Alpinestars Supertech R10 - Το πρώτο ασφάλτινο κράνος της εταιρείας

Θα φορεθεί στο MotoGP 2023 από τους Jorge Martin και Jack Miller
Alpinestars Supertech R10
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

30/1/2023

Μετά από το λανσάρισμα του Off-road κράνους Supertech M10 το 2018, η ιταλική Alpinestars -πιο γνωστή για τον τεχνικό ρουχισμό αναβατών- παρουσίασε το νέο της On-road κράνος Supertech R10, με το οποίο θα αγωνιστούν στο MotoGP 2023 οι Jorge Martin & Jack Miller.

Το Supertech R10 είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο MotoGP τεστ του Misano τον Σεπτέμβριο του 2022, στο κεφάλι του Andrea Dovizioso, με τον τελευταίο να συνεργάζεται στενά με την Alpinestars ως αναβάτης εξέλιξης του R10.

Για τη σεζόν του 2023 στο MotoGP, ο Jorge Martin της Prima Pramac Racing και ο Jack Miller της εργοστασιακής ομάδας της KTM θα φορέσουν αμφότεροι το νέο Supertech R10, ενώ για την ώρα το κράνος δεν διατίθεται στην αγορά, ούτε και θα το βρείτε στο site της Alpinestars -παρά μόνο ως νεάκι για την παρουσίαση του. Η Alpinestars ελπίζει να βγάλει το Supertech R10 στην παραγωγή στα τέλη του 2023.

Κάπως έτσι, για πρώτη φορά δυο αναβάτες του MotoGP θα ντυθούν Alpinestars από την κορυφή έως τα νύχια, με φόρμα, μπότες, γάντια και κράνος της εταιρείας από το Asolo

Ετικέτες

Moto3: Το πρώτο μήνυμα του Noah Dettwiler μετά το ατύχημα

Ανακοινώνει και τη νέα συνεργασία του με εταιρεία management
Dettwiler
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/11/2025

O Noah Dettwiler έχει γυρίσει πίσω στην πατρίδα του και έχει ξεκινήσει την αποκατάστασή του μετά το τρομακτικό ατύχημα που είχε με τον Antonio Rueda στον γύρο αναγνώρισης του αγώνα της Μαλαισίας.

O Noah υπέστη πολλαπλές καρδιακές ανακοπές, κάταγμα στο πόδι, ενώ του αφαιρέθηκε και η σπλήνα. Η ζωή του ήταν σε κίνδυνο, που ευτυχώς διέφυγε και ένα μήνα μετά το ατύχημα δημοσίευσε το πρώτο του μήνυμα στα κοινωνικά δίκτυα και δήλωσε:

“Η ζωή και η καριέρα μου μου έθεσαν μια μεγάλη πρόκληση. Θα ήθελα να εκφράσω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου σε όλους όσους μου έστειλαν τόση αγάπη, καλές ευχές και θετική ενέργεια τις τελευταίες εβδομάδες. Με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ!

Τώρα η αποκατάσταση μου προχωρά και ανυπομονώ να δω θετικά αποτελέσματα. Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη στις ιατρικές ομάδες και τους ειδικούς αποκατάστασης. Χάρη σε αυτούς τους επαγγελματίες και την αφοσίωσή τους, μπορώ να εργαστώ με τον βέλτιστο τρόπο για την ανάρρωσή μου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, την σύντροφό μου Cannelle, τους υποστηρικτές και τους θαυμαστές μου για την φανταστική υποστήριξή τους. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την ομάδα [CIP Green Power], τη διοίκηση και τους συμβούλους που με συνόδευσαν τα τελευταία δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3.

Ο πρώτος μου στόχος τώρα είναι να αναρρώσω και να προετοιμαστώ για το προσωπικό και επαγγελματικό μου μέλλον.

Από εδώ και στο εξής, η εταιρεία Sorpasso AG αναλαμβάνει το management μου και θα με υποστηρίζει στην επαγγελματική μου καριέρα”