MotoGP Misano 2: Σημαντική pole position για Bagnaia με χάος Quartararo

Ρυθμιστής ο καιρός
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

23/10/2021

Με τον καιρό να ρυθμίζει τους κανόνες για την κατάταξη του αγώνα στο Misano, τον δεύτερο για αυτή την σεζόν, ο Bagnaia επάξια κατάφερε να αναδειχθεί οδηγώντας πολύ καλύτερα από όλους και γλιτώνοντας κάποια από τις πολλές πτώσεις που σημειώθηκαν.

Κάθε φορά που θα βρέχει και η πρόσφυση θα υπόσχεται την πτώση, οι πιο αργοί οδηγοί θα αναδεικνύονται, όχι τόσο γιατί παίρνουν μεγαλύτερο ρίσκο, αλλά γιατί δεν χρειάζεται να είναι ιδιαίτερα συντηρητικοί από την στιγμή που δεν κοιτούν τα πράγματα μακροπρόθεσμα, αλλά κυνηγούν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την δεδομένη στιγμή. Αυτό έφερε τον Lecuona πρώτο στην FP4 παρόλο που είχε σημειώσει πτώση αλλά και ένα εντυπωσιακό σώσιμο σε ένα γλίστρημα που υποσχόταν κι αυτό πτώση. Οι διαφορές των μοτοσυκλετών επίσης εξανεμίζονται στον αναγκαστικά πιο αργό ρυθμό και έτσι όλα τα αποτελέσματα είναι πιθανά.

Το ρίσκο στην FP4 που δεν μετρά κάπου συγκεκριμένα για την κατάταξη σε εκείνο το σημείο, δεν ήταν αναγκαίο για τους υπόλοιπους όσο στην Q1 που είναι τώρα ονόματα όπως του Bagnaia, του Quartararo, του Mir και του Rins. Οι δύο διεκδικητές του τίτλου θα ήθελαν φυσικά να πάρουν τα εισιτήρια για την Q2 αλλά μόνο ο Bagnaia το είχε σίγουρο με τον ρυθμό που γυρνούσε.

Όσο η κατάσταση της πίστας βελτιωνόταν, αφήνοντας ξεκάθαρη στεγνή γραμμή, τόσο μπορούσαν να πέσουν οι χρόνοι. Μόνο που σήμερα το ρίσκο να περιμένει κανείς τα τελευταία λεπτά ήταν μεγαλύτερο γιατί η κίτρινη σημαία καραδοκούσε να βγει, όπως και βγήκε πολλές φορές ακυρώνοντας γύρους, του Quartararo συμπεριλαμβανομένου. Όχι πως θα άλλαζε κάτι βέβαια, γιατί την δεύτερη θέση που εξασφάλιζε την συνέχεια στην Q2 την είχε ήδη χάσει. Ο Lecuona ήταν και εδώ ρυθμιστής, βγάζοντας εκτός τον Quartararo την ίδια στιγμή που ο Rins είχε κολλήσει πίσω του κι αυτό σημαίνει πως την τελευταία στιγμή μπορούσε να του πάρει πολύτιμα δέκατα χωρίς ποτέ να προσπεράσει, όπως και έγινε. Πτώσεις για Binder, Pirro και Bastianini που ακύρωσαν χρόνους ολοκλήρωσαν την εικόνα της Q1.

Στην Q2 ο Bagnaia είχε το πλεονέκτημα της εμπειρίας της πίστας στην δεδομένη χρονική στιγμή. Το πρωί είχε ταλαιπωρηθεί να βρει τις σωστές ρυθμίσεις για το νέο βρόχινο ελαστικό αλλά η πορεία του μέσα από την Q1 ήταν πολύτιμη τελικά για να βγει στην Q2 και αμέσως να ξεχωρίσει.

Ο Pol Espargaro και ο Marc Marquez κυνήγησαν τον χρόνο του Bagnaia, o Marquez γλίτωσε ένα highside με εντυπωσιακό τρόπο χωρίς να πέσει, την ίδια στιγμή που έπεφτε ο Miller. Τελικά όμως ο Miller θα έκανε δεύτερο χρόνο και ο Marc Marquez θα έπεφτε στην ίδια στροφή λίγο αργότερα. Δύο φορές έπεσε και ο Martin, ενώ αποκαρδιωμένος από την δική του πτώση ήταν και ο Zarco. Η πτώση του Petrucci επίσης έφερε τις κίτρινες σημαίες και στο τέλος ήταν δύσκολο να βρεθεί τρόπος για καθαρό γύρο χωρίς ακυρώσεις χρόνου.

Ο Bagnaia δεν απειλήθηκε καθόλου, είχε από νωρίς κερδίσει την pole position και παρόλο που βελτίωνε τον χρόνο του, φαινόταν πως έτσι κι αλλιώς κανείς δεν του έπαιρνε την πρώτη θέση στην εκκίνηση αύριο. Ο Luca Marini κατάφερε κι αυτός την τελευταία στιγμή να εξασφαλίσει την τελευταία θέση της πρώτης γραμμής κι έτσι η αυριανή εκκίνηση θα είναι γεμάτη με Ducati. Είναι μία σημαντική εκκίνηση για τον Bagnaia που θα έχει μάλιστα και τον Miller να τον προστατεύει, αν τελικά ξεκινήσουν και μείνουν στις θέσεις τους, όπως είναι και το πιθανότερο να συμβεί. Ο Quartararo θα προσπαθήσει από την εκκίνηση ακόμη να βελτιώσει την θέση του, αλλά γεγονός είναι πως ξεκινά αρκετά πίσω, στην 15η θέση.

Αναμένεται ένας σημαντικός αγώνας για το πρωτάθλημα και με μία εκκίνηση που θα υπάρξει συνωστισμός στην πρώτη στροφή!

Κατάταξη Q1

Θέση

Αναβάτης

ΜΟΤΟ

Km/h

Χρόνος

Διαφ.

1

Francesco BAGNAIA

Ducati

300.0

1'33.393

 

2

Iker LECUONA

KTM

292.6

1'34.099

0.706 / 0.706

3

Fabio QUARTARARO

Yamaha

295.0

1'34.411

1.018 / 0.312

4

Alex RINS

Suzuki

298.3

1'34.418

1.025 / 0.007

5

Alex MARQUEZ

Honda

296.7

1'34.454

1.061 / 0.036

6

Takaaki NAKAGAMI

Honda

297.5

1'34.875

1.482 / 0.421

7

Maverick VIÑALES

Aprilia

298.3

1'35.193

1.800 / 0.318

8

Enea BASTIANINI

Ducati

294.2

1'35.236

1.843 / 0.043

9

Joan MIR

Suzuki

291.8

1'35.683

2.290 / 0.447

10

Brad BINDER

KTM

294.2

1'36.478

3.085 / 0.795

11

Andrea DOVIZIOSO

Yamaha

288.7

1'36.639

3.246 / 0.161

12

Michele PIRRO

Ducati

295.0

1'37.880

4.487 / 1.241

13

Valentino ROSSI

Yamaha

289.5

1'37.948

4.555 / 0.068

 

Lorenzo SAVADORI

Aprilia

   

Κατάταξη Q2

1

Francesco BAGNAIA

Ducati

299.1

1'33.045

 

2

Jack MILLER

Ducati

300.8

1'33.070

0.025 / 0.025

3

Luca MARINI

Ducati

295.8

1'33.130

0.085 / 0.060

4

Pol ESPARGARO

Honda

298.3

1'33.313

0.268 / 0.183

5

Miguel OLIVEIRA

KTM

295.8

1'33.439

0.394 / 0.126

6

Franco MORBIDELLI

Yamaha

293.4

1'33.526

0.481 / 0.087

7

Marc MARQUEZ

Honda

295.0

1'33.850

0.805 / 0.324

8

Iker LECUONA

KTM

294.2

1'33.893

0.848 / 0.043

9

Danilo PETRUCCI

KTM

291.8

1'34.140

1.095 / 0.247

10

Johann ZARCO

Ducati

300.0

1'34.687

1.642 / 0.547

11

Aleix ESPARGARO

Aprilia

298.3

1'34.963

1.918 / 0.276

12

Jorge MARTIN

Ducati

298.3

2'24.631

51.586 / 49.668

 

 

 

 

Ετικέτες

Moto3 - Και ο Rueda υπέστη καρδιακή ανακοπή στο ατύχημα με τον Detwiller!

Ενημέρωση για τον τραυματισμό του Πρωταθλητή της κατηγορίας 2025
Rueda heart attack
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

6/11/2025

Η ενημέρωση από την ομάδα του, Red Bull KTM Ajo, επιβεβαίωσε ότι και ο Rueda υπέστη καρδιακή ανακοπή αμέσως μετά τη σύγκρουση του με τον  Dettwiler στη στροφή 3 της Sepang. Θυμίζουμε πως ο Dettwiler υπέστη πολλαπλά καρδιακά επεισόδια στο ατύχημα, και παραλίγο να χάσει τη ζώη του.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του Moto3, Jose Antonio Rueda, υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στο χέρι καθώς συνεχίζει την ανάρρωση του μετά το σοβαρό ατύχημα στον γύρο αναγνώρισης του Grand Prix της Μαλαισίας, στο οποίο ενεπλάκη μαζί με τον Noah Dettwiler.

Ευτυχώς, ο Ισπανός αναβάτης έχει πλέον επιστρέψει στην Ισπανία και υποβλήθηκε σε επιτυχημένη χειρουργική επέμβαση στο δεξί του χέρι, ενώ ο Dettwiler, που είχε επίσης υποστεί πολλαπλές καρδιακές ανακοπές στην πίστα, έχει βγει πλέον από το κώμα και βρίσκεται εκτός Μονάδας Εντατικής Θεραπείας, ενώ εξασφάλισε και την ιατρική έγκριση για να επιστρέψει αεροπορικώς στην Ζυρίχη.

Rueda heart attack

Η επίσημη ενημέρωση της Red Bull KTM Ajo, αναφέρει “Ο Jose Antonio Rueda υποβλήθηκε τη Δευτέρα σε επέμβαση στο δεξί του χέρι, στο πλαίσιο της αποκατάστασης του μετά το ατύχημα που υπέστη πριν από έξι ημέρες στο Sepang. Η διαδικασία πραγματοποιήθηκε από τον Δρ. Xavier Mir στην Κλινική Dexeus της Βαρκελώνης, όπου τοποθετήθηκαν πλάκες στον αντίχειρα, στo δεύτερο και τρίτο μετακάρπιο οστό, καθώς και στη βάση της κερκίδας. Ο αναβάτης θα συνεχίσει την ανάρρωσή του για όσο διάστημα χρειαστεί, ώστε να είναι πλήρως έτοιμος για τη σεζόν του 2026.”

Μετά το ατύχημα, ο Rueda μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο της Κουάλα Λουμπούρ, όπου διαπιστώθηκαν ανοιχτά κατάγματα στον αντίχειρα, στα μετακάρπια και στη βάση της κερκίδας, καθώς και πολλαπλά τραύματα. Αφού αποκλείστηκε σοβαρή κρανιοεγκεφαλική ή θωρακική βλάβη, μεταφέρθηκε σε ιδιωτική κλινική για περαιτέρω εξετάσεις και παρακολούθηση μωλώπων στα πλευρά και τους πνεύμονες.

Τέσσερις ημέρες μετά τη νοσηλεία του, του επετράπη να επιστρέψει στην Ισπανία, όπου παρέμεινε υπό συνεχή ιατρική παρακολούθηση στο Hospital Universitario Dexeus. Η χειρουργική επέμβαση πραγματοποιήθηκε με επιτυχία, ενώ οι γιατροί εντόπισαν και ένα μικρό κάταγμα στην ωμοπλάτη, που δεν απαιτεί χειρουργείο, μόνο ανάπαυση.

Ο Rueda αναμένεται να πάρει εξιτήριο σύντομα και στη συνέχεια να μεταβεί στη Σεβίλλη για να συνεχίσει την ανάρρωσή του κοντά στην οικογένεια και τους φίλους του.

Η ομάδα Red Bull KTM Ajo ευχαρίστησε όλο το ιατρικό προσωπικό του MotoGP, στην Sepang, του νοσοκομείου της Κουάλα Λουμπούρ και της κλινικής Dexeus για τη φροντίδα του αναβάτη, ενώ εξέφρασε ευγνωμοσύνη προς την κοινότητα του MotoGP για την υποστήριξη.

Το μήνυμα της ομάδας καταλήγει:, “Είμαστε υπερήφανοι για εσένα, Jose Antonio, και ανυπομονούμε να σε δούμε ξανά στο paddock. Είμαστε βέβαιοι ότι θα επιστρέψεις πιο δυνατός από ποτέ. Παράλληλα, θέλουμε να στείλουμε τις σκέψεις και τις ευχές μας για πλήρη ανάρρωση στον Noah Dettwiler, στην οικογένειά του και σε όλη την ομάδα CIP Green Power.”

Rueda heart attack