CryptoDATA RNF - Ειρωνεία, δηλητήριο και “τα λέμε στο δικαστήριο” στη Dorna!

Επίθεση του CEO της ρουμανικής εταιρείας κρυπτονομισμάτων, που εκδιώχθηκε από το MotoGP
Απάντηση της CryptoDATA στην Dorna
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/11/2023

Δεν πέρασε πολλή ώρα από την ανακοίνωση-σοκ της Dorna για αποκλεισμό της CryptoDATA από τη σεζόν του 2024, και την αντικατάσταση της από άλλη ομάδα, και ήρθε η “πληρωμένη” απάντηση του CEO της ρουμάνικης εταιρείας, η οποία με σκληρή, αλλά και ειρωνική γλώσσα, ανακοινώνει προσφυγή στα δικαστήρια ενάντια στον διοργανωτή του Πρωταθλήματος!

Η ανακοίνωση του Ovidiu TOMA, CEO της CryptoDATA έχει ως εξής: “Ανεπιθύμητες αλλαγές στο grid του MotoGP.

Η ομάδα μας, η CryptoDATA RNF, αντιμετωπίζει μια παράδοξη κατάσταση, η οποία μοιάζει βγαλμένη από κωμωδία του κινηματογράφου, αλλά με πολύ πιο σοβαρές επιπτώσεις. Η Dorna, διοργανωτής του MotoGP μας προσέγγισε με ένα είδος πρότασης που θυμίζει σενάριο του Holywood: να πουλήσει την ομάδα μας σε τιμή ευκαιρίας. Σκεφτήκαμε να τους ζητήσουμε και ένα αυτόγραφο, με την τόσο "γενναιόδωρη" προσφορά τους.

Η αρχή έγινε το 2023, όταν η Dorna υποσχέθηκε σε μια αμερικανική ομάδα μια θέση στο Πρωτάθλημα MotoGP, πιθανώς τη 12η, η οποία, ω τι έκπληξη, ήταν κενή! Μπορούμε ήδη να φανταστούμε συζητήσεις στα γραφεία της Dorna: "Ας δώσουμε στους Αμερικανούς τη 12η θέση ή την CryptoDATA- Τι θα μπορούσε να πάει στραβά;" Λοιπόν, πολλά.

Αφού απέρριψαν την ΚΤΜ με την αιτιολογία ότι η 12η θέση "προορίζεται για ένα εργοστάσιο", συνειδητοποίησαν ότι δεν θα μπορούσαν να πάρουν τη θέση μας χωρίς τη συγκατάθεσή μας. Τότε σκέφτηκαν μια πρόταση εξαγοράς μας, τόσο χαμηλή που πίστεψα πως μου έκαναν πλάκα. Αρνήθηκα ευγενικά, αλλά η πίεση δεν σταμάτησε.

Τώρα, φαίνεται ότι η Dorna θέλει να μας πετάξει έξω από το Πρωτάθλημα το 2024, επικαλούμενη αιτίες τόσο δημιουργικές που θα μπορούσαν να γραφτούν σε μυθιστόρημα. Παρά το γεγονός ότι το συμβόλαιο μας ισχύει μέχρι το 2026, αποδεικνύεται πως το σλόγκαν τους είναι "το Πρωτάθλημά μου, οι άγραφοι κανόνες μου... αυτοί που είναι γραμμένοι στα συμβόλαια δεν έχουν σημασία.”

Δεν είμαστε απλά απογοητευμένοι, είμαστε έτοιμοι να αντεπιτεθούμε. Μετά από ένα μήνα εντατικής προσπάθειας τεκμηρίωσης και προετοιμασίας για μια τέτοια κατάσταση, θα πάμε στο δικαστήριο με απαίτηση για σημαντική αποζημίωση για τη ζημιά στην επιχείρηση και τη φήμη μας, και τον περιορισμό της συμμετοχής μας στο Πρωτάθλημα.

Κλείνουμε αυτό το δελτίο με ένα μήνυμα για την Dorna: ακόμη και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπου η ταχύτητα είναι το άλφα και το ωμέγα, η ηθική και η νομιμότητα δεν πρέπει να παρακάμπτονται. Ανυπομονούμε να σας δούμε στο δικαστήριο, με το ίδιο πάθος που συναντηθήκαμε στην πίστα.

BTW, Μείνετε συντονισμένοι, σύντομα θα δημοσιοποιήσουμε πικάντικες λεπτομέρειες που κρύβονται πίσω από το show που οι φαν παρακολουθούν στην τηλεόραση.

Με όλο τον σεβασμό,

Αυτός ο Ρουμάνος που θα ανατρέψει το άρμα του...

Ovidiu TOMA”

Πάρτε ποπ-κορν και ετοιμαστείτε για ένα άκρως ενδιαφέρον σήριαλ, στο οποίο περιμένουμε να δούμε τι θα υποστηρίξουν Dorna και CryptoDATA για την υπόθεση, και... ποιος έχει τους καλύτερους δικηγόρους.

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martin - Με πόνους μετά τη Βραζιλία - “Είμαι καλύτερος αναβάτης από το 2024”

Ο Ισπανός της Aprilia εμφανίζεται αισιόδοξος παρά τη σωματική καταπόνηση
Jorge-Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/3/2026

Παρά την κούραση και τους πόνους από το απαιτητικό GP Βραζιλίας, ο Jorge Martin δηλώνει δυνατός από ποτέ, τονίζοντας πως έχει εξελιχθεί σημαντικά σε σχέση με τη χρονιά τίτλου του 2024.

Ο Jorge Martin φτάνει στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Austin με ανεβασμένη ψυχολογία, αλλά και με εμφανή σωματική καταπόνηση μετά από ένα ιδιαίτερα απαιτητικό αγωνιστικό σερί. Ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia προέρχεται από το καλύτερο μέχρι στιγμής Σαββατοκύριακο με τη νέα του ομάδα στη Goiania της Βραζιλίας, όπου κατέκτησε δύο βάθρα και συνέβαλε σε ένα εντυπωσιακό 1-2 για την ιταλική εταιρεία, πίσω από τον ομόσταυλο Marco Bezzecchi.

Ωστόσο, η προσπάθεια αυτή είχε το τίμημά της. Ο Martin παραδέχθηκε πως αισθάνεται πόνους μετά τον αγώνα στη Βραζιλία, επισημαίνοντας ότι τα συνεχόμενα αγωνιστικά τριήμερα δεν είναι ιδανικά για τη φυσική του κατάσταση. “Ειλικρινά, νιώθω λίγο πόνο μετά τη Βραζιλία. Οι συνεχόμενοι αγώνες δεν είναι ό,τι το καλύτερο για μένα. Θα δούμε πώς θα αντιδράσει το σώμα μου στους πρώτους γύρους εδώ στο Austin, που είναι μια πολύ απαιτητική πίστα.”

Jorge-Martin

Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο κρίσιμη αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Martin είχε χάσει σημαντικό χρόνο πέρυσι λόγω τραυματισμών, συμπεριλαμβανομένου και του αγώνα στο Circuit of the Americas, ενώ χειρουργικές επεμβάσεις τον κράτησαν εκτός και από τις δοκιμές προετοιμασίας.

Παρά τα προβλήματα, το ξεκίνημα της σεζόν είναι ιδιαίτερα θετικό. Μετά από δύο τερματισμούς μέσα στην πεντάδα στην Ταϊλάνδη και τα διπλά βάθρα στη Βραζιλία, ο Martin δείχνει να βρίσκει ρυθμό με την Aprilia και να επιβεβαιώνει ότι αποτελεί βασικό διεκδικητή του τίτλου. Ο ίδιος, μάλιστα, θεωρεί πως έχει ήδη κάνει βήμα προόδου σε σχέση με το 2024, όταν κατέκτησε το πρωτάθλημα με την Ducati και την ομάδα Pramac.

“Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι και πιστεύω ότι τώρα είμαι καλύτερος αναβάτης από ό,τι ήμουν το 2024. Το επίπεδο όμως ανεβαίνει συνεχώς και οι μοτοσυκλέτες εξελίσσονται,” δήλωσε.

Παρά τη φιλοδοξία του, ο Martin κρατά χαμηλούς τόνους όσον αφορά τους στόχους του για το Texas: “Οι προσδοκίες είναι ίδιες με τους πρώτους αγώνες. Το να τερματίσω είναι ήδη ένας καλός στόχος και να πάρω βαθμούς. Αυτό θα είναι σημαντικό στο τέλος της χρονιάς. Πρέπει να αποφύγω τα λάθη και απλώς να φέρω τη μοτοσυκλέτα στον τερματισμό.”

Ο Ισπανός ξεκινά το αγωνιστικό τριήμερο στις ΗΠΑ δεύτερος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, έντεκα βαθμούς πίσω από τον Bezzecchi, σε μια σεζόν που προμηνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική.

Jorge-Martin