KTM vs Honda

Η πιο μισητή εταιρεία!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/2/2017

Συνήθως, όταν τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιρειών αναφέρονται σε ανταγωνιστικές εταιρείες, αποφεύγουν να χρησιμοποιούν λέξεις και εκφράσεις με αρνητικά συναισθήματα. Θα λέγαμε ότι τις περισσότερες φορές προσπαθούν να δείξουν ότι "σέβονται" τους ανταγωνιστές τους, έστω κι αν αυτό δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια. Καρφιά ο ένας στον άλλον ρίχνουν, αλλά ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχαμε ακούσει αντίστοιχη επίσημη δήλωση, όπως αυτή που έκανε το μεγάλο αφεντικό της KTM, Stefan Pierer για την Honda στα πλαίσια της δημοσιογραφικής παρουσίασης των ομάδων των MotoGP της Αυστριακής εταιρείας.

Αφορμή στάθηκε η ερώτηση σχετικά με την χρήση κινητήρων της Honda σε μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ για την κατηγορία ΜΟΤΟ 2. “Η MOTO 2 έχει μικρότερο κόστος για εμάς διότι οι κινητήρες είναι ενιαίοι για όλους και δεν επιτρέπεται η εξέλιξη και αναβάθμισή τους, όμως αυτοί οι κινητήρες προμηθεύονται από τον πιο μισητό ανταγωνιστή μας την Honda. Πάντως δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα για εμάς, καθώς μπορέσαμε και δώσαμε τα δικά μας χαρακτηριστικά. Κι απ’ ότι άκουσα από το 2017 θα χρησιμοποιούμε κινητήρες της Triumph. Αυτό ακούγεται πολύ καλύτερα στα δικά μου αυτιά”.  

MotoGP-Maverick Vinales: Xάνει και τον αγώνα του Brno

Δεν θα έχει αναρρώσει ο ώμος του από τη Γερμανία - Σερί ατυχιών για την KTM Tech3 και τους αναβάτες της
vinales
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/7/2025

Μετά τον Bastianini, ο οποίος διαγνώστηκε με σκωληκοειδίτιδα και έχασε το Γερμανικό GP, άλλη μία ατυχία χτύπησε την πόρτα της KTM Tech3, καθώς ο Maverick Vinales είχε μία σφοδρή πτώση κατά την διάρκεια των κατατακτήριων Q2 που δεν του επέτρεψε να πάρει μέρος στον γύρο της Γερμανίας.

Ο Vinales υπέστη εξάρθρωση του αριστερού ώμου, που τοποθετήθηκε αμέσως στη θέση του, αλλά στη συνέχεια οδηγήθηκε στο τοπικό νοσοκομείο για περισσότερες εξετάσεις, όπου επιβεβαιώθηκε πως υπέστη και ένα μικρό κάταγμα. Χτες λοιπόν μετέβη στην Ιταλία, όπου και υποβλήθηκε σε επιτυχημένη επέμβαση στον αριστερό του ώμο και έπειτα πήγε κατευθείαν σπίτι του.

Βάσει των παραπάνω, η ομάδα του επιβεβαίωσε πως θα χάσει και τον επόμενο γύρο του MotoGP που διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο στο Brno της Τσεχίας.

Μεγάλη ατυχία για τον Ισπανό αναβάτη που προερχόταν από μία εξαιρετική εμφάνιση στο Ολλανδικό GP που του έδωσε την 5η θέση. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 11η θέση της γενικής κατάταξης με 69 βαθμούς.