους στις 7.750 στροφές, από 75 ίππους στις 7.500 στροφές. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας έχει πλέον και knock-sensor, απαραίτητο συστατικό για μία μοτοσυκλέτα που θα ταξιδέψει εκεί που τα οκτάνια αποδημούν.

Πάμε να δούμε τις νέες προτάσεις της Moto Guzzi, από την σέλα τους, στο νέο VIDEO του MOTO: