Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ακόμη ένα ξεκάθαρο μήνυμα του Fabio προς την ομάδα της Yamaha
motomag Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

12/3/2024

O Fabio Quartararo μετά το τέλος του πρώτου αγώνα της χρονιάς στο Qatar αναφέρθηκε για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας της M1 κάνοντας γνωστό πως η Yamaha βρίσκεται πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους της, με τον Γάλλο να στέλνει για ακόμη μία φορά σαφές μήνυμα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει όσον αφορά το μεταγραφικό του μέλλον στο MotoGP.

Μετά την αποτυχημένη περσινή χρονιά της Yamaha στο MotoGP -για πρώτη φορά μετά από 20 σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών η ιαπωνική εταιρεία δεν κατέκτησε έστω μία νίκη- τα πράγματα ολοένα και δυσκολεύουν αν κρίνουμε από τα αποτελέσματα των δύο αναβατών της στον εναρκτήριο γύρο της χρονιάς.

Το πλεονέκτημα των παραχωρήσεων καθώς και οι αλλαγές που έγιναν στο κομμάτι των μηχανικών δεν έχουν φέρει σημάδια βελτίωσης στην ιαπωνική ομάδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό ενώ πλέον μετά τις δηλώσεις του Fabio Quartararo η κατάσταση στην Yamaha θυμίζει καζάνι έτοιμο να εκραγεί.

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ο Quartararo δεν έκρυψε την απογοήτευση του μετά την ενδέκατη θέση που πέτυχε με τον αναβάτη της Yamaha να δηλώνει: "Σε σύγκριση με το πώς είναι το επίπεδο του ανταγωνισμού αυτή τη στιγμή, θα έλεγα πως η μοτοσυκλέτα είναι στην χειρότερη κατάσταση που έχει υπάρξει. Ναι βελτιωθήκαμε αλλά σε σύγκριση με τους άλλους είμαστε πιο μακριά από ποτέ.

Το χάσμα μεταξύ όλων των ευρωπαίων κατασκευαστών και εμάς είναι ακόμη μεγαλύτερο, αλλά ένιωσα ότι ήμασταν ακόμα χειρότεροι στο Qatar. Νιώθω πως αγωνίζομαι σε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές με τις μοτοσυκλέτες τους στις εμπρός θέσεις και οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες να παλεύουν μεταξύ τους για τις πίσω θέσεις.

Αναφορικά με τον αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι και τον τελευταίο ήμουν με την χαρτογράφηση με την λιγότερη ισχύ ώστε να σώσω τα ελαστικά μου. Δεν είμαστε σε θέση να κινηθούμε σε γρήγορο ρυθμό όπως οι πρώτοι, ακόμη και στον πρώτο γύρο είμαστε αργοί. Το δυνατό σημείο της M1 που ήταν οι ανοιχτές στροφές μεγάλης ταχύτητας έχει χαθεί. Στο Qatar σε αυτού του είδους τις στροφές έχανα χρόνο, οπότε πλέον αυτό είναι το αδύναμο μας σημείο”.

Οι νέες δηλώσεις του Gabio Quartararo για την ανταγωνιστικότητα της M1 έρχονται να προστεθούν σε αυτές του πρόσφατου παρελθόντος ενώ πλέον γίνεται κατανοητό πως ο αναβάτης της Yamaha ετοιμάζεται να βρει αλλού αγωνιστική στέγη αν δεν αλλάξει σύντομα η κατάσταση στην Yamaha.

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ετικέτες

Jorge Martin - Τελεσίγραφο στην Ducati για να τον κάνει εργοστασιακό αναβάτη μέχρι το 2025

Αν δεν βρεθεί μία θέση για τον ίδιο στην εργοστασιακή ομάδα του Borgo Panigale, τότε ο Ισπανός δηλώνει πως θα κοιτάξει αλλού
motomagJorge Martin – Απειλεί να φύγει από την Ducati το 2025
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

2/1/2024

Ο Jorge Martin, που παραμένει για το 2024 στους κόλπους της δορυφορικής Prima Pramac, με δηλώσεις του στους δημοσιογράφους έστειλε τελεσίγραφο στην Ducati, αναφέροντας πως στόχος του είναι το 2025 να είναι εργοστασιακός αναβάτης. Κι αν δεν τον πάρουν οι Ιταλοί; Τότε θα ψάξει αλλού.

Με το 2024 να αποτελεί χρονιά αλλαγών στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP, καθώς για πολλούς αναβάτες η νέα χρονιά φέρνει και την λήξη των συμβολαίων τους, η silly season -όπως ονομάζεται η μεταγραφική περίοδος με τις υποθέσεις, τις στρατηγικές ανακοινώσεις, τις απειλές και τα καλοπιάσματα- αναμένεται αρκετά μεγάλη. Πρώτος άνοιξε τον χορό ο Jorge Martin, ο οποίος πριν καλά-καλά ξεκινήσει η σεζόν δήλωσε ότι σε περίπτωση που δεν βρει θέση ως εργοστασιακός αναβάτης για την Ducati το 2025, θα βρει θέση σε εργοστασιακή ομάδα άλλου κατασκευαστή.

O “martinator” τη σεζόν του 2023 κατάφερε να κερδίσει τους περισσότερους αγώνες Sprint, ενώ για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα, βρέθηκε να είναι πρώτος στη γενική βαθμολογία. Στο κυνήγι του για τον τίτλο, έπαιξε σημαντικό ρόλο ο προτελευταίος αγώνας στο Κατάρ, όπου το μοιραίο εκείνο πίσω ελαστικό δεν του άφησε καμία πιθανότητα να κυνηγήσει τις πρώτες θέσεις, χάνοντας πολύτιμους βαθμούς. Μπορεί να μην κέρδισε το πρωτάθλημα και κυρίως στον τελευταίο αγώνα της Valencia να μην διαχειρίστηκε σωστά την πίεση, όμως η δεύτερη θέση που τελικά πήρε, τον οδήγησε στο να πιέσει καταστάσεις για να βρεθεί στην εργοστασιακή ομάδα.

Στο συμβόλαιό του υπήρχε μία ρήτρα, σύμφωνα με την οποία αν κατακτούσε το πρωτάθλημα το 2023, τότε αυτόματα θα έπαιρνε “προαγωγή” στην εργοστασιακή ομάδα. Κάτι τέτοιο όμως δεν συνέβη, με τον Bastianini να κρατά την θέση του ως εργοστασιακός αναβάτης και το 2024, παρά το ότι οι πολλαπλές ατυχίες του το 2023 δεν του έδωσαν τη δυνατότητα να δικαιολογήσει την επιλογή της Ducati.

Jorge Martin – Απειλεί να φύγει από την Ducati το 2025

Τώρα μιλώντας στο Europa Press ο Martin δήλωσε: "Βλέπω τον εαυτό μου ως εργοστασιακό αναβάτη το 2025. Αν όχι στην Ducati, θα ψάξω για άλλες επιλογές."

Για την ώρα μιλάμε κατά βάση για μοχλό πίεσης απέναντι στην ιταλική εταιρεία, καθώς μένει να αποδείξει αν αξίζει μία θέση στην εργοστασιακή ομάδα, απέναντι στους υπόλοιπους υποψήφιους, συμπεριλαμβανομένου και του Marc Marquez, που την επόμενη σεζόν θα τρέχει και αυτός με μοτοσυκλέτα του Borgo Panigale.

Όσον αφορά τη σεζόν του 2024, ο Martin δηλώνει χαρούμενος που θα βρίσκεται στην Prima Pramac, καθώς αυτή την στιγμή θεωρεί ότι είναι μία από τις καλύτερες θέσεις για να παλέψεις για τον τίτλο. Τονίζει τέλος, ότι φέτος θα επικεντρωθεί από την αρχή στην κατάκτηση του Πρωταθλήματος, σε αντίθεση με την χρονιά που μας πέρασε όταν και ξεκίνησε με στόχο την πρώτη 5άδα, πριν βρεθεί στο Misano όπου κέρδισε και τους δύο αγώνες και άρχισε να βλέπει την πιθανότητα του να στεφθεί μέχρι και Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2023.

Περιμένουμε να δούμε αν θα υπάρξει κάποια απάντηση από την μεριά της Ducati ή αν ο Martin θα συνεχίσει στο ίδιο ύφος μέχρι και την έναρξη της μεταγραφικής περιόδου για το 2025.

Ετικέτες