MotoGP: Κάταγμα για τον Lorenzo! Μπαίνει χειρουργείο!

Χειροτέρεψε η αρχική εικόνα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/1/2019

Ο Lorenzo ξεκινά αυτή την στιγμή έναν αγώνα δρόμου ενάντια στον χρόνο, ώστε να προλάβει να προετοιμαστεί για τις πρώτες δοκιμές στις 6 & 8 Φεβρουαρίου! Μαζί με τον Pedrosa βγαίνουν εκτός προγράμματος στα νέα καθήκοντα που ο καθένας τους έχει αναλάβει, με τον Lorenzo να ξεκινά την νέα σεζόν με τον ίδιο τρόπο που άφησε την προηγούμενη, τραυματισμένος…

Ο Lorenzo βρισκόταν κοντά στην Verona, που αυτές τις ημέρες γίνεται η έκθεση Motor Bike Expo, όταν είχε μικρό ατύχημα κατά την διάρκεια προγραμματισμένης προπόνησης στα πλαίσια της προετοιμασίας του για τις δοκιμές που ξεκινούν σε λίγο. Έχοντας χειρουργήσει ήδη τον αριστερό καρπό και το δεξί του πόδι στο τέλος της προηγούμενης σεζόν, τώρα υπέστη και νέο κάταγμα σκαφοειδούς μετά από πτώση στο χώμα, την πιο σημαντική προπόνηση που πρέπει να κάνει ένας αναβάτης. Η οδήγηση στο χώμα είναι απαραίτητο κομμάτι της προπόνησης των αναβατών, όχι τόσο για την γυμναστική του σώματος, όσο εκείνης του μυαλού. Αυτό που ονομάζεται «μνήμη των μυών» βελτιώνεται με σημαντικά μικρότερο ρίσκο στο χώμα αντί για την ασφάλτινη πίστα, κι αυτό γιατί συμβαίνουν όλα σε πολύ μικρότερη ταχύτητα.

Αυτό δεν σημαίνει πως εξαλείφεται το ρίσκο, το οποίο όμως είναι μικρό για κάτι τόσο απαραίτητο όπως η οδήγηση στο χώμα. Μπορεί το τυχαίο σχόλιο στο internet να πει πως οι αναβάτες MotoGP θα έπρεπε να προσέχουν περισσότερο, όμως η οδήγηση στο χώμα είναι κομμάτι της δουλειάς τους, και μάλιστα αναντικατάστατο.

Ο τραυματισμός συνέβη το Σάββατο, με τον Lorenzo να πηγαίνει κατευθείαν στο νοσοκομείο όπου του χορήγησαν παυσίπονα και του συνέστησαν αποχή από έντονες δραστηριότητες. Ωστόσο ο πόνος αυξανόταν συνεχώς, μέχρι που μία πιο ενδελεχή έρευνα αποκάλυψε πως υπάρχει κάταγμα σκαφοειδούς, ένα από το πιο συνηθισμένα κατάγματα στους αγωνιζόμενους με πολύ πόνο. Το 1994 ο Kevin Schwantz νίκησε τον Doohan οριακά, με δάκρυα στα μάτια προσπαθώντας να νικήσει και τον πόνο ταυτόχρονα, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν του πήρε καιρό για να αναρρώσει πλήρως. Αντίστοιχα και ο Lorenzo που μετά την αρχική διάγνωση επέστρεψε στην Ισπανία και στους αθλίατρους της Dorna που αποφάσισαν άμεσο χειρουργείο ώστε να κερδίσουν ημέρες από την αποκατάσταση που απαιτείται.

Το χειρουργείο θα γίνει αύριο Δευτέρα 21 Ιανουαρίου, όπου αμέσως μετά η ομάδα θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα και την πορεία του Lorenzo…

UPDATE:
 

MotoGP Lorenzo: Βγήκε από το χειρουργείο - Χάνει τις δοκιμές

Ετικέτες

MotoGP: Celestino Vietti – “Είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου"

Οι πρώτες εντυπώσεις του Vietti πάνω σε μοτοσυκλέτα της μεγάλης κατηγορίας
Vietti Valencia MotoGP Test
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/11/2025

Ο Celestino Vietti κάλυψε το κενό του τραυματία Franco Morbidelli, ανεβαίνωντας για πρώτη φορά πάνω στη Ducati Desmosedici, στο MotoGP Test της Βαλένθια.

Μετά την ολοκλήρωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto2 για το 2025, ο Celestino Vietti περίμενε να επιστρέψει στην Ιταλία για τις χειμερινές του διακοπές. Ωστόσο, μετά τον τραυματισμό του Franco Morbidelli στον καρπό στην εκκίνηση του Grand Prix της Βαλένθια, προέκυψε ένα κενό στην ομάδα του “γιατρού” Pertamina Enduro VR46 Racing για τις δοκιμές της Τρίτης.

Μετά από συμφωνία μεταξύ των VR46, Ducati και SpeedRS, ο νεαρός Ιταλός είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα MotoGP της Ducati στο Circuit Ricardo Tormo.

"Σίγουρα είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου", δήλωσε ο Vietti μετά τις δοκιμές.

"Θέλω να ευχαριστήσω την VR46, τη Ducati και την ομάδα μου στην VR46, SpeedRS, γιατί μου έδωσαν την ευκαιρία να οδηγήσω την καλύτερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο. Απόλαυσα κάθε γύρο που έκανα και ελπίζω στο μέλλον να έχω περισσότερες ευκαιρίες να την οδηγήσω".

Συγκρίνωντας τη Ducati Desmosedici με τη μοτοσυκλέτα Moto2 που οδηγεί συνήθως, ο Vietti εντυπωσιάστηκε κυρίως από τα carbon φρένα της MotoGP. "Η ταχύτητα που φτάνει είναι απίστευτη, αλλά η μεγαλύτερη διαφορά βρίσκεται στο πόσο γρήγορα σταματάει η μοτοσυκλέτα", εξήγησε.

"Το σημείο φρεναρίσματος είναι κοντά σε αυτό μιας MotoGP, αλλά φτάνεις πολύ πιο γρήγορα, είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Χρειάζομαι περισσότερους γύρους για να το κατανοήσω καλύτερα".

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Team Manager της VR46 Pablo Nieto αποκάλυψε ότι ο Vietti θα ολοκλήρωνε μόνο 15 γύρους, αλλά ο Ιταλός δεν είδε το pit board και τελικά συμπλήρωσε 24.

"Μερικές φορές δεν το έβλεπα γιατί έπρεπε να πατήσω το κουμπί για τη συσκευή", είπε ο Vietti, "Ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένος σε ό,τι έπρεπε να κάνω και όχι στην πινακίδα. Αλλά, όπως είπα, απόλαυσα κάθε γύρο και κάθε στροφή της πίστας, είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ".