Alpinestars Supertech R10 - Το πρώτο ασφάλτινο κράνος της εταιρείας

Θα φορεθεί στο MotoGP 2023 από τους Jorge Martin και Jack Miller
Alpinestars Supertech R10
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

30/1/2023

Μετά από το λανσάρισμα του Off-road κράνους Supertech M10 το 2018, η ιταλική Alpinestars -πιο γνωστή για τον τεχνικό ρουχισμό αναβατών- παρουσίασε το νέο της On-road κράνος Supertech R10, με το οποίο θα αγωνιστούν στο MotoGP 2023 οι Jorge Martin & Jack Miller.

Το Supertech R10 είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο MotoGP τεστ του Misano τον Σεπτέμβριο του 2022, στο κεφάλι του Andrea Dovizioso, με τον τελευταίο να συνεργάζεται στενά με την Alpinestars ως αναβάτης εξέλιξης του R10.

Για τη σεζόν του 2023 στο MotoGP, ο Jorge Martin της Prima Pramac Racing και ο Jack Miller της εργοστασιακής ομάδας της KTM θα φορέσουν αμφότεροι το νέο Supertech R10, ενώ για την ώρα το κράνος δεν διατίθεται στην αγορά, ούτε και θα το βρείτε στο site της Alpinestars -παρά μόνο ως νεάκι για την παρουσίαση του. Η Alpinestars ελπίζει να βγάλει το Supertech R10 στην παραγωγή στα τέλη του 2023.

Κάπως έτσι, για πρώτη φορά δυο αναβάτες του MotoGP θα ντυθούν Alpinestars από την κορυφή έως τα νύχια, με φόρμα, μπότες, γάντια και κράνος της εταιρείας από το Asolo

Ετικέτες

MotoGP - Jorge Martin: Παραδέχεται πως είχε την χειρότερη σεζόν μετά από τίτλο στην ιστορία του αθλήματος!

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μόλις τελείωσε
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/11/2025

Ο Jorge Martin τραυματίστηκε πρωτού ξεκινήσει η σεζόν και έχασε πολλού αγώνες, έπειτα ξανά τραυματίστηκε στο Κατάρ και από εκεί που το 2024 ήταν μία ονειρική χρονιά για εκείνον, το 2025 ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης.

Ο Jorge Martin θα ήθελε να ξεχάσει την σεζόν που μας πέρασε. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, ο οποίος μετακόμισε στην Aprilia, βίωσε την πιο σκοτεινή χρονιά της καριέρας του με μια σειρά τραυματισμών, αποτυχημένες επιστροφές και ένα ηθικό που είχε πάρει την κατιούσα.

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μας πέρασε και δήλωσε: “Ναι, χωρίς αμφιβολία. Το 2025 ήταν η χειρότερη χρονιά της αθλητικής μου καριέρας. Ήταν μια πολύ πιο δύσκολη χρονιά από οποιοδήποτε άλλο παγκόσμιο πρωτάθλημα σε πίστα. Η ανάρρωση από τραυματισμούς είναι πολύ πιο περίπλοκη. Να παρακολουθείς τους αγώνες από το σπίτι, να ακολουθείς το πρωτάθλημα από τον καναπέ σου... Ήταν μοναχικό και ψυχολογικά πολύ κουραστικό.

Περισσότερο από φόβο, είχα αμφιβολίες. Κάθε φορά που ξανακαθόμουν στη μοτοσυκλέτα, έπεφτα και δεν καταλάβαινα πραγματικά γιατί. Αλλά μετά την επιστροφή μου, σταδιακά βελτιώθηκα και ανέκτησα την αυτοπεποίθησή μου. Πολλοί παράγοντες συνέβαλαν σε αυτή τη σεζόν, αλλά δεν κατηγορώ τη μοτοσυκλέτα.

Είχα αμφιβολίες για την ικανότητά μου να ανακάμψω από τον τραυματισμό μου, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω. Η αποχώρηση δεν πέρασε καν από το μυαλό μου.

Είναι αναπόφευκτο να υπάρχει ένταση. Μερικές φορές, θα προτιμούσαμε ένας αναβάτης να μην κερδίσει, για προσωπικούς λόγους... Αλλά γενικά, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Και πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχω παρακολουθήσει πολλές αγώνες. Απλά δεν ήθελα. Χρειαζόμουν να αποσυνδεθώ από τις μοτοσυκλέτες.”

Για το θέμα με το συμβόλαιο του με την Aprilia, είπε: “Όταν είδα ότι τα πράγματα δεν βελτιώνονταν, ήθελα να τελειώσω το συντομότερο δυνατό. Αλλά τελικά, όλα τελείωσαν καλά. Καταλήξαμε σε συμφωνία και είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτό. Δεδομένης της απόδοσης της μοτοσυκλέτας, είμαι πεπεισμένος ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Η εμπιστοσύνη στην Aprilia, παρά την χαοτική αρχή, δεν κλονίστηκε.”

Για το νούμερο ένα που μάλλον δεν του έφερε και πολύ γούρι, δήλωσε: “Φέτος, δεν με καθόρισε, γιατί δεν μπόρεσα να οδηγήσω όπως ήθελα. Ίσως τώρα θα έλεγα όχι, αλλά ελπίζω να έρθει η μέρα που θα πρέπει να πάρω αυτή την απόφαση. Νομίζω ότι προσθέτει επιπλέον πίεση, αλλά δεν είναι κατάρα. Ο Pecco κέρδισε με τον αριθμό 1.”

Και κλείνει την συνέντευξη με ένα αισιόδοξο μήνυμα “ Όλα όσα έκανα φέτος ήταν για να ξαναμπώ στο παιχνίδι