MotoGP, Luca Marini – “Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα να έρθω στη Honda”

Όταν είσαι στην τελευταία θέση της βαθμολογίας δεν μπορείς να βλέπεις ρόδινα τα πράγματα
motomag MotoGP, Luca Marini – “Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα να έρθω στη Honda”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

1/8/2024

O Luca Marini γνώριζε πως η μετακόμιση του στην Repsol Honda από την ομάδα της Mooney VR46 Racing Team δεν θα ήταν εύκολη υπόθεση ωστόσο ούτε ο ίδιος δεν θα περίμενε να είναι στην τελευταία θέση της βαθμολογίας έχοντας μαζέψει μόλις 1 βαθμό μετά από 9 αγώνες.

Ο Marini ο οποίος στον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος -Γερμανία- κατάφερε να πάρει έναν βαθμό μετά από την ποινή που επιβλήθηκε στον Augusto Fernandez της Tech3 GasGas Factory Racing λόγω πίεσης ελαστικών προχώρησε σε συνέντευξη στο Sky Italia δηλώντας πως έχει επίγνωση της επιλογής να έρθει στην ομάδα της Repsol Honda.

Πιο συγκεκριμένα ο Ιταλός αναβάτης ανέφερε: "Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα. Σε σύγκριση με πέρυσι, το να βλέπω το όνομα μου στην τελευταία θέση της βαθμολογίας δεν είναι και το πιο εύκολο. Γνωρίζω πως θα χρειαστεί χρόνος για να επιστρέψω στην κορυφή.

MotoGP, Luca Marini – “Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα να έρθω στη Honda”

Αλλάζουμε κάποια πράγματα και στο ανθρώπινο δυναμικό και έρχονται Ευρωπαίοι μηχανικοί από την F1. Ελπίζω ότι στο τέλος της χρονιάς θα μπορέσουμε να είμαστε πιο κοντά στους πρωτοπόρους και βλέπουμε για την επόμενη χρονιά. Πάντα μου αρέσει να βλέπω τη θετική πλευρά, δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε, αλλά έχω δει μεγάλη ώθηση από όλους τους μηχανικούς που εργάζονται στο πρότζεκτ".

Στην αρχή της χρονιάς νομίζαμε ότι βρισκόμασταν σε υψηλότερο επίπεδο, στην πραγματικότητα όμως η φετινή μοτοσυκλέτα ήταν ένα βήμα πίσω σε σχέση με την περσινή που δοκίμασα στο πρώτο τεστ στη Βαλένθια. Αλλά τα πράγματα αλλάζουν, ο δρόμος είναι ο σωστός, έστω κι αν χρειαστεί λίγος χρόνος. Ελπίζουμε να κάνουμε επανεκκίνηση στο Silverstone. Επίσης ο τελευταίος αγώνας στη Γερμανία ήταν για εμάς ο καλύτερος όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα.

MotoGP, Luca Marini – “Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα να έρθω στη Honda”

Όσον αφορά τους κανονισμούς παραχωρήσεων είναι πολύ νωρίς για να πω ότι έχουμε ωφεληθεί. Οι κατασκευαστές προοδεύουν πολύ από τη μία χρονιά στην άλλη και δεν βρισκόμαστε πλέον στην εποχή όπου η Honda και η Yamaha ήταν οι καλύτερες και παρέμεναν σταθερές στο σχέδιο που είχαν, επειδή ήδη κέρδιζαν. Τώρα όλοι φέρνουν κάτι καινούργιο κάθε χρόνο και πρέπει να είμαστε καλύτεροι από αυτούς.”

Καλή η θετική σκέψη του Marini ωστόσο αν συνεχίσει να βλέπει το όνομα του στην τελευταία θέση της βαθμολογίας προβλέπουμε να ξεκινήσει άλλες δηλώσεις οι οποίες δεν θα αρέσουν στα αφεντικά του HRC.

MotoGP, Luca Marini – “Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα να έρθω στη Honda”

 

Ετικέτες

Ντίνος Μαυρόπουλος-Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Alpe Adria: Πρωταθλητής ο 16χρονος στο R7 Cup!

Κατέκτησε και μαθηματικά το πρωτάθλημα, ένα γύρο πριν την αυλαία
Dinos31
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/8/2025

Ο 16χρονος Dinos31 – Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος συνέχισε το σερί νικών του στο R7 Cup του Alpe Adria International Championship. Με δύο εμφατικές νίκες στην απαιτητική πίστα Autodrome Grobnik στη Ριέκα της Κροατίας, ο νεαρός Έλληνας ανέβηκε ξανά στην κορυφή του βάθρου.

Με την Yamaha R7 κατηγορίας stock και την υποστήριξη της ARP Racing, ο Dinos31 απέδειξε για άλλη μία φορά ότι διαθέτει την ταχύτητα, την ωριμότητα και την αγωνιστική στρατηγική που χαρακτηρίζουν τους πρωταθλητές.

Η δράση ξεκίνησε την Παρασκευή με ελεύθερα δοκιμαστικά. Μαζί με τον μηχανικό του Χρήστο Φράγκο, δούλεψαν αδιάκοπα πάνω στο set up της μοτοσυκλέτας, αλλάζοντας ρυθμίσεις και δοκιμάζοντας λύσεις session με session.

Το Σάββατο, στα χρονομετρημένα, ο Dinos31 πέτυχε την pole position, θέτοντας από νωρίς τις βάσεις για τη νίκη του. Στον πρώτο αγώνα, έδωσε μια συναρπαστική μάχη με συνεχείς εναλλαγές θέσεων, όμως η εμπειρία και η ψυχραιμία του τον οδήγησαν σε μία ακόμη πρώτη θέση.

Την Κυριακή, στον δεύτερο αγώνα, ο 16χρονος πρωταθλητής ήταν και πάλι εξαιρετικός. Με σταθερό ρυθμό και ώριμη οδήγηση, πήρε και τη δεύτερη νίκη του τριημέρου, κερδίζοντας το απόλυτο των βαθμών και εξασφαλίζοντας ουσιαστικά τον τίτλο του R7 Cup.

Dinos31

Ο Dinos31 δήλωσε: “Σε αυτόν τον αγώνα κάναμε πολλές δοκιμές, γιατί πάντα ψάχνουμε το καλύτερο. Το set up που επιλέξαμε με τον μηχανικό μου, Χρήστο Φράγκο, αποδείχθηκε ιδανικό και μας χάρισε διπλή νίκη. Είμαι πανευτυχής διότι είμαι στην κορυφή του φετινού Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος R7 Cup και ανυπομονώ να πέσει η καρό σημαία στη Σλοβακία.»

Μετά το τέλος των αγώνων, η ομάδα δήλωσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Δουλέψαμε σκληρά και η συνεργασία αναβάτη – μηχανικού αποδίδει καρπούς. Αυτή η επιτυχία δεν ήρθε τυχαία, είναι το αποτέλεσμα όλης της φετινής προσπάθειας”.

Ο τελευταίος γύρος θα διεξαχθεί στην Σλοβακία στις 5-7 Σεπτεμβρίου, ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος θα ταξιδέψει εκεί ως πρωταθλητής και θέλει να κλείσει την σεζόν ιδανικά.