MotoGP: Η BARDAHL χορηγός της VR46 σε όλες τις κατηγορίες

Επέκταση της συνεργασίας και στα MotoGP
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

20/1/2022

Η εταιρεία λιπαντικών BARDAHL και η VR46 του Valentino Rossi επεκτείνουν την μέχρι σήμερα συνεργασία τους σε όλες τις κατηγορίες για το 2022. Τα λογότυπα της BARDAHL θα υπάρχουν σε όλες τις μοτοσυκλέτες και στις φόρμες όλων των αναβατών της VR46 και το ντεμπούτο των νέων χρωμάτων θα γίνει στην πίστα του Qatar στις 6 Μαρτίου.

MotoGP-Misano: Στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος έως το 2031

Και στη νέα εποχή των 850cc η ιταλική πίστα
Misano ανανέωση με MotoGP
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

15/9/2025

Το Misano υπέγραψε νέο πενταετές συμβόλαιο με την διοργάνωση του MotoGP, εξασφαλίζοντας την παρουσία του στο αγωνιστικό καλεντάρι του, μέχρι και το 2031, ακολουθώντας τη νέα εποχή των 850cc του κορυφαίου πρωταθλήματος.

Η πίστα θα συνεχίσει να φιλοξενεί το Grand Prix του San Marino, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι το Mugello παραμένει ως το επίσημο Ιταλικό GP. Έτσι η Ιταλία θα συνεχίσει να είναι, μαζί με την Ισπανία, η μοναδική χώρα με περισσότερους από έναν αγώνες στο πρωτάθλημα.

Το Misano αποτελεί τοπικό αγώνα για πολλούς Ιταλούς αναβάτες, τις ομάδες VR46 και Gresini, αλλά και για τους κατασκευαστές Ducati και Aprilia.

Ο Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna Sports, δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε ακόμη πέντε χρόνια στο Misano. Το Grand Prix του San Marino προσφέρει πάντα έναν φανταστικό συνδυασμό πάθους και αγωνιστικής δράσης, ανταμείβοντας την αγάπη των φιλάθλων για το άθλημα  μας. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους έχουν συμβάλει σε αυτή την επιτυχία και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας με το Misano, το San Marino, την Emilia-Romagna και ολόκληρη τη ριβιέρα του Rimini, που κάθε χρόνο ζωντανεύει με τον ήχο του MotoGP."

Από πλευράς διοργανωτών του Grand Prix San Marino και ριβιέρας Rimini τονίστηκε: "Είμαστε υπερήφανοι και χαρούμενοι που συνεχίζουμε να φιλοξενούμε το MotoGP στην περιοχή μας. Μαζί αγκαλιάσαμε το MotoGP ως ένα καινοτόμο και προοδευτικό εργαλείο μάρκετινγκ για την περιοχή. Αυτό είναι ακόμη πιο αληθινό σήμερα, μετά την παρουσίαση του νέου πλάνου ανάπτυξης και αλληλεπίδρασης με τους φιλάθλους, το οποίο συνδέεται με τις στρατηγικές μας σε μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο επίπεδο. Είμαστε βέβαιοι ότι θα ανεβάσει ακόμη περισσότερο το επίπεδο και θα ενισχύσει την εμπειρία που μπορούμε συλλογικά να προσφέρουμε στους φιλάθλους από όλο τον κόσμο."